شارژ حساب بایننس

شارژ حساب بایننس در کمتر از دو دقیقه

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید بایننس یک صرافی جهانی است که به صورت خیلی سریع معامله بین خریداران و فروشندگان را انجام می‌دهد و در ازای آن مقداری کمیسیون از معامله دریافت می‌کند. ساخت حساب در این پلتفرم و استفاده از خدمات آن رایگان است و هزینه‌ای برای کاربران خود به دنبال ندارد. داشتن حساب در این صرافی خرید و فروش ارزها را برای مستریان ساده‌تر می‌کند اما شاید شما به عنوان کاربر این صرافی نیاز داشته باشید که بدانید چگونه شارژ حساب بایننس خود را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم این موضوع را به شما آموزش دهیم.

بایننس چیست؟

همن‌طور که می‌دانید، بایننس یک ارز رمزنگاری‌شده است که شرایطی را برای تجارت ارزهای رمز پایه مختلف فراهم کرده است. بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز رمزنگاری‌شده در جهان ازنظر حجم معاملات از سال 2018 به بعد می‌باشد. این صرافی ابتدا در چین مستقر بود، اما بعداً به دلیل افزایش قوانین چین در زمینه ارزهای رمز پایه، از چین خارج شد. این صرافی جهانی، میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان دارد و بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می‌شود. همچنین ساخت حساب در سایت بایننس کاملا رایگان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: نحوه ثبت درخواست پشتیبانی سایت بایننس

نحوه شارژ حساب بایننس 

شارژ حساب Binance دارای مراحلی است که در ادامه آن را به صورت تصویری و توصیفی برای شما خواهیم گفت.

  • در قدم اول برای شارژ حساب بایننس لازم است که به حساب کاربری خود در بایننس وارد شوید. در ادامه وارد بخش Spot در منو Wallet شوید.

در این صفحه به طور پیش فرض امکانات Deposit برای شما به نمایش در خواهد آمد. گزینه Deposit را برای ارز موردنظر خود انتخاب کنید.

شارژ حساب بایننس

  • در قدم دوم برای شارژ حساب بایننس با انتخاب گزینه Deposit وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این صفحه ارز انتخابی شما در کیف پول بایننس نمایش داده می‌شود. این آدرس را کپی نمائید و آن را در جایی ذخیره کنید و در هنگام خرید ارز دیجیتال از صرافی‌های ایرانی، این آدرس را به عنوان کیف پول مقصد وارد کنید. چند دقیقه پس از واریز ارز به کیف پول بایننس، حساب شما شارژ خواهد شد.

شارژ حساب بایننسبه همین سادگی شارژ حساب بایننس شما انجام شد!

خدمات سفیرپیمنت در حوزه بایننس

سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص و مجرب در زمینه پرداخت های ارزی و بین‌المللی در حوزه بایننس نیز فعالیت دارد و استفاده از بسیاری از خدمات این پلتفرم را برای ایرانیان سهولت می‌بخشد. ساخت حساب بایننس، ایجاد کیف پول، نقل و انتقال ارز و شارژ حساب بایننس نمونه‌ای از خدمات این سیستم است. شما می‌توانید از این خدمات این مجموعه برای فعالیت‌های خود در صرافی بایننس استفاده کنید. تیم مشاوران ما برای کمک به شما همیشه حاضر هستند. پس با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت حساب بایننس (BINANCE) در ۵ دقیقه!

نتیجه

همان‌طور که میدانید و پی‌تر هم گفته شد، بایننس یک صرافی بزرگ جهانی است که در آن خدمات خرید فروش انواع ارز انجام می‌گیرد. در حال حاضر این صرافی میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان به خود اختصاص داده است که در ان به خدمات ارزی متنوعی مشغول هستند. از آنجایی که کاربران این سیستم دارای حساب در بایننس می‌باشند، لازم است که نحوه افزایش شارژ حساب بایننس را بدانند. از این رو در این مقاله این موضوع به طور کامل آموزش داده شده است.

سوالات متداول

۱- آیا بایننس ایرانیان را تحریم کرده است؟

بایننس برای ایرانیان تحریم است؟ این پرسشی‌ست بسیار متداول! در پاسخ باید گفت که صرافی Binance مدتی است که دسترسی کاربران ایرانی، آمریکایی و… را به خود قطع کرده است و در طی اخطارهایی از آن‌ها خواسته است که دارایی خود را قبل از بلوکه شدن خارج کنند. از این‌رو ایرانیان می‌توانند از صرافی‌های دیگری در این زمینه مانند UniSwap ،TrustSwap و… استفاده کنند. اما چنانچه قصد استفاده از صرافی بایننس را داشته باشند، می‌توانند در صرافی غیر متمرکز حساب داشته باشند. البته استفاده از این صرافی از طریق VPN (نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی) و VPS (سرور مجازی) ممکن می‌باشد؛ ولی این کار بدون آگاهی و تجربه لازم ممکن است خساراتی را به همراه داشته باشد.

۲- بایننس فیوچرز چیست؟

بایننس فیوچرز چیست؟ از جمله قابلیت‌های جدیدی که صرافی بایننس به خود اضافه کرده است، بایننس فیوچرز می‌باشد. به طور کلی به معاملات آتی ارزهای دیجیتال که در بایننس انجام می‌شود، بایننس فیوچرز گفته می‌شود. به بیانی شفاف‌تر در این بازار می‌توان کالایی را بدون در اختیار داشتن آن با مشخصات معین، خرید و فروش کرد و در آینده با قیمت توافق شده، کالا را تحویل داده و پول آن را دریافت کرد. در این صورت ارزهای دیجیتال به کیف پولی منتقل نمی‌شوند و دائما در حال خرید و فروش قراردادهای آتی هستند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *