برداشت پول از حساب پرفکت مانی

آموزش تصویری برداشت پول از پرفکت مانی با ۷ روش

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
3 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت شناخته‌شده و با داشتن مزایای بی رقیب در سال‌های اخیر کاربران را ترغیب به استفاده از خدمات خود کرده است. استفاده از این سیستم نگرانی کاربران در زمینه نقل و انتقالات بین‌المللی را از بین برده است و احتمال بروز مسدودیت در حساب را نیز تقریبا به ضصفر رسانده است. این پلتفرم به عنوان یک کیف پول الکترونیکی جایگزین پی پال در ایران کاربرد بسیاری دارد زیرا محدودیت‌های تحریمی پی پال را ندارد. هزینه افتتاح حساب پرفکت مانی در مقایسه با سایر پلتفرم‌های مشابه به صرفه است و قابلیت خرید با پرفکت مانی را هم بدون داشتن حساب به روش‌هایی خواهید داشت. در ادامه پس از معرفی اجمالی این سرویس به روش‌های برداشت پول از حساب پرفکت مانی می‌پردازیم. پیشنهاد می‌شود مقاله را به دقت و مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
وریفای حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت بین‌المللی است که به وسیله آن می‌توان پرداخت‌های اینترنتی در سایت‌های خارجی را انجام داد. این کمپانی برای انتقال ارز به سراسر جهان و دریافت درآمدهای ارزی بسیار پرکاربرد است. کاربران از طریق آن می‌توانند مقدار زیادی پول را به نقاط مختلف جهان منتقل کنند و یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری نمایند. بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی با توجه به استقبال کاربران از این سرویس امکان پرداخت با پرفکت مانی را فراهم کرده تا رضایت مشتریان خود را جلب نمایند.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
خرید شماره تلفن پرفکت مانی

 

شرکت پرفکت مانی از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیا است و میلیون‌ها کاربر فعال از سراسر جهان دارد. آنچه که این سیستم را در بین کاربران محبوب کرده، سیستم پرداخت آنلاین در مقابل سایر رقیبان است؛ همچنین این کمپانی بدون توجه به تحریم‌ها خدمات چشمگیری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. مزایای زیادی می‌توان برای این کیف پول نام برد که برای ایرانیان شاید تحریم نبودن آن بتواند مهم‌ترین گزینه باشد. بسیاری از ایرانیان که در سطح بین‌المللی نقل و انتقالات ارزی انجام می‌دهند، این سامانه را در میان دیگر سرویس‌های پرداختی انتخاب می‌کنند و پس از آموزش واریز و نحوه برداشت پول از پرفکت مانی از آن بیشترین استفاده را می‌نمایند.

 

برداشت پول از پرفکت مانی

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی در حقیقت همانند کارت‌ هدیه صادر شده از بانک‌های مختلف می‌باشد و نیاز به افتتاح حساب ندارد. سیستم پرداخت پرفکت مانی این امکان را فراهم کرده است که کاربران بدون نیاز به ساخت حساب، با استفاده از کدی به اسم ووچر از خدمات آن استفاده کنند. کاربران می‌توانند با وارد کردن کدهای دریافتی از خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های معتبر، پرداخت‌های خود را بدون نیاز به داشتن حساب انجام دهند. ووچر یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای نحوه برداشت از پرفکت مانی است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی

چگونه از پرفکت مانی پول برداشت کنیم؟

برای نحوه واریز و برداشت پول از حساب پرفکت مانی روش‌های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به تفکیک آن‌ها را معرفی می‌کنیم. از آنجایی که این سیستم محبوبیت زیادی به عنوان درگاه پرداخت دارد، کاربران آن علاقه‌مندند تا روش‌های برداشت پول از حساب پرفکت مانی را بدانند؛ ازاین‌رو، ابتدا شما را با روش‌های برداشت پول از پرفکت مانی آشنا خواهیم کرد.

 

1- حواله بانکی

یکی از گزینه‌های موجود به منظور برداشت پول از حساب پرفکت مانی، حوالجات بانکی است. از طریق این حواله‌ها می‌توانید به حساب بانکی آنلاین خود متصل شوید و به میزان مدنظر پول برداشت کنید؛ برای مثال اگر شرکای تجاری یا برخی سازمان‌های دیگری که با آن‌ها همکاری دارید، فقط حوالجات بانکی را می‌پذیرند، می‌توانید پول کامل را از طریق حواله برداشت نموده و به آن‌ها انتقال دهید. برداشت از طریق حواله در شرایطی امنیت بالاتری قرار دارد و به همین دلیل است که برخی از سازمان‌ها تنها این روش را می‌پذیرند؛ البته، استفاده از این گزینه روی کارمزد نیز تأثیرگذار خواهد بود.

در استفاده از این روش دو نکته وجود دارد:

۱- با وجود اینکه پرفکت مانی با هویت و اشخاص ایرانی مشکلی ندارد؛ اما در ارائه این خدمت با بانک‌های ایرانی همکاری ندارد و به همین دلیل استفاده از این روش در ایران برداشت پول از پرفکت مانی کارساز نخواهد بود.

۲- این مدل واریز و برداشت از طریق پرفکت مانی وابسته به بانک و کشور به دلیل کارمزد نسبتاً بالا در مقایسه با سایر روش‌ها به‌صرفه نیست.

 

۲- ارز الکترونيک

پرفکت مانی به کاربران این فرصت را می‌دهد که از طریق حساب خود، کارت‌های پیش‌پرداخت را به صورت آنلاین خریداری کنند. شما می‌توانید ویزا یا مسترکارت پیش‌پرداخت را برای خریدهای ایمن و امن از طریق اینترنت خریداری نمایید. از این کارت‌های هدیه استفاده‌های مختلفی می‌شود که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود آن‌ها را تهیه نمایید. دقت داشته باشید که این کارت‌ها تاریخ انقضا داشته و به هنگام تهیه میزان مبلغ شارژ و مدت زمان مصرف آن را مدنظر قرار دهید. این روش برداشت پول از پرفکت مانی در ایران قابل استفاده نیست.

 

۳- کارت هدیه مسترکارت و ویزا کارت پیش‌پرداخت

پرفکت مانی به کاربران خود این فرصت را می‌دهد که از طریق حساب Perfect Money خود، کارت‌های پیش پرداخت را به صورت آنلاین خریداری کنند. شما می‌توانید ویزا یا مستر کارت پیش پرداخت را برای خریدهای ایمن و امن از طریق اینترنت خریداری کنید. از این کارت‌های هدیه استفاده‌های مختلفی می‌شود که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود آن‌ها را تهیه نمایید. دقت داشته باشید که این کارت‌ها تاریخ انقضا داشته و به هنگام تهیه میزان مبلغ شارژ و مدت زمان مصرف آن را مد نظر قرار دهید.

 

۴- ای ووچر یا کارت پیش پرداخت پرفکت مانی

ای ووچر که در بالا به شرح آن پرداختیم نیز راهکار بسیار خوبی برای برداشت پول از حساب پرفکت مانی است. شما می‌توانید e-Voucher خود را به دوستان، خانواده و… ارائه دهید و آن را به صورت نقدی یا ارز الکترونیکی مبادله کنید. این روش معمولاً برای انجام انتقالات به صورت ناشناس توصیه می‌گردد.

 

۵- دیگر سرويس ها شامل مانی گرام یا وسترن یونیون

علاوه بر موارد گفته شده، امکان استفاده از سایر سیستم‌های خدمات ارزی بین‌المللی معتبر مانند مانی گرام و یا وسترن یونیون برای برداشت پول وجود دارد. در واقع این سیستم‌های خدمات ارزی نیز راه‌های برداشت پول از پرفکت مانی شما هستند.

 

روش های برداشت پول از حساب پرفکت مانی

 

۶بیت کوین یک روش برای برداشت پول از پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا وجوه را مستقیماً به کیف پول بیت‌کوین خود انتقال دهند و موجودی خود را در آن جا پس‌انداز کنند؛ البته بهتر است بدانید که تمامی این معاملات به طور خودکار پردازش می‌شوند و این نحوه برداشت از پرفکت مانی بدون دخالت انسان صورت می‌گیرد. خرید بیت‌کوین با پرفکت مانی کارمزدی نخواهد داشت و می‌تواند راه مناسبی برای برداشت از حساب شما باشد. دقت داشته باشید که قیمت بیت‌کوین در لحظه به صورت سیستمی محاسبه می‌شود.

 

۷- انتقال به سفیرپیمنت و تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال

اگر قصد برداشت پول از حساب پرفکت مانی در ایران را دارید بهترین گزینه برای شما، استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین معتبر همچون سفیرپیمنت است. شما می‌توانید با مراجعه به پنل سفیرپیمنت و ثبت مقدار مورد نظر برای نقد کردن معادل ریالی ارز مورد نظر خود را در ایران تحویل بگیرید.

 

آموزش برداشت پول از حساب پرفکت مانی

در صورتی که روش‌های بالا را برای برداشت پول از کیف پول پرفکت مانی خود مناسب ندیدید و یا لازم بود تا پول به حساب شما واریز شود، باید درخواست خود را در حساب کاربری پرفکت مانی ثبت کنید. در ادامه آموزش برداشت پول از حساب پرفکت مانی با صدور ووچر ارائه شده است. برداشت وجه از پرفکت مانی چندان مسیر پیچیده و سختی ندارد. در ادامه این مسیر را برای شما بیان می‌کنیم.

 

برداشت پول از طریق ووچر پرفکت مانی

برای برداشت پول از پرفکت مانی به این روش، وارد بخش “Withdraw” در سربرگ‌‌های موجود شوید و گزینه “e-Voucher” را انتخاب کنید.

 

نحوه برداشت از پرفکت مانی

 

در صفحه باز شده گزینه “Purchase a new e-Voucher” را بزنید.

 

 

آموزش برداشت پول از حساب پرفکت مانی

 

در این بخش به ترتیب حساب مورد نظر برای برداشت و مقدار دلخواه ووچر را وارد نمایید.

 

واریز و برداشت از طریق پرفکت مانی

 

حال با بررسی اطلاعات وارد شده و تأیید آن در مرحله بعد قادر به برداشت کد ووچر با مبلغ دلخواه خواهید بود. نحوه برداشت از پرفکت مانی به وسیله ووچر تنها با انجام مراحل بالا و به سرعت امکان‌پذیر است.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی و ارزی، افتخار دارد که تمامی خدمات مربوط به حوزه پرفکت مانی همانند برداشت از حساب پرفکت مانی، صدور ووچر، خدمات احراز هویت، نقد کردن درآمد ارزی و… را در اسرع وقت و به سهولت برای شما انجام دهد. این تیم می‌تواند به عنوان نوعی واسطه بین کاربران و پرفکت مانی، تمامی نیاز‌های شما را با کمترین قیمت در این حوزه رفع کند.

همچنین شما می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با حوزه خدمات ارزی؛ مانند پرفکت مانی از تیم متخصص سفیرپیمنت بپرسید. کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کرده تا به پاسخ سؤالتان برسید. همچنین اگر می‌خواهید به تازگی افتتاح حساب انجام داده و شرایط آن را نیز بدانید می‌توانید به کمک این تیم اقدام نمایید. با افتتاح حساب پرفکت مانی به راحتی می‌توانید از انواع خدماتی که این سرویس خدمات ارزی ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید. همچنین ممکن است پس از مشاوره گرفتن از تیم سفیرپیمنت متوجه شوید که این نوع سرویس مناسب شما نیست و لازم باشد که به سراغ سرویس دیگری بروید. اگر اطلاعات کافی از این حوزه ندارید گرفتن مشاوره از متخصصین حتماً پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

پرفکت مانی یک سرویس بین‌المللی در حوزه خدمات ارزی و پرداخت‌های آنلاین است که کاربران بسیاری دارد. ده‌ها میلیون کاربر این سرویس نشان از اعتبار و قدرت آن دارد. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی برای سایت خود در قسمت پرداخت، درگاه پرداخت پرفکت مانی قرار داده‌اند تا کاربرانشان بتوانند خرید خود را از آن طریق انجام دهند. این سرویس را به نوعی می‌توان رقیبی برای پی پال دانست و برای کاربران ایرانی حتی می‌تواند جایگزین آن باشد؛ زیرا محدودیت‌های تحریمی را ندارد.

در این مقاله پس از توضیح مختصر درباره سرویس پرداخت آنلاین پرفکت مانی، ۷ روش برای برداشت پول از حساب پرفکت مانی را معرفی کردیم. شما می‌توانید با روش‌های معرفی شده از حساب پرفکت مانی خود پول برداشت کرده و اگر درآمدی کسب کرده‌اید را نقد نمایید. در صورتی که تجربه‌ای در برداشت پول از پرفکت مانی دارید، آن را در کامنت با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(3)
   
علیسان افخمی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام محتواتون خیلی با ارزشه . خداقوت من تمام جواب در این مقاله گرفتم

   
رقیه بهمنی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا تمامی روش های برداشت پرفکت مانی امن است؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام، بله