13 مورد از بهترین وبسایت‌های رزرو پرواز

13 مورد از بهترین وبسایت‌های رزرو پرواز با ارزان ترین قیمت 

آخرین بروز رسانی:  ۱۳ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  20 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، جستجو برای یک پرواز خصوصا پروازهای خارجی اندکی دشوار است. همچنین پیدا کردن بلیط به عوامل زیادی از جمله تاریخ، زمان، قیمت، کلاس کرایه، خط هوایی و موارد دیگر بستگی دارد. در هنگام خرید بلیط نکات زیادی وجود دارد که باید به آن دقت کنید. حتی اگر شما بدانید که دقیقاً چه زمانی و کجا می‌خواهید پرواز کنید، باید این را هم مدنظر داشته باشید که کجا بهترین قیمت را برای بلیط جستجو کنید. متأسفانه در حال حاضر هیچ وب‌سایتی به طور مداوم پایین‌ترین قیمت را ندارد. اکثر OTAهای محبوب (آژانس‌های مسافرتی آنلاین) معمولاً برای قیمت در یک رده هستند؛ اما همه آنها مزایا یا عملکرد جستجوی یکسانی را ارائه نمی‌دهند. در این مقاله از سفیرپیمنت ما بسیاری از OTA های محبوب را بررسی کرده‌ایم تا قیمت‌ها را مقایسه کنیم و سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما را به همراه مزایا و معایب هر یک به شما و هچمنین به  معرفی بهترین وب‌سایت‌های رزرو پرواز می‌پردازیم.

مستقیماً از طریق وب‌سایت شرکت هواپیمایی رزرو کنید.

یکی از پیشنهاد‌هایی که می‌توان در این زمینه به شما کاربران داد، آن است که سعی کنید رزرو مستقیم از طریق وب‌سایت شرکت هواپیمایی را داشته باشید چرا که اغلب اوقات بهترین قیمت را برای شما به ارمغان می‌آورد. برخی از خطوط هوایی مانند Southwest، حتی در سایت‌هایی مانند Expedia یا Orbitz فعالیتی ندارند، بنابراین باید مستقیما از آن‌ها بلیط رزرو کنید. همچنین این روش می‌تواند ساده‌ترین راه برای رزرو باشد و چنانچه در این مسیر مشکلی برای شما پیش آمد لازم نیست برای حل آن با شخص ثالث سر و کار داشته باشید. دلیل دیگر برای رزرو مستقیم از طریق وب‌سایت یک شرکت هواپیمایی، استفاده از مایل‌های مسافرتی مکرر است. البته، توجه داشته باشید که برای رزرو از طریق وب‌سایت شرکت هواپیمایی، باید بدانید که کدام ایرلاین بهترین قیمت‌ها را دارد. موتورهای جستجوی مسافرتی و  OTAهای زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در یافتن بهترین معاملات کمک کنند، از این رو شما باید بدانید که از کدام وب‌سایت شرکت هواپیمایی بازدید کنید. حتی برخی OTAها امتیازاتی را ارائه می‌دهند که ممکن است ارزش رزرو را در جایی غیر از سایت شرکت هواپیمایی داشته باشد.

13 مورد از بهترین وب‌سایت برای رزرو پرواز

1- Momondo

یکی از سایت‌های خارجی خرید بلیط هواپیما، سایت موموندو است که یک موتور فرا جستجوی مسافرتی شبیه به کایاک است. با ورود به این سایت صفحه اصلی را مشاهده خواهید کرد که یک کادر، جستجوی ساده را نشان می‌دهد و شما می‌توانید جزئیات سفر خود را در آن وارد کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته این سایت آن است که در این سایت از روش فوق العاده بصری استفاده شده که در آن‌ها روند قیمت پرواز به کاربر نشان داده خواهد شد. همچنین در این سایت فیلترهای متغیری وجود دارد که شما میتوانید بر اساس آن بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کرده و حتی بخشی از پول خود را پس انداز کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت آن است که کرایه‌های Mix and Match را ارائه می‌دهند و این 2 بلیط یک طرفه از ارائه دهندگان مختلف می‌باشد که با هم بسته‌بندی شده‌اند تا بهترین معامله را به شما ارائه دهند.

