بیت کوین و اتریوم

۱۶,۰۰۰ ATM در بریتانیا از بیت کوین پشتیبانی کردند

آخرین بروز رسانی:  ۳ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  2 دقیقه

در حال حاضر حدود 16000 دستگاه خودپرداز در سراسر انگلستان به دارندگان بیت کوین فرصت فروش سکه‌های خود را می‌دهند. این به لطف معامله‌ای است که بین شرکت رمزنگاری BitcoinPoint و اپراتور خودپرداز Cashzone انجام شده است.

مشارکت بین BitcoinPoint و Cashzone، دارندگان این ارز را قادر می‌سازد که ارز رمز خود را از دستگاه‌های خودپرداز Cashzone واقع در سراسر انگلستان بفروشند.

Benoit Marzouk، مدیر اجرایی در BitcoinPoint، توضیح داد که این اقدام دسترسی به بیت کوین را در بین مصرف کنندگان اصلی افزایش می‌دهد.

وی همچنین افزود: “از آنجا كه ثبت‌نام در بورس رمزنگاری می‌تواند فرایند پیچیده‌ای برای افراد باشد، كمبود دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین دسترسی این ارز را مشکل ساز می‌کند و باید این مشکل را بر طرف کنیم.”

خودپردازهای اختصاصی بیت کوین نیز در سراسر جهان شاهد رشد بوده اند. در سپتامبر سال جاری، تعداد کل خودپردازهای بیت کوین به 10 هزار دستگاه رسید، که نسبت به سال گذشته 167 درصد افزایش داشته است و بیش از هزار مورد فقط در ماه نوامبر افتتاح شد. علاوه بر این، وب‌سایت‌هایی مانند CoinATMRadar اکنون به کاربران این امکان را می‌دهند که دستگاه‌های خودپرداز Bitcoin نزدیک به خود را پیدا کنند.

این خبر در حالی به پایان می‌رسد که بیت کوین سال خوبی را پشت سر می‌گذارد. در اواخر ماه نوامبر، ارز رمزنگاری شده قبل از تجربه اصلاح قیمت، قبل از رسیدن به براکت 20،000 دلار، به بالاترین حد خود رسید.

بیش از دو هفته بعد، بیت کوین در مسیر ثبت یک قیمت، رکورد جدید خود یعنی 27000 دلار را شکست.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *