۱۰ سایت برتر خرید بلیط هواپیما (داخلی)

۱۰ سایت برتر خرید بلیط هواپیما (داخلی)

آخرین بروز رسانی:  ۱۱ آذر, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  14 دقیقه

امروزه خرید بلیط هواپیما خارجی از محبوبیت بسیاری در بین مسافران برخوردار است. سهولت در مسیر و طی کردن مسافت در کوتاه‌ترین زمان ممکن از جمله مزیت‌هایی است که باعث می‌شود استفاده از این نوع حمل و نقل در بین مردم رواج گیرد. با رشد تقاضای افراد در این زمینه موسسه‌های زیادی به صورت آنلاین و حضوری بر روی کار آمده‌اند که با ارائه کیفیت برای خرید اینترنتی بلیط و تنوع خدمات کمک کرده‌اند تا استفاده از این نوع حمل و نقل بیشتر از پیش آسان شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی 10 سایت خرید بلیط هواپیما که در میان دیگر سایت‌ها اعتبار و شهرت بیشتری دارند بپردازیم؛ پس اگر شما نیز برای خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی به دنبال یک سایت معتبر هستید تا پایان ما را همراهی نمایید.

 

بیشتربخوانید: 13 مورد از بهترین وبسایت‌های رزرو پرواز با ارزان ترین قیمت 

 

۱۰  سایت برتر خرید بلیط هواپیما

مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های زیادی هستند که در حوزه فروش بلیط‌های هواپیماهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کنند. هر کدام از این سایت‌ها مزیت‌های خاص خود را دارند و تحت یک برندی خدماتی را ارائه می‌کنند. همچنین بعضا این سایت‌ها بنا بر دلایلی تخفیف‌هایی را نیز روی بلیط‌ها اعمال می‌کنند و یا اینکه با شرکت‌های مختلفی قرارداد دارند. در هر صورت ما در اینجا ده مورد از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای خرید بلیط هوپیما داخلی و یا خارجی کمک بگیرید. این 10 مورد عبارت‌اند از:

 

۱- علی بابا

یکی از بزرگترین سایت‌های خرید آنلاین بلیط در ایران، سایت علی بابا است که از سال 1393 تحت نظر هلدینگ توشا شروع به فعالیت کرده است. با انجام فعالیت‌هایی توسط این سایت و ادغام آن با استارتاپ زورق می‌توان گفت در حال حاضر بیشترین سهم بازار از خرید آنلاین بلیط در اختیار این مجموعه قرار دارد. سایر شرکت‌های دیگر سرویس‌های خود را با الگوگیری از این سیستم راه‌اندازی کرده و درحال فعالیت هستند.

این مجموعه در ابتدا بیشتر خدمات خود را به فروش آنلاین بلط هواپیما محصور کرده بود، اما با گذشت زمان خدمات خود را گسترش داده و علاوه بر اضافه کردن خرید بلیط قطار و اتوبوس استارتاپ جدید را نیز راه‌اندازی کرده است. استارتاپ جاباما، در بخش رزرو تور و هتل می‌تواند به کاربران این سایت کمک زیادی کند. از دیگر ویژگی‌های سایت علی بابا اهمیت دادن به مشتری و موضوع پشتیبانی است. این ویژگی باعث شده است تا مشتریان با خیالی آسوده از این سایت بلیط خود را به هر مقصدی که مدنظر دارند خریداری کرده و بابت مشکلات احتمالی آن آسوده خاطر باشند.

 

علی بابا

 

۲- الی گشت

یکی از آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی که سابقه خوبی در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما دارد، الی گشت می‌باشد. این مجموعه که فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده است در حوزه گردشگری نیز خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. از جمله نقاط مثبتی که می‌توان به آن اشاره کرد، فعالیت گسترده و قدرتمند در فضای آفلاین و آنلاین است که خدماتی از جمله فروش آنلاین بلیط هواپیما، امکان رزرو تور، هتل، بلیط قطار و… را ارائه می‌دهد.

همچنین این مجموعه در بخش فروش بلیط آنلاین عملکرد خوبی داشته است و اطلاعات جامعی از مسیرهای پروازی و اطلاعات پروازها در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. به علاوه الی گشت با کسب مدارک گوناگون و موفقیت‌های زیاد در این زمینه باعث شده است تا مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این آژانس با ارائه خدمات بیمه مسافرتی، نمایش لیست خریدها و استردادها، سیستم فیلترینگ خوب برای پیدا کردن بلیط مناسب و… خدمات خوبی را به کاربران ارائه می‌کند.

 

الی گشت

 

۳- خرید بلیط هواپیما از مستر بلیط

مستر بلیط یکی دیگر از آژانس‌های خرید بلیط آنلاین است. این مجموعه بر خلاف دو آژانس آنلاین دیگر، بیشتر فعالیت‌ خود را صرف فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و بلیط چارتری و ارزان قیمت کرده و به گزینه‌های حاشیه‌ای همانند گردشگری و.. توجهی نکرده است. آژانس مستر بلیط، تحت نظر شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی عتیق گشت اصفهان قرار دارد. اگرچه این شرکت فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده اما مستر بلیط از سال 1394 رسما کار خود را شروع کرد. در واقع شرکت عقیق گشت پس از سال‌ها خدمات به صورت حضوری تصمیم گرفت با راه‌اندازی مستر بلیط، سرویسی برای خرید آنلاین بلیط همراه با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ اینترنت، ایجاد کند. این مجموعه نیز در جهت محقق شدن اهداف خود موفق بوده است و به دلیل خدمات و پشتیبانی مناسب توانسته است رضایت مخاطبین خود را جلب کند.

 

مستر بلیط و خرید بلیط هواپیما

 

۴- فلایتو

از دیگر سایت‌های فروش اینترنتی بلیط می‌توان به مجموعه فلایتو اشاره کرد. این مجموعه نیز کار خود را از بهمن ماه سال 1394 به صورت رسمی و تحت نظر شرکت دور پرواز آغاز کرد. تمرکز اصلی فلایتیو بر روی فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و تورهای مسافرتی است. این آژانس آنلاین با تمام ایرلاین‌های داخلی و خارجی قرارداد دارد. از این‌ جهت پروازهای خارجی، داخلی و پروازهای سیستمی که همراه با گارانتی هستند. از نقاط قوت این استارت آپ هستند.  خدمات  دیگر این مجموعه امکان خرید آنلاین بلیط قطار از شرکت‌هایی مانند رجا، فدک، سفیر و… به صورت لحظه‌ای و با قیمت مناسب می‌باشد.  مجموعه فلایتیو دارای تخفیف‌های ویژه و جوایز روزانه است که این موضوع نه تنها تشویق کاربران را برای استفاده از این مجموعه را به همرا دارد بلکه موجب رضایت افراد بسیاری شده است.

 

فلایتو

 

۵- تی چارتر

تی چارتر یکی دیگر از آژانس‌های آنلاین و یا به عبارتی سایت خرید بلیط هواپیما است که در زمینه فروش بلیط قطار و اجاره خودرو در خارج از کشور نیز فعالیت می‌کند. در سال 1394 این مجموعه کار خود را آغاز کرد و با ارائه خدمات مناسب و پشتیبانی مطلوب مشتریان نسبتا زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. البته این موتور جستجو به صورت مستقیم برای فروش بلیط هواپیما فعالیت نمی‌کند؛ بلکه برای خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار مشتریان خود را به فروشندگان اصلی متصل می‌کند.

به عبارتی تی چارتر با جستجو بلیط‌های پرواز چارتری و سیستمی در مسیرهای مختلف و نشان دادن آن‌ها به شما، کمک می‌کند تا به آژانس‌های گوناگون متصل شوید و از این طریق بلیط خود را رزرو کنید. این سایت مزایای زیادی را برای مشتریان خود به دنبال دارد. همچنین چهار زبانه بودن سایت این مجموعه (فارسی، عربی، انگلیسی و ترکی) یکی از ویژگی‌های بسیار خوب است که باعث می‌شود مشتریان با هر زبانی بتوانند از خدمات تی چارتر استفاده کنند.

 

تی چارتر

 

6- قاصدک24

این مجموعه که فعالیت خودش را در سال 1394 شروع کرد و در زمینه فروش بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس مشغول به فعالیت است این سایت پشتیبانی خوبی دارد و کاربران بسیار زیادی در ایام تعطیل سال از تورهای آن استفاده می‌کنند در قاصدک24 شما حتی قادر به رزرو هتل خواهید بود تا هر زمان که سفرتان را آغاز کردید بهترین مکان برای اقامت شما مهیا باشد. این شرکت زیر نظر شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا است و تا به امروزه رتبه بسیار خوبی را در بین کاربران کسب نموده است جهت رزرو بلیط و تورهای مسافرتی می‌توانید به آدرس اصلی آنها مراجعه کنید و از کارشناسان آنها درخواست مشاوره برای سفر کنید.

 

خرید بلیط هواپیما با قاصدک24

 

7- خرید بلیط هواپیما از سفر مارکت

این استارت آپ که در سال 1391 توسط شرکت ایرسا در تهران شروع به فعالیت کرد. در ابتدای کار هدفش ایجاد بستری مناسب برای افرادی بود که قصد سفرهای داخلی با بهترین خدمات را دارند. پس از مدتی توانست مشتریان بسیاری را جذب کند. سفرمارکت امروزه در لیست بهترین آژانس‌های هواپیمایی در ایران قرار دارد. از مزایای این شرکت میتوان به پشتیبانی بسیار خوب آنها اشاره کرد که در اولین فرصت پاسخگوی مشتریان هستند. برای دریافت اپلیکیشن آنها میتوانید از طریق گوگل پلی، اپ استور، چارخونه و بازار اقدام به دانلود آن کنید.

 

سفرمارکت

 

8-فلای تو دی

آژانس گردشگری آبنوس گشت تهران که فعالیت خودش را در سال 1384 آغاز کرد. با هدف ایجاد بستری امن و مناسب برای افرادی که قصد سفرهای داخلی یا خارجی را دارند روی کار آمد از این مجموعه میتوان به عنوان اولین وحتی قدیمی ترین شرکت حمل و نقل مسافربری در ایران نام برد.  نزدیک به 2 دهه سابقه فعالیت دارد امروزه این شرکت خدماتی در زمینه پروازهای داخلی، هتل، قطارهای خارجی وبیمه در خدمت مشتریان است. چنانچه قصد سفر و یا مشاوره در زمینه سفرهای مختلف را دارید به آدرس اصلی سایت انها مراجعه کنید و یا با شماره تلفن موجود در قسمت تماس با ما آنها ارتباط برقرار کنید.

 

فلای تو دی

 

9- تریپ 

شرکت نقطه گشت در سال 1385 در زمینه تورهای داخلی شروع به فعالیت کرد. این مجموعه در کنار سایر رقبایش در ایران تا به امروز از خدمات و کیفیت خوبی بهره‌مند و مسافران بسیار زیادی را به مقصد می‌رساند. شعار این مجموعه ایجاد بستری مناسب در هر کجایی از جهان هست. اگر قصد سفرهای داخلی یا خارجی را داید این آژانس مسافرتی یکی از بهترین‌ها در ایران به شمار میرود که تضمین یک سفر مطئن را به مسافرین خود میدهد.

با بیش از 26000 هتل در سراسر دنیا در حال ارتباط است تا در راستای حمل و نقل و گردشگری خدمت بسیار خوبی را به هم میهنان ارائه کند. همچنین فرآیند خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط اتوبوس و یا قطار در تریپ به سرعت انجام می‌شود تا سفری آسان و ارزان قیمت برای شما فراهم شود. مجموعه کاملی از خدمات مورد نیاز کسی که قصد سفر دارد را می‌توانید در این سایت بیابید که باعث می‌شود طرفداران زیادی به آن جذب شوند.

 

تریپ

 

10- سفرمی

سفرمی در حقیقت یک موتور جستجوی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که سفر بسیار آسانی را برای شما فراهم می‌کند. سفرمی با ارائه خدمات در زمینه گردشگری فعالیت خود را در سال 1389 آغاز کرد و تا به امروز جز 10 شرکت حمل ونقل مسافربری در ایران شناخته می‌شود. شعار این مجموعه ارازن ترین قیمت بلیط هواپیما ، اتوبوس، قطار است و پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان دارد اگر قصد سفر ارزان و راحت را دارید با مشاوران آنها تماس بگیرید و یا به آدرس رسمی وب‌سایت آنها مراجعه کنید. در واقع شما به کمک این سایت می‌توانید در میان تعداد بالایی از بلیط‌های موجود بهترین و ارزان‌ترین آن‌ها را پیدا نمایید.

 

خرید بلیط هواپیما با سفرمی

 

سفیرپیمنت و خرید بلیط هواپیما

مجموعه سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی به هنگام نیاز به خرید بلیط هواپیما نیز می‌تواند شما را همراهی نماید. در واقع چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما خارجی را داشته باشید یا بخواهید از سایت خرید بلیط هواپیما خارجی استفاده نمایید ناچار به پرداخت ارزی خواهید بود؛ در نتیجه نیاز به یک حساب ارزی و یا دسترسی به سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول خواهید داشت. در چنین شرایطی تیم سفیرپیمنت حاضر برای خدمت‌رسانی به شما است.

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی که علیه ایران وجود دارد، کاربران ایرانی امکان دسترسی مستقیم به این سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال ارزی را ندارند؛ از این‌رو لازم است تا از یک واسطه برای خرید در این سایت‌های خارجی کمک بگیرید. جهت خرید بلیط هواپیما اگر به پرداخت ارزی نیاز داشتید می‌توانید درخواست خود را به تیم پشتیبانی سفیرپیمنت ارجاع دهید تا در اسرع وقت برای شما انجام شود. ضمنا می‌توانید از کارشناسان سفیرپیمنت راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید.

 

جمع‌بندی بهترین سایت‌های داخلی خرید بلیط هواپیما

همانطور که بیان شد امروزه سفرهای هوایی در بین مردم رواج پیدا کرده است. رزرو بلیط یکی از پیش‌ نیازهای اصلی برای سفرهای هوایی است که امروزه از طریق سایت‌های گوناگون امکان پذیر است. در این مقاله درباره 10 سایت برتر خرید بلیط هواپیما اطلاعاتی را بیان کردیم. این سایت‌ها به شما در پیدا کردن آژانس فروش بلیط هواپیما و خرید بلیط بدون دردسر کمک می‌کند. همچنین درباره خرید بلیط هواپیما خارجی نیز گفتیم که نیاز به پرداخت ارزی داشته و لازم است تا در یکی از سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول حساب کاربری داشته باشید. با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، دسترسی کاربران ایرانی به این سرویس‌ها محدودیت‌هایی دارد که کار را سخت می‌کند.

شما می‌توانید پرداخت ارزی خرید بلیط هواپیما خارجی خود را به سفیرپیمنت سپرده و دیگر نگران موانع موجود در این مسیر نباشید. این مجموعه با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه انواع خدمات ارزی دارد، پرداخت ارزی آنلاین شما را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. امیدواریم این مطلب شما را برای پیدا کردن بهترین آژانس خرید بلیط به صورت آنلاین راهنمایی کند. در صورتی که همچنان راجع به این موضوع سوالی دارید یا قبلا تجربه خرید بلیط هواپیما را داشته‌اید در قسمت نظرات آن را مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
نگار کاربر سایت ۰۷ آذر ۱۴۰۲

لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنید

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۱ آذر ۱۴۰۲

    سلام
    آدرس و مشخصات سفیرپیمنت در صفحه تماس با ما موجود است.