واریز پول به حساب وب مانی

آموزش واریز پول به حساب وب مانی

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، وب مانی یکی از بهترین و معتبرترین سیستم‌های پرداخت آنلاین است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته سات. همچنین این سیستم برای ایرانی‌ها نیز محدودیتی ندارد و مشتریان خاص خود را دارد. در این مقاله نحوه شارژ حساب وب مانی را به منظور سهولت شما در استفاده از خدمات این سیستم آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

وب مانی چیست؟

وب‌ مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت‌های مالی آنلاین است که مدیریت کسب‌ و کارهای اینترنتی و یا انتقال و دریافت پول در سراسر جهان را به عهده دارد. دفتر اصلی این شرکت در روسیه قرار دارد و از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این سیستم قادر است تا خدمات خود را به مردم سراسر جهان بفروشند و افراد هم می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی خریداری کنند. این شرکت خدماتی مشابه با پی پال (PayPal) ارائه می‌دهد، اما به دلیل بی‌توجهی این کمپانی به تحریم‌های موجود در بین کاربران ایرانی محبوب شده است.

مزایای استفاده از وب مانی

این کمپانی برای کاربران خود مزایایی از جمله امکان خرید شارژ حساب های اینترنتی، خرید گیفت کارت بازی های اینترنتی، خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، خرید از سایت های اینترنتی خارجی و قابلیت شارژ با حساب های دیجیتال را به دنبال دارد که این ویژگی‌ها محبوبیت این سیستم را در بین کاربران بالابرده است.

آموزش واریز پول به حساب وب مانی 

کاربران به منظور شارژ حساب وب مانی خود یا واریز پول به آن، نیاز به یکی از انواع کارت‌های اعتباری، کردیت کارت یا دبیت کارت دارند. شارژ حساب وب مانی فرایند سریع و آسانی را دارد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

در ابتدا با استفاده از مرورگر خود وارد سایت www.wmtransfer.com شوید. در صورتی که هنوز دارای اکانت وب مانی نیستید لازم است بر روی گزینه “Sign up” کلیک کنید. پس در این مرحله شما کشور و شماره موبایل خود را وارد می‌کنید و سپس یک رمز برای شما ارسال خواهد شد، که با وارد کردن آن کد و ایجاد رمز ورود شخصی برای خود، شما می‌توانید حساب خود را بسازید.

  • اما اگر از قبل دارای اکانت وب مانی هستید روی گزینه” Log in ” در گوشه بالای سمت راست کلیک کنید.

واریز پول به وب مانی

  • سپس یوزرنیم (نام کاربری) و پسورد (رمز عبور) را به همراه کد تصویر وارد کنید و دکمه تایید (Enter) را فشار دهید تا وارد حساب وب مانی خود شوید.

واریز پول به حساب وب مانی

  • اگر قصد دارید به کیف پول خود پول بریزید روی گزینه “ to a wallet ” کلیک کرده و برای واریز به حساب بانکی روی گزینه” to a bank account ” کلیک کنید.

واریز پول به حساب وب مانی

  • در این مرحله به ترتیب شماره حساب وب مانی، شماره کیف پول نام و نام خانوادگی حساب وب مانی خود را وارد کرده و سپس گزینه ” NEXT ” را انتخاب کنید. البته دقت کنید که نام و نام خانوادگی تایپ شده مطابق با نام و نام خانوادگی اکانت وب مانی شما باشد. همچنین، در وارد کردن جزئیات کارت، نهایت دقت را داشته باشید.

واریز پول به وب مانی

  • در این قسمت باید میزان پولی که قصد واریز کردن آن را دارید در کادر اول وارد کنید. وب مانی کارمزدی از شما کسر کرده و در کادر دوم، میزان پولی که به حساب شما واریز می شود را محاسبه می کند. سپس بر روی NEXT کلیک کنید.

واریز پول به وب مانی

  • سپس جزئیات کارت خود را همراه با شماره موبایل، مطابق تصویر زیر وارد کرده و بر گزینه ” Send SMS ” انتخاب کنید. در ادامه کد دریافت شده از طریق پیامک را وارد کرده و دکمه ” Confirm ” را بزنید.
  • در آخرین مرحله و با کلیک بر روی دکمه پرداخت (Pay انتقال یا واریز پول به کیف پول شما با موفقیت انجام خواهد گرفت و در صفحه ‌ای مجزا به شما نمایش داده خواه شد.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت های ارزی، این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین هزینه، انواع انتقال ارز را انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه ” سفارش انتقال ارز “مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

نتیجه

شارژ حساب وب مانی از جمله مواردی است که ممکن است هر کاربری با آن روبرو شود. از این‌رو روش و نحوه شارژ وب مانی در این پست آموزش داده شد. همچنین سفیرپیمنت مفتخر است تا این انتقال پول و یا واریز به حساب وب مانی را با سرعت و سهولت برای مشتریان خود انجام دهد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *