پرفکت مانی چیست؟ همه چیز درباره perfect money

پرفکت مانی چیست؟ همه چیز درباره Perfect Money

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
3 دیدگاه
زمان مطالعه:  24 دقیقه

با روی کار آمدن شرکت‌های بین المللی و پرداخت‌های ارزی نیاز به سیستمی برای پرداختهای بین المللی بیشتر از پیش احساس شد. به همین دلیل سیستم‌های متنوعی روی کار آمدند که هر یک برای پرداخت ارزی و بین المللی بسیار مناسب بودند. اما با به وجود آمدن تحریم‌ها علیه ایران دسترسی به برخی از این سیستم‌ها قطع شد.

یکی از سیستم‌های فعال در این زمینه پرفکت مانی است که با وجود تحریم‌ها برای ایرانیان فعال ماند. پرفکت مانی نوعی شرکت و سیستم پرداخت بین‌المللی است که به واسطه آن می‌توان پرداخت‌های اینترنتی در سایت‌های خارجی را انجام داد.

این سیستم برای انتقال ارز به سراسر جهان و دریافت در آمدهای ارزی بسیار پرکاربرد است. با توجه به تحریم‌هایی که برای سرویس پی پال، ویزاکارت و مسترکارت اتفاق افتاد، پرفکت مانی به عنوان یکی از سرویس‌های قدرتمند در زمینه خرید اینترنتی خارجی و انتقال ارز شناخته شد. در ادامه ماهیت این سیستم را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

جدول محتوا پنهان

پرفکت مانی چیست؟

اگر بخواهیم به طور دقیق‌تری به شما بگوییم که پرفکت مانی چیست؟ باید اینطور بگوییم که پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد. دفتر رسمی این شرکت در کشور پاناما قرار دارد و همچنین دارای چندین دفتر در مناطق مختلف جهان از جمله هنگ کنگ و جزایر و یرجین بریتانیا می‌باشد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند.

کاربران از طریق این سیستم می‌توانند مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل کنند یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری نمایند. شرکت پرفکت مانی از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیا است و ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. یکی از ویژگی‌هایی که این سیستم را در بین کاربران محبوب کرده است، سیستم پرداخت آنلاین در مقابل سایر رقیبان به ویژه پی پال (paypal) است. همچنین این کمپانی به تحریم‌ها توجهی ندارد و ارائه خدمات آن به تمامی کشور‌ها با دریافت مقدار منطقی کامزد صورت می‌گیرد.

 

پیشنهاد مطالعه: نقد کردن حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی سایت مطرحی در پرداخت ارزی و بین المللی است و امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که سبب سهولت هرچه تمام‌تر تراکنش‌های آنلاین می‌شود. از جمله این امکانات عبارت‌اند از :

  • امکان انتقال، دریافت و ذخیره ارز‌های مختلف به صورت آنلاین از طریق این سیستم پرداخت وجود دارد.
  • کاربران از طریق پرفکت مانی می‌توانند کالا‌های مختلف را از سایت‌هایی که  پذیرنده این ارز هستند، خریداری کنند.
  • تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز سایر سیستم‌های مالی امکان‌پذیر است.
  • امکان خرید این ارز توسط سیستم پی پال نیز ( paypal ) وجود دارد.
  • این سیستم پرداخت آنلاین در زمینه‌های مختلف مانند هایپ‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، سیستم‌های هرمی و… قابلیت استفاده دارد.
  • خرید ارزهای دیجیتال و تبدیل آن‌ها به سایر ارزها در این سیستم امکان‌پذیر است.
  • در این سیستم از برنامه بازاریابی نیز استفاده می‌گردد؛ به این صورت که افراد به ازای معرفی کابران و دعوت آن‌ها به استفاده از این سیستم پرداخت به صورت ماهانه مقدار ثابتی پورسانت به حساب آن‌ها واریز می‌شود.
  • این سیستم پرداختی در سه حالت، وب سایت و اپلیکیشن گوشی IOS و اندوید موجود است. این ویژگی دسترسی کاربران را به این سیستم پرداختی آسان می‌کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پرفکت مانی و معرفی انواع حساب آن

حساب پرفکت مانی چیست؟ perfect money

 

مزایا و معایب Perfect Money

این سیستم پرداخت ارزی همانند هر سیستم دیگری در این زمینه دارای مزایا و معایبی است. این ویژگی‌ها در انتخاب کاربران برای به‌کارگیری آن‌ها تاثیرگذار است و می‌توانند تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از پرفکت مانی برای نگهداری ارز دیجیتال خود بگیرند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب این سیستم پرداخت می‌پردازیم.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

مزایای سیستم پرداخت پرفکت مانی

  •  آنچه که اهمیت زیادی برای کاربران دارد، تامین امنیت پرداخت است؛ از این‌رو میزان امنیت تراکنش‌ها با استفاده از این سیستم پرداخت بسیار بالا است.
  • افراد در این سیستم امکان تنظیم میزان امنیت حساب کاربری خود را دارند و با مراجعه به تنظیمات حساب کاربری خود می‌توانند امنیت آن را ارتقاء بخشند.
  •  پرفکت مانی به تحریم‌های بین المللی بی‌توجه است و اکثر کشور‌هایی که تحت تحریم هستند؛ امکان استفاده از این کیف پول را دارند.
  •  این سایت به افراد دارای حساب در این سیستم؛ با توجه به میزان مانده حساب، به صورت ماهانه پول پرداخت می‌کند.
  •  امکان قرض گرفتن و یا قرض دادن پول، در سیستم پرفکت مانی به شرط توافق کابران امکان‌پذیر است.
  •  سهولت در استفاده از این سیستم حساب، یکی دیگر از مزایای آن به حساب می‌آید.
  •  نرخ کارمزد انجام تراکنش‌ها در این سیستم پایین است.
  •  تبدیل ارزهای فیات (مانند دلار، ریال و….) به انواع ارز دیجیتالی در سیستم پرفکت مانی سرعت بالایی دارد.
  •  برای دریافت مجوز شروع فعالیت در سیستم پرفکت مانی نیاز به احراز هویت نیست.
  •  سیستم پرفکت مانی مالیاتی ندارد و کاربران برای انجام تراکنش‌های مختلف خود، نیاز به پرداخت مالیات ندارند.
  •  هیچ‌گونه محدودیتی در این سیستم پرداخت، برای حجم و میزان تراکنش‌های مالی انجام شده، وجود ندارد.

 

معایب سیستم پرداخت پرفکت مانی

  •  امکان برگشت و یا اصلاح مبادلات در این نوع پرداخت وجود ندارد. به این معنی که کاربران در صورت انجام اشتباه در انجام این نوع معاملات، امکان بازگردانی پول خود را ندارند.
  • ​ در صورت فراموش کردن رمز کاربری کیف پول پرفکت مانی، کاربران باید هزینه زیادی برای بازگردانی آن پرداخت کنند.
  •  امکان خارج کردن پول‌های موجود در حساب کاربری پرفکت مانی با استفاده از کارت‌هایی مانند Visa card و Mastercard وجود ندارد.

 

ارز های پشتیبانی شده توسط پرفکت مانی

همان‌طور که گفته شد، انتقال ارز به صورت آنلاین، دریافت ارز به صورت دلار، یورو و …، خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی از طریق این سیستم پرداختی انجام می‌شود. اما این سیستم به منظور فعالیت خود در این زمینه‌ها نیازمند پشتیبانی از ارزهای مختلف می‌باشد. در حال حاضر این کیف پول ارزی دلار آمریکا،  EUR یورو، طلا و بیت کوین را پشتیبانی می‌کند.

 

انواع اکانت پرفکت مانی

کاربران پس از ثبت ‌نام و ساخت حساب پرفکت مانی کاربری در سایت این شرکت، نیازمند انتخاب نوع حساب خود می‌باشند. در این سیستم سه نوع حساب برای کاربران موجود است که هر کدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌هایی منحصر به خود را دارند.  هر کاربر مجاز به انتخاب یکی از این حساب‌ها می‌باشد. در ادامه انواع این حساب را بررسی خواهیم کرد.

 

حساب معمولی (Normal)

به حساب‌های عادی و معمولی اصطلاحا حساب‌های وریفای نشده هم گفته می‌شود. این نوع حساب به تمام کاربرانی که برای اولین بار وارد سیستم پرفکت مانی می‌شوند، تعلق می‌گیرد. همچنین استفاده از این اکانت هیچ‌گونه محدودیتی برای کاربر به عمل نیاورده و تنها تفاوت آن با دیگر اکانت‌ها در مقدار کارمزدی است که برای انجام هر تراکنش باید پرداخت گردد.

 

حساب ویژه (Premium)

این نوع حساب که از آن به‌ عنوان وریفای شده نیز یاد می‌شود، مختص کاربرانی است که مدت زمان فعال بودن اکانت آن‌ها در پرفکت مانی یک ساله شده است. البته این نوع حساب کاربرانی که میزان گردش حساب آن‌ها به مقدار مشخصی (100 هزار دلار ایالات متحده آمریکا و یا معادل آن) رسیده است نیز تعلق می‌گیرد. این نوع حساب خالی از مزایا نیست. از جمله ویژگی‌های این حساب کاربری، کم بودن کارمزد تراکنش‌ها در آن و همچنین ارسال سریع‌تر درخواست‌های این حساب به بانک است. برای دریافت این اکانت افراد با ارسال درخواست به بخش پشتیبانی سایت Perfect Money می‌توانند آن را دریافت کنند.

 

حساب همکار (Partner)

همانطور که از نام آن مشخص است، این حساب برای استفاده افراد عادی نیست و تنها نماینده سیستم‌های پرداخت و صرافی‌ها مجاز به استفاده از آن هستند. در واقع این کیف پول به مدیریت بیزینس‌هایی که قصد استفاده از Perfect Money را در تجارت خود دارند، تعلق دارد. از ویژگی‌های این نوع حساب می‌توان به کارمزد کم در بین دیگر حساب‌های موجود در سیستم پرفکت مانی اشاره کرد.

 

تاییدیه

این یکی از انواع حساب نیست اما شرایطی است که می‌تواند به حسابداران این سیستم کمک کند. زمانی دسترسی به مجموعه کامل امکانات حساب در پرفکت مانی تکمیل می‌شود که مراحل تأیید اطلاعات انجام شده باشد. این روش شامل بارگزاری اسناد هویتی صادر شده توسط دولت و تأیید شماره تلفن همراه است. مزایای زیادی از جمله کاهش کارمزدها، ویژگی‌های اضافه امنیتی حساب، بازیابی ساده رمز عبور و… به کاربران این بخش تعلق می‌گیرد.

 

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

افتتاح حساب در این سیستم پرداختی کار دشواری نیست، فقط کافیست که از طریق آدرس سایت پرفکت مانی به این وب سایت مراجعه کرده و فرم ثبت‌نام آن را پر کنید. همچنین پرفکت مانی ورود کاربران ایرانی را به سایت در نظرگرفته و به همین دلیل وب‌سایت رسمی این شرکت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و امکان تغییر آن از داخل سایت امکان‌پذیر است.

  • با ورود به سایت رسمی این شرکت، برای آغاز افتتاح حساب بر روی گزینه Sign Up که قسمت بالای وب‌سایت دیده می‌شود کلیک کنید.
  • صفحه باز شده، اطلاعات شخصی شما از جمله نام کاربری (دلخواه)، نام و نام خانوادگی، شهر، آدرس، کشور، کد پستی، ایمیل و شماره همراه شما را ذخیره می‌کند. مدنظر داشته باشید که حتما اطلاعات حقیقی خود را وارد نمایید تا از پیش آمدن مشکلات بعدی جلوگیری شود.
  • پس از پایان مراحل ساخت حساب پرفکت مانی و دریافت هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی، پیغام خوش‌آمدگویی بر روی صفحه پدیدار می‌شود که در آن ذکر شده که کد عضویت (Member ID) شما به ایمیلی که وارد کردید، ارسال شده است. ممبر آیدی در واقع حکم نام کاربری شما را دارد که هنگام ورود به سیستم به همراه رمزعبور از شما درخواست می‌شود. بنابراین آن را در جایی یادداشت کنید یا به ذهن بسپارید چون برای هر بار ورود مورد نیاز شما خواهد بود.

 

چطور پرفکت مانی بخرم و حساب خود را شارژ کنم؟

یکی از سوالات مهمی که کاربران پرفکت مانی دارند آن است که چطور حساب خود را در این سایت شارژ کنند. برای آموزش پرفکت مانی در این زمینه لازم است مراحل زیر را انجام دهید.

به طور کلی روش‌های زیادی برای شارژ حساب وجود دارد، اما بهترین و آسان‌ترین روش برای کاربران ایرانی، مراجعه به سایت‌های فروشنده پرفکت مانی است. کاربران می‌توانند به راحتی و با استفاده از ریال و کارت بانکی خود به صورت آنلاین، از وب‌سایت‌های ایرانی پرفکت مانی خریداری کنند. سیستم پرداخت پرفکت مانی هم به صورت یورو و هم به صورت دلار موجود است؛ اما وب‌سایت‌های ایرانی غالبا آن را در قالب دلار می‌فروشند.

وب‌سایت‌های معتبر می‌توانند ریال شما را به پرفکت مانی تبدیل کنند. از این‌رو می‌توانید با کمی تحقیق و پرس و جو، معتبرترین آن‌ها را در این زمینه بیابید. برای خرید از سایت‌های صرافی ایرانی، نیاز است که با ارسال تصویر مدرک شناسایی خود (مثل کارت ملی) احراز هویت انجام دهید و سپس شماره حساب پرفکت مانی خود را به صرافی بدهید تا برای شما واریز را انجام دهد.

 

روش‌های شارژ پرفکت مانی

 

۱- واریز وجه

چند روش مختلف برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد.

برای شارژ حساب پرفکت مانی می‌توانید از یکی از روش‌های زیر جهت واریز وجه استفاده نمایید:

  • انتقال وجه داخلی
  • حواله تلگرافی
  • صرافی مجاز و صرافی آنلاین پرفکت مانی
  • ووچر الکترونیکی  (E-Voucher)
  • Bitcoin
  • تبادل اعتبار

 

۲- انتقال وجه داخلی

شما می‌توانید با انتخاب انتقال وجه داخلی از یک کاربر دیگر، مبلغ مورد نظرتان را به حساب خود واریز کنید. این خدمات یا هر انتقال وجه دیگری دارای کارمزد است. برای انتقال وجه داخلی باید شماره حساب یا آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه مرتبط با حساب خود را به فرستنده اطلاع دهید.

نکته: سیستم پرفکت مانی، کارمزدی را برای رسیدگی به موارد انتقال وجه داخلی در نظر می‌گیرد. این کارمزد از حساب فرستنده کم می‌شود.

 

۳- حواله تلگرافی

تراکنش‌های حواله تلگرافی فقط برای دارندگان حساب‌های مورد تأیید قابل انجام است. انجام واریز وجه از طریق حواله تلگرافی کار ساده‌ای است. باید فرم سفارش حواله تلگرافی را تکمیل و حساب بانکی مورد استفاده برای انتقال را مشخص کنید.

برای این کار توصیه می‌شود که تا حد امکان، بیشترین اطلاعات را در اختیار قرار دهید؛ زیرا به رهگیری حواله تلگرافی شما کمک خواهد کرد. پس از تکمیل فرم سفارش حواله تلگرافی، بر روی دکمه «پیش‌نمایش» کلیک کنید. تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس خدمات اصلی صرافی مجاز و خدمات فرعی صرافی مجاز پرفکت مانی را در فهرست همکاران و صرافی‌ها انتخاب نموده و بر روی دکمه «ارسال» کلیک کنید.

سفارش شما 24 ساعت پس از ثبت، مورد بررسی ارائه‌دهنده اصلی خدمات صرافی مجاز قرار می‌گیرد. اگر ارائه‌دهنده اصلی خدمات صرافی مجاز نتواند به هر علتی به درخواست شما رسیدگی کند، سفارش به ارائه‌دهنده فرعی خدمات صرافی مجاز واگذار می‌شود. حداکثر زمان رسیدگی به سفارش توسط هر ارائه‌دهنده خدمات صرافی پرفکت مانی 24 ساعت است.

اگر درخواست شما تایید شود، یک پیام به آدرس ایمیل و صندوق پستی داخلی حسابتان فرستاده می‌شود که حاوی مشخصات بانکی حساب مقصد انتقال وجه است. این مشخصات بانکی در بخش «واریز وجه» نیز موجود است.

نکته: شماره فاکتوری که سیستم تعیین کرده است باید حتماً در توضیحات حواله تلگرافی شما قید شود.

دریافت حواله تلگرافی و شارژ آن در حساب پرفکت مانی شما ممکن است تا 5 روز کاری به طول بیانجامد.

نکته: برای انجام این تراکنش، حساب شما باید به تأیید برسد. روند تأیید حساب در بخش مربوط تشریح شده است.

حداقل مبلغ قابل واریز با حواله تلگرافی 300 دلار آمریکا (یا معادل آن به یورو یا طلا) می‌باشد.

 

صرافی‌های مجاز پرفکت مانی perfect money

 

۴- همکاران صرافی مجاز

صرافی‌های بسیاری با پرفکت مانی برای شارژ حساب، همکاری می‌کنند. کلیه‌ی ارائه‌دهندگان این خدمات با دقت تمام مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته‌اند. هر یک از همکاران صرافی مجاز با شرایط و ضوابط خاص خود کار می‌کنند و روش‌های واریز خاص خود را دارد.

افراد متعددی در زمینه صرافی فعالیت دارند و طیف گسترده‌ای از روش‌های خرید ارز الکترونیکی پرفکت مانی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به عنوان مثال، شما می‌توانید حساب PM خود را از طریق کارت اعتباری، انتقال وجه بین‌المللی، پول نقد و دیگر روش‌ها شارژ کنید. سفیر پیمنت از جمله سایت‌هایی است که به شما در انجام عملیات شارژ حساب پرفکت مانی کمک می‌کند.

 

۵- ووچر الکترونیکی (e-Voucher)

ووچر الکترونیکی در واقع یک گواهینامه الکترونیکی 16 رقمی است که برای واریز فوری وجه به حساب‌های پرفکت مانی (حساب‌های دلاری، یورویی، Bitcoin  و طلا) طراحی شده است. همچنین می‌توانید این کد را به فرد دیگری انتقال دهید یا بفروشید تا وی بتواند از آن برای واریز وجه به حساب پرفکت مانی خود استفاده کند. سیستم بابت واریز وجه از طریق ووچر الکترونیکی کارمزدی دریافت نمی‌کند. این گزینه برای کاربرانی که نمی‌خواهند شماره حساب خود را به گیرندگان وجه نشان دهند، انتخاب مناسبی است. شما به راحتی می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی حساب خود را به صورت خودکار شارژ نمایید.

 

۶- Bitcoin

بیت کوین پرکاربردترین ارز رمز پایه جهان است. برای واریز این نوع ارز به حساب مورد نظر، باید یک سفارش واریز وجه ایجاد کنید و شماره حساب و مبلغی را که باید با بیت کوین به حساب واریز شود، مشخص نموده و پس از پیش‌نمایش سفارش، آن را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش، سیستم یک آدرس بیت کوین در اختیار شما قرار می‌دهد که مبلغ مشخص شده باید ظرف 24 ساعت به آن آدرس منتقل شود.

واریز مبلغ درخواستی شما زمانی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که کل مبلغ بر حسب بیت کوین دریافت شده باشد. هر پرداخت حداقل به 3 تأییدیه نیاز دارد.

مبلغ منتقل شده به آدرس بیت کوین باید برابر با مبلغ مشخص شده در سفارش باشد. اگر قصد دارید پرداخت را در دو یا چند قسمت انجام دهید، کل مبلغ باید برابر با مبلغ واریزی مشخص شده در فرم سفارش باشد.

