سایت sav آموزش خرید دامنه و پرداخت

پرداخت و ثبت دامنه در سایت sav

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ مهر, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

با اهداف مختلفی می‌توان یک سایت اینترنتی راه‌اندازی کرد و از آن استفاده نمود مانند توسعه و انتشار یک سایت فروشگاهی برای نمایش اجناس به مخاطب و در نهایت فروش کالا به او که یکی از متداول‌ترین دلایل برای ایجاد یک سایت اینترنتی است. امروزه شاهد پسوندهای متنوعی برای ثبت دامنه هستیم که به غیر از دامنه .ir که ملی محسوب می‌شود؛ همگی بین‌المللی هستند. جهت ثبت دامنه بین‌المللی بسترهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها سایت sav است. شما در این سایت می‌توانید دامنه دلخواه خود را یافته و برای خریدای و ثبت آن اقدام نمایید. در ادامه راجع به ثبت دامنه در سایت sav اطلاعات بیشتری را ارائه کرده‌ایم؛ پس ما را تا انتها همراهی کنید.

 

سایت sav چه چیزی است؟

 

سایت Sav چیست؟

در گام اول به معرفی سایت sav می‌پردازیم تا بدانید قرار است از خدمات چه سایتی استفاده نمایید. این سایت به طور تخصصی روی مباحث دامنه تمرکز دارد و بستری است که در آن امکان خرید و فروش دامنه فراهم شده است. در این سایت دامنه‌های مختلف و با پسوندهای بسیار متفاوتی عرضه می‌شود که شما می‌توانید با مراجعه به آن آدرس‌های مختلفی را مشاهده و نمونه مورد نظر خودتان را تهیه کنید. به عبارت دیگر شما می‌توانید هر نوع دامنه‌ای را در این سایت پیدا کرده و آدرس دلخواهتان را انتخاب نمایید. برای هر دامنه‌ای قیمت متفاوتی تعیین شده و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه تعیین شده را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که پرداخت دامنه در سایت sav به صورت ارزی خواهد بود که شیوه پرداخت آن‌ها را در ادامه شرح داده‌ایم.

 

مزایا و معایب sav

 

ویژگی‌های sav

به نظر شما چرا باید از سایت sav استفاده کنیم؟ یا به عبارت دیگر چه دلایلی وجود دارد که ما به استفاده کردن از این سایت ترغیب شویم؟ برای پاسخ به این نوع سوالات ویژگی‌های این سایت را در ادامه ارائه کرده‌ایم. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سایت sav از آن‌ها برخوردار است عبارتند از:

 

امنیت اطلاعات کاربران

مسئله حفاظت از حریم خصوصی از جمله ویژگی‌هایی است که برای کاربران بسیار اهمیت دارد و این سایت از آن برخوردار است. برخی از مجموعه‌هایی که در این حوزه کار می‌کنند برای حفظ اطلاعات شخصی شما هزینه‌ای را دریافت خواهند کرد؛ در صورتی که این سایت به طور کاملا رایگان از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌نماید. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران یک مزیت بسیار بااهمیت برای sav‌ خواهد بود.

 

امکانات متفاوت

کسی که می‌خواهد دامنه‌ای را ثبت کند تا بعدا به کمک آن سایتی را در معرض دید قرار دهد، نیاز به قابلیت‌های متفاوتی خواهد داشت که باید آن‌ها را از جاهای مختلفی تهیه نماید. برای مثال گواهی SSL که یک گواهی امنیتی است و امروزه جزو ضروریات یک دامنه و سایت می‌باشد را شما باید از جای دیگری برای دامنه خود تهیه نمایید؛ این در حالی است که اگر دامنه خود را از سایت sav‌ خریداری نمایید، می‌توانید از امکان دریافت SSL رایگان نیز بهره‌مند شوید. دقت داشته باشید که این ویژگی را هر سایتی ارائه نمی‌کند. قابلیت‌های دیگری نیز هستند که با استفاده از این سایت برای شما فراهم شده‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • CDN
  • Email Forwarding
  • Domain Forwarding
  • و…

 

سرعت بالا و کمیسون پایین سایت sav

ویژگی دیگری که می‌توان برای سایت sav‌ ذکر کرد، سرعت بالا و تنوع زیادی است که این مجموعه برای فروش دامنه دارد. شما می‌توانید با جستجو در این سایت تعداد زیادی دامنه با پسوندها و آدرس‌های متنوع را به صورت یکجا داشته باشید و با قابلیت‌های فیلتر کردن و جستجو خیلی سریع دامنه دلخواه خود را پیدا کنید. بدیهی است که سهولت در خرید یکی از مزیت‌های بزرگی است که sav‌ به خوبی آن را برای کاربران خود فراهم نموده است.. در واقع شما به عنوان مخاطب این سایت بدون هیچ دردسر و اتلاف وقتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

ویژگی دیگری که می‌توان برای این سایت معرفی نمود کمیسیون فروش دامنه است که مقدار آن پایین بوده و موجب رضایت کاربران واقع شده است. به عبارت دیگر کاربران این سایت خود می‌توانند به عنوان یک فروشنده در این سایت، دامنه‌ای که مالکیت آن را دارند نیز برای فروش قرار دهند و از این راه به درآمد برسند. نکته‌ای که در بحث فروش قرار دارد این است که اگر سایت sav‌ کمیسیون بالایی برای فروش دامنه در نظر می‌گرفت، افراد نمی‌توانستند با قیمت‌های مناسب و رقابتی در این سایت دامنه‌های خود را بفروشند در حالی که کمیسیون این سایت چیزی در حدود 4 درصد و حتی بعضا کمتر است. با توجه به پایین بودن کمیسیون و رقابتی که در این سایت وجود دارد، شما می‌توانید دامنه‌های خوبی با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

 

انجام فرآیند ثبت دامین در sav

 

پرداخت و ثبت دامنه در سایت sav

اکنون که با سایت sav آشنا شدید به سراغ خرید و پرداخت دامنه در سایت sav می‌رویم. همانطور که اشاره کردیم این سایت بستری مناسب برای تهیه دامنه‌های مختلف و متنوع است که با قیمت مناسب می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در واقع برای ثبت دامنه در سایت sav کار چندانی نخواهید داشت و فقط کافی است دامنه مورد نظرتان را در آن پیدا کنید. در این حالت صرفا با داشتن حساب کاربری و پرداخت فاکتور آن می‌توانید دامنه را به نام خود ثبت کنید. با توجه به اینکه سایت sav مخاطبانی از سراسر دنیا دارد، روش‌های پرداختی در آن به صورت ارزی خواهد بود تا همگی از کشورهای مختلف بتوانند در این سایت خرید داشته باشند.

به عبارت دیگر شما در این سایت باید سرویس‌های ارزی بین‌المللی که برای جابه‌جایی پول در سراسر دنیا استفاده می‌شوند را به کار بگیرید. مسئله تحریم این سرویس‌ها یک چالش بزرگ در پرداخت و ثبت دامنه در سایت sav‌ است که راه حل آن را در ادامه توضیح داده‌ایم.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه وب سایت SAV

 

خدمات سفیرپیمنت در سایت sav

همان‌طور که در متن این مقاله گفته شد، سایت sav بستری مناسب برای تهیه دامنه‌های مختلف و متنوع است که کاربران به راحتی و تنها با داشتن یک حساب کاربری می‌توانند دامنه مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. اما مشکلی که ممکن است کاربران ایرانی را در هنگام خرید از این سایت دچار مشکل کند، پرداخت اینترنتی و افتتاح حساب در این سایت است. چرا که این سایت بنابر تحریم های موجود علیه ایران برای کاربران ایرانی فیلتر است و همین موضوع ممکن است کمی چالش برانگیز باشد.

بهتر است بدانید که سفیرپیمنت به عنوان مجموعه تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی قادر است شما را در این زمینه یاری کند. به عبارتی شما با کمک از این مجموعه نه تنها می‌توانید افتتاح حساب خود را در این سایت به راحتی انجام دهید بلکه می‌توانید تمامی خدمات پرداختی خود را به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام دهید. چنانچه سوال و یا چالشی در این زمینه دارید می‌توانید با پشتیبانی تیم سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سایت sav یکی از سایت‌های مشهور و محبوب در زمینه ارائه دامنه‌های مختلف است که کاربران می‌توانند برای خرید دامنه مدنظر خود به این سایت مراجعه کنند. به عبارتی جهت ثبت دامنه بین‌المللی بسترهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها سایت sav است و کاربران تنها با داشتن یک حساب کاربری می‌توانند از خدمات دامنه این سایت استفاده کنند. اما پرداخت و ثبت دامنه در سایت sav با توجه به شرایطی که ایران در آن قرار است ممکن است کمی برای کاربران ایرانی چالش برانگیز باشد. از این رو در این مقاله در خصوص پرداخت و ثبت دامنه در سایت sav نکاتی را بیان کردیم تا شما به عنوان کاربر این سایت بتوانید به راحتی دامنه خود را ثبت کنید.

امیدواریم با استفاده از این مقاله نه تنها با این سایت بیشتر آشنا شوید بلکه به راحتی پرداخت خود را برای ثبت دامنه انجام دهید. همچنین مجموعه سفیرپیمنت را به شما معرفی کردیم تا در تمامی این مسیر همراه شما باشد و به شما در زمینه خرید دامنه از سایت sav و یا افتتاح حساب در این سایت کمک کند. چنانچه نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید و یا سابقه تجربه استفاده از سایت sav را در گذشته داشته‌اید آن را با ما در قسمت‌ کامنت‌ها در میان بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
Yaser davoodi کاربر سایت ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

از کجا میتونم برای ثبت درخواست دامین باهاتون ارتباط بگیرم؟؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    لطفا سفارش خود را در پنل کاربران ثبت بفرمایید.