صرافی کرمان

لیست کامل صرافی کرمان (بروزرسانی: بهمن 1402)

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

مراکز داد و ستد پول یا همان صرافی‌ها مراکزی هستند که معمولا برای تغییر واحد پول در دسترس امکانات لازم را فراهم آورده‌اند؛ به عبارت دیگر برای تبدیل پول رایج یک کشور به پول رایج کشور دیگری نیاز دارید که به صرافی مراجعه نمایید. صرافی های مجاز به خرید و فروش ارز در کشور از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌شوند و اسامی و مشخصات عمومی آنها از قبیل آدرس، شماره تماس، تاریخ دریافت مجوز و …. در وب سایت رسمی این بانک معرفی می‌شود. (آخرین بروزرسانی: بهمن 1402)

 

در دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها که با 48 ماده و 13 تبصره در هزار و صد و هشتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ 1393/5/28 به تصویب رسید، صرافی ها بر حسب توان و ظرفیت خود نسبت به خرید و فروش ارزهای بین المللی و انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی اقدام می‌نمایند.

 

لیست صرافی های اصلی کرمان

 

لیست صرافی کرمان

در این راستا صرافی‌ در کرمان به‌صورت متمرکز، خدماتی همچون خرید و فروش نقدی ارز و ارسال حواله های دلاری را به عموم مردم و گردشگران محترم ارائه می‌دهند. در لیست زیر اسامی صرافی ‌کرمان با مجوز رسمی بانک مرکزی به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌ها هر یک بصورت جداگانه بیان شده است. دقت داشته باشید که ممکن است این لیست مدام در حال تغییر باشد و لیست این صرافی‌ها دچار تغییر شود. صرافی شریفی کرمان و شرافی هتل پارس دو مورد از بهترین صرافی در کرمان هستند که در لیست زیر آدرس و شماره تلفن آن‌ها نیز آورده شده است.

 

لیست صرافی های کرمان
نام صرافی آدرس شماره تلفن (034)
صرافی‌ شریفی کرمان چهارراه کاظمی به طرف چهارراه ارگ –
خیابان قدس – بین کوچه شماره ۲ و ۴
32223502
صرافی در کرمان خیابان امام جمعه – نبش کوچه ۴ 32521996
صادق پرنده افشار و شرکا کرمان میدان ارگ مغازه پنجم بعد از کوچه گلبازان 32448738
صرافی پارسیان کرمان بلوار جمهوری نرسیده به
بلوار حمزه روبروی خیابان مرشد زاده –
بعد از ایستگاه اتوبوس بلوار حمزه
32464477
صرافی رنجبر کرمان – بلوار جمعوری بعد از پل فرهنگیان
هتل پارس کرمان
صرافی مارلیک کرمان خیابان شفا، نبش کوچه شماره 3 32477686
جاودانی و شرکا کرمان، کاظمی، خ. قدس، روبروی بانک ملی،
مقابل صمدانی شریفی
3329177
زیدآبادی و شرکا کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، بالاتر از
خیابان والفجر، جنب بیمه آسیا
صرافی شریفی کرمان کاظمی نرسیده به اداره دارایی 2223502

 

صرافی های کرمان

 

برای شناخت دیگر صرافی‌های مجاز ایران به تفکیک شهر و استان مربوط به آن، به صفحه مربوط به آن سر بزنید. لیستی از صفحاتی که در آن صرافی شهرهای مختلف گردآوری است را در ادامه مشاده می‌کنید. برای دسترسی به آن‌ها کافی است شهر مورد نظر خود را در میان لیست انتخاب کنید.

 

لیست صرافی‌های مجاز شهرهای مهم ایران:

 

نکته قابل توجه در مراجعه به صرافی کرمان

همانطور که در ابتدا هم به این قضیه اشاره شد، صرافی‌های فعال و دارای مجوز از سمت بانک مرکزی معرفی شده‌اند. حتما دقت داشته باشید که صرافی منتخب شما مجوز لازم را داشته باشد. عدم توجه به این مسئله ممکن است شما را گرفتار کلاهبردارانی کند که از غفلتتان سوء استفاده می‌کنند. همچنین دقت داشته باشید که لیست ارائه شده ممکن است دچار تغییر شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از مراجعه به صرافی از اعتبار آن اطمینان یافته تا بتوانید با خیال راحت امور مالی خود را انجام دهید.

 

خدمات صرافی آنلاین سفیرپیمنت

 

سفیرپیمنت؛ صرافی کرمان

سفیرپیمنت به عنوان یک مجموعه فعال در حوزه خدمات ارزی ارائه دهنده انواع خدمات پرداخت آنلاین است. در صورتی که نیاز به نقل و انتقالات ارزی به صورت آنلاین دارید، می‌توانید به جای مراجعه حضوری به صرافی‌های معتبر، خدمات مورد نیاز خود را از سفیرپیمنت دریافت نمایید. این مجموعه ارائه دهنده انواع حساب‌های پی پال، پرفکت مانی و وب مانی، گیفت کارت، مسترکارت و… است. خرید از سایت های خارجی به صورت آنلاین نیز ازجمله مهم ترین خدمات سفیرپیمنت است. همچنین می‌توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان به پشتیبانی سفیرپیمنت پیام داده تا متخصصان این حوزه شما را راهنمایی کنند.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری؛ صرافی کرمان

در این مقاله درباره معتبرترین صرافی در کرمان صحبت کردیم. صرافی کرمان که در لیست این مقاله معرفی شدند، همگی معتبر بوده و از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز دارند. لازم است شما قبل از مراجعه به صرافی از اعتبار آن مطمئن شوید تا بتوانید با خیال آسوده خدمات خود را دریافت نمایید. همچنین سفیرپیمنت را به عنوان یک مجموعه فعال در حوزه خدمات ارزی خدمت شما معرفی کردیم تا در صورت نیاز به خدمات ارزی آنلاین بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید. متخصصان سفیرپیمنت در ارائه خدمات به شما عزیزان در این حوزه خدمت‌گذار هستند.

در صورتی که درباره یکی از صرافی‌ های کرمان که در لیست است نظری دارید و یا اینکه صرافی معتبری در این شهر می‌شناسید که در لیست بالا قرار ندارد، حتما آن را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید تا به لیست اضافه شود و دیگران بتوانند بهتر تصمیم‌گیری نمایند.

سوالات متداول؛ صرافی کرمان

در بالا لیستی از بهترین صرافی‌های کرمان همراه با آدرس و شماره تلفن وجود دارد.
خیر، نرخ ارز در هر صرافی‌ کرمان اندکی با دیگر صرافی ها متفاوت است.
در این صرافی‌ها خدماتی از قبیل تبدیل ارز، فروش ارز، پرداخت حواله، خرید و فروش طلا، نقره و دیگر فلزات گران‌بها انجام می‌شود.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
سهیل کاربر سایت ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

خیلی ممنون از ارائه لیستتون
فهرست کاملی از صرافی های شهر کرمان بود?