صرافی خرید بیت کوین با پرفکت مانی

معرفی 6 صرافی خرید بیت کوین با پرفکت مانی

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

بیت کوین نوعی ارز مجازی است که با پشت سر گذاشتن موانع قانونی و کنار زدن واسطه‌ها در امور مالی و بانکی مختلف تراکنش‌های مالی را در سطحی بین‌المللی مقدور می‌ساخت. خرید بیت کوین از راه‌های متنوعی امکان‌پذیر است؛ ولی اگر می‌خواهید بدون واسطه و تحریم بیت‌ کوین خود را خریداری کنید، استفاده از پرفکت مانی بهترین گزینه است.از آنجایی که پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده است شما می‌توانید به سادگی حساب خود را شارژ کرده و بیت کوین موردنیاز خود را خریداری کنید. در ادامه به معرفی 6 صرافی برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی و آموزش تصویری خرید می‌پردازیم. پس همراه ما باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

بیت کوین چیست؟

Bitcoin  یک ارز رمزنگاری شده و یک ارز مجازی است که برای عمل به عنوان پول و نوعی پرداخت خارج از کنترل هر شخص، گروه یا نهاد طراحی شده است، بنابراین نیاز به دخالت شخص ثالث در تراکنش‌های مالی را از بین می‌برد. بیت کوین در سال 2009 توسط یک توسعه‌دهنده ناشناس یا گروهی از توسعه‌دهندگان با نام ساتوشی ناکاموتو به عموم معرفی شد. از آن زمان به بعد، این ارز به شناخته‌شده‌ترین ارز رمزنگاری شده در جهان تبدیل و محبوبیت آن الهام‌بخش توسعه بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر شده است.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

پرفکت مانی چیست؟

قطعا شما تا حدودی با پرفکت مانی و این سیستم پرداخت جهانی آشنا هستید. پرفکت مانی مانند سایر سیستم‌های پرداختی معتبر جهانی است که افراد می‌توانند از آن به عنوان یک روش انتقال پول استفاده کنند. پرفکت مانی خدماتی مشابه پی پال ارائه می‌دهد با این تفاوت که کاربران ایرانی بدون نگرانی از تحریم می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

افتتاح حساب پرفکت مانی به سادگی انجام می‌شود و شما با داشتن یک ایمیل، در حد چند ثانیه می‌توانید حساب پرفکت مانی افتتاح کنید.

خدمات پرفکت مانی

پرفکت مانی خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در ادامه چند مورد از آنها را بیان می‌کنیم.

  • انتقال پول بین کاربران
  • با خیال راحت، وجوه پول را در حساب الکترونیکی ذخیره وسود ماهانه پرفکت مانی دریافت کنید.
  • پرداخت هزینه کالاها و خدمات را در فروشگاه‌های اینترنتی به واسطه کیف پول پرفکت مانی انجام دهید.
  • خرید ارز Bitcoin ، Gold Metal ، USD و EUR بصورت آنلاین

چرا باید به سراغ خرید بیت کوین با پرفکت مانی برویم؟

پرفکت مانی به عنوان یک سرویس شناخته شده مورد استقبال بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران برای انجام تسویه حساب‌های آنلاین، انتخاب نهایی بسیاری از کاربران برای انتقال پول آنلاین و اهداف مالی بوده است.
یکی از دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از افراد پرفکت مانی را برای انتقال پول آنلاین خود و تبدیل به دارایی‌های مختلف مانند بیت کوین انتخاب کنند این است که کارمزدهای این سیستم در بیشتر موارد از نظر مالی بیشتر از سایر پردازشگرهای پرداخت سودآور است و به همین دلیل است که بسیاری از صرافی‌ها خدمات مرتبط را برای سیستم ارائه می‌دهند.

قطعاً افراد زیادی را دیده‌اید که بیت کوین می‌خرند یا از آن برای پرداخت‌ها و انتقال پول آنلاین خود استفاده می‌کنند. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا مردم تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین را انتخاب می‌کنند که در اینجا به اختصار به آن‌ها اشاره خواهد شد. وقتی بیت کوین را با پرفکت مانی خریداری می کنید، می‌توانید وجوه خود را در یک حساب الکترونیکی بسیار امن ذخیره کنید که سود ماهانه شما را تضمین می‌کند. با تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین، نه تنها این فرصت را خواهید داشت که پول خود را از طریق یک شبکه بسیار امن انتقال دهید، بلکه به شما این فرصت داده می‌شود که آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری حفظ کنید و از آنجایی که قیمت بیت کوین در حال افزایش است؛ می‌توانید مطمئن شوید که سود ماهانه اضافی نیز دریافت خواهید کرد. خرید بیت کوین با پرفکت مانی از نظر مالی نیز می‌تواند، مفید باشد؛ از آنجایی که کارمزدهای ارائه شده توسط سیستم پرفکت مانی در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود در بازار کمتر و رقابتی‌تر است، تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین درصد بالایی از پول شما را نمی‌گیرد و دیگر نیازی به هدر دادن پول با کارمزدهای غیرمنطقی بالا نیست.

مراحل خرید بیت کوین با پرفکت مانی

صرافی‌ها و معامله گران ارز دیجیتال معمولاً فقط به یک روش پرداخت محدود نمی‌شوند. رقابت بزرگ در این بازار باعث می‌شود که همه آنها دامنه روش‌های ممکن برای تجارت پول دیجیتال را گسترش دهند. محبوب‌ترین و معتبرترین سیستم‌های پرداختی از جمله PerfectMoney، ارزدیجیتال بیت کوین و بعضا سایر ارزهای دیجیتال را حمایت می‌کنند. مراحل خریدو نحوه انتقال پول به پرفکت مانی به صورت کلی به شرح زیر است:

  1. صرافی بیت کوینی را انتخاب کنید که پرداخت از طریق پرفکت مانی را بپذیرد.
  2. مطمئن شوید که صرافی اعتبار بالایی داشته و ترجیحا کاربران ایرانی را تحریم نکرده باشد.
  3. تعداد بیت کوین هایی را که می خواهید خریداری کنید وارد کنید.
  4. روش پرداخت Perfect Money را انتخاب کنید.
  5. دستورالعمل ها را دنبال کنید تا زمانی که BTC برای کیف‌پولتان ارسال شود.

توجه: البته دقت داشته باشید که خرید Bitcoin با پرفکت مانی اغلب اوقات با کارمزد بالایی انجام می‌شود، قبل از این اینکه تصمیم خود را برای استفاده از پرفکت مانی برای خرید بیت کوین بگیرید، روش‌های دیگری را هم برای مقایسه بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید : خرید بیت کوین با پی پال

6 صرافی‌ فروشنده بیت کوین با پرفکت مانی

در وب‌سایت رسمی پرفکت مانی در صفحه Perfect money certified partners صرافی‌هایی را برای تبادلات ارزهای فیات و دیجیتال معرفی کرده است که برخی از آنها تبادلات بیت کوین را نیز پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه چند مورد از این صرافی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم؛ ولی قبل از انتخاب یکی از صرافی‌ها حتما از شرایط تحریم، مدارک احراز و… هر کدام مطلع شوید و بعد اغدام به خرید کنید.

1- صرافی پی‌ تو پی‌ چنج (p2pChange)

این صرافی یک صرافی معتبر و اتوماتیک برای تبادیل بیت کوین بوده و به آسانی می‌توانید از طریق p2pChange با پرفکت مانی بیت کوین خریداری کنید.

به بیان ساده شما بعد از مشخص کردن نوع وجه پرداختی و نوع ارزدیجیتال دریافتی می‌توانید معامله خرید را کامل کنید و برای ثبت‌نام هم کافیست تا ایمیل خود را وارد و تایید کنید تا بتوانید در این وب‌سایت ارزهای خود را exchange  کنید.

2- وب‌سایت لوکال بیتکوینز (LocalBitcoins)

LocalBitcoins یک مبادله نظیر به نظیر بیت کوین است که کاربران می توانند بیت کوین را از یکدیگر بخرند و بفروشند.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی تنها یکی از چندین روشی است که این صرافی برای اعضاء خود در نظر گرفته است. برای این که خرید خود را با پرفکت مانی به انجام برسانید کافی است که در قسمت روش پرداخت پرفکت مانی را انتخاب کنید.

متاسفانه افراد ایرانی توسط این وب‌سایت تحریم شده‌اند؛ ولی شما با یک تغییر آی‌پی ساده می‌توانید از آن استفاده کنید اما مراقب باشید.

3- صرافی پکس‌فول (Paxful)

صرافی پکس فول از لحاظ نحوه ارائه خدمات و پرداخت شباهت بسیار زیادی به localbitcoins دارد و کاربران می‌توانند در این صرافی به خرید و فروش همتا به همتا بپردازند.

شما با داشتن یک ایمیل یا شماره تلفن همراه قادر به ثبت‌نام در این صرافی هستید و برای خرید هم کافی است تا با انتخاب گزینه Buy bitcoin و مشخص کردن مقدار بیت‌کوین، این صرافی فروشنده‌ها را برای شما پیدا می‌کند تا با بررسی شرایط هر کدام،‌ بیت کوین خود را خریداری کنید.

البته نکته حائز اهمیت آن است که این وب‌سایت نیز کاربران ایرانی را تحریم کرده است.

4- صرافی پی‌ام تو بی‌تی‌سی (PM2BTC)

در این وب‌سایت شما بدون ثبت‌نام می‌توانید بیت کوین خود را با پرفکت یا ووچر خریداری کنید و البته این صرافی کاربری بسیار آسانی داشته و خوشبختانه کاربران ایرانی را تحریم نکرده است.  در این وب سایت بدون هیچ نیازی به ثبت نام کافی است تعیین کنید چقدر پرفکت مانی می‌خواهید خرج کنید و آدرس کیف پول بیت کوین و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

5- صرافی یوبیت (YoBit)

Yobit وب‌سایتی است که امکان ترید کردن را برای کاربران خود ایجاد کرده است و علاوه بر پرفکت مانی از سیستم‌های پرداختی دیگری نظیر Capitalist ،Payeer ،AdvCash نیز پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این صرافی آن است که این صرافی هم پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال و هم پول‌های رایج را می‌پذیرد و به عبارتی امکان شارژ حساب و خرید بیت کوین در یوبیت با پرفکت مانی را فراهم می‌کند.

در ادامه مراحل خرید از این وب‌سایت را بیان می‌کنیم.

1. در ابتدا عضو این وب‌سایت شوید که با وارد کردن ایمیل و نام کاربری این کار قابل انجام است.

2. پس از عضویت به قسمت Wallet بروید و ارزهای قابل معامله در این وب‌سایت را مشاهده کنید.

پرفکت مانی خرید بیت کوین3. از طریق گزینه Deposit مقدار ارز مورد نظر را وارد کیف پولتان نمایید و Balance خود را شارژ کنید.

پرفکت مانی خرید بیت کوین4. بعد از شارژ حساب، در قسمت Market جفت ارز خود را برای معامله انتخاب کنید (برای مثال BTC/USD) و مقدار وجه مورد نظر خود را برای خرید یا فروش وارد نمایید تا پیشنهادتان در وب‌سایت ثبت شود.

توجه داشته باشید که قیمت‌های واقعی را وارد کنید تا معامله خرید و فروش انجام شود. در واقع قیمتی که شما وارد می‌کنید پیشنهادی برای دیگران است که می‌توانند آن را بپذیرند و یا رد کنند.

6- خدمات صرافی سفیرپیمنت (SafirPayment)

قطعا برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی نیاز است که حساب پرفکت مانی خود را با ارز مورد نیاز شارژ کنید. سفیرپیمنت مفتخر است که تمام خدمات مرتبط با پرفکت مانی را پوشش داده و شما همراهان گرامی در صورت تمایل برای استفاده از خدمات می‌توانید سفارش خود را از طریق راه‌های ارتباطی ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

نتیجه 

همان‌طور که گفته شد و دانشتید، بیت کویین یکی ار ارزهای دیجیتال است که امروزه با بالا رفتن نرخ آن در میان کاربران ارز و دیجیتال مشهور شده است. اما به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران ممکن است شما نتوانید به راحتی بیت کوین مورد نظر خود را خریداری کنید. از این رو ما در این مقاله پرفکت مانی را به شما معرفی کردیم تا به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیت بتوانید بیت کوین خود را خریداری و کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ کنید. همچنین ما در این مقاله نحوه انتقال پول به پرفکت مانی را به طور شفاف برای شما بیان کردیم. امیدواریم استفاده از این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
زیبا احمدی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

خرید بیت کوین با پرفکت مانی دارای چه مراحلی است

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    هم از طریق حساب و هم از طریق سفیرپیمنت می‌توانید اقدام بفرمایید.