دانلود گوگل ادسنس

گوگل ادسنس رو به راحتی نصب کن!

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  3 دقیقه

.وجود سرویس‌هایی برای تبلیغات در گوگل یکی دیگر از امکاناتی است که شرایط خوبی را برای درآمدزایی و رشد و کسب و کار کاربران فراهم کرده است. گوگل ادسنس نمونه‌ای از این سرویس تبلیغاتی است که به وسیله آن می‌توان در گوگل تبلیغ کرد. در این مقاله قرار است نرم‌ افزار گوگل ادسنس را به شما معرفی کنیم.

گوگل ادسنس چیست؟

Google AdSense، از جمله سرویس‌های رایگان تبلیغاتی است که به ناشران تبلیغ در Display Network اجازه می‌دهد تا تبلیغ‌های متنی، تصویری/بنری، ویدئویی یا هر نوع تبلیغ چند رسانه‌ای که با محتوا و مخاطبان تناسب دارد را بر روی وب‌سایت خود قرار دهند. اگر بخواهیم از ساز و کار این برنامه بگوییم باید گفت، تبلیغات موجود در ادسنس، توسط گوگل دسته‌بندی و مدیریت میشوند و کسب درآمد از گوگل ادسنس بر اساس دو روش CPM (پرداخت به ازای بازدیدکننده) و CTR (میانگین تعداد کلیک) صورت می‌گیرد. در نمونه‌ی اول یا پرداخت به ازای بازدید، بازدیدکنندگان وب‌سایت و در روش دوم، تعدادِ کلیک بر روی تبلیغ حائز اهمیت است. این دو به یک میزان در افزایش درآمد موثر هستند اما بیشتر مدیران وب‌سایت‌ها به CPM بیشتر توجه می‌کنند.

نرم افزار گوگل ادسنس

ویژگی‌های برنامه گوگل ادسنس

این پلتفرم خارج از برنامه تحت وب به شکل نرم افزار نیز موجود می‌باشد. نرم افزار گوگل ادسنس نیز دارای مزایای خوبی می‌باشد که در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  •  مدیریت کامل حساب: است ویژگی باعث می‌شود شما در هر مکان و زمانی به راحتی و سهولت با گوشی همراه خود به حساب و یا پروفایل خود دسترسی داشته باشید.
  •  محیط کاربر پسند: محیط این نرم افزار ساده و روان است و با ارائه قابلیت‌های متنوع باعث می‌شود استفاده بهتر و کارآمدتری از این برنامه داشته باشید.
  •  نمایش رخدادهای جدید در نوار اعلانات: اعلانات و نمایش آن در گوشی شما باعث می‌شود تا شما به صورت لحظه‌ای از اتفاقات باخبر شوید.

دانلود گوگل ادسنس

در ادامه لینک دانلود گوگل ادسنس برای اندروید را برای شما فراهم آورده‌ایم. البته نکته مهمی که در این زمینه لازم است بدانید آن است که از سال 2020، نرم افزار گوگل ادسنس در دو نسخه اندورید و آیفون متوقف شده است. از این‌رو نسخه اندرویدی پیش رو که لینک آن در ادامه قرار داده شده است، نسخه قدیمی گوگل ادسنس اندروید است.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه نقد کردن درآمد ارزی

سفیرپیمنت به عنوان یک مجموعه تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی، قادر است شما را در نقد کردن درآمدهای ارزی نیز یاری کند. با استفاده از نرم افزار گوگل ادسنس ممکن است شما درآمدهایی به صورت ارزی داشته باشید. از این‌رو نگران نقد کردن آن نباشید چرا که سفیرپیمنت قادر است تمامی درآمد ارزی شما را به هر ارزی که باشد به ریال تبدیل کند.

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، گوگل ادسنس یکی از سرویس‌های تبلیغاتی رایگان است. کاربران می‌توانند بر اساس آن تبلیغات خود را سازماندهی و بر اساس آن درآمد داشته باشند. نرم افزار گوگل ادسنس برای کاربران دسترسی و کاربری آسان‌تری را رقم خواهد زد. از این رو در این مقاله در خصوص مزایا برنامه گوگل ادسنس نکاتی را بیان کردیم. نسخه گوگل ادسنس اندروید را برای دانلود کاربران ارائه کرده‌ایم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *