لیزوب

دیتاسنتر لیزوب Leaseweb و 4 مزایای آن چیست؟

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ اسفند, ۱۴۰۱
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید دیتاسنترها یا مراکز داده، محل استقرار تعداد زیادی از سرورهای کامپیوتری می‌باشد که به انجام امور مختلفی مانند رایانش، ذخیره‌سازی و انتقال داده‌ها مشغول هستند. دیتاسنتر لیزوب LeaseWeb نمونه‌ای از این مراکز داده می‌باشد که در کشور هلند بنا شده است. در ادامه در خصوص ماهیت این دیتاسنتر و این که leaseweb چیست، صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

دیتاسنتر چیست؟

دیتا سنتر تسهیلاتی است که با استفاده از یک شبکه پیچیده، محاسبات و زیرساخت ذخیره‌سازی، دسترسی مشترک به برنامه‌ها و داده‌ها را فراهم می‌کند. استانداردهای صنعتی برای کمک به طراحی، ساخت و نگهداری تأسیسات و زیرساخت‌های دیتا سنتر وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که داده‌ها هم امن و هم در دسترس هستند.

انواع دیتاسنتر

مراکز داده از نظر اندازه متفاوت هستند، از یک اتاق سرور کوچک گرفته تا گروه‌هایی از ساختمان‌های پراکنده جغرافیایی اما همه این مراکز یک ویژگی مشترک دارند: آنها یک دارایی تجاری حیاتی هستند که شرکت‌ها اغلب در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و آخرین پیشرفت‌ها در حوزه فناوری‌های شبکه، محاسبات و ذخیره‌سازی را در دیتاسنتر به کار می‌برند. لیزوب دارای چندین دیتاسنتر در کشورهای مختلف است.

مرکز داده مدرن

از یک تسهیلات حاوی یک زیرساخت درون محل به زیرساختی تبدیل شده است که سیستم‌های درون محل را با زیرساخت‌های ابری متصل می‌کند که در آن شبکه‌ها، برنامه‌ها و بارهای کاری در چندین ابر خصوصی و عمومی مجازی‌سازی می‌شوند.

مراکز داده سازمانی

معمولاً توسط یک سازمان برای اهداف داخلی خود ساخته و استفاده می‌شود. این مراکز داده در میان غول‌های بزرگ فناوری رایج است.

مراکز داده خدمات مدیریت شده

جنبه‌هایی مانند ذخیره‌سازی داده‌ها، محاسبات و سایر خدمات را به عنوان شخص ثالث ارائه داده و به طور مستقیم به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

مراکز داده ابری

توزیع شده و گاهی اوقات با کمک یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده شخص ثالث به مشتریان ارائه می‌شود.

چرا باید دیتاسنتر Leaseweb را انتخاب کنید؟

مراکز داده پیشرفته لیزوب از آخرین فناوری برای تضمین عملکرد و در دسترس بودن قدرتمند استفاده می‌کنند. در مراکز داده چندین سطح افزونگی تعبیه شده است تا از عملکرد مداوم بالا، از جمله اجزای اضافی و چندین مسیر فعال برای خنک‌سازی و توزیع نیرو، اطمینان حاصل شود. اگر هر یک از دیتاسنترها دچار قطع برق شود، ژنراتورهای پشتیبان اضطراری آماده هستند تا برای حفظ تداوم خدمات وارد عمل شوند.

مراکز داده لیزوب کاملا ایمن هستند؛ وقتی نوبت به داده‌های حساس کسب‌وکار می‌شود، نمی‌توانیم ریسک کنیم. رویکردی دقیق کاملاً مطابق با آخرین سیاست‌های امنیتی و دستورالعمل‌های ممیزی، اتخاذ شده است تا اطمینان حاصل شود که داده‌های خصوصی شما خصوصی می‌ماند و همیشه محافظت می‌شوند.

۲۵ مرکز داده پیشرفته Leaseweb یک معماری شبکه جهانی را ارائه می‌دهند که زیرساخت قابل اعتماد و ایمن را برای تجارت اینترنتی شما ارائه می‌دهد. شبکه اضافی لیزوب به مهم‌ترین مبادلات اینترنتی جهان متصل می‌شود و دسترسی سریع به وب‌سایت و عملکرد بی‌نظیر را تضمین می‌کند. این بدان معناست که لیزوب می‌تواند حداکثر 10 ترابیت بر ثانیه ظرفیت پهنای باند، با آپ تایم شبکه اصلی 99.999% ارائه دهد و شما می‌توانید به‌طور انعطاف‌پذیری در حین رشد، مقیاس‌بندی کنید.

راه‌حل‌های میزبانی آماده ترکیبی لیزوب شامل سرورهای اختصاصی، ابر خصوصی، ابر عمومی، مکان‌یابی، شبکه تحویل محتوا (CDN) و خدمات امنیت سایبری است.

امنیت سایبری

مجموعه راه حل‌های امنیت سایبری لیزوب شامل انواع خدماتی است که برای رفع تمام نیازهای شرکت شما طراحی شده‌اند و به شما کمک می‌کند بهترین راه حل را برای هر گونه تهدید امنیت سایبری انتخاب کنید.

CDN

CDN برای سرعت بخشیدن به تحویل محتوا مانند وب‌سایت‌ها، ویدیوها، بازی‌ها و حتی به‌ روزرسانی نرم افزار به کاربران وب بر اساس موقعیت جغرافیایی آن‌ها و عملکرد سرورها کار می‌کنند.

سرورهای اختصاصی سفارشی سازی شده

سرورهای اختصاصی لیزوب برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج برای کسب و کار خود ساخته شده اند.

شرکت‌هایی که از LeaseWeb استفاده می‌کنند

ما اطلاعاتی در مورد 37898 شرکت داریم که از LeaseWeb استفاده می‌کنند. شرکت‌هایی که از لیزوب استفاده می‌کنند اغلب در ایالات متحده و در صنعت خرده فروشی یافت می‌شوند. لیزوب اغلب توسط شرکت‌هایی با 1-10 کارمند و 1 میلیون تا 10 میلیون دلار درآمد استفاده می‌شود.

دیتاسنتر لیزوب به شرکت‌ها قدرت می‌دهد تا از طریق گستره جامع راه‌حل‌های میزبانی ابری جهانی، به دنیای بزرگ‌تری دست یابند. لیزوب با بیش از 20 سال تجربه، 80000 سرور تحت مدیریت و مجموعه‌ای از 17500 مشتری در سراسر جهان از SMB ها گرفته تا شرکت‌های متوسط ​​​​در اینترنت و مشاغل فناوری اطلاعات، مشغول به کار است.

این شرکت، تجربه و تخصص لازم برای اتصال مشتریان به راه‌حل‌هایی را دارد که با زیرساخت منحصر به فرد آن‌ها سازگار است؛ در عین حال به آن‌ها کمک می‌کند تا به اهداف تجاری خود دست یابند.

لیزوب چیست؟

LeaseWeb که به عنوان بخشی از گروه OCOM شناخته می‌شود، ارائه‌دهنده خدمات جهانی زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS) است. این شرکت میزبانی وب، سرورهای اختصاصی، میزبانی ابری، خدمات CDN و مکان‌یابی را برعهده دارد. لیزوب دارای مراکز داده در هلند، هنگ کنگ، آلمان، ایالات متحده و سنگاپور است.

به روز بودن و قابلیت اطمینان LeaseWeb

LeaseWeb  تضمین به روز بودن را 99.9999٪ ارائه می‌دهد. مراکز داده پیشرفته این شرکت از فناوری پیشرفته و قوی‌ای برای تضمین عملکرد و در دسترس بودن استفاده می‌کنند. لیزوب برای ارائه خدمات قابل اعتماد و ایمن در چندین سطح افزونه ساخته است تا از عملکرد مداوم رو به بالا اطمینان حاصل کند. مراکز داده دارای ژنراتورهای پشتیبان اضطراری هستند که در صورت از دست دادن برق، شروع به کار می‌کنند.

بررسی اجمالی ویژگی های LeaseWeb

  • 9999٪ تضمین به موقع
  • حفاظت فایروال
  • قابلیت‌های پهنای باند
  • مراکز داده پیشرفته
  • پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • شبکه جهانی
  • ارائه دهنده خدمات میزبانی باتجربه
  • کاملاً مطابق با آخرین سیاست‌های امنیتی و دستورالعمل‌های حسابرسی
  • خدمات میزبانی قابل اطمینان و ایمن

حتما درباره دیتاسنتر ovh نیز بخوانید!

cPanel از LeaseWeb

LeaseWeb پنل‌های کنترل‌کننده حرفه‌ای سرور Cpanel / WHM ،Plesk و DirectAdmin را ارائه می‌دهد. تمام کنترل پنل‌های ارائه شده نیز با پشته محلول LAMP هستند.

جوانب مثبت و منفی LeaseWeb

مثبت

  • زمان عالی
  • برنامه‌ها به دلیل قراردادهای ماهانه می‌توانند کم یا زیاد شوند.
  • تأکید بر سرورهای اختصاصی قدرتمند
  • این سیستم می‌تواند درخواست‌های سرور بزرگ و سفارشی را برآورده کند.

منفی

  • برخی از مشتریان از کیفیت خدمات این سیستم شکایت کرده‌اند.

جزئیات پشتیبانی مشتری

لیزوب پشتیبانی فنی 24 ساعته و در 7 روز هفته را از طریق تلفن، ایمیل و گفتگوی زنده ارائه می‌دهد. زمان پاسخگویی شرکت برای درخواست‌های پشتیبانی برنامه‌های سطح بالاتر سریع‌تر است.  همچنین LeaseWeb دانش گسترد‌ه‌ای برای پایگاه خودیاری ارائه می‌دهد.

leaseweb چیست

رضایت کاربر

وقتی تصمیم به خرید خدمات میزبانی می‌گیرید نه تنها مهم است که ببینید چگونه کارشناسان آن را در بررسی‌های خود ارزیابی می‌کنند، بلکه برای کشف اینکه آیا افراد واقعی و شرکت‌هایی که آن را خریداری می‌کنند در واقع از این محصول راضی هستند یا خیر؟ باید اطلاعات کسب کنید.

به همین دلیل این سیستم الگوریتم رضایت مشتری مبتنی بر رفتار خود را ایجاد و نظرات و بررسی‌های مشتریان LeaseWeb را در طیف وسیعی از سایت‌های و رسانه‌های اجتماعی جمع آوری کرده است. در این صورت داده‌های جمع آوری شده به صورت آسان ارائه می‌شود که نشان می‌دهد چه تعداد از افراد تجربه مثبت و منفی با لیزوب داشته‌اند. با داشتن این اطلاعات شما می‌توانید تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای انجام دهید و پشیمان نشوید.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه Leaseweb 

استفاده از خدمات این شرکت نیازمند پرداخت‌ هزینه ثبت‌ نام و خرید سرویس‌های متنوع است. تمامی این هزینه‌ها از طریق پرداخت‌های ارزی پی‌پال، مسترکارت یا ویزا کارت صورت می‌پذیرد. از این رو  سفیرپیمنت با تخصص در زمینه پرداخت ‌های ارزی، شما را در تهیه، پرداخت و خرید سرویس‌های این دیتاسنتر یاری می‌کند.

نتیجه

لیزوب یکی دیگر از دیتاسنترهای فعال در کشور هلند است که در چندین کشور دیگر نیز پایه‌ریزی شده است. این دیتاسنتر با ارائه سرویس‌های متنوع همچون میزبانی وب، سرورهای اختصاصی، میزبانی ابری، خدمات CDN و مکان‌یابی در بین کاربران محبوبیت خاصی یافته است. در این مقاله در خصوص ماهیت این دیتاسنتر، مزایای استفاده از آن، پشتیبانی و… صحبت شده است. امیدواریم که در راهنمایی شما برای انتخاب دیتاسنتر موثر باشد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *