تبدیل دلار پی پال به ریال

نقد کردن درآمد ارزی با حساب پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
7 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

امروزه با توجه به پیشرفت دنیای دیجیتال و فناوری اطلاعات، این امکان برای افراد گوناگون مختلف جهان به وجود آمده است که در سرتاسر جهان درآمد‌های دلاری کسب کنند و در منزل به دور از دغدغه به صورت کاملا شخصی از مهارت خود برای این کار استفاده نمایند. شاید تصور کنید که با توجه به تحریم‌هایی که علیه کشورمان ایران وضع شده است، نقد کردن دلار پی پال به ریال غیرممکن است؛ ولی اصلا نگرن نباشید، شما می‌توانید تنها با ثبت‌نام کردن در وب‌سایت‌های گوناگونی که برای این هدف به‌وجود آمدند، حساب پی پال افتتاح کنید؛ تااینکه درآمد خود را در آن نگه دارید و کسب درآمد دلاری داشته باشید. در ادامه به بیان روش تبدیل دلار پی پال به ریال نیز می‌پردازیم.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

آموزش تبدیل دلار پی پال به ریال و روش فروش دلار پی پال

به دلیل تحریم‌های موجود بانک‌های داخل کشور، متاسفانه درگاه بانک‌های ایرانی در وب‌سایت‌های فریلنسری و بازی‌های آنلاین مشاهده نمی‌شود و این امکان وجود ندارد که شما درامد خود را به صورت مستقیم به حساب خود انتقال دهید؛ برای این کار نیاز است تا شما هموطنان عزیز حساب پی پال داشته باشید تا اینکه اولا بتوانید درآمد خود را دریافت و ثانیا درآمد خود را نقد کنید.

برای تهیه حساب‌های پی پال می‌توانید از مجموعه‌های مختلفی کمک بگیرید و یا از مجموعه سفیرپیمنت حساب‌های پرسونال یا بیزنس کاملا وریفای شده را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

حساب پی پالی که برای فریلنسرا ری به صورت بلند مدت و جابه‌جایی مبالغ بالا استفاده می‌شود؛ حتما وریفای شده باشد، تا اینکه خدای نکرده حاصل دست‌رنجتان توسط پی پال مصادره نشود.

سایت‌های فریلنسری بسیاری از درگاه پی پال حمایت می‌کنند تا کاربران بتوانند به سادگی درامد دلاری پی پال خود را دریافت کنند. وب‌سایت‌هایی که از پی پال برای نقد کردن درآمد حمایت می‌کنند:

themeforest ، Freelancer، Up work، 99Design، EpicGames، Envato، PeoplePerHour و….

چگونه می توان درآمد ارزی را از سایت های مختلف دریافت کرد؟

سایت‌های گوناگونی وجود دارد که شما بدون داشتن مهارت خاصی، تنها با چند کلیک یا تماشای ویدئو می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید؛ ولی بعضا درآمدهای چشم‌گیری نیستند و افراد زیادی به این روش جذب نمی‌شوند.

بعد از کسب درامد از این وب‌سایت‌ها شما قادر خواهید بود تا درآمد دلاری پی پال خود را توسط صرافی‌های آنلاینی مانند سفیرپیمنت با قیمتی مناسب به ریال تبدیل کنید.

تبدیل پی پال به ریالمستر کارت نقدی پی پال

برداشت با استفاده از مستر کارت نقدی یا دبیت‌ کارت

برای اینکه بتوانید از درآمد دلاری خود استفاده کنید، می‌توانید به مستر کارت یا دبیت کارت خود انتقال داده و از آن برای پرداخت‌های خود استفاده نمایید.

بعضی از ارگان‌ها و وب‌سایت‌ها از پی پال برای خدمات به مشتریان استفاده نمی‌کنند. در این مواقع شما نیاز دارید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید. اگر از این سایت‌ها مکرر استفاده می‌نمایید، بهتر است بخشی از درآمد خود را با کارت انتقال دهید.

مواردی که باید هنگام انتقال پول در حساب پی پال مدنظر داشته باشیم

  • استفاده از آی‌پی‌های ثابت (VPS):

به دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه پی پال علیه ایران، برای مخفی کردن هویت ایرانی خود باید حتما از آی‌پی‌های ثابت (VPS) برای تغیر آی‌پی خود استفاده کنید.

  • کنترل ورودی‌های حساب خود:

پی پال به دلیل اینکه تحت نظارت سیستم‌های بانکی جهانی است و به شدت با مراقب فعالیت‌های پولشویی است، باید مراقب باشید که از حساب‌های مشکوک و ناشناس پول دریافت نکنید تا پی پال، حساب شما را مسدود نکند.

توجه کنید که به مرور به حساب‌های تازه افتتاح شده واریز انجام دهید و آهسته آهسته قدرت حساب خودتان را افزایش بدید؛ تا پی پال بر روی حساب شما حساس نشود.

  • کنترل تراکنش‌های حساب در مدت معلوم:

اگر شما به تازگی حساب خود را افتتاح کرده باشید و در یک روز چند تراکنش با مبالغ سنگین هم ثبت کنید؛ پی پال به احتمال زیاد حساب شما را لیمیت خواهد کرد. حساب‌های پی پال معمولا به تدریج قادر به انجام تراکنش‌های سنگین خواهند بود و حتما برای چنین اقداماتی از حساب‌های کارکرده و یا در چند نوبت تراکنش خود را انجام دهید.

نحوه انتقال ارز پی پال به‌ حساب بانکی

در ادامه به روش انتقال دلار در پی پال می‌پردازیم:

  • وارد حساب خود از طریق وب‌سایت Paypal شوید
  • از منوی بالای حساب خود گزینه send and request را انتخاب کرده و بر روی Send کلیک کنید
  • در قسمت بعد بر عهده شماست که نوع ارسال پول را مشخص کنید. شما باید مشخص کنید که پول را برای دوستانتان (sending to a freind) یا برای پرداخت هزینه خدمات و محصول (paying for an item or service) ارسال می‌کنید.
  • در مرحله You Send شما باید مشخص کنید که چه نوع و مقداری را برای تراکنش مدنظر دارید.

توجه کنید که به هیچ وجه در مرحله آخر قسمت یادداشت، شماره‌ یا آدرسی که در ایران است را ننویسید تا حساب‌تان لیمیت نشود.

نقد کردن دلار پی پال

خدمات تبدیل دلار پی پال به ریال با سفیرپیمنت

همراهان گرامی برای ورود به حوزه فریلنسری و نقد کردن درآمد ارزی خود اصلا نگران نباشید و تمام فرآیندهای نقد کردن درآمد ارزی و همچنین افتتاح حساب‌های فریلنسری در سایت‌هایی مانند فریلنسر، آپ‌ورک و… خود را به سفیرپیمنت بسپارید. مجموعه ما به دلیل تجربه زیاد در حوزه فریلنسری، تمام دغدغه‌های فریلنسری را به خوبی می‌شناسد و برای ایجاد حس راحتی و اطمینان، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا اینکه فریلنسرهای عزیز افتتاح و وریفای حساب‌های فریلنسری و نقد کردن پول پی پال را با قیمتی بسیار مناسب انجام دهند و از درآمدشان لذت ببرند.

به طور کلی مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی آماده ارائه هر گونه خدمات ارزی و انجام پرداخت‌های ارزی آنلاین برای شما است. این مجموعه سال‌ها است با تجربه و تخصص در این زمینه فعالیت می‌کند و در برطرف کردن چالش‌های پرداخت ارزی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی موجود همراه شما است. شما می‌توانید برای بهره‌مند شدن از خدمات این مجموعه درخواست خود را به تیم پشتیبانی ارجاع داده تا در کمترین زمان ممکن خدمت مورد نظر شما ارائه شود. در این شرایط شما دیگر نگران محدودیت‌های اعمال شده به علت تحریم‌ها نخواهید بود. همچنین می‌توانید ضمن ارتباط با پشتیبانی سفیرپیمنت از مشاوره و راهنمایی کارشناسان تیم ما نیز بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس ، پرداخت با پی پال

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

کسب درآمد ارزی امروز خواسته و تلاش خیلی از افراد است تا بتوانند درآمد خود را افزایش دهند. در واقع بسیاری از افراد سعی می‌کنند با کسب درآمد ارزی وضع اقتصادی خود را بهبود ببخشند اما در این شیوه یک چالش بزرگ وجود دارد. مانع اصلی و اساسی این دسته از افراد روش نقد کردن درآمدشان است چرا که تحریم‌های اقتصادی و سیاسی زیادی که علیه ایران اعمال شده اجازه دسترسی این دسته از افراد به درآمدشان را نمی‌دهد؛ به عبارت دیگر افرادی که درآمد ارزی دارند به دلیل اینکه اجازه استفاده از سرویس‌های بین‌المللی پول همچون پی‌پال را ندارند نمی‌توانند درآمد خود را نقد کرده و از آن استفاده نمایند. در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک واسطه برای تبدیل دلار پی پال به ریال ضروری خواهد بود.

در این مقاله ضمن بیان چالش‌هایی که در این مسیر وجود دارد به آموزش تبدیل دلار پی پال به ریال نیز پرداختیم. در واقع گفتیم که شما به چه روشی می‌توانید به درآمد ارزی خود دسترسی داشته باشید.همچنین مجموعه سفیرپیمنت به عنوان یک مجموعه واسط با تجربه را نیز خدمت شما معرفی کردیم که کمک می‌کند تبدیل دلار پی پال به ریال را ساده‌تر انجام دهید. در صورتی که تجربه نقد کردن درآمد ارزی خود را داشته‌اید و یا قبلا تبدیل دلار پی پال به ریال را انجام داده‌اید، تجربیات ارزشمند خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(7)
   
شایان منادی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام، مقالتون عالی بود . من تمام جواب سوالمون گرفتم

   
نیلو کاربر سایت ۳۰ آذر ۱۴۰۰

چقدر طول میکشد تا پول ما در پی پال توسط صرافی به حساب خودمان واریز شود؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۳۰ آذر ۱۴۰۰

    طبق قوانین و مقررات(لینک به صفحه)، طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری کلیه تسویه های ریالی انجام می‌شوند.
    اما با توجه به اهمیت این موضوع ما تمام تلاش خود را برای تسویه در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌دهیم. می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره 03155240679 تماس بگیرید.

   
علی اصغرسیلانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۰

با سلام من درآمد دلاری پی پال دارم میشه راهنماییم کنید چطوری از طریق سایت شما به ریال میشه تبدیل کرد؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام و عرض ادب
    شما می‌توانید از طریق ثبت نام در پنل سفیرپیمنت و قسمت فروش پی‌پال، فرآیند تایید سورس و نقد کردن درآمد دلاری خود را متوجه بشید

   
Mehran Moghilan کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

سلام
ببخشید من یه مشکلی برای حساب پی پالم بوجود اومده
یکی به اندازه 63 دلار برام پول واریز کرد ولی بعد از واریز این ایمیل برام اومد:
$63.00 USD from Luka Mouthat is in your pending balance
و الان من نمی تونم اون پول رو جایی خرج کنم
مشکل چیه؟ چجوری حلش کنم؟
من می تونم اون پول رو به شما بدم و ریال دریافت کنم؟

       
    سجاد سلمان طاهری کاربر سایت ۲۴ دی ۱۳۹۹

    با سلام و احترام

    پولی که برای شما واریز شده در وضعیت Hold قرار داد و در این صورت قادر به استفاده از آن نخواهید بود
    این پیغام در چندین حالت ممکن است اتفاق بیفتد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:
    – سورس پرداخت‌کننده نامعتبر/کرکی است
    – حساب شما تازه‌ افتتاح شده است
    – حساب شما وریفای نشده است

    ** برای حل این مشکل می‌توانید ۳ راه‌حلی که در ادامه خدمت شما گفته می‌شود را امتحان کنید:

    ۱- با کلیک بر روی تراکنش مورد نظر از قسمت Activity، گزینه Refund Payment را کلیک کرده تا وجه به پرداخت‌کننده بازگردد و عملیات واریز به حساب دیگه‌ای انجام شود
    در نظر داشته باشید در صورتی که حساب سورس و سورس پرداخت‌کننده نامعتبر/کرکی باشد، انجام اینکار بی‌تاثیر خواهد بود

    ۲- با کلیک بر روی تراکنش مورد نظر از قسمت Activity، گزینه Add Tracking Info و سپس Order Processd را انتخاب و سپس با تیک‌دار کردن گزینه No Tracking Information، گزینه Submit رو کلیک کنید
    در این صورت تا ۴۸ ساعت بعد، می‌توانید از طرف پرداخت‌کننده تراکتش را تایید کنید و بعد از آن مبلغ از وضعیت Hold خارج می‌شود
    در نظر داشته باشید در صورتی که حساب شما وریفای نشده باشد، انجام اینکار بی‌تاثیر خواهد بود و پی‌پال از شما تقاضای ارسال مدارک جهت وریفای حساب را خواهد کرد

    همچنین در صورتی که حساب شما وریفای شده باشد و هیچ‌ یک از ۲ راه‌حل بالا را انجام ندهید، مبلغ پرداخت شده از ۷ تا ۲۱ روز بعد از زمان پرداخت آزاد خواهد شد

    بله، نقدکردن درآمد ارزی مشتریان عزیز از خدمات مجموعه کاشان‌پی می‌باشد