دوج‌کوین

چرا دوج کوین به این اندازه محبوب است؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۳ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

افراد بسیاری به دنبال سرمایه‌گذاری هستند؛ اما متأسفانه به دلیل بالا بودن حجم منابع اطلاعاتی در جهان بسیاری از مردم قدرت تصمیم‌گیری درست ندارند. در زمان‌های قدیم شما برای پس‌انداز کردن پولتان گزینه‌های انتخابی کمتری پیش‌رویتان وجود داشت. با ماشینی شدن زندگی و رشد تکنولوژی فرصت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری پیدا شد و بانک‌ها به دلیل سود پایینی که به مردم می‌دهند کمی بی‌ارزش شده‌اند و فقط به‌منظور نگه‌داری کردن از پول و اموال مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سال 2010 ارزهای جدیدی روانه بازار شدندکه درصدی از شرکت‌ها به دنبال تبلیغ کردن آنها هستند؛ اما تمامی آنها از اعتبار بالایی برخوردار نیستند و ممکن است پول و سرمایه شما را از بین ببرند. در این مقاله توضیحاتی در رابطه‌ با یکی از مهم‌ترین و پر اعتبارترین این ارزها ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

 

ارز چیست؟

ارز تقریباً مدل پذیرفته شده از واحد پول است که به صورت اسکناس‌های کاغذی و یا سکه‌های فلزی در دسترس مردم جهان قرار دارد. هر کشوری ارز مخصوص به خود را دارد. امروزه تمامی داد و ستدها با ارز صورت می‌گیرد و دولت‌ها در قبال معاملاتی که انجام می‌دهند پول یکدیگر را مبادله می‌کنند. معتبرترین ارزهای کاغذی دلار ایالات متحده، پوند بریتانیا، دینار کویت یورو اتحادیه اروپا است. با رشد تکنولوژی ارزهای کاغذی به‌مراتب ارزش کمتری پیدا خواهند کرد و در آینده نه‌چندان دور ارزهای دیجیتال جایگزین تمامی ارزهای کاغذی خواهند شد. در این مقاله به توضیح یکی از این ارزهای پرطرف‌دار خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجتال با پی پال

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال که مدلی از پول الکترونیک است و بر پایه دانش رمزنگاری ساخته شده است. تمامی این ارزها به‌منظور بهره‌بردن از چند ویژگی مثل: شفافیت، غیرمتمرکز بودن، تغییرناپذیری و…  از تکنولوژِی بلاک‌چین استفاده می‌کنند. هویت این ارزها به این معنی است که دولت‌ها و یا نهادهای وابسته هیچ‌گونه دخالت و کنترلی بر آنها نداشته باشند. کریپتوکارنسی‌ها به‌صورت کوین و توکن در اینترنت قابل دسترسی هستند. برای خرید آنها باید پول کاغذی پرداخت کنید. یکی از ویژگی‌های خوبی که این ارزهای الکترونیکی در قبال ارزهای کاغذی دارند قابلیت استخراج آنها است. در زمان قدیم مردم برای به‌دست‌آوردن طلا راهی کوه، جنگل و بیابان می‌شدند بلکه بتوانند طلا و یا الماس به دست آوردند؛ اما درصد کمی موفق به کشف آنها می‌شدند و عده‌ای هم پس از جمع‌آوری گنج توسط راهزنان و دزدان غارت می‌شدند. حال امروزه شما با خرید یک دستگاه ماینر به‌راحتی می‌توانید بیشتر ارزهای دیجیتال را استخراج کنید و از آنها درآمد کسب کنید. برای آشنایی و خرید و فروش انواع این ارزها می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال تبدیل مراجعه کنید.

ارز دیجیتال چیست؟

 

دوج کوین چیست؟

یکی دیگر از ارزهای محبوب در بازار ارزهای دیجیتال که امروزه به دلیل ارزان بودن طرف‌داران بسیاری پیدا کرده دوج کوین است. این ارز که در سال 2013 توسط بیلی مارکوس معرفی شد و در اوایل کارش به‌عنوان یک ارز به منظور پاداش دادن به کاربران ارائه گردید. در سال 2022 خودروساز تسلا اعلام کرد که امکان خرید خودروهای این کمپانی توسط دوج کوین امکان‌پذیر است. دوج کوین یازدهمین ارز معتبر در سایت کوین coinmarketcap است. این ارز در سال 2019 قیمتی نزدیک به 20 تومان داشت که پس از حمایت ایلان ماسک و توییت رپر آمریکایی اسنوپ داگ قیمش به بالای 2000 تومان رسید. امکان استخراج کردن این ارز وجود دارد و برای نگهداری از آن باید حتماً کیف پول دوج کوین را از سایت dogecoin.com دریافت کنید.

 

تاریخچه دوج کوین؟

تاریخچه کلی این ارز مربوط به سال 2014 است زمانی که بیلی مارکوس برنامه‌نویس ارشد شرکت ibm برای رقابت با بیت‌کوین این ارز را ایجاد کرد. در ابتدا پاداش‌های بسیار خوبی به‌منظور استخراج این ارز به کاربران ارائه می‌داد و همین سیاست کاری باعث شد تا افراد بسیاری به سمت آن جذب شوند. در سال 2015 نزدیک به 100 میلیون از این ارز استخراج شد. دوج کوین نماد یک سگ ژاپنی به نام شیبانو هست و علامت انحصاری دوج کوین D بزرگ است. برای خرید دوج کوین می‌توانید به صرافی‌های ایرانی مراجعه کنید.

 

سایت اصلی دوج کوین

وب‌سایت دوج کوین که یکی از منابع اعتبار اصلی هر ارزی است در این وب‌سایت تمامی مقالات و تاریخچه این ارز قابل مشاهده است. برای دانلود کیف پول دوج کوین به‌صورت زیر عمل کنید:
1- وارد سایت شوید.
2- موس را به پایین اسکرول کنید.
3- روی دکمه get wallet کلیک نمایید.

دوج کوین

 

4- بعد از زدن دکمه بالا تمامی نسخه‌های موجود برای سیستم‌عامل موردنظر شما قابل مشاهده است.

صرافی ارز دیجیتال

با دانلود هرکدام از این ولت‌ها به‌راحتی ارز دوج‌کوین را ذخیره کنید و فرایند انتقال را انجام دهید.

 

دلیل محبوبیت دوج کوین چیست؟

دلیل محبوب شدن این ارز به دلیل حمایت هنرمندان و افراد مشهور در جهان است. اولین چهره‌ای که روی این ارز سرمایه‌گذاری کرد ایلان ماسک صاحب شرکت پی پال بود. بعد از حمایت این شخص از دوج کوین رپرهای آمریکایی مانند Lil Yachty و calvin Cordozar Broadus بود که با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام و فیسبوکشان قصد سرمایه‌گذاری کردن روی این ارز را اعلام کردند. بعد از حمایت این افراد نوبت به بازیگران رسید و کارول باسکین ستاره سریال ببر پادشاه توسط وب‌سایت نتفلیکس حمایت خودش را رسماً از این ارز اعلام کرد. برخی از تحلیل گران بازار معتقدند که شرکت دوج کوین با پرداخت مبالغ هنگفتی به این اشخاص خودش را در میان معامله‌گران محبوب کرده است. با این‌ وجود این شرکت سیاست بسیار خوبی را برای بالابردن اعتبار این ارز ارائه کرده پیش گفته است.

پیشنهاد مطالعه: خرید اکانت پریمیوم نتفلیکس برای ایرانیان

 

آیا دوج کوین رشد می‌کند؟

باتوجه‌به نوساناتی که این ارز تا به امروز داشته است امکان بالارفتن قیمت آن تا 1 دلار هم وجود دارد. تمامی کسانی که قصد خرید این ارز را دارند ممکن است در آینده سرمایه‌شان 100 برابر شود و سود بسیار زیادی از خرید این ارز بکنند؛ لذا به شما توصیه می‌شود که برای خرید این ارز همین امروز اقدام کنید و تا دو سال آینده حباب‌های قیمت آن را در نظر نگیرید. دوج کوین به دلیل وجود ارزی با زیرمجموعه شیبانو رشد بسیار خوبی خواهد داشت. بسیاری از بازی‌های کامپیوتری و فروشگاه‌های آنلاین تا سال 2025 از این ارز برای خرید و فروش محصولاتشان استفاده خواهند کرد. سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال یک آینده‌نگری بسیار روشن است که شاید یکی از گنج‌های قرن 21 باشد.

 

استخراج دوج کوین

استخراج دوج کوین با استفاده از دستگاه‌های کارت گرافیک دار انجام می‌شود. برای استخراج این ارز بهتر است از دستگاه پرقدرت استفاده کنید و به‌هیچ‌عنوان گول نرم‌افزارهای اندرویدی و یا وب‌سایت‌های استخراج را نخورید. اکثر این برنامه‌ها فقط به‌منظور کلاهبرداری ساخته شده‌اند و بهترین منبع برای طریقه استخراج دوج کوین سایت اصلی دوج کوین و یا مشاوره گرفتن از معامله گران بسیار باتجربه است. استخراج هر ارزی نیاز به سرمایه اولیه دارد و هر مقداری که برای خرید ماینر دوج کوین سرمایه‌گذاری کنید نزدیک به 6 ماه زمان نیاز دارد تا اصل سرمایه شما باز گردد و بعد از 6 تا 8 وارد مرحله سود خواهید شد. قبل از انجام این کار حتماً با کارشناسان و مشاوران باتجربه صحبت کنید.

خرید ماینر دوج کوین

 

بیبی دوج چیست؟

Baby Dogecoin یک دارایی رمزنگاری است که توسط جامعه آنلاین Dogecoin ایجاد شده است. طبق وب‌سایت آن، «بیبی دوج با نشان دادن سرعت تراکنش‌های جدید و بهبود یافته‌اش به دنبال تحت تأثیر قراردادن پدرش دوج کوین است». Baby Dogecoin به‌عنوان یک توکن کاهش‌دهنده تورم، طوری طراحی شده است که باگذشت زمان کمیاب شود. در حالی‌ که برخی از تیم‌های رمزنگاری صرفاً سکه‌ها را نابود می‌کنند تا تعداد سکه‌های در گردش را محدود کنند، Baby Doge همچنین پس از هربار معامله انجام شده، سکه‌هایش را به کیف پول دارندگان اضافه می‌کند و برخی از سکه‌ها به‌عنوان بخشی از جفت نقدینگی به صرافی غیرمتمرکز Pancake Swap اضافه می‌شوند. طبق گفته CoinMarketCap این ارز جایگاه بسیار خوبی را در میان ارزهای دیجیتال کسب خواهد کرد.

 پشنهادیی برای مطالعه: پرداخت در سایت های خارجی

آیا سرمایه‌گذاری و خرید دوج کوین منطقی است؟

اگر شما پولتان را برای خرید یک آدامس خرج کنید در قبال آن یک کالای فیزیکی که ارزش افزوده دارد دریافت خواهید کرد. حتی می‌توانید 2 کارتن آدامس خریداری کنید و با فروش آن سود نسبتا پایینی را به دست ‌آورید. ارزهای دیجیتال هم مانند یک کالا هستند و تنها تفاوتشان مجازی بودن آن‌ها اس؛ اما با خرید این کالای مجازی و نگه‌داری آن در کیف پول‌های معتبر شما سود 100 برابری به نسبت کالاهای فیزیکی خواهید کرد. طبق آخرین تحقیقات کارشناسان اقتصادی سود ارزهای دیجیتال مانند پیدا کردن یک معدن طلا است و افرادی که روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنند بدون شک شانس بسیار خوبی برای پیدا کردن این معدن طلا دارند. دوج کوین هم به نوبه‌ی خود ارزش خرید و نگه‌داری کردن دارد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *