درگاه پرفکت مانی

راهنمای ساخت درگاه پرداخت پرفکت مانی

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم به روز انتقال الکترونیکی بر مبنای ارزهای دیجیتال، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر شما هم قصد استفاده از برنامه پرفکت مانی دارید و می‌خواهید درگاه پرفکت مانی را برای تراکنش‌های بین‌المللی خود ایجاد کنید در این مطلب همه چیز درباره آموزش پرفکت مانی و استفاده از سایت پرفکت مانی به زبان ساده توضیح داده می شود.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
افتتاح حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

Perfect Money یک سیستم انتقال الکترونیکی است که بر اساس ارز الکترونیکی خود ساخته شده است. کاربران پس از ثبت نام در پرفکت مانی قادر به نگهداری چندین ارز و دارایی در حساب‌های خود هستند. این شرکت تلاش می‌کند تا سهم بیشتری از بازار را در میان رقبای خود بدست آورد، هرچند که قطعاً این کار برای این شرکت نبردی سخت بوده است.

Perfect Money که در سال 2007 تاسیس شد، یک “سیستم جهانی” است که در پاناما تاسیس شد تا بستری بی عیب و نقص برای پرداخت‌های آنلاین باشد. نحوه واریز به پرفکت مانی بسیار آسان است و کاربران سیستم می‌توانند پول را بین یکدیگر منتقل کنند، پرداخت‌ها را بپذیرند، وجوه را ذخیره کنند و…  ذخیره پول شما در حساب پرفکت مانی می‌تواند باعث ایجاد سود شود، در حالی که از آن برای کالاها و خدمات استفاده می‌کنید. کاربران همچنین می‌توانند بیت کوین، طلا، دلار و یورو را در کیف پول خود خریداری و نگهداری کنند.

بیشتر بخوانید: تتر (Tether) چیست و چه کاربردی دارد؟

درگاه perfect money

حساب هر کاربر دارای قابلیت پشتیبانی پرفکت مانی از چند ارز است و به چهار حساب ارزی مختلف تقسیم می‌شود که هر دارایی را در پرفکت مانی دارد:

  • USD
  • EUR
  • GOLD
  • Bitcoin

واحد های پرفکت مانی در داخل سیستم به عنوان ذخیره ارزش استفاده می‌شوند. این بخشی از دلایلی است که Perfect Money مستقیماً به سپرده‌ها یا برداشت‌ها رسیدگی نمی‌کند زیرا کل سیستم بر اساس ارز رمزنگاری شده خود نوشته شده است. هنگام ارسال یا دریافت پول از یا به یک حساب پرفکت مانی، این پول توسط ارائه دهندگان خدمات مبادله معتبر اداره می‌شود که ارزهای فیات را به واحد پرفکت مانی تبدیل می‌کنند.

پیشنهادی برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

کار با این سیستم پرداخت جهانی بسیار آسان است. برای شروع کار با این کیف پول سیستم پرداخت جهانی، ابتدا باید به وب سایت رسمی آن بروید. سپس، باید زبان مورد نظر را انتخاب کرده و روی «ثبت نام» کلیک کنید. صفحه ای باز می شود که در آن باید جزئیات درخواستی را وارد کنید. سپس اطلاعات واقعی را برای عضویت در سایت ارائه دهید تا دفعه بعد برای ورود به حساب کاربری خود دچار مشکل نشوید. پس از ثبت نام اولیه و فعال‌سازی گزارش، می‌توانید از پرفکت مانی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی، نقد کردن پرفکت مانی

امنیت

پرفکت مانی از روش‌های امنیتی متعددی، چه هنگام ورود به سیستم و چه در داخل حساب، استفاده می‌کند تا وجوه مشتری را ایمن نگه دارد. معامله گرانی که ثبت نام می‌کنند باید مراحل بررسی هویت و تایید KYC را طی کنند.

این شرکت همچنین احراز هویت پیامکی را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری و شناسه کاربری شما به کار می‌برد. پرفکت مانی همچنین از CodeCard Protection استفاده می‌کند که برای تایید تراکنش‌ها یک کد منحصر به فرد به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند.

همچنین روش‌های غربالگری ضد تقلب برای محافظت در برابر کلاهبرداری وجود دارد. در صورت بازیابی رمز عبور، پرفکت مانی برای تأیید بازنشانی رمز عبور، شناسه حساب شما و یک کپی از یک سند هویتی را درخواست می‌کند. اطمینان حاصل کنید که شناسه عضو، شماره حساب یا رمز عبور خود را با کسی به اشتراک نگذارید. برای اطمینان از اینکه از وب سایت رسمی با اتصال ایمن بازدید می‌کنید، همیشه به نوار وضعیت سبز رنگ یا نماد قفل قفل شده در نوار پیوند آدرس مرورگر خود توجه کنید.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

سپرده ها و برداشت ها

برای واریز یا برداشت با استفاده از پرفکت مانی، ابتدا باید حساب پرفکت مانی خود را با استفاده از یکی از روش‌های موجود بارگیری کنید. می‌توانید دستورالعمل‌های نحوه واریز و برداشت را در وب سایت‌ها یا با تماشای آموزش یوتیوب بیابید. توجه داشته باشید که حداقل مبلغ سپرده 300 دلار آمریکا (یا معادل آن به ارز دیگر) برای سپرده بانکی است. حداقل محدودیت برداشت توسط ارائه دهندگان خدمات تبادل مجاز تعیین می‌شود.

همچنین اطمینان حاصل کنید که محدودیت‌های مالی اعمال شده توسط کارگزار خود را بررسی کرده‌اید. هنگامی که وجوه کافی در حساب  PM یا پرفکت مانی خود دارید، می‌توانید به حساب تجاری خود واریز کرده و یا از حساب تجاری خود پرداخت کنید. پس از تنظیم پرداخت، کارگزار شما را به درگاه پرداخت پرفکت مانی هدایت می‌کند. در درگاه پرداخت می‌توانید جزئیات ورود به حساب خود را وارد کرده و پرداخت را تأیید کنید. سپس یک یادداشت روی صفحه برای تأیید پرداخت دریافت خواهید کرد.

هزینه ها

پرفکت مانی هنگام انتقال وجه به، از و داخل حساب، کارمزدی از جمله کارمزد سپرده بانکی 0.5 درصدی دریافت می‌کند. کارمزد انتقال داخلی به ترتیب 0.5٪ و 1.99٪ برای محدودیت‌های حساب تایید شده و تایید نشده است. تبدیل ارز به قیمت بازار محاسبه می‌شود و شما می‌توانید جزئیات نرخ فعلی یورو، بیت کوین، طلا یا دلار را امروز در حساب خود بیابید.

کارمزد برداشت برای سیم بانکی از 2.85٪ به اضافه کارمزد بانک دارندگان حساب و از 0.5٪ برای برداشت فوری بیت کوین شروع می‌شود. توجه داشته باشید که نرخ بهره سالانه 4 درصد برای همه حساب‌ها اعمال می‌شود. همچنین ممکن است لازم باشد هر گونه هزینه‌ای را در سمت کارگزار خود بررسی کنید، اگرچه سپرده‌ها اغلب رایگان هستند.

پیش نیاز‌های دریافت درگاه پرداخت پرفکت‌مانی

یکی از پرکاربردترین درگاه‌های پرداخت بین‌المللی برای ایرانیان پرفکت‌مانی است. همان‌طور که می‌دانید برای انجام و دریافت پرداخت‌های بین‌المللی باید از سیستم‌های پرداخت معتبری که در این حوزه فعال هستند، استفاده کنید. متأسفانه به دلیل سیاست‌های موجود بسیاری از این سیستم‌های پرداخت کشور ایران را تحریم کرده‌اند و در ایران در دسترس نیستند که این موضوع دسترسی ما ایرانیان را به پرداخت‌های بین‌المللی بسیار دشوار می‌کند. بر خلاف اکثر سیستم‌های پرداخت بین‌المللی، پرفکت‌مانی در ایران در دسترس است و شما می‌توانید از درگاه پرداخت پرفکت‌مانی در سایت خود استفاده کنید. استفاده از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی به شما کمک می‌کند تا درامد دلاری کسب کنید و همچنین افراد بیشتری بتوانند از خدمات شما بهره ببرند؛ البته فقط فعال‌سازی یک درگاه پرداخت بین‌المللی برای جهانی شدن کسب و کار شما کافی نیست و باید سایر ملزومات این کار را نیز فراهم کنید.
قطعاً دریافت درگاه پرداخت پرفکت‌مانی، پیش نیاز‌هایی دارد اما کار دشواری نیست. در مرحله اول شما باید در سایت پرفکت‌مانی افتتاح حساب انجام دهید و سپس حساب کاربری خود را تأیید نمایید. برای انجام افتتاح و وریفای حساب می‌توانید از کارشناسان سفیرپیمنت مشاوره دریافت کنید. در مرحله بعدی باید تنظیمات مربوط به فعالسازی و دریافت API موردنیاز را انجام دهید که توضیحات مربوط به این بخش در ادامه به صورت کامل آورده شده است.

پیشنهادی برای مطالعه: شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

مراحل دریافت درگاه پرفکت مانی

اگر شما ارائه دهنده‌ی یک محصول یا خدمت باشید ممکن است دلتان بخواهد که ورودی‌های بین‌المللی نیز داشته باشید و افرادی از خارج از کشور هم بتوانند از سایت یا خدمت شما استفاده کرده و مبلغ را به دلار پرداخت کنند. استفاده از درآمد دلاری در کشور ما کار ساده‌ای نیست؛ زیرا درگاه‌های پرداخت موجود در ایران بین‌المللی نیستند. یکی از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی پذیرفته شده در جهان، درگاه پرداخت پرفکت مانی است.

برای استفاده از این درگاه و قرار دادن آن در سایت یا فروشگاه‌ خود لازم است که ابتدا حتما یک حساب پرفکت مانی وریفای شده داشته باشید. اگر چنین حسابی ندارید، می‌توانید به کمک تیم سفیرپیمنت اقدام به ایجاد حساب پرفکت مانی و سپس وریفای کردن آن نمایید.

پس از آن که حساب وریفای شده پرفکت مانی ایجاد کردید باید به سراغ APIهای لازم برای انتقال درگاه پرداخت پرفکت مانی به سایتتان بروید. تنظیمات API پس از وریفای کردن حساب در بخش Account security قابل دسترسی است. API موجود نیاز به فعال سازی دارد. برای فعال کردن API پرفکت مانی باید به تنظیمات حسابتان بروید و تنظیمات بخش API را فعال کنید.

درگاه پرفکت مانی

در این مرحله باید IP مدنظر خود را وارد کنیم. می‌توانید در موارد دلخواه یک range از IPها را نیز وارد کنید.

درگاه پرفکت مانی

 

API مرتبط با درگاه پرداخت پرفکت مانی را از کجا دریافت کنیم؟

برای آن که بتوانید از API‌ درگاه پرفکت مانی استفاده کنید باید آن را بر اساس سایت خود مناسب سازی کنید. بسته به اینکه سایت شما با چه زبان برنامه نویسی پیاده شده است و برای آن از چه محیط‌های مدیریت محتوایی استفاده می‌کنید، راه دریافت API تغییر می‌کند. برای محیط‌های مدیریت محتوای معروف نظیر جوملا، وردپرس و… تنها کافی است از پلاگین‌های آماده بهره ببرید و درگاه پرداخت پرفکت مانی را طراحی کنید.

اگر محیط مدیریت محتوای سایت شما اختصاصی است یا از API مربوط به پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کند، می‌توانید از کد درگاه پرداخت پرفکت مانی که به زبان‌های پی اچ پی، پایتون، ASP.net و perl نوشته شده بهره ببرید. داکیومنت‌های مربوط به این کدها در سایت پرفکت مانی وجود دارند و برای یافتن آن‌ها تنها کافی است به بخش help در سایت پرفکت مانی بروید.

دانلود افزونه درگاه پرداخت پرفکت مانی

ماژول درگاه پرداخت پرفکت مانی برای ووکامرس، وردپرس، جوملا و… به سادگی قابل دسترسی است. شما می‌توانید نمونه‌ای از این پلاگین‌ها و API های رایگان را در این لینک مشاهده کنید.

درگاه پرفکت مانی

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پرفکت مانی 

داشتن درگاه پرداخت پرفکت مانی نیازمند داشتن حساب پرفکت مانی وریفای شده است. تیم سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سادگی حساب پرفکت مانی ساخته و آن را وریفای کنید و برای تراکنش های بین‌المللی و داشتن درآمد دلاری از آن بهره ببرید. کافی است درخواست خود را به تیم پشتیبانی سفیرپیمت ارجاع دهید تا در اسرع وقت برایتان به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

نتیجه

در این مقاله نحوه ساخت درگاه پرداخت پرفکت مانی و فعال سازی API‌ مربوط به آن توضیح داده شد. شما با این روش می‌توانید به سادگی یک درگاه پرداخت معتبر پرفکت مانی به سایت خود اضافه نمایید. همچنین سفیرپیمنت را به عنوان تیمی فعال در عرصه خدمات ارزی خدمت شما معرفی کردیم که می‌توانید به کمک راهنمایی‌های ان نسبت به ساخت درگاه پرداخت پرفکت مانی اقدام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
قمصر حیدری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام ما چجوری میتونم api مرتبط با پرفکت مانی دریافت کنیم

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    از قسمت API Setting می‌توانید اقدام بفرمایید.

   
امید امامی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

من میخام درگاه پرداخت پرفکت مانی بسازم ممنون میشم راهنماییم کنید

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    از قسمت API Setting می‌توانید اقدام بفرمایید.

   
حمید رضا کاربر سایت ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

سلام
بنده میخواهم پرفکت مانی خودم راتایید کنم درقسمت اول مثلا کارت ملی را باید آپلود کنم نوشته باید به انگلیسی باشه
کارت ملی من فارسی هست چطوری انگلیسی اونو آپلود کنم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    مدرک شناسایی خودتون را به یک دارالترجمه بدید تا با مهر رسمی براتون ترجمه کنند و اون را برای پرفکت مانی ارسال کنید

   
جواد حاجی کاربر سایت ۲۵ دی ۱۴۰۰

سلام
خسته نباشید!

با ساخت درگاه دریافت پول بین الملل (دلار، یورو و …) از چه حساب ها و کارت های اعتباری (مثل paypal، mastercard و … ) می توان پول به حساب پرفکت مانی واریز کرد؟
یعنی کاربر می تونه با پلاگین پرفکت مانی در وردپرس از حساب paypal به حساب پرفکت مانی پول واریز کنه؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    سلام
    ممنون و به همچنین
    فقط پرفکت‌مانی و ووچر پرفکت‌مانی
    خیر؛ این امکان وجود ندارد