شارژ حساب پرفکت مانی

4 روش شارژ حساب پرفکت مانی به همراه آموزش تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

امروزه و با دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، معاملات بسیار زیادی وجود دارد که به‌ صورت آنلاین انجام می‌شود و در هیچ یک از آن‌ها نیازی به حضور فیزیکی افراد نخواهد بود. از این‌رو لازم است در چنین شرایطی برای دادوستدهای مالی خود از سیستم‌های پرداخت دلاری آنلاین استفاده کنید. قطعا شما هم پرفکت مانی را می‌شناسید و یا با آن آشنایی نسبی پیدا کرده‌اید. یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های پرداخت در سطح جهانی، پرفکت مانی می‌باشد که تمام کاربران جهان می‌توانند از آن برای انتقال وجه خارجی و خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده کنند. این سیستم  بدون توجه به تحریم‌ها قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در این پست قرار است علاوه بر معرفی این سیستم، آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را به شما به صورت تصویری ارائه می‌دهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی چیست؟

اگر بخواهیم تعریف مختصری از پرفکت مانی ارائه دهیم باید بگوییم که پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت جهانی است که برای انتقال ارز به سراسر جهان و انجام پرداخت‌های اینترنتی کارایی دارد. سیستم پرفکت مانی مثل پی‌ پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت است و در زمینه ارسال، دریافت، خرید و فروش‌های ارزی و… استفاده می‌شود. یکی از دلایلی که این سیستم در میان کاربران خود مخصوصا ایرانی‌ها محبوب است، بی توجهی به تحریم‌ها است. چرا که این سیستم بر خلاف کیف پول الکترونیکی پی پال، کشور ایران را تحریم نکرده و به راحتی در ایران قابل استفاده است.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

 

پرفکت مانی برای ایرانیان تحریم است؟

از آنجایی که امروزه سیستم‌های زیادی برای ایرانیان تحریم شده است؛ ممکن است این سوال برای شما نیز وجود داشته باشد که آیا پرفکت مانی برای ایرانیان نیز تحریم است یا خیر؟ پیش از هر چیز لازم است بدانید که پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت‌های غیر نقدی در اینترنت است. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت و به صورت آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده است. این سیستم‌ پرداخت بین‌المللی به دلیل عدم توجه به تحریم‌های مالی آمریکا، در جهان کاربران زیادی دارد. همچنین تنوع خدمات این سیستم باعث شده تا کاربران زیادی از سراسر دنیا به این شرکت جذب شوند.

این کمپانی به تحریم‌های موجود برای کشورها توجهی ندارد و ارائه خدمات آن برای ایرانیان و تمامی کشور‌ها با دریافت مقدار منطقی کامزد صورت می‌گیرد. از این‌رو برای مشتریان ایرانی هیچ‌گونه ‌محدودیتی در استفاده از خدمات این سیستم وجود ندارد و پرفکت مانی ایرانیان را تحریم نکرده است؛ از این‌رو بسیاری از ایرانی‌ها برای نقل و انتقالات ارزی خود به سراغ پرفکت مانی می‌روند و محبوبیت زیادی در این حوزه دارد.

فواید و مزایای حساب پرفکت مانی

حالا که با پرفکت مانی آشنا شدیم بهتر است از مزایای پرفکت مانی آگاه شویم. پرفکت مانی مزایای بسیاری دارد اما با توجه به بی‌توجهی آن به تحریم‌ها، این سیستم برای ایرانیان فواید محسوس‌تری دارد. در واقع اولین مزیت آن را می‌توان تحریم نبودن کشور ایران جهت استفاده از آن دانست. این ویژگی باعث شده تا کاربران ایرانی بتوانند به سهولت و سرعت خدمات پرداختی خود را انجام دهند و بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تحریم فعالیت خود را پیش ببرند. همچنین وب‌سایت رسمی این سیستم از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و سهولت در استفاده را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. موضوع مهم‌تری که برای این کمپانی وجود دارد، امنیت بالا آن می‌باشد.

همچنین این سیستم شرایطی را فراهم کرده است که می‌توانید تنظیمات امنیتی حساب خود را در هر زمان و از قسمت حساب کاربری تغییر داد. تبدیل ارزهای فیات (مانند دلار، ریال و….) به انواع ارز دیجیتالی در سیستم پرفکت مانی سرعت بالایی دارد. در سیستم پرفکت مانی کاربران برای انجام تراکنش‌های مختلف خود، نیاز به پرداخت مالیات ندارند و این ویژگی پرداخت‌های مختلف را برای آن‌ها سهولت می‌بخشد.

انواع روش شارژ حساب پرفکت مانی

شارژ حساب پرفکت مانی روش‌های مختلفی دارد که هر کسی بر اساس نیاز و شرایط خود از آن‌ها استفاده می‌کند. روش‌هایی که در حال حاضر متداول است و حتی در کشور ایران نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید عبارت‌اند از:

۱- انتقال از حساب دیگر (وب مانی)

پرفکت مانی که یکی از سیستم‌های خرید و فروش ارز در جهان می‌باشد که امکان شارژ حساب کاربران را از طریق کارت شتاب فراهم کرده است. این روش پرداخت برای کاربران راحت‌تر از سایر روش‌های دیگر می‌باشد. کافی است صرافی معتبری را برای انجام این عملیات انتخاب کنید تا شارژ حساب شما به سهولت و با اطمینان انجام شود.

همچنین، تبدیل وب ‌مانی به پرفکت مانی از طریق یک شرکت و یا سایت واسطه انجام می‌شود. از این روش معمولا زمانی استفاده می‌شود که شما قصد بستن حساب وب مانی خود را داشته باشید. در این صورت می‌توانید موجودی حساب‌‌تان را به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید.

۲- شارژ با بیت کوین

یکی دیگر از کیف پول‌های پرفکت مانی، بیت کوین است. از این‌رو شما می‌توانید با استفاده از یکی از صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب‌تان راه به حساب پرفکت مانی خود انتقال دهید. با توجه به گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین مزیت بزرگی برای این سرویس دارد که به محبوبیت آن می‌افزاید.

۳- شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی

همان‌طور که می‌دانید، ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت‌های ارزی است. این ابزار مزایای زیادی به دنبال دارد که یکی از کاربردهای آن، شارژ حساب پرفکت مانی است. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها، حساب‌تان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید به سادگی و خیلی راحت شارژ کنید.

۴- شارژ با استفاده از خدمات ارزی صرافی‌های آنلاین

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ کدام روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید با پرداخت ریال، حسابتان را با دلار یا یورو از طریق صرافی‌های آنلاین شارژ کنید. در حال حاضر صرافی‌های معتبر زیادی وجود دارند که به عنوان یک واسط بین کاربران و سایت پرفکت مانی فعالیت می‌کنند. کاربران می‌توانند با پرداخت ریالی به این صرافی‌ها، دلار پرفکت مانی خریداری کنند و همچنین حساب پرفکت مانی خود را به میزان دلخواه، شارژ کنند. علاوه بر این، امکان فروش دلار پرفکت مانی به این صرافی‌ها و دریافت ریالی معادل آن نیز وجود دارد. قیمت خرید و فروش دلار پرفکت مانی در صرافی‌ها و نرخ کارمزد آن‌ها با یک دیگر متفاوت است.

سفیرپیمنت و شارژ حساب پرفکت مانی

سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی با تخصص در زمینه پرداخت‌ و تبدیلات ارزی به عنوان نوعی واسطه بین شما و پرفکت مانی، می‌تواند تمامی نیاز‌های شما را با کمترین قیمت در این حوزه رفع کند. به عبارت دیگر شما می‌توانید شارژ کردن حساب پرفکت مانی خود را به تخصص و تجربه تیم سفیرپیمنت سپرده و صرفا با پرداخت ریال به کمک کارت‌های بانکی ایرانی خود شارژ کردن را انجام دهید. این مجموعه خدمات متنوعی در حوزه پرداخت‌های آنلاین دارد که به سادگی با ارجاع به پشتیبانی این تیم برای شما انجام خواهد شد. ضمنا می‌توانید سوالات خود در زمینه پرداخت‌های ارزی را نیز در بخش پشتیبانی مطرح کرده و از کارشناسان مجموعه ما راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی چگونه است؟

همان طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی وجود دارد. برای دسترسی به روش‌های واریز پول به حساب پرفکت مانی و به اصطلاح شارژ کردن حساب پرفکت مانی خود لازم است اقداماتی انجام دهید. این اقدامات به صورت مرحله به مرحله به شرح زیر است:

  • پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، وارد بخش (Deposit) شوید.

 

شارژ حساب پرفکت مانی با کارت شتاب

  • سپس صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برای شما باز می‌شود که در آن انواع روش‌های واریز پول و شارژ حساب پرفکت مانی توضیح داده شده است. شما می‌توانید با هر یک از راه‌های گفته شده، حساب خود را شارژ کنید.

 

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی

  • توجه داشته باشید با کلیک بر روی هر گزینه شرایط شارژ حساب پرفکت مانی از آن طریق برای شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید بر اساس آن تصمیم‌گیری نمایید.

بهترین روش آموزش شارژ حساب پرفکت مانی چیست؟

حالا که با پرفکت مانی و نحوه شارز آن آشنا شدید بهتر است بدانید که بهترین روش شارژ حساب از بین روش‌های موجود چیست. در قدم اول باید بدانید که راحت‌ترین روش شارژ حساب پرفکت مانی برای کاربران ایرانی، خرید پرفکت مانی از سایت‌های ایرانی است. این خرید از طریق واحد پول ریال و با کارت بانکی انجام می‌شود. پرفکت مانی هم به صورت یورو و هم به صورت دلاری در سایت‌های ایران خرید و فروش می‌شود؛ اما دلار پرفکت مانی از محبوبیت بیشتری در بین ایرانیان برخوردار است. قیمت پرفکت مانی بر اساس نرخ ارز در کشور تعیین می‌شود.

به منظور خرید از سایت‌های فروشنده پرفکت مانی نیاز است که با ارسال تصویر مدرک شناسایی خود (مثل کارت ملی) احراز هویت انجام دهید. پس از انجام احراز هویت، امکان خرید و فروش پرفکت مانی برای شما فراهم می‌گردد. برای خرید پرفکت مانی باید شماره حساب پرفکت مانی خود را به سایت فروشنده بدهید تا برای شما واریز را انجام دهد. شماره حساب پرفکت مانی شما در حساب کاربری‌تان موجود است.

طریقه ثبت نام در پرفکت مانی

طبق عکس بالا، شما می‌توانید شماره حساب‌ خود را در صفحه اول پنل کاربری پیدا کنید و آن را به سایت‌ و یا صرافی موردنظر بدهید تا برایتان واریز را انجام دهد. حساب دلاری با نشانه U و حساب یورو با E نشان داده می‌شود.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه است با این تفاوت که ووچر واقعا یک کارت فیزیکی نیست؛ بلکه از چند کد تشکیل شده است. هر ووچر دارای یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی، مقدار ووچر(یعنی مقدار پولی که در آن ووچر است) و تاریخ ایجاد آن است. برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیاز به داشتن حساب در سایت Perfect money نیست و کاربران می‌توانند از سایت‌های صرافی معتبر، ووچر تهیه کنند و با وارد کردن کدهای آن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

همچنین توجه داشته باشید که این روش شارژ حساب پرفکت مانی اگرچه به سرعت و سهولت انجام می‌پذیرد اما مخاطراتی نیز به همراه دارد. چنانچه فرد گیرنده مورد اعتماد شما نیست، از روش‌های دیگری برای واریز پول به پرفکت مانی استفاده کنید.

نحوه شارژ با ووچر پرفکت مانی

یکی از روش‌های متداول شارژ حساب پرفکت مانی، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی، نوعی کارت ارزی است که برای واریز پول به حساب پرفکت مانی و یا برداشت از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه نحوه شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر را به شما آموزش می‌دهیم.

  • پس از ورود به حساب کاربری‌ خود می‌توانید از قسمت منوی سمت راست، زبان فارسی را انتخاب کنید تا با سهولت هرچه تمام‌تر عملیات شارژ حساب خود را انجام دهید.
  • روی گزینه “گذاشتن سرمایه (Deposit)” کلیک کرده و سپس گزینه “E-Voucher” را انتخاب کنید.
  • در این صفحه شماره ۱۰ رقمی ووچر و کد ۱۶ رقمی فعال‌سازی را وارد کنید. سپس شماره‌ای که پایین صفحه نمایش داده شده را وارد کرده و روی e-Voucher کلیک کنید تا فعال گردد.
  • در این قسمت مقدار و مبلغ ووچر نمایش داده می‌شود. کیف پولی که می‌خو‌اهید ووچر به آن واریز شود را انتخاب کنید و روی گزینه فعال کردن کلیک کنید.

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین

متداول‌ترین و پرکاربردترین واحد پولی که در پرفکت مانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دلار است. علاوه بر امکان شارژ کردن حساب‌های پرفکت مانی با واحد‎های یورو و طلا، می‌توان از بیت کوین نیز استفاده کرد. همان‌طور که می‌دانید یکی از انواع کیف پول‌های پرفکت مانی، بیت کوین است. از این‌رو شما می‌توانید با استفاده از یکی از صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب خود را به این کیف پول الکترونیکی انتقال دهید.

بیشتر بخوانید: نقد کردن پرفکت مانی

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم ضمن معرفی پرفکت مانی آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را نیز ارائه کنیم. همانطور که مطالعه کردید روش‌های مختلفی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. از جمله روش‌های ساده‌ای که می‌توانید از آن استفاده نمایید کمک گرفتن از تیم سفیرپیمنت است که انواع خدمات ارزی و پرداخت‌های ارزی آنلاین را ارائه می‌دهد. چنانچه در این رابطه سوالی دارید یا قبلا تجربه شارژ کردن حساب پرفکت مانی را داشته‌اید در قسمت نظرات آن را مطرح نمایید.

سوالات متداول

۱- آیا احراز هویت در پرفکت مانی اجباری است؟

همان‌طور که گفته شد، پرفکت مانی برای ایرانیان فعال است و هیچ گونه تحریمی ندارد. اما احراز هویت در سیستم پرفکت مانی صرفا برای استفاده از برخی خدمات ویژه این کمپانی ضروری است؛ از این‌رو کاربران می‌توانند بدون انجام مراحل احراز هویت در این سیستم، از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
نفس اشکوری کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

بهترین راه شارژ حساب پرفکت مانی چیه ممنون مبشم راهنمایی کنید؟