موموند

مزایا و معایب موموندو

مزایا:

  • دارای بزارهای عالی ردیابی قیمت

معایب:

  • وجود ویژگی کرایه‌های Mix and Match از شما می‌خواهد که ۲ رزرو جداگانه انجام دهید. این ویژگی را میتوان از عیوب این سایت دانشت چرا که در سایر وب‌سایت‌ها این عملیات پشت صحنه انجام می‌شود و به مشتری ارتباطی ندارد.

2- Kayak

پیش از هر چیز لازم است بدانید که کایاک OTA نیست بلکه کیاک یک موتور جستجوی سفر است و از آنجایی که یک موتور جستجو می‌باشد، مکانی عالی برای شروع رزرو بلیط و انتخاب پرواز است. از جمله ویژگی کایاک آن است که قیمت‌های بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف را در یک نقطه مقایسه می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی ببینند و متوجه شوند ارزان‌ترین گزینه‌ها کجا یافت می‌شود.

کایاک

مزایا و معایب کایاک

مزایا:

  • کرایه های هکر کایاک
  • ردیاب قیمت برای مراقبت از قیمت پرواز

معایب:

  • زمانی که برنامه‌های سفر شما بسیار انعطاف پذیر باشد، کایاک می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. بسیاری از با ارزش‌ترین ابزارهای موجود در این موتور جستجو به شما کمک خواهد کرد تا معاملات را جستجو کنید. بنابراین اگر برنامه سفر شما انعطاف پذیر است این سایت خوب است اما اگر قرار است در زمان معینی به سفر بپردازید، جذابیت چندانی ندارد.

3- Expedia

Expedia یکی دیگر از OTAهای آزمایش شده و واقعی است که مردم از دهه 1990 از آن استفاده کرده‌اند. در آن زمان، Expedia منبعی برای جستجو و رزرو پرواز بود. یکی از ویژگی‌های این سایت آن است که لزوماً از طریق Expedia رزرو معامله برای کاربر صادر نمی‌شود، اما بیش از آنچه در وب‌سایت شرکت هواپیمایی ممکن است مبلغی را کاربر پرداخت نخواهد کرد. همچنین Expedia یک برنامه پاداش ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که اگرچه می‌توانید در پروازی که از طریق Expedia رزرو شده است، مایل به دست آورید، اما اغلب نمی‌توانید مایل به سمت وضعیت کسب کنید.

ایکس پدیا

مزایا و معایب Expedia

مزایا:

  • پاداش‌های Expedia (توجه داشته باشید که پاداش‌های Expedia پتانسیل کسب درآمد بسیار بهتری در هتل‌ها، اتومبیل‌ها، بسته‌ها، فعالیت‌ها و سفرهای دریایی دارند)

معایب:

  • رزرو از طریق Expedia ممکن است مسافت پیموده شده شما را به سمت وضعیت محدود کند.
  • وقتی از طریق Expedia رزرو می کنید، توانایی شما برای واجد شرایط بودن ممکن است محدود شود.

4- Priceline

یکی دیگر از OTA محبوب، Priceline است که ابزار Name Your Own Price و رزروهای غیر شفاف را به کاربران خود معرفی کرد. رزروهای غیرشفاف رزروهایی هستند که می‌توانند تخفیف‌هایی را به مشتریان خود ارائه دهند، اما بسیاری از جزئیات تا بعد از رزرو پنهان می‌شوند( در واقع رزرو غیر شفاف رزروی است که جزئیات منتخبی از پرواز مانند زمان حرکت و رسیدن و حتی شرکت هواپیمایی تا زمان تکمیل رزرو پنهان می‌شود.). البته نکته مهمی که وجود دارد آن است که ابزار Name Your Own Price در سال 2016 برای پروازها متوقف شد. بنابراین اکنون Priceline مانند سایر OTAهای خارج از کشور فعالیت می‌کند. آزمایشات و بررسی‌های مختلف نشان داده سایت که قیمت بلیط‌ها در سایر OTAها و در وب‌سایت خود شرکت هواپیمایی یکسان است. به خاطر داشته باشید که همیشه اینطور نیست، اما به طور کلی، قیمتی که در پرایس لاین دریافت می‌کنید در قیمت پرواز در سایر وب‌سایت‌ها خواهد بود و با آن‌ها تفاوتی نخواهد داشت.

پریس لاین

مزایا و معایب Priceline

مزایا:

  • این سایت نیز همانند سایر سایت‌های گفته شده مزیت و برتری خود را دارد. یکی از ویژگی‌های پروازهای پرایس لاین آن است که اگر در زمان پرواز خود منعطف باشید میتوانید از تخفیف‌های خوبی از این سایت بهره‌مند شوید.
  • با استفاده از این سایت بسیاری از جزئیات پرواز از جمله خطوط هوایی و زمان ورود و خروج تا زمان تکمیل رزرو پنهان هستند.
  • در این OTA نوع ضمانت تطابق قیمت است.
  • امکان لغو رایگان بلیط آنلاین ظرف 24 ساعت پس از رزرو در آن وجود دارد.

معایب:

  • Priceline به عنوان یکی از OTAهای محبوب برای شما امکان جستجوی تاریخ‌های انعطاف پذیر را ارائه نمی‌دهد اما توجه داشته باشید که این صرفه جویی در هزینه را برای شما به دنبال دارد.
  • پروازهای اکسپرس دیل اگرچه می‌توانند برای مشتریان معاملات خوبی باشند، اما همیشه اینطور نیستند. از این‌رو لازم است از باطن هر خرید نیز آگاه شوید و صرفا به تخفیف‌ها توجهی نکنید.

5- Orbitz

یکی دیگر از OTAهای قابل اعتماد و محبوب، Orbitz می‌باشد که از 2001 شروع به فعالیت کرده است. یکی از ویژگی‌هایی که این سایت برنامه پاداش خود را به نام Orbitz Rewards ارائه می‌دهد. در واقع شما به عنوان مشتری این OTA با رزرو هتل، پرواز و بسته‌های تعطیلات از طریق Orbitz می توانید Orbucks کسب کنید. برای مثال اگر شما یک پرواز 500 دلاری رزرو کنید، 5 Orbucks به دست خواهید آورد که ارزش آن 5 دلار برای رزرو هتل است. همچنین توجه داشته باشید که پیوستن به برنامه Orbitz Rewards برای کاربران رایگان است و این مزیتی بزرگ است که میتواند در جذب کاربران موثر باشد.

اربیتز

مزایا و معایب Orbitz

مزایا:

  • همان‌طور که گفته شد، Orbitz Rewards یکی از امکان‌های خوب است سایت است که باعث می‌شود شما Orbucks کسب کنید که این ویژگی می‌تواند برای رزرو هتل به کمک شما آید.
  • در این سایت سیاست لغو 24 ساعته نیز وجود دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سایت داشتن گارانتی قیمت پایین است. این ویژگی بدین منظور است که اگر در عرض 24 ساعت قیمت کمتری برای پرواز خود در وب‌سایت دیگری پیدا کنید، Orbitz ما به التفاوت را باز پرداخت می‌کند.

معایب:

  • البته این ویژگی از این سایت را نمی‌توان یک ایراد به حساب آورد؛ اما لازم است بدانید که Orbitz اغلب هزینه رزرو را دریافت می‌کند. از این‌رو قبل از نهایی کردن خرید خود، در صفحه خلاصه سفر خود مراقب هزینه آن باشید.

6- Agoda

یکی دیگر از سایت‌های خارجی خرید بلیط هواپیما Agoda است که متعلق به Priceline می‌باشد. این وب‌سایت کمی فراتر از یک جستجوی ساده با گزینه‌های فیلتر محدود هنگام جستجوی پرواز همراه خود ندارد. بنابراین اگر به‌ دنبال اقامتگاه‌های منحصر به‌ فرد مانند آپارتمان یا ویلای خصوصی هستید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. آگودا برای جستجوی پرواز چیز زیادی برای ارائه ندارد. همچنین لازم است بدانید که این سایت چند زبانه است و شما می‌توانید زبان خود را با کلیک بر روی پرچم در نوار منوی بالا انتخاب کنید.

آگودا

مزایا و معایب Agoda

مزایا:

  • یکی از مزیت‌های مهم این سایت امکان لغو رایگان ظرف 24 ساعت پس از رزرو است.
  • قابلیت جستجوی ساده از دیگر ویژگی‌های این سایت است.
  • گزینه چند زبانه یکی دیگر از قابلیت‌های این سایت است که امکان استفاده از سایت را برای کاربران تسهیل می‌کند.

معایب:

  • گزینه‌های فیلتر محدود برای پروازها

7. Hotwire

Hotwire یکی از OTA‌های محبوب بیست ساله است که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. صفحه اصلی ساده این سایت دارای کادر جستجوی اصلی است که برای وارد کردن شهرهای عزیمت و ورود یا تاریخ‌های مورد نظر سفر شما ارائه می‌شود. برای دسترسی به جستجوی پرواز، باید روی برگه سوم در کادر جستجوی اصلی کلیک کنید. همچنین توجه داشته باشید که Hotwire می‌تواند در هنگام رزرو هتل همراه با پرواز شما، خدمات بسیار خوبی ارائه دهد. هنگام کار با Hotwire و جستجوی پرواز، ممکن است با یک پرواز با نرخ داغ مواجه شوید. اینها پروازهایی هستند که زمان دقیق، تعداد توقف‌ها و شرکت‌های حامل تا پس از تکمیل خرید شما پنهان می‌شوند. البته استفاده از این طرح‌ها زمانی مفید است که شما وقت کافی و انعطاف پذیری داشته باشید.

هات وایر

مزایا و معایب Hotwire

مزایا:

  • یکی از مزیت‌های برجسته این سایت بسته‌های معاملاتی که شامل اقامت در هتل می‌شود می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. از این جهت استفاده از آن برای کاربر خالی از لطف نیست.
  • سیاست لغو 24 ساعته از دیگر خدمات این سایت است.
  • دارای گارانتی قیمت پایین: این ویژگی بدین منظور است که اگر در عرض 24 ساعت قیمت کمتری برای پرواز خود در وب‌سایت دیگری پیدا کنید، Orbitz ما به التفاوت را بازپرداخت می‌کند.

معایب:

  • Hotwire سایتی است که گاهی اوقات می‌تواند هزینه رزرو را دریافت کند.
  • پروازهای Hot Rate همیشه صرفه جویی زیادی را ارائه نمی‌دهند. زمانی این صرفه جویی اتفاق می‌افتد که زمان مسافر انعطاف پذیر باشد.

8- Skyscanner

Skyscanner یکی از موتورهای جستجوی مسافرتی و یا به عبارتی یکی دیگر از سایت‌های خارجی خرید بلیط هواپیما است که مستقیماً پروازها را نمی‌فروشد. در واقع این سایت لیستی از پروازها و پیوندهایی به وب‌سایت شرکت هواپیمایی یا OTA برای تکمیل خرید به شما نشان می‌دهد. همچنین Skyscanner برای مسافرانی که انعطاف پذیر و در  زمان سختگیری خاصی به خرج نمی‌دهند، بسیار عالی است. در کادر جستجو، می‌توانید ارزان‌ترین مقصدها در تاریخ های انتخابی خود را مشاهده کنید. اگر مقصد مشخصی با تاریخ‌های مشخص دارید، Skyscanner مانند سایر سایت‌های جستجوی سفر عمل می‌کند.

اسکای اسکنر

مزایا و معایب Skyscanner

مزایا:

  • جستجوهای فوق العاده در اثر انعطاف پذیری وقت
  • محیط کاربری آسان برای تغییر زبان و واحد پول
  • هشدارهای قیمت برای سفرهای ارزان

معایب:

  • این سایت عیب منحصر به فردی نسبت به سایر سایت‌های دیگر ندارد و همان موارد قبلی می‌تواند برای این سایت نیز ذکر شود.