 

تبادل اعتبار در perfect money پرفکت مانی

 

۷- تبادل اعتبار

سیستم پرفکت مانی این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده است که حساب خود را با اخذ وام از سایر کاربران شارژ کنند. برای ورود به بخش «تبادل اعتبار»، باید وارد حساب پرفکت مانی خود شوید و به منوی «تبادل اعتبار» رجوع کنید.
تبادل اعتبار هیچ کارمزد اضافه‌ای دریت نمی‌کند. وام‌دهندگان در صورت درخواست انتقال وجه به وام‌گیرنده، 0.5٪ کمیسیون استاندارد پرداخت می‌کنند. وام‌گیرندگان نیز هنگام درخواست انتقال وجه به وام‌دهنده، 0.5٪ کارمزد استاندارد پرداخت می‌کنند.

 

کارمزد خدمات مختلف پرفکت مانی

کارمزد شارژ
بانکی از 0.5 درصد
بیت کوین 0
تبدیل
دلار آمریکا به یورو و برعکس بر اساس نرخ بازار
سود
افزوده شده به موجودی 4 درصد در سال
انتقالات
داخلی حساب‌های ویژه 0.5 درصد
داخلی حساب‌های تایید نشده 2 درصد
داخلی حساب‌های تایید شده 0.5 درصد
کارمزد برداشت
انتقال بانکی از دو درصد به اضافه‌ی کارمزد بانک
بیت کوین فوری 0.5 درصد
کارمزد تامین امنیت
اطلاعیه‌های پیامکی 0.1 دلار
خدمات سالانه 0
بازیابی حساب کاربری 100 دلار

 

شماره حساب پرفکت مانی من چیست؟

پس از ساختن حساب، با ورود به پنل کاربری خود، می‌توانید به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنید. شماره حساب شما در همان صفحه اول پنل کاربری به وضوح مشخص است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:  دانلود برنامه پرفکت مانی

 

چگونه پرفکت مانی بفروشم؟

برای فروش پرفکت مانی مانند خرید آن کافیست به وب‌سایت‌های ایرانی معتبر مراجعه کنید. پس از ثبت‌نام در این وب‌سایت‌ها می‌توانید پرفکت مانی‌های خود را برای آن‌ها ارسال کرده و در قبال آن ریال در کارت بانکی خود دریافت کنید. نحوه فروش پرفکت مانی به این صورت است که سایت صرافی شما را به درگاه پرفکت مانی خود ارجاع می‌دهد و شما با زدن یک دکمه، مبلغ را برای آن‌ها می‌فرستید. پس از چند ساعت در کارت بانکی خود وجه را به صورت ریال دریافت می‌کنید.

 

آیا به جز صرافی باید در پرفکت مانی هم احراز هویت کنم؟

همان‌طور که گفته شد، برای استفاده از سیستم پرفکت مانی، احراز هویت ضروری نیست؛ اما این شرکت برای حساب‌هایی که احراز هویت نکرده‌اند، کارمزد ۲ درصدی برای هر تراکنش تعیین کرده است. در صورت انجام احراز هویت کارمزد تراکنش‌ها از ۲ درصد به ۰.۵ درصد کاهش می‌یابند و یک سری محدودیت خاص مثل امکان دریافت وام و… برای داوطلبان فراهم می‌شود.

 

چگونه احراز هویت کنم؟

چنانچه قصد احراز هویت داشته باشید، لازم است که فرم احراز هویت در قسمت تنظیمات حساب خود (Setting) را پر کنید.

  • از بخش صفحه اصلی پنل کاربری خود، وارد بخش تنظیمات Setting شوید.
  •  در بخش تنظیمات حساب بر روی منوی Verification management کلیک کنید.
  • در بخش احراز هویت، باید تصویر مدرک شناسایی خود (گواهینامه رانندگی یا پاسپورت) به همراه تصویر یک قبض خدماتی (مثل قبض برق، تلفن یا قبض موبایل) را به صورت فایل عکس برای شرکت ارسال کنید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرداخت پرفکت مانی این امکان را فراهم کرده است که کاربران بدون نیاز به ساخت حساب، با استفاده از کدی به اسم ووچر از خدمات آن استفاده کنند. اما آیا میدانید ووچر چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟ ووچر الکترونیکی (e-Voucher) در حقیقت مانند کارت شارژ است که با مبلغی مشخص ساخته می‌شود و کاربران می‌توانند با وارد کردن کدهای آن، پرداخت‌های خود را بدون نیاز به داشتن حساب انجام دهند. خرید ووچر از صرافی‌های معتبر نیز امکان‌پذیر است.

 

پرفکت مانی چیست؟ PerfectMoney

امنیت پرفکت مانی

همان طور که گفتیم، امنیت حساب‌های این سیستم پرداختی تا حد قابل قبولی بالا است؛ چرا که این سیستم از روش شناسایی آی‌پی استفاده می‌کند. به همین دلیل با هر بار تغییر آی‌پی، کاربر برای ورود ملزم به تایید آن از طریق ایمیل خواهد بود. همچنین این سیستم شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا امنیت حساب خود را چند برابر افزایش دهند. گزینه امنیتی دیگر در حساب کاربری، کد کارت (Code Card) است. با فعال کردن این گزینه، سیستم برای شما یک عکس شامل چند کد ارسال می‌کند. به این ترتیب، برای هر تراکنش نیاز به وارد کردن یکی از کدها خواهد بود. این کدها فقط یک‌بار ارسال می‌شوند و نگهداری آن‌ها برای ورود به حساب‌تان الزامی است. بنابراین بهتر است آن‌ها را در چند جای امن یادداشت کنید.

 

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

همان‌طور که میدانید، علاوه بر امکان خرید کالا و خدمات مختلف، می‌توان از پرفکت مانی برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هم استفاده کرد. با خرید پرفکت مانی و ارسال آن به صرافی‌ها و سایت‌هایی فروشنده ارز دیجیتال که آن را می‌پذیرند، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزها را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید تا هنگام خرید بیت کوین دچار ضرر‌های ارزی نشوید.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

استفاده از شرکت پرفکت مانی در حوزه‌های گفته شده برای شما سودمندی زیادی را به همراه دارد. سفیرپیمنت نه تنها شما را از ماهیت این سیستم آگاه می‌کند، بلکه به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت‌های ارزی، شما را برای خرید و فروش پرفکت مانی یاری می‌کند.

 

بیشتربخوانید: آموزش تصویری برداشت پول از پرفکت مانی با ۷ روش

 

مقایسه پرفکت مانی و رقبا

پرفکت مانی یک ارز دیجیتال است ولی مانند بیت‌کوین رمزنگاری نشده و توسط یک شرکت با ماهیت حقیقی اداره می‌شود.

پرفکت مانی رقبای بزرگی مانند پی پال و مسترکارت دارد که هرکدام مورد توجه کاربران زیادی هستند.
باید این نکته را هم عرض کنم که خدمات پی پل و مسترکارت به‌خاطر تحریم‌های امریکا بر علیه ایران به کاربران ایرانی نه تنها خدمات نمی‌دهند بلکه زمانی که متوجه بشوند که با ip   ایرانی وارد شده‌اید سریعاً شمارا بلاک می‌کنند.
این مورد باعث مشود که پرفکت مانی نسبت به رقبا در بین کاربران ایرانی طرفدار بیشتری داشته باشد.

مورد بعدی پرداخت سود به‌حساب شما و داشتن کارمزدهای به‌صرفه است که باعث رشد این شرکت در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک شده.

به همین خاطر ووچر پرفکت مانی برای ایرانیان یک آچار فرانسه برای پرداخت‌های دیجیتالی است.

البته شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیکی پی پال و مسترکارت هم کاربران ایرانی دارند که به واسطه صرافی‌هایی مانند صرافی سفیر پیمنت حساب کاربری ایجاد کرده‌اند و برای انجام اموری مانند رزرو هتل، تافل، خریدهای اینترنتی و… که صرافی سفیر پیمنت با پشتیبانی حرفه‌‌ای همیشه کنار شما خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید: بچ نامبر پرفکت مانی

 

سوالات متداول:

1- پرفکت مانی برای کجاست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که در مرکزیت سوئیس به تمام دنیا خدمات خود را ارائه می‌دهد.

2- شرکت پرفکت مانی چیست؟

شرکت پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که توسط آن می‌توان پرداخت‌های اینترنتی در سایت‌های خارجی را انجام داد. همچنین این سیستم برای انتقال ارز به سراسر جهان و دریافت در آمدهای ارزی کارایی زیادی دارد.

3- چگونه می‌توانم Perfect money را به پول نقد تبدیل کنم؟

برای برداشت وجوه و واریز به حساب بانکی، وارد قسمت “برداشت” حساب خود شوید. پس از ورود، گزینه انتقال بانکی را انتخاب کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. تمام اطلاعات مهم باید توسط بانک شما ارائه شود.

4- برداشت پرفکت مانی چه مدت طول می‌کشد؟

از یک تا سه روز فرایند برداشت از حساب ممکن است به طول بینجامد.

5- آیا می‌توانم با پرفکت مانی بیت کوین بخرم؟

شما می توانید بیت کوین را مستقیماً از وب سایت‌های صرافی خریداری کنید یا می‌توانید از افرادی که بیت کوین را از طریق پرفکت مانی می‌فروشند، بیت کوین بخرید. برای اطلاعات بیشتر مقاله پرفکت مانی خرید بیت کوین را مطالعه نمایید.

6- چگونه می‌توانم اعتبار پرفکت مانی خود را با Mastercard تأمین کنم؟

برای تأمین اعتبار حساب خود، باید گزینه “سپرده‌ها” را در سیستم انتخاب کنید و سپس گزینه مورد نظر خود را از موارد زیر انتخاب کنید:

  • انتقال بانکی
  • شرکای صرافی مجاز
  • پرداخت مستقیم
  • انتقال سیمی
  • پایانه‌های نقدی

7- آیا خرید و فروش پرفکت مانی در ایران جرم است؟

در مطالب بالا اشاره کردیم Perfect money یک سیستم پرداخت الکترونیکی پرطرفدار است که برای پرداخت‌های غیرنقدی اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با توجه محدودیت‌های مالی ایران برای خرید و بهرمندی از خدمات مارکت‌های جهانی پرفکت مانی یکی از گزینه های مناسب برای این کار است. این شرکت که یک شرکت غیر آمریکایی می‌باشد و از تحریمات امریکایی علیه کشورها تبعیت نمی‌کند بلکه حتی زبان فارسی یکی خدمات ویژه این شرکت به کاربران فارسی‌زبان در وب‌سایت خود است.
خرید فروش پرفکت مانی همچنین خرید و فروش ارز و پول های دیجیتال در ایران هنوز از طرف سازمانی که مربوط به این زمینه است هنوز جرم اعلام نشده است و تمام افراد حقیقی که با پرفکت مانی تراکنش مالی دارند مرتکب جرمی نمی‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

جمع بندی 

همان‌طور که گفته شد، پرداخت‌های ارزی به دلیل تحریمات موجود علیه ایران امروزه کمی سخت است. اما پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت بین المللی فعال است که سهولت و سرعت را برای کاربران در این زمینه به همراه دارد. در این مقاله در خصوص ماهیت پرفکت مانی، آموزش پرفکت مانی در زمینه‌های مختلف و… نکاتی را بیان کردیم. امیدواریم استفاده از این مقاله و همچنین خدمات سفیرپیمنت در استفاده بهتر از پرفکت مانی برای شما مفید بوده باشد.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله شارژ پرفکت مانی با مستر کارت را مطالعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(3)
   
کارن آتایان کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام، واقعا محتوا سایتون جامع و پر کاربرد بود

   
آموزش ارز دیجیتال کاربر سایت ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید، محتوای سایت بسیار مفید بود، ممنون

   
تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

با سلام و احترام
بله، فعلا فیلتر هست اما برای ایرانیان تحریم نیست