آیا تخفیف جمعه سیاه فری پیک ارزش دارد؟

آیا تخفیف جمعه سیاه فری پیک ارزش دارد؟

آخرین بروز رسانی:  ۶ تیر, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

اگر در حوزه طراحی و گرافیک فعالیت داشته‌اید حتماً نام فری پیک برای شما آشنا است. این پلتفرم مانند بسیاری از سایت‌های دیگر در طی بازه زمانی جمعه سیاه برای خرید اکانت فری پیک تخفیف‌هایی را اعمال می‌کند؛ به همین جهت در این مقاله به شرح بررسی میزان تخفیف جمعه سیاه فری پیک و ارزش صبر برای فرا رسیدن آن جهت تهیه اشتراک این سایت می‌پردازیم.

پیشنهادی برای مطالعه: دانلود رایگان از سایت freepik به همراه آموزش

بلک فرایدی چیست؟

جمعه سیاه یا بلک فرایدی دقیقاً یک روز پس از روز شکرگزاری و جمعه آخر ماه نوامبر در آمریکا است. در این روز، فروشگاه‌های مختلف تخفیف‌های بی‌نظری را بر روی محصولات خود اعمال می‌کنند. در سال‌های اخیر این مناسبت در حوزه وب جایگاه ویژه‌ای یافته است و بسیاری از سایت‌ها در کشورهای مختلف از آن استفاده می‌کنند و این مسئله تنها محدود به کشور آمریکا نیست.
لازم به ذکر است این تخفیف در حوزه وب تنها محدود به روز جمعه نیست و معمولاً طی یک بازه یک هفته‌ای پیاده خواهد شد. جمعه سیاه فری پیک هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

سایت فری پیک مناسب چه کسانی است؟

در پاسخ به این سؤال سایت فری پیک چیست؟ می‌توان گفت فری پیک افزون بر طراحان، تولیدکنندگان محتوا، آتلیه‌ها و… می‌تواند توسط همه افراد مورد استفاده قرار گیرد. سایت فری پیک با فراهم آوردن هزاران طرح و قالب لایه باز در زمینه‌های زیر به یکی از پرطرف‌دارترین سایت‌های مرجع تبدیل شده است:

  • لوگو
  • بنر و پوستر
  • بک گراند
  • موکاپ
  • کارت ویزیت
  • آرت‌ورک
  • بروشور
  • اینفوگرافیک
  • ابسترکت

واضح است که Freepik یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های منابع گرافیکی را دارد. شما می‌توانید میلیون‌ها تصویر بصری را در بسیاری از صنایع، موضوعات، سبک‌ها و موضوعات پیدا کنید.

فری پیک یک ابزار همه‌کاره است که به افراد و تیم بازاریابی رسانه‌های اجتماعی/رسانه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد تا فوراً جذابیت بصری محتوای خود را بهبود بخشند.

چرا استفاده از اکانت پریمیوم فری پیک

Freepik Premium مجوزهای خاص خود را برای منابع موجود در سایت دارد و این مجوزها به شما امکان می‌دهد بدون وجود واتر مارک یا هرگونه نشان انحصاری شده منحصر به فرد یا سازمان از محصولات و طرح‌های ارائه شده استفاده کنید.
خرید اکانت پریمیوم در بلک فرایدی فری پیک همچنین امکان استفاده از محصولات سایت، بدون مزاحمت هیچ‌گونه تبلیغات را برای شما فراهم خواهد کرد.

لطفاً به یاد داشته باشید که فایل‌های دانلود شده در زمان فعال بودن اشتراک را در مکانی امن ذخیره نمایید؛ زیرا در غیر این صورت پس از پیان اشتراک امکان دانلود مجدد و ذخیره آن‌ها را نخواهید داشت.

آیا تخفیف بلک فرایدی فری پیک ارزش دارد؟

بر اساس آنالیزهای انجام شده توسط سفیرپیمنت تخفیف اکانت سالانه جمعه سیاه فری پیک در سال‌های گذشته حداکثر ۵۵ درصد بوده است؛ بنابراین شما می‌توانید در بازه بلک فرایدی فری پیک را با پرداخت تنها نیمی از قیمت معمول خریداری نمایید. برای این مورد در نظر داشته باشید که با خرید فری پیک در بلک فرایدی زمان اتمام اشتراک شما در سال آینده دقیقاً با همین رویداد مواجه خواهد شد و برای تمدید، می‌توانید به صورت مجدد از تخفیف اعمال شده استفاده کنید. با توجه به موارد ذکر شده کاملاً منطقی به نظر می‌رسد در صورت عدم وجود ضرورت برای تهیه اکانت، برای خرید در جمعه سیاه فری پیک اقدام نمایید.

با خرید از جمعه سیاه فری پیک امکان کسب درآمد نیز خواهیم داشت؟

بله؛ اکانت بلک فرایدی فری پیک هیچ‌گونه محدودیتی برای استفاده و کسب درآمد برای شما ایجاد نخواهد کرد. تنها تفاوت این مورد با اشتراک‌های خارج از این محدوده زمانی، در تخفیف اعمال شده می‌باشد.

آموزش خرید اکانت فری پیک با تخفیف بلک فرایدی

برای خرید اکانت فری پیک با تخفیف بلک فرایدی پیشنهاد می‌کنیم حتماً به صورت اختصاصی از طریق پنل سفیرپیمنت سفارش خود را ثبت نمایید. دقت کنید که اکانت‌های ارائه شده توسط سفیرپیمنت قابلیت تمدید دارد و برای سال آینده نیز می‌توانید در این بازه اقدام به ثبت سفارش مجدد نمایید.

اگر تمایل به ثبت‌نام و خرید اکانت فری پیک در بازه جمعه سیاه به صورت شخصی را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- پس از ثبت نام در سایت فری پیک. در صورت اعمال تخفیف بلک فرایدی فری پیک با صفحه زیر مواجه خواهید شد. در این صورت بر روی دکمه “Go Premium” کلیک نمایید.

جمعه سیاه فری پیک

 

2- در صفحه باز شده بر روی قسمت موجود برای اکانت سالانه که تخفیف جمعه سیاه فری پیک بر روی آن اعمال شده است، کلیک کنید.

بلک فرایدی فری پیک

 

3- پس از وارد کردن نام کشور و نام شخصی یا شرکت خود از بین متدهای پرداختی موجود یعنی کردیت کارت‌ها، پی پال و گوگل پی، یک روش را انتخاب و پس از تأیید اطلاعات، گزینه “Confirm and pay” را انتخاب نمایید.

تخفیف جمعه سیاه فری پیک

پس از انجام مراحل بالا و در صورت پرداخت موفق اکانت فری پیک شما در بلک فرایدی فعال خواهد شد.
در استفاده از روش‌های پرداختی بالا مدنظر داشته باشید که هرگز از آی پی ایران استفاده نکنید. برای موردی مانند پی پال در صورت پی بردن از هرگونه نشانه از کشور ایران سبب لیمیت شدن حساب و عدم دسترسی به موجودی آن برای همیشه خواهید بود.

پیشنهاد مطالعه: دانلود رایگان از سایت freepik به همراه آموزش

خدمات سفیرپیمنت برای جمعه سیاه فری پیک

در صورت تمایل به استفاده و خرید اکانت فری پیک در بلک فرایدی می‌توانید به پنل سفیرپیمنت مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. قابل ذکر است در صورت ثبت‌نام و داشتن اکانت در این سایت نیز می‌توانید پرداخت‌ خود را نیز بدون کارمزد و با بهترین نرخ انجام دهید و اشتراک فری پیک در جمعه سیاه را تمدید نمایید.

بیشتر بخوانید: تحلیل و بررسی کامل قوانین سایت فری پیک

جمع‌بندی

فری پیک از بهترین سایت‌های موجود برای دسترسی به منابع گرافیکی نامحدود می‌باشد. این پلتفرم در بازه زمانی جمعه سیاه هرساله تخفیف حداقل ۵۰ درصدی بر روی اکانت‌های خود اعمال می‌کند و شما می‌توانید برای خرید اکانت جمعه بلک فرایدی فری پیک از طریق مجموعه سفیرپیمنت اقدام نمایید. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
امین غلامی کاربر سایت ۰۳ آذر ۱۴۰۱

آقا دمتون گرم خیلی حال کردم با خریدش

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۰۳ آذر ۱۴۰۱

    خوشحالیم که مفید واقع شده