برنامه پرفکت مانی

دانلود برنامه پرفکت مانی

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

اگر استفاده از سایت پرفکت مانی برای شما سخت است و به دنبال دانلود برنامه و نصب پرفکت مانی هستید، در ادامه این مطلب توضیحاتی در مورد چگونگی استفاده از برنامه پرفکت مانی و حساب پرفکت مانی رایگان ارائه شده است.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

Perfect Money به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیرنقدی در اینترنت ایجاد شد. این شبکه در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. از نظر قانونی، شرکت پرفکت مانی در پاناما ثبت شده است. این سیستم در ابتدا به عنوان یک ابزار پرداخت برای تسویه حساب‌های فوری و ایمن در محیط کسب و کار و بین کاربران خصوصی ایجاد شده بود.

همه چیز بسیار آسان به نظر می‌رسد. شما مقداری پول از حساب خود دریافت می‌کنید و Perfect Money به شما پاداش می‌دهد. پاداش درصدی از مبلغ پرداختی است که شما به همراه وجوه اضافی خود دریافت می‌کنید. مبلغ آن بستگی به پرداخت اولیه شما دارد.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

شما از اولین عملیات به طور خودکار شرکت کننده برنامه می‌شوید. پاداش‌ها پس از پرداختی معادل ۱۰۰ دلار پرداختشان شروع می‌شود.

  • انتقال پول بین کاربران
  • پیگیری تراکنش پرفکت مانی
  • دریافت پنل پرداخت در سایت شما
  • پرداخت کالا و خدمات در اینترنت
  • خرید بیت کوین، طلا، دلار آمریکا و یورو
  • صدور و دریافت وام در داخل سیستم
  • دریافت درآمد اضافی از شرکت

و… از جمله کاربردهای پرفکت مانی هستند.

دانلود برنامه پرفکت مانی

یک کاربر می‌تواند از طریق انتقال ارز الکترونیکی پول سپرده گذاری کند. پرداخت از طریق سیستم‌های الکترونیکی فوری است. یک کاربر همچنین می‌تواند حساب خود را با اضافه کردن یک کارت الکترونیکی یا کارت اعتباری که به صورت آنلاین در دسترس است، تأمین کند. راه دیگر کارت‌های نقدی چینی است که توسط بانک‌های تجاری چین صادر می‌شود. همچنین می‌توانید حسابی را که توسط شرکای صرافی معتبر اعتبار داده شده دریافت کنید. مهمترین و محبوب‌ترین روش ارسال پول به حساب Perfect Money از طریق انتقال بانکی فوری و سیستم بانکی است.

Perfect Money با Liberty Reserve در یک کلاس قرار دارد. به عنوان یک سیستم پرداخت، امکان ارسال و دریافت پول به صورت ایمن و در زمان واقعی برای افراد امکان پذیر است. بسیاری از مشاغل .com آن را در مدت کوتاهی که راه اندازی شده بسیار مفید دانسته اند. خرید و فروش فلزات گرانبها مانند طلا و ارزهای اصلی مانند دلار آمریکا و یورو با حساب پرفکت مانی بسیار آسان است.

چیزهایی در مورد Perfect Money وجود دارد که بسیاری از مردم از آنها متنفرند. به عنوان مثال، متوقف کردن معامله امکان پذیر نیست. لحظه‌‌ای که یک معامله را ارسال می‌کنید، خود به تنهایی کار می‌کنید. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با خدمات مشتری تماس بگیرید و از آنجا که ممکن است مدتی طول بکشد تا آنها پول را به شما بازگردانند، ممکن است هرگز پول خود را پس نگیرید.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی

قابلیت های برنامه پرفکت مانی

Perfect Money سیستم پرداخت آنلاین محبوبی است که برنامه آن در دستگاه‌های اندروید و ios قابل استفاده است.

این برنامه شامل موارد زیر است:
– ثبت نام/ ورود در حساب Perfect Money

– انجام پرداخت های p2p

– تبدیل ارز

– مرور سریع تاریخ معاملات

– واریز و برداشت پول از سیستم

– پیگیری تراکنش پرفکت مانی

– فعال کردن/خرید ووچر پرفکت مانی

– اضافه کردن حساب های جدید

– کار با بلیط‌های پشتیبانی

توجه داشته باشید که نصب پرفکت مانی یک راه مناسب برای کار با حساب پرفکت مانی شماست، اما همه عملکردهای آن در نسخه کامل مبتنی بر وب موجود نیست.

در اینترنت، شرکت پرفکت مانی، وب سایت رسمی خود را با نشانی https://perfectmoney.com/ دارد. در فرآیند بارگیری صفحه، در نوار آدرس یک قفل سبز ظاهر می‌شود. این یک گواهی SSL است که به شما اطلاع می‌دهد که اتصال امن است و با تمام قوانین رمزگذاری مطابقت دارد. در میان مشتریان این سیستم پرداخت الکترونیکی، نام اختصاری PM بسیار رایج است. بسیاری از کاربران آن را به سادگی  Perfect Money می‌نامند.
محبوبیت پرفکت مانی از سال 2011 پس از بسته شدن شرکت Liberty Reserve (رقیب اصلی) شروع شد و پرفکت مانی شروع به رشد کرد.

به زودی پرفکت مانی به طور گسترده در بخش‌های مختلف توزیع شد. اول از همه، به درآمدهای پرخطر مربوط می‌شود: سیستم‌های هرمی مختلف، پروژه‌های HYIP با بازده بالا، بنگاه‌ها و غیره. همچنین، سیستم پرداخت از طریق اینترنت جایگاه خود را در تجارت پیدا کرده است. ظهور اپلیکیشن‌ها به منظور مدیریت عملکرد خود با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت در iOS و اندکی بعد برای اندروید در سال 2013 اتفاق افتاد. با کمک این اپلیکیشن‌های موبایلی می‌توان به صورت آزادانه و بدون نیاز به دسترسی اجباری به لپ تاپ یا رایانه رومیزی به انجام تراکنش‌های مالی مختلف پرداخت اما معمولی‌ترین کاربران از روی عادت همچنان منحصرا از وب سایت پرفکت مانی استفاده می‌کنند.

مانند بسیاری از سیستم‌های پرداخت دیگر، یک برنامه وابسته در پرفکت مانی وجود دارد. این یک درآمد غیرفعال اضافی را برای شرکت‌کنندگانی که کاربران منحصر به فرد دیگری را دعوت می‌کنند، تضمین می‌کند. این منبع درآمد با نرخ بهره ثابت هر ماه سودی را فراهم می‌کند.

وب سایت پرفکت مانی با هدف ارائه انواع پرداخت‌ها از وب سایت‌های مختلف توسط مهندسان این شرکت توسعه یافته است. پرفکت مانی شرکایی دارد که توسط قانون تایید شده و دارای نقاط مبادله‌ای زیادی هستند.

در سرویس بررسی شده چیزی به نام کارت‌های پیش پرداخت وجود دارد. آن‌ها به مشتریان خود اجازه می‌دهند تا حساب‌های خود را در هر زمان مناسب دوباره پر کنند یا بدون ورود به حساب شخصی خود خرید کنند.

سایت سیستم پرداخت از 23 زبان پشتیبانی می‌کند که برای کاربران بسیار راحت است. در مرحله بعد، اجازه دهید کمی عمیق‌تر کاوش کنیم و نحوه کار با کیف پول پرفکت مانی را دریابیم. اول از همه باید حساب شخصی خود را ایجاد کنید، یعنی ثبت نام کنید.

برنامه پرفکت مانی

چگونه می‌توانید از برنامه پرفکت مانی استفاده کنید

  • انتقال پول از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر
  • رسید پرداخت در سایت شما
  • انجام پرداخت کالا و خدمات در اینترنت
  • خرید و فروش بیت کوین، طلا، دلار آمریکا و یورو
  • صدور و دریافت وام درون سیستمی
  • دریافت درآمد اضافی ناشی از شرکت در برنامه مشارکت

تنظیمات امنیتی پروفایل پرفکت مانی

پس از نصب پرفکت مانی برای محافظت از داده‌های خود، به برگه “Security Centre” بروید. گزینه بررسی آدرس IP که مشتری از آن وارد می‌شود در اینجا گنجانده شده است.

هر بار که وارد می‌شوید، نامه‌ای حاوی کد تایید به آدرس شما ارسال می‌شود. این یک روش استاندارد است و توصیه می‌شود که آن را تغییر ندهید.

پرفکت مانی فرصت‌های بیشتری را برای محافظت از اطلاعات شخصی فراهم می‌کند:

شما می‌توانید با استفاده از پیامک وارد سیستم شوید اما این سرویس پولی است، بنابراین بسیاری از کاربران از آن راضی نیستند. همچنین ممکن است پیام‌ها به دلیل مشکلات مختلف اپراتور تلفن همراه با تاخیر مواجه شوند.

ارتباط با کارت کد

پس از استفاده از این گزینه فایلی با پسوند “.png” باز می‌شود. در اینجا کدهایی را می‌بینیم که هنگام انجام هر تراکنش مالی باید وارد شوند. فایل مشابهی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
این داده‌ها باید در مکانی امن ذخیره شوند.

تنظیم محافظت از پروفایل لحظه بسیار مهمی است که به مشتری این امکان را می‌دهد تا از خود در برابر هک کردن حساب توسط متجاوزان محافظت کند. از این مورد اجباری غافل نشوید، می‌توانید بلافاصله پس از ثبت نام و تنظیم ویژگی‌های امنیتی از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید. در این صورت کمیسیون برای هر عملیات حذف می‌شود. برای کاهش درصد کمیسیون، باید اطلاعات شخصی شما تایید شود. برای انجام این کار وارد قسمت تنظیمات شده و تمام مراحل را مرحله به مرحله پیش ببرید.

مزایا و معایب سیستم پرداخت برنامه پرفکت مانی

تمامی سیستم‌های الکترونیکی که عملیات مالی را انجام می‌دهند دارای هر دو ویژگی خوب و نه چندان خوب هستند. نحوه درک این ویژگی‌ها فقط به کاربر بستگی دارد.

بدون شک؛ مزایای سیستم پرفکت مانی شامل ویژگی‌های زیر است:

  • برای عملیات مالی نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد ندارید.
  • هر ماه درآمد اضافی به میزان 4% موجودی حساب در سال به موجودی شما اضافه می‌شود.
  • یک برنامه مشارکت وجود دارد.
  • پوشش برنامه‌های سرمایه‌گذاری مختلف
  • اگر مراحل تأیید را گذرانده‌اید، هزینه نقل و انتقالات بسیار ناچیز است.
  • تضمین امنیت حساب

همچنین برخی از معایب نصب پرفکت مانی به شرح زیر است:

  • اگر به اشتباه پولی را منتقل کرده باشید یا حساب شما هک شده باشد که در نتیجه آن پول به صورت غیرقانونی برداشت شود، بدون توجه به شکایت شما، پول به کیف پول بازگردانده نمی‌شود.
  • با استفاده از کارت‌هایی مانند ویزا و مسترکارت نمی‌توان وجه نقد برداشت کرد.
  • پر کردن مستقیم موجودی کیف پول غیرممکن است.

دانلود برنامه پرفکت مانی

برنامه‌های جدید تلفن همراه استفاده از سیستم Perfect Money را راحت‌تر و ساده‌تر کرده اند. این برنامه را می‌توان از Play Market یا google play برای گوشی‌های اندرویدی و از App Store برای گوشی‌های اپل بارگیری کرد.

رابط کاربرپسند برنامه پرفکت مانی به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک لمس صفحه به سادگی معاملات خود را انجام دهند. ابزارهای بصری برنامه به شما امکان می‌دهد امکانات بیشتری داشته باشید و زمان زیادی را ذخیره کنید.

نیازی به ثبت نام اضافی و دوباره برای ورود با گوشی نیست. برای ورود به سیستم از طریق برنامه تلفن همراه، می‌توانید به سادگی شناسه و رمز عبور خود و همچنین کد captcha را وارد کنید. بررسی هویت مطابق با تنظیمات امنیتی حساب جاری شما انجام می‌شود.

اکیداً توصیه می‌شود همه ابزارهای امنیتی را فعال کنید.

محیط برنامه پرفکت مانی روی موبایل

اپلیکیشن خرید پرفکت مانی (ووچر )در دستگاه‌های ios به شکل زیر است:

دانلود برنامه ووچر پرفکت مانی

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پرفکت مانی

خرید و فروش پرفکت مانی در ایران به دلیل تحریم‌های گسترده بانکی میسر نیست. سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند به سادگی حساب پرفکت مانی خود را ایجاد کرده و از خدمات آن استفاده کنید. از جمله خدمات دیگر سفیرپیمنت آموزش کامل پرفکت مانی ورود، پرداخت و… در آن، آموزش ساخت حساب پرفکت مانی رایگان، خدمات پی پال، پرداخت‌های ارزی و نقد کردن پرفکت مانی… است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
رزا چهرازی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

من از کجا می تونم برنامه پرفکت مانی دانلود کنم؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    لینک دانلود در مقاله قرارداده شده است.