9- Travelocity

Travelocity یک OTA محبوب دیگر است که بسیاری از مزایای مشابه سایت‌های دیگر مانند ضمانت تطبیق قیمت و لغو رایگان در عرض 24 ساعت را با خود به همراه دارد. همچنین تحت ضمانت تطابق قیمت، علاوه بر بازپرداخت تفاوت قیمت، Travelocity یک کوپن 50 دلاری برای استفاده در رزرو آینده هتل Travelocity Rate یا بسته هوایی و هتل ارائه می‌کند. این تضمین با شرایط معمول ارائه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌هایی این سایت کرایه ارزان Travelocity به صورت رزرو غیرشفاف است. به این معنی که شما تا زمانی که خرید خود تکمیل نشده باشد، از تمام جزئیات پرواز خود مطلع نخواهید شد. چنانچه این پروازها برای شما وجود داشت در بالای نتایج جستجوی شما نمایش داده می‌شوند و اگر برنامه سفر شما منعطف باشد می‌توانید از آن استفاده کنید.

تراولوسیتی

مزایا و معایب Travelocity

مزایا:

  • اولین مزیت travelocity ضمانت قیمت را برای مشتریان خود به دنبال دارد. از این رو اگر در طی 24 ساعت در یک برنامه سفر مشابه قیمت کمتری پیدا کنید، این شرکت ما التفاوت قیمت را بازپرداخت می‌کند و به شما اعتبار 50 دلاری می‌دهد تا در رزرو آینده استفاده کنید.
  • کرایه ارزانتر از دیگر مزیت‌های این سایت است.
  • لغو رایگان پروازها در عرض 24 ساعت پس از رزرو

معایب:

  • Travelocity گاهی اوقات هزینه رزرو را دریافت می کند.

10- Google Flights

Google Flights همانند کایاک یک موتور فرا جستجوی مشابه است که به محض پیدا کردن پروازی، Google Flights برای تکمیل خرید، شما را به وب‌سایت مستقیم شرکت هواپیمایی یا OTA پیوند می‌دهد. Google Flights به شما روند قیمت‌ها را نشان می‌دهد و همچنین با بررسی تاریخ سفر هزینه بلیط شما را محاسبه می‌کند. ویژگی‌ مهمی که Google Flights را به ابزاری عالی تبدیل می‌کند به شما امکان می‌دهد قیمت‌های یک مسیر را ردیابی کنید، بنابراین می‌توانید با بالا آمدن قیمت‌های پایین‌تر استفاده کنید. این ویژگی‌ها Google Flights را به ابزاری عالی تبدیل می‌کند تا به شما کمک کند مطمئن شوید قیمتی که دریافت می‌کنید قیمت مناسبی است.

گوگل فلایتس

مزایا و معایب Google Flights

مزایا:

  • نمودار قیمت در این سایت روند قیمت گذاری مسیر را شما نشان خواهد داد و روزهایی که ممکن است برای پرواز ارزان‌تر باشد را به شما معرفی می‌کند.
  • با ردیابی قیمت زمانی که قیمت پرواز شما افزایش یا کاهش می‌یابد، ایمیل برای شما ارسال می‌شود.
  • بسیاری از گزینه‌های فیلتر در این سایت فعال است، بنابراین شما می‌توانید جستجوی خود را سفارشی کنید.

معایب:

  • از آنجایی که این موتور جستجو با گزینه‌های بسیار قدرتمند است و امکانات پیشرفته‌ای دارد، ممکن است برای یک مسافر تازه کار پیچیده باشد.

11- CheapOair

CheapOair یک OTA معتبر است که کارت اعتباری مخصوص خود را ارائه می‌دهد. کارت اعتباری CheapOair در صورت خرید 500 دلاری در 90 روز اول بدون کارمزد سالانه، 50 دلار تخفیف به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین CheapOair می‌تواند هزینه های رزرو گرانی داشته باشد. از این‌رو برای پروازهای خود لازم است جستجوی فراوانی داشته باشید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.

چیپوایر

مزایا و معایب CheapOair

مزایا:

  • همان‌طور که گفته شد، این سایت دارای کارت اعتباری است، کارت اعتباری CheapOair پس از 500 دلار خرید در 90 روز، 50 دلار تخفیف ارائه می‌دهد.

معایب:

  • CheapOair هزینه‌های زیادی را برای رزرو دریافت می‌کند.
  • همچنین قیمت مطابقت وعده در این سایت بسیار محدود است و گارانتی فقط برای پروازهای یکسان در Expedia، Orbitz، Priceline و Travelocity مناسب است.

12- Hopper

Hopper نمونه‌ای از اپلیکیشن است که سعی می‌کند زمان مناسب برای خرید پرواز را پیش بینی و به کاربران خود ارائه کند. برنامه نویسان این اپ ادعا می‌کنند که استفاده از این برنامه تا 40٪ در هزینه‌های کاربران صرفه جویی می‌کند. در این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده است و با استفاده از نقشه رنگی، ارزان‌ترین و گران‌ترین زمان پرواز به مقصد مورد نظر را نمایش ‌می‌دهند. همچنین می‌توانید هشدارهایی را برای تماشای قیمت‌ها برای تاریخ‌های خاص خود تنظیم کنید یا اگر برنامه‌های سفر انعطاف‌پذیری دارید، یک ماه کامل را تماشا کنید.

هاپر

مزایا و معایب هاپر

مزایا:

  • همان‌طور که گفته شد این اپلیکیشن محیط کاربری ساده‌ای دارد که این ویژگی دسترسی آسان برای استفاده را به کاربران می‌دهد.
  • با استفاده از این اپ شما می‌توانید برای تماشای قیمت‌ها یا تماشای قیمت‌های یک ماه کامل را برای سفری انتخاب کنید

معایب:

  • نسخه سیستم عامل ویندوز را به کاربران ارائه نمی‌دهد.
  • چند گزینه فیلترینگ برای این اپ وجود دارد.

13- Flight Network

Flight Network یک OTA مستقر در کانادا است. اگر در این سایت قیمت کمتری را در پرواز شما تبلیغ کند، می‌توانید تفاوت قیمت را برای رزرو دیگری دریافت کنید.

فلایت نتورک

مزایا و معایب شبکه پرواز

مزایا:

  • پس از ثبت نام در Flight Network، کدهای تبلیغاتی VIP در دسترس هستند که این کدها برای صرفه جویی در هزینه مفید می‌باشند.

معایب:

  • حفاظت از کاهش قیمت در این سایت همانند سایر سایت‌های دیگر نیست.

بهترین وب‌سایت‌ها برای پروازهای ارزان

در زیر فهرست خلاصه‌ای از وب‌سایت‌هایی وجود دارد که در آن‌ها پروازهای ارزان و بلیط هواپیما را پیدا خواهید کرد:

  • Momondo
  • Kayak
  • Expedia
  • Priceline
  • Orbitz
  • Agoda
  • Hotwire
  • Skyscanner
  • Travelocity
  • Google Flights
  • CheapOair
  • Hopper
  • Flight Network

خدمات سفیرپیمنت در حوزه رزرو هواپیما

همان‌طور که در متن مقاله نیز گفته شد، برخی از سایت ها برای رزرو هواپیما نیاز به پرداخت های ارزی دارند. از این رو سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی به شما کمک خواهد کرد تا به ساده‌ترین روش و در اسرع وقت بلیط پروازهای خارجی خود را خریداری کنید. به منظور آگاهی از خدمات این مجموعه می‌توانید با تیم مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید و از آن کمک های لازم را دریافت کنید.

چکیده کلی از این مقاله

همان‌طور که می‌دانید، هیچ فروشگاهی وجود ندارد که هر بار کمترین قیمت‌ها را برای یک پرواز در اختیار شما قرار دهد. بیشتر OTA ها تقریبا در یک رنج قیمت قرار دارند. همچنین رزروهای غیر شفاف معمولاً بهترین معاملات از سوی این سایت‌ها هستند که در پایان بازهم به سطح خاصی از انعطاف نیاز دارند. از این رو اگر زمان سفر برایتان مهم نیست استفاده از این ویژگی رزرو غیرشفاف می‌تواند برای شما مفید باشد. در نظر داشته باشید اگر به روشهای سنتی  عادت دارید، با یک موتور جستجوی سفر مانند Kayak یا Google Flights شروع کنید تا در تمام سایت‌های دیگر پروازهای مختلف را جستجو کنید. در این مقاله در خصوص سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما نکاتی بیان شد. امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید واقع شود. چنانچه نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید با ما در میان بگذرید. ما ز شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *