بهترین کشورها برای خرید از آمازون در ایران

بهترین کشورها برای خرید از آمازون در ایران

آخرین بروز رسانی:  ۴ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

بخش محصولات خریداری شده سایت ایگرد می‌توانید بخشی از سفارش‌های رسیده مشتریان را مشاهده کنید و در صورت تمایل از طریق لینک ثبت سفارش، خرید خود را انجام دهید.
یکی از مهم‌ترین مزایای ایگرد نسبت به رقبا، امکان خرید اقساطی است. شما می‌توانید از بهترین کشورها برای خرید از آمازون کالای خود را اقساطی بخرید.

سایت زاکولا

زاکولا مجموعه و وب‌سایتی تخصصی در زمینه خرید از سایت‌های خارجی مانند آمازون و ebay است که در سال 1396 تأسیس شده است.

خرید از آمازون در ایران

شما می‌توانید از بهترین کشورها برای خرید از آمازون کالای خود را خریداری کنید. از جمله مزایای سایت زاکولا می‌توان به تضمین قیمت، محاسبه قیمت تمام شده کالا بر مبنای قیمت دلار در روز سفارش و پیش‌فاکتور سریع اشاره کرد.

سایت شرکت پست بین‌المللی  PDE

بهترین کشورها برای خرید از آمازون

شرکت پست بین‌المللی PDE با دارابودن مجوزهای مربوطه، کالای دلخواه شما را از آمازون خریداری نموده و پس از طی مراحل گمرک و… درب منزل به شما تحویل می‌دهد؛ علاوه بر آمازون، امکان خرید از تمام فروشگاه‌های آنلاین دنیا مانند Aliexpress و Ebay نیز از طریق سایت PDE وجود دارد.

سایت چارسوق

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توان در این زمینه نام برد سایت چارسوق است. در سایت چارسوق نیز می‌توانید بهترین کشورها برای خرید از آمازون را مشاهده کرده و سفارش خود را به‌راحتی ثبت نمایند.

خرید از آمازون

از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید آسان از سایت‌های خارجی
  • خرید کالاهای اصل
  • خرید ارزان
  • خرید آسان و سریع
  • بیش از 5 سال سابقه
  • به‌ روز و پیشرو
  • دارای سیستم رهگیری جهانی
  • حمل‌ونقل مطمئن
  • امکان خرید از آمازون، ebay و سایت‌های خارجی

 

خدمات سفیرپیمنت

 

در این مقاله سعی شده تا در خصوص بهترین کشورها برای خرید از آمازون و معرفی آمازون نکاتی بیان شود. به طور کلی برای خرید از آمازون، شما می‌توانید کالای موردنظر خود را از طریق سایت‌های ایرانی و یا خارجی که به‌ عنوان واسطه در این زمینه فعالیت دارند، سفارش دهید.

اگر به هر دلیلی قصد خرید از سایت‌های ایرانی را ندارید و برای پرداخت در سایت‌های خارجی و پرداخت‌های بین‌المللی به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید از خدمات و مشاوران سفیرپیمنت کمک بگیرید.

سفیرپیمنت تمامی مراحل ثبت‌نام در پی پال، اسکریل و سایر شرکت‌های پرداخت جهانی را برای شما انجام می‌دهد تا بدون دردسر بتوانید پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی را انجام داده و از بهترین کشورها برای خرید از آمازون، سفارش خود را ثبت نمایید.

 

جمع‌بندی

آمازون یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین جهانی است که انواع کالاها را به مشتریان عرضه می‌کند. متأسفانه به دلیل تحریم‌های موجود، امکان خرید مستقیم از آمازون برای ایرانیان وجود ندارد؛ اما این پایان راه نیست و سایت‌های واسطه، امکان سفارش کالا از بهترین کشورها برای خرید از آمازون را فراهم کرده‌اند. در این مقاله به بررسی بهترین کشورها برای خرید از آمازون در ایران پرداخته شده و راهنمایی های لازم برای خرید ارائه شده است. ایرانیان بدون نیاز به حساب‌های ارزی و بین‌المللی و فقط با استفاده از کارت‌های بانکی شبکه شتاب می‌توانند از بهترین سایت‌های خرید از آمازون، سفارش خود را ثبت نمایند. سفیرپیمنت نیز در این مسیر همگام با مشتریان است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *