کتاب آمادگی آزمون گوته

5 منبع برگزیده آزمون گوته

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

برای مهاجرت به کشورهای خارجی و یا کسب ویزای تحصیلی لازم است که به زبان کشور مورد نظر اشراف داشته باشید. آزمون گوته یکی از آزمون‌های خارجی است که برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی و یا کاری به کشور آلمان دارند، تدوین شده است. این آزمون سطوح متفاوتی دارد و افرادی که دارای سطح زبان آلمانی B1 هستند یعنی به بالاترین سطح از این زبان دست یافته‌اند و می‌توانند راجع به مسائل تخصصی درزمینه تحصیلی و کاری خود با اتباع آلمانی بدون مشکل تبادل‌نظر  کنند. نا گفته نماند که علاوه بر کشور آلمان، متقاضیان تحصیل در کشورهای سوئیس، اتریش و لیختن‌اشتاین نیز می‌بایست در آزمون گوته شرکت کنند. داوطلبان این آزمون نیز همانند سایر آزمون‌های دیگر نیازمند آمادگی‌های لازم قبل از شروع آزمون هستند. یکی از آمادگی‌های مهمی که میتوان در قبل از آزمون آن را برای داوطلبان بیان کرد، استفاده از منابع آزمون و تمرین و تکرار آن است. از این‌رو در این مقاله لیست کتاب های آمادگی آزمون گوته و یا به عبارتی منابع آزمون گوته جمع آوری شده است. برای اطلاع دقیق از این منابع آزمون گونه خصوصا کتاب آمادگی آزمون b2 آلمانی همراه ما باشید.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

معرفی 5 منابع آزمون گوته

آزمون گوته یکی از آزمون‌های معروف و مشهور بین المللی است که در زمینه سنجش توانایی افراد در زمینه زبان آلمانی برگزار می‌شود. این آزمون مزایای منحصر به فرد خود را برای داوطلبان دارد و میتواند آینده خوبی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد. منابع آزمون گوته جز جدایی ناپذیر این آزمون هستند که شما با استفاده از آن میتوانید شانس خود را در موفقیت بالا برده و نمره خوبی را از این آزمون کسب کنید. این منابع عبارت اند از:

 

1- کتاب آلمانی Fit fürs Goethe-Zertifikat B2

یکی از کتاب‌های موجود برای آمادگی در آزمون گوتهخصوصا منابع آزمون b2 گوته، کتاب ” آمادگی آزمون B2″ می‌باشد. انتشارات این کتاب نشر Hueber است که یک نسخه از کتاب را به همراه DVD ان ارائه می‌کند. این کتاب معروف در زمینه آزمون گوته به شما کمک می‌کند با نمونه سوالات آزمون آشنا شوید و بهتر بتوانید خود را برای شرکت در آزمون گوته آماده کنید.  

 

کتاب رفرنس Fit fürs Goethe-Zertifikat B2

 

2- کتاب Menschen A1.1

کتاب‌های Menschen به صورت یک پکیج برای آموزش زبان آلمانی می‌باشند. اولین کتاب برای شروع آموزش کتاب Menschen A1.1 سطح A1 است. این دوره شامل تدریس 12 درس اول کتاب Menschen است. این کتاب از تلفیق تصاویر متعدد و جذاب، اینترنت و ابزارهای چندرسانه ای در فرآیند آموزش زبان آلمانی تشکیل شده است که باعث بهبود مهارت یادگیری و ماندگاری مطالب کتاب در ذهن کاربران می‌شود. این کتاب برای سنین بالای 16 سال و داوطلبان شرکت در آزمون ZD آلمانی طراحی و منتشر شده است. همچنین برخلاف دیگر کتاب‌های آموزش زبان آلمانی، در این کتاب بر روی اصطلاحات مسافرتی و سطحی تمرکز نشده است و میتواند جذابیت مخصوص به خود را برای شما به عنوان یک داوطلب داشته باشد.

 

کتاب رفرنس Menschen A1.1

 

3- کتاب Menschen A2.1

پس از کتاب Menschen A1.1 که مربوط به سطح A1 است. نوبت به کتاب Menschen A2.1 می‌رسد که مطالب پایه تری نسبت به سطح قبلی را در دل خود جای داده است. تهیه این کتاب می‌تواند پایه زبان آلمانی شما را تقویت کند تا به طور موثرتری در آزمون گوته شرکت کنید. با قوی شدن پایه خود میتوانید این امید را داشته باشید که از آزمون گوته سربلند بیرون خواهید آمد و میتوانید در دانشگاه‌های معتبر و یا مراکز اشتغال خوبی مشغول به کار شوید.

 

کتاب رفرنس Menschen A2.1

 

4- کتاب Menschen B1.1

پس از گذشتن از کتاب‌های سطح A نوبت به کتاب‌های Menschen B1.1 می‌رسد. در این کتاب گرامر زبان آلمانی و نکات برجسته‌ای در زمینه تدوین شده است که برای داوطلبان شرکت در آزمون گوته و یا کسانی که قصد تحصیل در رشته زبان آلمانی دارند، بی‌نظیر است. گرامر نقش مهمی در نمره آزمون شما دارد. به عبارتی هر چه بر گرامر زبان تسلط داشته باشید راحت‌تر میتوانید در این آزمون شرکت کرده و نمره بالا کسب کنید. از این‌رو سعی کنید گرامر خود را در این زمینه تقویت کنید. البته این موضوع صرفا برای آژمون گوته نیست و در اکثر آزمون‌های بین المللی در زمینه سنجش زبان خارجه موثر است و لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشد.

 

کتاب رفرنس Menschen B1.1

 

5- کتاب Goethe /OSD Zertifikat B1

به منظور آمادگی کامل برای آزمون جدید B1 انستیتو گوته و ÖSD می‌توانید از کتاب Goethe /OSD Zertifikat B1 استفاده کنید. در این کتاب تمرین‌های مختلفی در زمینه مهارت‌های خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن وجود دارد که باعث می‌‌شود شرایط واقع بینانه امتحانات برای شما فراهم شود. همچنین لوح فشرده همراه با این کتاب، استفاده از آن را برای شما تسهیل می‌کند. اگر قصد دارید در این آژمون نمره بالایی کسب کنید بهتر است این کتاب را در اولویت خود برای خواندن و تمرین کردن قرار دهید.

 

کتاب رفرنس Goethe /OSD Zertifikat B1

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آزمون گوته

همان‌طور که می‌دانید آزمون گوته نیز یکی از آزمون‌های بین المللی در خصوص زبان آلمانی است که در سرتاسر جهان برگزار می‌گردد. داوطلبان این آزمون لازم است که هزینه آزمون گوته و یا کتاب آن را برای شرکت در این آزمون، از طریق کارت های ارزی پرداخت کنند.سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت های ارزی به داوطلبان این آزمون و سایر آزمون های خارجی دیگر کمک می‌کند که بدون نگرانی پرداخت‌های لازم خود را در این زمینه ثبت کنند. همچنین این تیم با ارائه اطلاعات مختلف از این آزمون‌ها می تواند شما را از ماهیت آزمون‌های خارجی، منابع آزمون و… آشنا کند. شما می‌توانید برای پرداخت‌های خود از مشاوران سفیرپیمنت کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : موسسه زبان آلمانی

 

نتیجه

همان‌طور که گفته شد آزمون گوته یکی از آزمون‌های خارجی است که برای سنجش تسلط افراد بر زبان آلمانی تدوین شده است. مدرک این آزمون می‌تواند افراد را برای مهاجرت به کشور آلمان سوئیس، اتریش و لیختن‌اشتاین راهنمایی کند. کتاب آمادگی آزمون گوته از جمله نیازهای اصلی داوطلبان این آزمون است که لازم است داوطلبان برای موفقیت در این آزمون و کسب مدرک آن از آن‌ها استفاده کنند. در مقاله بالا لیست کامل منابع آزمون گوته همراه با توضیحات کامل آورده شده است. امیدواریم استفاده از این منایع به شما در موفقیت در آزمون گوته کمک کند و جایگاه خوبی را در این آزمون رقم بزند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
ارسلان کاربر سایت ۰۵ آذر ۱۴۰۱

سلام من میخوام برای b2 امتحان بدم و منابع اموزشیم هم کتابای منشن هست الان من بعد از کتاب b1.2 منشن که اخرین کتاب از سطح b1 هست و فک کنم آخرین کتاب از سری منشن باشه. میتونم بعد این آزمون b2 رو بدم؟؟؟ یا ؟؟؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۱ دی ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز، مقالات صرفا به منظور آشنایی افراد نگارش شده اند و قادر به ارائه مشاوره در این زمینه نیستیم.

   
Sogand کاربر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام برای شرکت در آزمون گوته لازم هست همه کتاب ها خوانده بشه یا صرفا کتاب هر سطحی کافیه؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

    سلام در مقاله بالا کتابی که برای هر سطح بهتر است را به شما پیشنهاد دادیم. شما میتوانید بسته به سطح مورد نظر خود منابع آزمون گوته را انتخاب کنید. البته اگر فرصت کافی دارید بهتر است از سطوح پایین شروع کرده و تمامی منابع آزمون گوته را مرور کنید.