پاسپورت وب مانی

محدودیت های انواع پاسپورت وب مانی چیست؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، سیستم مالی وب مانی دارای سطوح گوناگونی از اعتبار یا همان passport در دو سطح معمولی و پیشرفته می‌باشد. این نوع پاسپورت با پاسپورتی که برای مسافرت استفاده می‌کنید متفاوت است و این به معنای آن نیست که اگر شما برای احراز هویت خود به پاسپورت وب مانی خود را ارایه داده‌اید، دیگر محدودیتی نخواهید داشت. بلکه در این سیستم نیز محدودیت‌هایی برای شما وجود دارد. در این مقاله محدودیت وب مانی را بررسی خواهیم کرد؛ پس اگر شما نیز به دنبال این اطلاعات هستید تا پایان ما را همراهی کنید.

 

وب مانی چیست؟

وب مانی یکی دیگر از شرکت‌های خدمات پرداخت است که به ارائه خدمات پرداختی در سراسر دنیا می‌پردازد. این شرکت در سال ۱۹۹۸ در روسیه تاسیس شده و در مدت فعالیت خود اعتبار بسیار خوبی در میان مشتریان خود کسب کرده است. این کمپانی با استفاده از قوانین کشور روسیه اداره می‌شود، از این رو به محدودیت‌های تحریمی علیه ایران توجهی ندارد و کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. وب مانی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از این طریق به حساب دیگران در سراسر دنیا پول واریز و یا از آن‌ها پول دریافت کنند. همچنین کاربران این سیستم می‌توانند در فروشگاه‌های آنلاینی که از خدمات این شرکت پشتیبانی می‌کنند، کالاها و خدمات موردنیاز خود را خریداری کنند.

 

انواع پاسپورت وب مانی

منظور از passport webmoney، احراز هویت خود در این سیستم می‌باشد که با ارایه کردن مدارک هویتی و محل سکونت خود پاسپورت شما ساخته می‌شود و محدودیت‌ها کاهش پیدا می‌کند. همچنین این پاسپورت‌ها افزایش سطوح اعتبار برای کاربران خود را به دنبال دارد. در ادامه انواع پاسپورت وب مانی را شرح خواهیم داد.

 

  • Alias WM-Passport:

پاسپورت الیاس وب مانی بدون اینکه کاری انجام دهید با ثبت نام اولیه در سیستم وب مانی برای شما به صورت رایگان صادر می‌شود. همچنین الیاس کارت علاوه بر اینکه یک نوع حساب برای شما محسوب می‌شود، صحت هویت شما را نیز تایید خواهد کرد.

 

  • فرمال پاسپورت وبمانی:

برای داشتن این نوع پاسپورت لازم است اطلاعات خود را در سایت مرکزی شرکت وب مانی به صورت رایگان ثبت کنید. توجه کنید با داشتن این حساب هنوز شما کاملا هویتتان مشخص نیست و از طرف وب مانی به عنوان یک کاربر ثابت شناخته نشده‌اید.

 

محدودیت حساب فرمال وبمانی

 

  • اینیشال پاسپورت وبمانی:

با دریافت فرمال پاسپورت شما می‌توانید این نوع پاسپورت را در سیستم وب مانی به خود اختصاص دهید. برای صدور این پاسپورت و یا کیف پول نماینده رسمی وب مانی اطلاعات ارائه شده را بررسی می‌کند و پس از تایید صحت مدارک و احراز هویت پاسپورت اینیشال را صادر خواهد کرد.

  • پرسنال پاسپورت وبمانی:

زمانی شما به صورت رسمی کاربر Webmoney شناخته شوید و از تمام امکانات این سیستم بهرمند می‌شوید که به پرسنال پاسپورت وب مانی دست پیدا کنید. این پاسپورت در صورت داشتن فرمال پاسپورت برای شما ثبت خواهد شد. پرسنال پاسپورت اصلی‌ترین و بهترین حساب کاربری وب مانی محسوب می‌شود که برای افراد با تراکنش‌های زیاد و بالا مفید است.

 

محدودیت های سقف تراکنش برای انواع پاسپورت وبمانی

این سیستم نیز محدودیت‌های برای کاربران خود به دنیال دارد که ممکن است کاربران را در استفاده از این سیستم دچار مشکل کند. از آنجایی‌ که نوع ارز دلار/WMZ و بیتکوین/WMX بیشتر مورد استفاده ایرانیان قرار می‌گیرد، از این‌رو محدودیت ها نیز بر این اساس بیان شده است. به هنگام استفاده از این حساب‌ها به نوع ارز و میزان محدودیتی که برای آن وجود دارد دقت داشته باشید.

 

 حساب الیاس Alias webmoney

محدودیت‌های سقف تراکنش برای حساب نوع الیاس به شرح زیر است:

  • محدودیت‌های سقف تراکنش روزانه: 100 دلار wmz
  • محدودیت‌های سقف تراکنش هفتگی: 300 دلار wmz
  • محدودیت‌های سقف تراکنش ماهیانه: 500 دلار wmz

 

حساب فرمال formal webmoney

محدودیت های حساب فرمال وبمانی به تفکیک روزانه، هفتگی و ماهیانه عبارت است از:

  • محدودیت‌های سقف تراکنش روزانه: 3000 دلار wmz
  • محدودیت‌های سقف تراکنش هفتگی: 10000 دلار wmz
  • محدودیت‌های سقف تراکنش ماهیانه: 15000 دلار wmz

 

حساب پرسنال پاسپورت Personal passport webmoney

برای حساب پرسنال وب مانی محدودیت‌های سقف تراکنش وجود دارد که براساس روز، هفته و یا ماه به شرح زیر است:

  • محدودیت‌های سقف تراکنش روزانه: 3000 دلار wmz
  • محدودیت‌های سقف تراکنش هفتگی: 10000 دلار wmz
  • محدودیت‌های سقف تراکنش ماهیانه: 15000 دلار wmz

 

سقف برداشت وب مانی برای انواع کیف پول ها

وب مانی برای انواع کیف پول و یا پاسپورت‌های خود سقف معینی از برداشت را در نظر گرفته است که توجه به آن از سوی کاربران ضروری است. در واقع کاربران باید بدانند که با پاسپورت‌هایی که دارند در بازه روز، هفته و یا ماه تا چه اندازه می‌توانند تراکنش انجام دهند. این محدودیت‌ها در جدول‌های زیر به تفکیک ارائه شده است که مشاهده می‌نمایید.

 

برای دارندگان پاسپورت اینیشیال و فرمال

محدودیت‌های زیر ویژه افرادی است که پاسپورت‌های اینیشیال و فرمال دارند:

نوع کیف پول محدودیت های روزانه محدودیت های هفتگی محدودیت های ماهانه
دلار یا WMZ 200 500 1000
یور یا WME 140 375 750

برای دارندگان پاسپورت اینیشیال و پرسونال

افرادی که پاسپورت اینیشیال و پرسونال دارند محدودیت‌های زیر را خواهند داشت:

نوع کیف پول محدودیت های روزانه محدودیت های هفتگی محدودیت های ماهانه
دلار یا WMZ 600 1500 3000
یورو یا WME 420 11125 2250

کدام حساب وب مانی بهتر است؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که کدام یک از این حساب‌های وب مانی مناسب‌تر است؟ از این‌رو توجه داشته باشید که اگر شما تراکنش‌های زیادی انجام می‌دهید، بهتر است از پرسنال پاسپورت استفاده کنید. همانطور که در معرفی انواع پاسپورت وب مانی توضیح دادیم شما فقط در صورت داشتن پاسپورت پرسنال به رسمیت شناخته خواهید شد و می‌توانید به کمک آن تراکنش‌های با مبلغ بالا داشته باشید. اگر به دنبال حسابی هستید که با خیالی آسوده از آن استفاده کرده و محدودیت‌های کمتری برایتان باشد، باید حساب پرسنال داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: با هفت حساب وب مانی آشنا شوید!

 

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، سیستم وب مانی نیز محدودیت‌های برای کاربران خود به دنبال دارد که ممکن است آن‌ها را در استفاده از خدمات این سیستم دچار مشکل کند. سقف برداشت از حساب وب مانی و یا محدودیت‌هایی در سقف تراکنش از این سیستم از جمله محدودیت‌های این سیستم است که به منظور آگاهی شما در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شد تا با خیالی آسوده از این سیستم استفاده کنید. چنانچه در رابطه با موضوع این مقاله سوالی دارید و یا اینکه قبلا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید در قسمت نظرات مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
محسن کاربر سایت ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

با اینکه حساب فرمال هستش اما محدودیت تراکنش روزانه 100 دلار بیشتر نیست علتش چیه؟؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

    با سلام و عرض ادب
    به احتمال زیاد مدارک ارسالی از جانب شما، رد شده و یا هنوز به تایید کارشناسان وب‌مانی نرسیده است
    در غیراینصورت، می‌توانید از طریق تیکت از داخل حساب وب‌مانی اقدام کنید