افتتاح حساب وب مانی

آموزش تصویری افتتاح حساب وب مانی وریفای شده

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ مرداد, ۱۴۰۲
6 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

وب‌‌مانی یک سامانه‌ی پرداخت الکترونیکی است. این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه، تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید. در ادامه به آموزش افتتاح حساب وب مانی، وریفای آن و آموزش کار با وب‌مانی می‌پردازیم.

وب‌مانی، جایگیزینی برای پی پال

در دنیای دیجیتال، نیاز به پرداخت‌های دیجیتال از نیازهای اساسی کاربران است. در حال حاضر معروف‌ترین و پر استفاده‌ترین درگاه پرداخت‌های دیجیتال، پی ‌پال (PayPal) می‌باشد. با وجود این که پی ‌پال از نظر امنیت در بالاترین رتبه قرار دارد، با معایبی نیز همراه است. بزرگ‌ترین مشکل این شرکت این است که کاربران ایرانی در آن، تحریم هستند و حتی اگر موفق به افتتاح حساب شوید، این خطر هست که پی ‌پال متوجه ایرانی بودن شما شود و حساب شما را مسدود و دارایی شما را مصادره کند.

به خاطر همین مشکلات بسیاری از کاربران ایرانی که پرداخت یا دریافت‌های دیجیتال داشتند، وب‌مانی را به عنوان جایگزین پی پال انتخاب کردند.

 

وب‌مانی متعلق به کجاست؟

این شرکت در کشور روسیه قرار دارد و به طور کاملا مستقیم با کاربران ایرانی در تعامل است. شما می‌توانید از طریق وب‌ مانی عملیات‌هایی مثل پرداخت‌های دیجیتال و ارزی، دریافت و انتقال پول را انجام دهید. این تراکنش‌ها غیر قابل شناسایی و غیر قابل بازگشت هستند.

از نظر پارامترهای امنیتی، پی‌ پال در رتبه بالاتری نسبت به وب‌مانی قرار دارد اما این اصلا به این معنا نیست که وب‌مانی امنیت کمی دارد. این سامانه‌ی پرداخت در سطح امنیتی بسیار بالایی قرار دارد و تمام تراکنش‌ها در کاملا امن هستند.

 

کارمزد وب ‌مانی

وب‌مانی برای هر تراکنش 0.8 درصد کارمزد دریافت می‌کند. به عنوان مثال اگر بخواهید یک تراکنش 2000 دلاری انجام دهید، وب‌مانی از شما 16 دلار کارمزد دریافت می‌کند. خبر خوش این که دریافت کارمزد در این شرکت دارای یک سقف است که البته برای کیف پول‌ها و ارزهای مختلف، متفاوت است. مثلا سقف کارمزد دلار، 50 دلار است؛ اگر شما تراکنش 7000 دلاری انجام دهید باید طبق قانون 0.8 درصد، 56 دلار کارمزد بپردازید ولی چون سقف کارمزد را رد کرده‌اید، فقط 50 دلار کارمزد می‌پردازید.

 

آموزش افتتاح حساب وب مانی

ساختن حساب اولیه‌ی (Alias passport) وب‌مانی سخت نیست پس نگران نباشید و تا پایان آموزش همراه ما باشید.

 ۱ـ در ابتدا به آدرس www.wmtransfer.com مراجعه کنید و روی “Sign Up ” کلیک کنید. (در این صفحه لینک نصب نرم‌افزار وب‌مانی برای سیستم عامل‌های مختلف در اختیار شما قرار گرفته است)

 

ساخت حساب وب مانی

 

۲ـ  در این قست ابتدا پیش شماره ایران را انتخاب و سپس شماره موبایل‌تان را بدون صفر وارد کنید. حتما شماره درست را وارد کنید چون پیامکی حاوی کد امنیتی، برای فعالسازی حساب‌تان به این شماره ارسال می‌شود.

سپس کد امنیتی را وارد و روی “MORE” کلیک کنید.

 

ساخت حساب وب مانی

 

۳ـ یک کد ۵ رقمی برای شما پیامک می‌شود. آن را در این قسمت وارد کنید و روی “MORE” کلیک کنید.

 

ساخت وب مانی

 

۴ـ حالا زمان آن رسیده است تا برای حساب خود یک پسورد مناسب انتخاب کنید. این رمز باید بین ۵ تا ۲۹ کاراکتر باشد.

نکته! حتما رمز مناسبی انتخاب کنید که به راحتی قابل حدس نباشد. در عین‌حال باید از رمزی استفاده کنید که آن را فراموش نکنید چراکه بعضی اوقات بازیابی رمز عبور سخت و دردسر ساز خواهد بود.

 

افتتاح حساب وب مانی

 

بعد از این که پسورد خود را تعیین نمودید، تیک قسمت “ …I accept all the” (به این معنا که من همه توافقنامه های سیستم که در وب‌سایت مذکور منتشر شده است را می‌پذیرم) را بزنید.

روی “More” کلیک کنید.

تبریک! به همین راحتی توانستید حساب وب‌مانی خود را افتتاح کنید. حالا حساب شما آماده است تا یک کیف پول به آن اضافه کنید و تراکنش‌های مالی مورد نیازتان را انجام دهید.

 

اضافه کردن کیف پول

۱ـ وقتی برای اولین بار وارد حساب‌تان می‌شوید وب‌مانی پیغامی (مثل عکس زیر) به شما نشان می‌دهد

روی “ok” کلیک کنید.

 

افتتاح حساب وب مانی

 

در صورتی که پیغام بالا برای شما نیامد، در قسمت PURSES روی “Add” کلیک کنید.(تصویر زیر)

ساخت وب مانی

 

۲ـ خب حالا یک لیست به شما نمایش داده می‌شود (در صورتی که فقط یک کیف پول به شما نشان داده شد روی “More” کلیک کنید). هرکدام را خواستید می‌توانید برای شروع انتخاب کنید اما پیشنهاد ما کیف پول دلار (WMZ)  است چون بیشتر از همه کارایی دارد.

 

آموزش وب مانی

 

۳ـ تیک I accept the… را بزنید و روی “More” کلیک کنید.

 

حساب وب مانی

 

و تمام! در صورتی که کیف پول به حساب شما اضافه شده باشد، آن را در سمت چپ مشاهده می‌کنید. (تصویر زیر)

 

ساخت حساب وب مانی

 

توضیحات تصویر بالا:

۱) موجودی کیف پول

۲) آدرس کیف پول

۳) اضافه کردن کیف پول جدید

 

نکته آخر

حسابی که در حال حاضر افتتاح نمودید، حساب الیاس یا اصطلاحا Alias passport نام دارد. این حساب ابتدایی ترین سطح کاربری را در وب‌مانی دارد. در هر نوع حساب محدودیت‌هایی هست؛ مقدار این محدودیت‌ها به نوع حساب و ارز مورد استفاده شما بستگی دارد. به عنوان مثال در حساب نوع Alias شما روزانه تا سقف 100 دلار اجازه تراکنش دارید اما سقف تراکنش بیت کوین برای این حساب، روزانه 6000 است.

برای کمتر شدن و برداشته شدن محدودیت‌ها لازم است حساب خود را ارتقا دهید که خب ممکن است این کمی برای شما سخت شود.

 

نتیجه

همراهان عزیز سفیرپیمنت، در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا جدیدترین و به‌روزترین روش افتتاح حساب وب مانی را برای شما به صورت تصویری توضیح دهیم. امیدواریم بدون هیچ مشکلی حساب وب ‌مانی خود را افتتاح کرده باشید. اما در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید با ما مرتبط شوید. تیم سفیرپیمنت تمام خدمات افتتاح و ارتقای حساب وب‌ مانی را برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. ما برای شما بهترین نوع حساب وب‌مانی که برای تراکنش‌هایتان نیاز دارید را می‌سازیم.

لطفا ما را از هرگونه نظرات و مشکلات خود در این زمینه مطلع کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(6)
   
پریا کاربر سایت ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

سلام ببخشید بعد از بخش ارسال شماره برای من کدی نمیاد پیامی برای من میاد که میگه باید عکس سلفی تون رو سایت داشته باشه ممنون میشم راهنماییم کنید

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    بله؛ اخیرا وب‌مانی تغییر سیاست داده و به همین صورت باید وریفای کنید

   
علی شفیعی خوزانی کاربر سایت ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

سلام
ممنون از مقاله بسیار مفیدتون
موفق باشید

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    سلام و عرض ادب
    درود بر شما
    خوشحالم که کمک‌تون کرده آقای شفیعی خوزانی
    پیروز باشید

   
sadeghkalami کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

سلام
وقت بخیر
با پاسپورت ایرانی هم میشه وریفای کرد و بعدا مشکلی پیش نمیاد؟

       
    حسین جوزی کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

    سلام
    وقت بخیر
    در حال حاضر می‌توانید با پاسپورت ایرانی حساب وب‌مانی را وریفای کنید. این شرکت کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و مشکلی با کاربران ایرانی ندارد.