معرفی و بررسی جامع وب‌سایت 3dsky

معرفی و بررسی جامع وب‌سایت 3dsky

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

فروش و یا استفاده از طرح‌های گرافیکی در سال‌های اخیر بازار روبه‌رشدی را به خود دیده است. امروزه حفظ زیبایی ظاهر می‌تواند برای فروش و یا به‌کارگیری محصولات شما بسیار مؤثر و مفید باشد؛ به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم به معرفی یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین پلتفرم‌های خریدوفروش مدل‌های سه‌بعدی یعنی سایت 3dsky بپردازیم. این سایت به دلیل وجود طرح‌های متنوع، قیمت مناسب و رابط کاربری آسان بسیار موردتوجه کاربران قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم جهت بررسی 3dsky، نکات پرداخت، نحوه استفاده و… تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

سایت 3dsky چیست؟

3dsky یکی از پلتفرم‌های منحصربه‌فردی است که به طراحان یا هنرمندان برجسته کمک می‌کند مدل‌های سه‌بعدی با هر کیفیت یا فرمتی را به‌راحتی خریدوفروش کنند. این سایت در تمام حرفه‌های طراحی ورود کرده است و طرح‌های ارائه شده توسط افراد برجسته را در دسترس شما قرار می هد. لازم به ذکر است شما با دانلود هر طرح فقط مجوز استفاده از آن را خواهید داشت و حق مالکیت آن به شما منتقل نخواهد شد.

 

سایت 3dsky چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

مدل سه‌بعدی مبلمان، حمام، وسایل کودک، مواد، دکوراسیون، نورپردازی، آشپزخانه، لوازم‌خانگی، اسکریپت‌ها و… را در این سایت یافته و پس از دانلود، بهترین استفاده را از آن ببرید. این سایت طرح‌های خود را با پرداخت هزینه‌ای اندک در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به ذکر است این سایت امکان دانلود رایگان را نیز برای شما فراهم کرده است تا بتوانید از برخی مدل‌ها بدون پرداخت هزینه نیز بهره ببرید.

 

استفاده‌کنندگان از خدمات 3dsky از چه کشورهایی و چه کسانی هستند؟

طبق آمار ارائه شده توسط سایت similarweb.com اکثر استفاده‌کنندگان این سایت به ترتیب از هند، ترکیه، برزیل، ویتنام، مصر و… هستند. 36.65% از مخاطبان این سایت را افراد بین ۲۵ تا ۳۴ سال تشکیل داده‌اند و سهم افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله 26.65% است. در کل می‌توان گفت اگر در جستجوی یک سایت عالی و جوان‌پسند برای خریدوفروش طرح‌های گرافیکی خود هستید استفاده از سایت 3dsky را در اولویت خود قرار دهید.

 

ثبت‌نام در 3dsky

پس از ورود به سایت 3dsky از گزینه “join” را از قسمت بالا سمت راست انتخاب کنید.

 

سایت 3dsky

 

در صفحه باز شده به ترتیب نام، ایمیل، گذرواژه و تکرار واژه را وارد کنید و در آخر بر روی “Sign up” کلیک نمایید. (در صورت تمایل برای دریافت اعلان بر روی ایمیل تیک عبارت “Receive a notification e-mail” را فعال کنید.)

 

اکانت 3dsky

 

در مرحله آخر ثبت‌نام باید بر روی لینکی که به ایمیل واردشده، ارسال گردیده است، بزنید تا عضویت شما با موفقیت انجام شود.

 

معامله در سایت 3dsky چگونه است؟

پس از بررسی 3dsky متوجه شدیم برای معامله در این سایت ۳ حالت پیش روی شما قرار خواهد داشت:

 

۱- اگر مدل سه‌بعدی دارای وضعیت Pro است:
در این روش ابتدا باید دسترسی پرو را برای حساب خود خریداری کنید (حداقل مقدار خرید Pro دو مورد برای هر بار است)، پس از آن کافی است بر روی مدل رفته و آن را به‌راحتی دانلود کنید.

توجه: در صورت از دست دادن Pro و دانلود ناموفق، قادر خواهید بود مورد دلخواه خود را مجدداً در تاریخچه خرید این پلتفرم، بازیابی کنید.

 

۲- اگر وضعیت مدل Free یا OM است:
در این حالت شما قادر به دانلود طرح‌ها و مدل‌های رایگان به تعداد حداکثر ۳ مورد در روز هستید.

 

۳- اگر وضعیت مدل Free یا OM است و ۳ دسترسی شما به پایان رسیده:
در این حالت باید اقدام به خرید دسترسی پیشرفته رایگان کنید. در این طرح می‌توانید دانلود مدل‌های رایگان را در روز از ۳ به ۳۰ مورد ارتقا دهید. در رابطه با این حالت باید بدانید مدل‌های رایگان دانلود شده در تاریخچه خرید شما ذخیره نمی‌شوند و این دسترسی پیشرفته به طور خودکار فعال نمی‌شود.

 

نکات پرداخت در سایت 3dsky

• هزینه دسترسی به هر مدل Pro ۷ دلار است.
• حداقل مبلغ سفارش در این سایت ۱۴ دلار است؛ به عبارت دیگر شما برای هر بار شارژ قادر به داشتن دو مدل Pro خواهید بود.
• حداکثر مبلغ سفارش و شارژ اکانت 3dsky ۱۴۰۰ دلار است.
• هزینه دسترسی پیشرفته رایگان برای یک ماه ۱۸ دلار در نظر گرفته شده است.
• دسترسی پیشرفته تمدید خودکار ندارد و برای دسترسی جدید باید سفارش دیگری ثبت نمایید.
• اعتبار اشتراک از تاریخ خرید در نظر گرفته می‌شود.
•این این سایت برای پرداخت از کارت‌های اعتباری معتبر بین‌المللی و پی پال پشتیبانی می‌کند.

 

نقدکردن درآمد ارزی کاربران 3dsky چگونه است؟

اگر به عنوان یک طراح در سایت 3dsky مشغول شوید با خرید طرح‌های شما مبلغی به حساب داخلی‌تان واریز خواهد شد. بهترین راه برای برداشت این موجودی انتقال آن به پی پال است؛ از طرفی تمام افراد فعال در حوزه اقتصاد جهانی می‌دانند که پی پال ایرانیان را برای استفاده از خدمات خود تحریم کرده است و هم‌وطنان ما اجازه فعالیت در این پلتفرم را ندارند.

شما برای نقدکردن درآمد خود در ایران ملزم به ارسال پول در پی پال برای افراد یا شرکت‌های خدمات ارزی معتبر و دریافت معادل ریالی آن هستید. سفیرپیمنت یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی است که عملیات نقدکردن را با بهترین قیمت و در کمترین هزینه بدون دریافت هیچ‌گونه کارمزدی برای شما انجام می‌دهد. شما هم چنین برای خرید پی پال نیز می‌توانید از طریق سفیرپیمنت اقدام نمایید.

 

بررسی 3dsky

 

چه سایت‌های مشابه 3dsky وجود دارند؟

free3d.com

free3d.com پلتفرمی است که در آن می‌توانید دارایی‌های سه‌بعدی رایگان خود را به اشتراک بگذارید و فوراً هرآنچه را که دوست دارید دانلود کنید. این سایت میزبان 15000+ مدل سه‌بعدی، در فرمت‌های مختلف به‌صورت کاملاً رایگان است.

 

designconnected.com

مدل‌های سه‌بعدی واقع‌گرایانه ایجاد شده توسط طراحان مختلف بارگذاری شده‌اند. مدل‌های سه‌بعدی مبلمان و لوازم جانبی برای طراحان داخلی و هنرمندان در designconnected.com قابل‌دسترسی هستند. این پلتفرم یکی از بهترین جایگزین‌های سایت 3dsky است.

 

cgtrader.com

بازار مدل سه‌بعدی برای پروژه‌های مختلف و جامعه طراحان حرفه‌ای سه‌بعدی در این پلتفرم در دسترس شما قرار دارند. در cgtrader.com قادر خواهید بود مدل‌های سه‌بعدی را دانلود کنید و طراحان سه‌بعدی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

 

cgmood.com

دانلود و فروش مدل‌ها و متریال‌های سه‌بعدی با کیفیت بالا برای معماران و طراحان با منصفانه‌ترین نرخ cgmood.com امکان‌پذیر است.

 

3dzip.org

3dzip.org به عنوان بازار مدل سه‌بعدی برای معماری و جامعه طراحان حرفه‌ای سه‌بعدی شناخته می‌شود. همه مدل‌های سه‌بعدی رایگان را دانلود کنید و طراحان سه‌بعدی را برای نیازهای خود پیدا و استخدام کنید.

 

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران 3dsky

سفیرپیمنت امکان نقدکردن و پرداخت در سایت 3dsky را برای هم‌وطنان عزیز فراهم کرده است. همان‌طور که در قسمت‌های قبل به آن اشاره شد شما برای نقدکردن درآمد ارزی خود از این سایت می‌توانید از طریق سفیر پیمنت اقدام کنید در مقابل اگر قصد استفاده از طرح‌های Pro این سایت را دارید کارشناسان ما امکان پرداخت را برای شما فراهم کرده‌اند. شما پس از مشاوره با پشتیبانان safirpayment می‌توانید سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن نیاز خود را از این سایت برآورده سازید.

 

سخن پایانی و جمع‌بندی

سایت 3dsky یکی از سایت‌های شناخته شده در جهان است که در این مقاله به معرفی کامل آن پرداختیم. اگر به دنبال طرح‌های عالی برای استفاده یا در مقابل به دنبال ارائه طرح‌های خود و کسب درآمد هستید ما استفاده از این سایت را به شما توصیه می‌کنیم. لازم به ذکر است سایت مشابه زیادی در این زمینه وجود دارد که شما حتی به رایگان هم قادر به دانلود و استفاده از طرح‌های آن‌ها هستید و فقط کافی است با مراجعه به آن‌ها و ثبت‌نام به فایل‌های مورد نیاز خود دست یابید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *