برنامه های تحریم شده گوگل پلی

لیست برنامه های تحریم شده گوگل پلی

آخرین بروز رسانی:  ۶ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

گوگل پلی بزرگ‌ترین و معتبرترین منبع دانلود نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید است. این موضوعی طبیعی است؛ زیرا شرکت عظیم گوگل در سال ۲۰۰۵ شرکت Android Inc را خریداری کرد. در حال حاضر کمپانی گوگل نسخه‌های جدید اندروید را توسعه می‌دهد. استفاده از فروشگاه گوگل بهترین و امن‌ترین راه دریافت نرم‌افزار‌های اندرویدی است. بااین‌حال شرکت گوگل در کشور آمریکا قرار دارد و موظف است از مقررات این کشور پیروی کند. در پی تحریم‌های متعدد آمریکا علیه ایران، بسیاری از نرم‌افزار‌های کاربردی و پر‌استفاده، از دسترس ایرانیان خارج شد. در ادامه این مقاله به معرفی بعضی از برنامه های تحریم شده گوگل پلی که از اهمیت زیادی برخوردارند می‌پردازیم. همچنین راه‌های متداول عبور از تحریم‌های گوگل پلی را مطرح می‌کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

نرم‌افزار‌های مالی تحریم شده در گوگل پلی

شرکت‌های توسعه‌دهنده اکثر برنامه‌های مالی در آمریکا قرار دارند. امروزه برنامه‌های اندرویدی زیادی در زمینه مالی وجود دارند که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهند. از برنامه‌های ترید تا برنامه‌های بانکی و انتقال وجه، همه زیرشاخه حوزه مالی هستند. در ادامه لیست نرم‌افزار‌های مالی تحریم شده در گوگل پلی را قرار داده‌ایم.

 

برنامه‌های مالی تحریم شده در ایران

 

سیستم پرداخت PayPal

پی پال یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های بانک‌داری مجازی و انتقال وجه اینترنتی است. این برنامه سابقه‌ای بیش از ۲٫۵ دهه دارد و بیش از ۹۰ درصد کسب‌وکارهای جهان از آن استفاده می‌کنند. با این وجود، این برنامه برای در گوگل پلی برای ایرانیان محدودیت دارد. این موضوع چالش بزرگی برای فریلنسر‌ها و تجارت‌های بین‌المللی است. این افراد به برنامه پی پال برای تراکنش‌های خود متکی هستند. در انتهای مقاله آموزش دانلود نرم‌افزار PayPal از گوگل پلی را قرار داده‌ایم.

 

اپلیکیشن Venmo

ونمو برنامه‌ای جایگزین پی پال برای تراکنش‌های همتا به همتا است. فرایند انتقال وجه در این برنامه شبیه به رسانه‌های جمعی است و می‌توان تراکنش‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت و به آن واکنش نشان داد. پی پال در سال ۲۰۱۴ این برنامه را خرید و در کنار مجموعه خود توسعه داد. ویژگی‌های مختلف این برنامه میان ایرانیان محبوب است. با این وجود همانند پی پال، دانلود این برنامه از گوگل پلی برای ایرانیان تحریم است. آموزش دانلود نرم‌افزار Venmo از گوگل پلی را در انتهای مقاله خواهید دید.

 

نرم افزار Zelle

زل برنامه‌ای برای انجام تراکنش انتقال وجه بین دو شخص یا همان همتا به همتا است. برنامه zelle سابقه نسبتاً کمی دارد. هفت بانک آمریکا در جهت رقابت با شرکت پی پال این برنامه را در سال ۲۰۱۷ معرفی کردند. با این حال، در مدت فعالیت کم خود کاربران بسیاری به زل جذب شده‌اند. این برنامه رابط کاربری بسیار روان و ساده‌ای دارد و از استرس فرایند انتقال وجه کم می‌کند. انتقال فوری و بدون کارمزد ویژگی اصلی این برنامه است. اخیراً این برنامه بین ایرانی‌ها فراگیر است. از آنجایی که شرکت سازنده Zelle هفت بانک آمریکا هستند، دانلود این برنامه از گوگل پلی برای ایرانیان از دسترس خارج است. می‌توانید آموزش دانلود نرم‌افزار Zelle از گوگل پلی را در پایان مقاله مطالعه کنید.

 

اپلیکیشن Wise

برنامه بانک‌داری حساب وایز نیز نمونه ای دیگر است. این برنامه از جهات بسیاری به پی پال شباهت دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید در سطح بین‌المللی انتقال پول و خرید انجام دهید. برخلاف پی پال، بانک وایز در زمان افتتاح حساب ویزا کارتی نیز برای مشترک صادر می‌کند. ویژگی‌های چون محدودنشدن حساب و توانایی برداشت بلافاصله بعد واریز از ویژگی‌های اصلی این برنامه هستند. وایز امروزه میان صنایع محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است. اکثر صنایع برای صادرات و واردات از وایز برای تراکنش مالی استفاده می‌کنند. با این حال گوگل پلی اجازه دانلود این برنامه را به ایرانیان نمی‌دهد. در انتهای مقاله آموزش دانلود نرم‌افزار Wise از گوگل پلی را قرار داده‌ایم.

 

برنامه MetaTrader 4&5

متاتریدر اصلی‌ترین برنامه آنالیز و انجام ترید محسوب می‌شود. امروزه تریدینگ یک شغل پردرآمد است. بسیاری از تریدر‌ها از ویژگی‌های این برنامه برای انجام ترید خود استفاده می‌کنند. کار با این برنامه بسیار آسان است و هم‌زمان می‌توانید انواع بازار‌های مختلف را رصد کنید. با این وجود گوگل پلی اجازه نصب این برنامه را به ایرانیان نمی‌دهد. ازآنجایی‌که مسائل امنیتی در خصوص تریدینگ اهمیت زیادی دارد، دانلود این برنامه از منبع دیگری می‌تواند خطر داشته باشد. در ادامه این مقاله می‌توانید آموزش دانلود نرم‌افزار MetaTrader 4&5 از گوگل پلی را مشاهده کنید.

 

بازی های تحریم شده در گوگل پلی برای ایران

 

بازی‌های تحریم شده در گوگل پلی

امروزه بازی‌های موبایل به دلیل راحتی دسترسی بسیار محبوب هستند. شرکت‌های فراوانی بازی‌های باکیفیت و ارزشمندی برای گوشی‌های موبایل تولید می‌کنند. به دلیل تحریم‌ها، گوگل پلی اجازه دانلود بسیاری از بازی‌های موردعلاقه ایرانیان را نمی‌دهد. در ادامه بعضی از بازی‌های تحریم شده برای ایران را معرفی می‌کنیم.

 

بازی Fortnite

فورتنایت یک بازی بتل رویال بسیار محبوب است که برای کامپیوتر و موبایل عرضه می‌شود. شما در این بازی به صورت تک‌نفره یا گروهی با سایر بازیکنان به رقابت می‌پردازید و آخرین فرد یا گروه باقی‌مانده پیروز مسابقه است. شما می‌بایست با طرح استراتژی مناسب و جمع‌آوری تجهیزات موجود در نقشه، شانس پیروزی خود را افزایش دهید. گرافیک جذاب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده بسیاری را به سمت این بازی جذب می‌کند. با این وجود اجازه دانلود این بازی محبوب از گوگل پلی برای ایرانیان وجود ندارد. در ادامه آموزش دانلود نرم‌افزار Fortnite از گوگل پلی را می‌توانید مطالعه کنید.

 

اپلیکیشن PUBG

پابجی اولین بازی در ژانر بتل رویال است. اتمسفر واقعی به همراه خصوصیات واقع‌گرایانه این بازی را میان علاقه‌مندان بازی‌های تیر‌اندازی محبوب کرده است. نسخه کامپیوتری این بازی نیاز به خریداری دارد؛ اما نسخه موبایل آن رایگان است. این موضوع باعث می‌شود ایرانیان بیشتر مجذوب نسخه موبایل آن شوند. با این وجود دانلود این بازی از گوگل پلی برای کاربران ناحیه ایران از دسترس خارج شده است. در ادامه می‌توانید آموزش دانلود نرم‌افزار PUBG از گوگل پلی را بررسی کنید.

 

بازی Call of duty: battleground

کال آو دیوتی یک بازی پرسابقه در ژانر تیراندازی است. نسخه‌های اولیه این بازی به بیش از ۲ دهه پیش بازمی‌گردد. گرافیک بالا و نقشه‌های متفاوت و جذاب، ویژگی‌های این بازی هستند. بسیاری به صورت حرفه‌ای در این بازی رقابت می‌کنند. با این وجود دانلود آن در گوگل پلی برای ایرانیان محدود شده است. برای دانلود این بازی جذاب، آموزش دانلود نرم‌افزار Call of duty:battleground از گوگل پلی را مطالعه کنید.

 

نرم افزار Asphalt

محبوب‌ترین بازی موبایل در ژانر مسابقه‌ای است. گرافیک فوق‌العاده، ماشین‌های متنوع و زیبا و گیم‌پلی حساس و وجدآور، ویژگی‌های این بازی ماشینی هستند. جامعه بازیکنان این بازی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. این بازی در ایران علاقه‌مندان بسیاری دارد. با این حال Asphalt یکی از برنامه های تحریم شده گوگل پلی است. در انتهای مقاله آموزش دانلود نرم‌افزار Asphalt از گوگل پلی را قرار داده‌ایم.

 

سایر برنامه‌های مسدود شده در google play

 

سایر نرم‌افزار‌های مهم تحریم شده در گوگل پلی

 

اپلیکیشن Twitch

توییچ معروف‌ترین پلتفرم پخش آنلاین برای بازی‌ها است. میلیون‌ها کاربر روزانه در توییچ به مشاهده بازی مورد‌علاقه خود می‌پردازند. بسیاری از بازی ورزش‌های الکترونیکی به صورت زنده و رایگان روی توییچ پخش می‌شوند. با این وجود توییچ یکی از برنامه‌های تحریم در گوگل پلی است. به کمک آموزش دانلود نرم‌افزار Twitch از گوگل پلی که در انتهای مقاله است برای نصب این نرم‌افزار اقدام کنید.

 

برنامه Tiktok

همانند اینستاگرام، تیک‌تاک یک برنامه رسانه جمعی با جامعه هدف نوجوانان است. این برنامه یکی از سریع‌ترین رشد‌های دنیای تکنولوژی را داشته است. این برنامه از زمان معرفی در عرض کمتر از یک ماه به تعداد کاربران اینستاگرام رسید. نوجوانان ایرانی علاقه زیادی به این برنامه دارند. با این وجود Tiktok از برنامه‌های تحریم گوگل پلی است. با مطالعه آموزش دانلود نرم‌افزار Tiktok از گوگل پلی، این برنامه را روی موبایل خود نصب کنید.

 

مسدود شدن اسپاتیفای در گوگل پلی

 

نرم افزار Spotify

اسپاتیفای بزرگ‌ترین پلتفرم عرضه و دسترسی به موزیک است. این برنامه در جهان بیش از نیم میلیارد کاربر دارد. بسیاری از ایرانیان برای حمایت و دنبال‌کردن خوانندگان محبوب خود از اسپاتیفای استفاده می‌کنند. اسپاتیفای همانند موارد قبل از برنامه های تحریم شده گوگل پلی است. می‌توانید با دنبال‌کردن آموزش دانلود نرم‌افزار Spotify از گوگل پلی، از این برنامه استفاده کنید.

 

چگونه برنامه‌های تحریم شده در گوگل پلی را دانلود کنیم؟

 

روش اول دانلود برنامه‌های تحریم در گوگل پلی

راه‌های متعددی برای عبور از تحریم‌های گوگل پلی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از پلتفرم جایگزین جهت دانلود برنامه موردنظر است. با این حال نمی‌توان به همه پلتفرم‌ها اعتماد کرد. نسخه‌های پلتفرم‌های ناشناس می‌تواند بد‌افزار داشته باشد.

 

دومین روش دانلود از گوگل پلی

راه دیگر دانلود از گوگل پلی استفاده از ربات‌های دانلود تلگرامی است که لینک دانلود مستقیم برنامه از گوگل پلی را در تلگرام برای شما می‌فرستد.

 

روش سوم دانلود از گوگل پلی با وجود تحریم

سومین و معمول‌ترین راه دانلود از گوگل پلی تغییر DNS یا IP است. ابتدا روی آیکون گوگل پلی نگه دارید و سپس به اطلاعات برنامه بروید. از بخش داده‌ها، Cache برنامه را پاک کنید. سپس VPN خود را روشن کرده و با IP مکان دیگری وارد گوگل پلی شوید. حال برنامه موردنظر خود را نصب کنید.

 

مسدود شدن نرم افزارها در گوگل پلی برای ایران

 

جمع‌بندی برنامه های تحریم شده گوگل پلی

گوگل پلی بزرگ‌ترین مرجع دانلود برنامه‌های اندرویدی است. با این حال شرکت گوگل در آمریکا قرار دارد و موظف است از مقررات آمریکا پیروی کنند. در پی اعمال تحریم‌های مختلف علیه ایران، بسیاری از برنامه‌هایی که ریشه آمریکایی یا اروپایی داشتند برای ایرانیان از دسترس خارج شدند. عمده‌ترین و تأثیرگذارترین آن‌ها برنامه‌های حوزه مالی هستند. نرم‌افزارهایی چون پی پال، ونمو و وایز راه‌های ارتباطی و انتقال وجه ایرانیان با دنیا هستند. تحریم‌شدن این برنامه‌ها دسترسی به آن‌ها را دشوار کرده است.

این مقاله برخی از برنامه‌های تحریم شده در گوگل پلی را معرفی کردیم. در انتهای مقاله روش‌های عبور از تحریم‌های گوگل پلی را نیز بیان کردیم تا با استفاده از آن‌ها مشکلی در نصب برنامه موردنظر خود نداشته باشید. امید‌واریم با مطالعه این مقاله چالش نصب برنامه‌های تحریم در گوگل پلی برای شما حل شود. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ برنامه های تحریم شده گوگل پلی

بله با استفاده از روش‌های ذکر شده در این مقاله می‌توانید به راحتی برنامه مورد‌نظر خود را نصب کنید.
بله برنامه پی پال برای منطقه ایران فیلتر است و استفاده از آن به نرم افزار گذر از تحریم نیاز دارد.
برای نصب برنامه‌های تحریم شده بدون استفاده از نرم افزار گذر از تحریم باید از پلتفرم‌های مرجع دانلود داخلی استفاده کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *