اپلیکیشن وب مانی

اپلیکیشن وب مانی رو راحت نصب کن!

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

نقل و انتقال پول به سراسر جهان کار چندان ساده‌ای نیست و از طریق بانک‌های داخلی تقریبا غیر ممکن است. از این‌رو وجود سیستم‌هایی برای انجام این خدمات به شدت ضروری است. وب مانی یکی از این سیستم‌های محبوب در زمینه نقل و انتقالات ارزی است که در این مقاله قرار است در مورد آن توضیحاتی را ارائه کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

وب مانی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید نرم افزار webmoney یک سیستم پرداخت جهانی برای نقل و انتقال پول است که بسیاری از کسب‌کارهای اینترنتی و حتی مردم سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند و به وسیله آن امکان ارسال و دریافت پول را خواهند داشت. دفتر اصلی این سرویس محبوب در روسیه قرار دارد و از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این سیستم به واسطه خدمات خود ادعا می‌کند در حال حاضر حدود ۳۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

این مجموعه را می‌توان رقیبی برای سرویس پرداخت پی پال دانست و این رقابت به آن دلیل است که سیستم پی پال به علت تحریم‌ها کاربران خود را محدود کرده است. بنابراین در حال حاضر اپلیکیشن وب مانی در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و علت آن امر این است که این سیستم توجه چندانی به تحریم‌های موجود علیه ایران ندارد. از این‌رو کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات این سرویس محدودیتی نخواهند داشت.

اپلیکیشن وب مانی

قابلیت های برنامه وب مانی

این برنامه تحت عنوان WebMoney Keeper در نسخه‌های اندروید، ios و ویندوز در دسترس می‌باشد. البته دانلود این نرم افزار برای موارد گفته شده ممکن است با محدودیت‌هایی رو به رو باشد. برای مثال امکان دریافت نسخه اندروید این برنامه از طریق گوگل پلی امکان پذیر نیست و دسترسی کاربران ایرانی به آن قطع شده است. در ادامه تعدادی از قابلیت‌های اپلیکیشن وب مانی را ذکر خواهیم کرد:

  • با استفاده از اپلیکیشن وب مانی امکان اضافه کردن پول از طریق کردیت کارت مرتبط و کارت شارژ پیمر (Paymer) نیز وجود دارد.
  • پرداخت هزینه خدمات و ایجاد فرم‌های پرداخت با استفاده از برنامه وب مانی امکان پذیر می‌باشد.
  • این برنامه امکان انتقال وجوه به سایر حساب‌های سیستم وب مانی را برای کاربران خود فراهم کرده است.
  • با دانلود برنامه webmoney شما قادر هستید به صورت فوری وجوه به کارت بانکی پیوست شده و بالعکس را انتقال دهید.
  • برنامه وب مانی امکان صدور فاکتور خرید را برای شما نیز فراهم خواهد کرد.
  • از دیگر قابلیت‌های این برنامه خرید موارد دیجیتالی است.
  • در این نرم افزار امکان مکاتبه با شرکت کنندگان وب مانی نیز وجود دارد.
  • با استفاده از نرم افزار وب مانی می‌توانید تماس‌های ویدیویی و صوتی از طریق یک کانال ارتباطی امن را تجربه کنید.
  • وام گرفتن از WM از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار وب مانی است.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه وب مانی

سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در زمینه پرداخت‌های ارزی قادر است هر گونه خدمات شما را در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن و با دریافت کمترین هزینه کارمزد انجام دهد. همچنین شما می‌توانید از طریق خدمات سفیرپیمنت در حوزه webmoney به راحتی فعالیت کنید. برای دریافت این خدمات و اطلاع از آن‌ها می‌توانید با تیم مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

چکیده کلی

در این مقاله به صورت مختصر و کاربردی توضیحاتی در مورد نرم افزار وب مانی روی گوشی توضیحاتی برای شما دوستان و همراهان عزیز ارائه کردیم. حال اگر شما قصد نصب این اپ را دارید به راحتی می‌توانید با مراجعه به وبسایت اصلی آنها اقدام به نصب این برنامه کنید؛ اما در نظر داشته باشید که قبل از دانلود حتما نسخه جدید را روی گوش تان نصب کنید، و همچنین به روز رسانی‌های لازم برای تلفن همراتان را انجام دهید تا با مشکل خاصی روبه رو نشوید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *