لیمیت شدن پی پال

13 دلیل لیمیت شدن پی پال: 18 راه جلوگیری و رفع لیمیت پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۷ بهمن, ۱۴۰۲
16 دیدگاه
زمان مطالعه:  15 دقیقه

همه چیز درباره رفع لیمیت پی پال و آموزش‌های جامع جلوگیری از لیمیت شدن حساب پی پال را در این مطلب دنبال نمایید. با توجه به گستردگی و فراگیر بودن پی پال در پرداخت‌های ارزی، افراد زیادی روزانه با مسائل متنوعی در مورد حساب‌های پی پال برخورد می‌کنند. یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین مسائل در پی پال‌، لیمیت شدن حساب پی پال است. از سوی دیگر پی پال حساسیت‌های زیادی بر روی حساب‌های خود دارد و اگر در مورد انواع لیمیت‌ها (limits) اطلاع کافی نداشته باشید، ممکن است تا شما قربانی این غول خدمات ارزی بشوید. در ادامه به دلایل لیمیت شدن پی پال و طریقه رفع لیمیت پی پال می‌پردازیم. 

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال پرسونال و بیزینس

 

پی پال چیست؟

پی ‎پال یکی از امن ترین و بزرگ‎ترین سیستم ‎های مالی دنیاست که روزانه افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان از خدمات این شرکت استفاده می‎کنند. با وجود تبعیت از قوانین ایالات متحده و تحریم‎هایی که علیه کشور عزیزمان ایران وضع شده، امکان استفاده مستقیم از حساب‎ های پی‎ پال برای هموطنان امکان پذیر نیست؛ اما این پایان کار نیست و مجموعه سفیرپیمنت با ارائه حساب‎ های فول وریفای شده که به تایید شرکت پی ‎پال رسیده‎ و از ارزش بالایی برخوردار هستند برای کاربران ایرانی این امکان را فراهم کرده است تا به بهترین شکل از خدمات بین‎ المللی آن استفاده کنند.

بیشتربخوانید:  همه چیز درباره شکایت از پی پال

لیمیت حساب پی پال چیست؟

لیمیت شدن حساب پی پال، شما را از انجام فعالیت‌هایی مثل برداشت، ارسال یا دریافت وجه محروم می‌کند.

پی پال برای محافظت از حساب کاربران خود به هر اقدام غیر معمول یا مشکوکی عکس‌العمل نشان می‌دهد و حساب کاربر را برای افزایش امنیت و دوری از خطر محدود می‌کند. هرچند که این مسائل امنیتی برای ایرانیان چیزی جز دردسر نیست.

به دلیل تحریم ایران توسط شرکت پی پال، اعمال هرگونه محدودیت (limits) توسط پی پال برای ایرانیان مشکل ساز خواهد بود؛ زیرا برای رفع هر گونه لیمیت، شخص دارنده حساب باید مدارک لازم را برای اثبات مالکیت حساب خود ارسال کند و بعضاً احراز هویت حضوری تنها راه برای رفع لیمیت است؛ که بسیار مشکل می‌باشد. 

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

چه زمانی متوجه لیمیت (Limits) شدن حساب پی‌ پال‌ خود می‌شوید؟

پی پال از طریق ارسال ایمیل به شما در مورد محدود شدن حسابتان اطلاع رسانی می‌کند و یا با وارد شدن به حساب و رفتن به قسمت نوتیفیکشن‌ها هم میتوانید از لیمیت شدن حساب پی ببرید.

نکته بسیار مهم: حتما به پیغام لیمیت شدن پی پال از لحاظ نگارش، گرامر، سایت فرستنده و طرز بیان دقت بفرمایید؛ زیرا تعدادی از پیام‌های جعلی تحت عنوان محدودیت حساب پی پال به جیمیل کاربران ارسال می‌شود و بعد از دریافت اطلاعات حساب شما دارایی‌تان را سرقت می‌کنند. در تصویر زیر یک نمونه از پیغام‌های جعلی را مشاهده می‌کنید.

لیمیت شدن حساب پی پال

13دلیل لیمیت شدن (limit) حساب پی پال:

مشکلات زیادی می‌تواند منجر به لیمیت شدن حساب پی پال شود. تیم فنی سفیرپیمنت با بررسی‌های فراوان دلایل لیمیت شدن حساب پی پال، 13 مورد از اصلی‌ترین دلایلی که باعث لیمیت شدن اکانت پی پال می‌شود را دسته بندی کرده است. موارد زیر دلیل لیمیت بیش از 90 درصد حساب‌های از دسترس خارج شده است.

  1. فروش اقلام ممنوعه مانند داروهای بدون نسخه یا اسلحه، نمونه‌ای از نقض قوانین پی پال است
  2. افزایش ناگهانی تراکنش‌های‌ حساب
  3. وارد شدن به حساب کاربری با آی‌پی‌های گوناگون
  4. باز کردن ایمیلی‌ جعلی که خود را به جای پی‌ پال معرفی می‌کند. (مانند نمونه بالا)
  5. حساب شما به عنوان مورد مشکوک به پی ‌پال گزارش شود
  6. انجام تراکنش‌ با حساب کشوری که توسط پی ‌پال تحریم شده است
  7. انتقال و دریافت وجه از حساب‌هایی که مشکوک هستند
  8. عدم فعالیت با حساب خود به مدت طولانی
  9. گزارش صادر کننده کارت اعتباری شما به پی پال در مورد استفاده شخص ثالث از حسابتان
  10. اگر بانک شما به پی پال اطلاع دهد که انتقال غیرقانونی بین حساب پی پال و حساب بانکی شما وجود داشته است
  11. وریفای نکردن کارت برای حساب پی پال
  12. انقضای کارتی که به حساب پی پال متصل است
  13. دریافت وجه از حساب‌های وریفای نشده

چگونه از لیمیت شدن حساب پی پال متصل به درگاه جلوگیری کنیم؟

1تصاویر و اطلاعات دقیق محصول خود را درج کنید. 2- به فروشگاه خود امکاناتی مانند برگشت محصول و توانایی ردیابی آن توسط خریدار را اضافه کنید 3- رسید محصول خریداری شده را برای مشتری ارسال کنید

به کارگیری این توصیه‌ها دو مزیت دارد؛ اول این‌که باعث افزایش رضایت مشتری از فروشگاه شما می‌شود و دوم از محدود شدن حساب پی پال خود پیشگیری می‌کنید. لیمیت پی پال

18 راه جلوگیری از لیمیت شدن پی پال

استفاده از حساب پی پال در ایران با دیگر کشورهای جهان بسیار متفاوت است. اگر قصد دارید از لیمیت شدن حساب پی پال خود جلوگیری کنید؛ رعایت یک سری نکات ضروری است. در اینجا به بررسی نکات لازم برای رفع لیمیت پی پال می‌پردازیم. به دقت به توصیه‎ های زیر توجه کنید:

۱- در صورتی که پی‎ پال کوچک‌ترین اطلاعی از ایرانی بودن صاحب حساب پیدا کند، حساب را سریعا بلاک و موجودی حساب کاربر مورد نظر را نیز مسدود می‎کند؛ از همین بابت تمامی صفحات موجود در وبسایت پی ‎پال با IP ایران غیر قابل استفاده است.

۲- بهتر است بجای VPN از سرور مجازی (VPS)  با IP ثابت استفاده شود.

۳- از هر IP و سروری که در دفعات ابتدایی برای ورود به حساب استفاده می‌کنید، بهتر است دیگر اقدام به تعویض آن نکنید و پی‌پال به تعویض IP حساس و امکان لیمیت شدن حساب شما وجود خواهد داشت.

۴- از VPNهای رایگان و شلوغی که قطعی زیاد دارند، اصلا استفاده نکنید.

۵- اگر VPN و یا اتصال به سرور شما قطع و پس از آن به IP ایران متصل شوید، پی‌پال حساب شما را لیمیت و پس از آن مسدود خواهد کرد.

۶- الزامی به یکسان بودن کشور سرور مجازی و حساب پی‎ پال نیست؛ تنها تغییر نکردن IP سرور مجازی جهت عدم مسدودیت حساب کافی‎ است.

۷- پی‎ پال بر روی سورس و منبع پول دریافتی حساسیت بالایی دارد؛ در نتیجه از حساب و مالک آن در مواقع دریافت پول اطمینان کامل کسب کنید.

۸- با توجه به حساسیت زیاد پی‌پال به حساب‌های تازه تاسیس، لازم است به مرور با حساب کار کرده تا قدرت و اعتبار لازم را کسب کند؛ توصیه می‎کنیم در دو ماه اول مجموع تراکنش‎ های (دریافت + پرداخت)  حساب بیشتراز 500 دلار (یورو) نباشد و در ماه‌های بعدی سعی کنید به مرور این میزان را افزایش دهید.

۹- در ابتدای کار با حساب‎ های تازه تاسیس بهتر است پارت‌هایی بیش از 50 دلار دریافت نکنید. برای دریافت مقادیر بالاتر، می‌توانید در چند پارت و با فاصله زمانی مقدار ارز مورد نظر را در حساب خود دریافت کنید.

۱۰- ریفاند (Refund) تراکنش‌ها و همچنین استفاده از گیفت (Friends & Family) درانتقال پول، از جمله ویژگی‌هایی که هر چند پی‌ پال آن‌ها رو در جهت حفظ امنیت مالی کاربران خود قرارداده است، اما توصیه‌ ما به شما این است که کمتر از این دو مورد استفاده کنید.

۱۱- بهتر پس از دریافت اطلاعات حساب از سفیرپیمنت، دسترسی‌های خود را تغییر داده و در فایل‌هایی نزد خود مستند و ذخیره کنید.

۱۲- پسورد جدیدی که برای حساب‎‎تان انتخاب می‎کنید حداکثر باید 20 کارکتر داشته باشد و کاراکترها را با دقت وارد و ذخیره کنید.

۱۳- در صورتی که از پی‎ پال هر خطایی (Error) دریافت کردید به هیچ وجه مجدد برای رفع خطا در همان زمان اقدام نکنید. دریافت اخطار برای چند مرتبه امکان لیمیت شدن حساب شما را در پی خواهد داشت.

۱۴- رمز و پسورد خود را بر روی مرورگر سیو نکنید تا اطلاعات شما به سرقت نرود.

۱۵- برای حساب خود، پسورد قدرتمندی انتخاب کنید تا امنیت حساب شما دوچندان شود. برای اینکار، استفاده از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، علامات نگارشی، اعداد و.. توصیه می‌شود.

۱۶- حتما رایانه شخصی خود را با آنتی ویروس‌ها و نرم افزارهای امنیتی مجهز کنید تا در  برابر ویروس‌ها و هکرها محفوظ بمانید.

۱۷- در صورتیکه زیاد به خارج از کشور سفر می‌کنید؛ می توانید با ‌پشتیبانی پی پال از طریق جیمیل ارتباط گرفته و این مورد را اطلاع رسانی کنید تا شامل محدودیت نشوید

۱۸- به عنوان پیشنهاد سعی کنید که در در دوماهه اول میانگین تراکنش‌هاتان را بیشتر از 100 تا 300 دلار در یک ماه نباشد و بعدا در 4 ماه بعدی می‌توانید با درست استفاده کردن از حساب و رعایت موارد امنیتی که در این پست هم به آنها اشاره شد تا 1000 دلار و بعضا بیشتر هم قدرت حساب رو افزایش بدید.

با رعایت نکات بالا و دوری از انجام موارد گفته شده امیدواریم که دچار لیمیت حساب پی پال نشوید.

در خریدهایی که از حساب استفاده می‌شود، نباید شماره، آدرس یا دامنه ایران داده شود

اگر خدماتی میدید و برای کسی پول ترنسفر می‌کنید، به این نکته دقت داشته باشید که خدمات رو درست ارائه دهیم؛ چرا که کاربر مقابل می‌تونه به پی‌پال تیکت ارسال کرده و گزارش کلاه برداری دهد (البته پی‌پال این مورد را از ما خود صاحب حساب هم پیگیری خواهد کرد و اگر جواب قانع کننده ارسال شود، احتمال لیمیت‌شدن به حداقل خواهد رسید)

 به حساب پی‌پالی که وریفای‌نشده و یا لیمیت هست، سندمانی انجام ندهید و همچنین پولی دریافت نکنید.

 وقتی می‌خواهید وارد اکانت بشوید، کش مرورگر را حتما پاک کنید (سعی کنید یه مرورگر اختصاصی برای اینکار داشته باشید)

حتما اطلاعاتی که تغییر می‎دهید را مستند کنید و در چند فایل ذخیره کنید (سهل‎ انگاری در استفاده از حساب‎ های پی‎ پال با توجه به اینکه پی ‎پال یک شرکت مالی سخت‎گیر است ممکن هست عواقب سختی داشته باشد)

رفع لیمیت پی پال

رفع لیمیت پی پال یکی از مواردی است که بسیار برای کاربران پی‌پال حائز اهمیت است؛ زیرا در بعضی از موارد احتمال آن وجود دارد که موجودی حساب شما توسط پی پال مصادره شود و دیگر نتوانید از موجودی خود استفاده کنید.

دانستن چگونگی رفع لیمیت بسیار مهم است و اگر شما موفق شوید که حساب خود را رفع لیمیت کنید، پی پال به شما اعتماد بیشتر و حساسیت‌های خود را بر روی حساب شما کمتر می‌کند. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

چگونه علت محدودیت حساب پی پال خود را متوجه شویم؟

پی پال از طریق Gmail لیمیت شدن حساب کاربران را اطلاع رسانی می‌کند؛ ولی دلیل محدود شدن را می‌توانید در بخش نوتیفیکیشن حساب‌تان مشاهده بفرمایید که با توجه به نوع محدودیت ایجاد شده برای رفع لیمیت حساب خود اقدام کنید. تیم فنی سفیرپیمنت آماده ارائه خدمات رفع لیمیت پی پال به کاربران ایرانی است. 

لیمیت شدن حساب پی پال

چه مدت طول می‌کشد تا حساب‌تان رفع لیمیت شود؟

بعد از انجام ارائه مدارک به پی‌پال برای رفع لیمیت، تقریبا به مدت پنج روز طول می‌کشد تا حسابتان بررسی و رفع لیمیت شود. البته در مواردی که نیاز به ارائه مدارک نیست؛ مثل تغییر رمز کاربری،‌ رفع محدودیت بلافاصله انجام می‌شود.

در بعضی مواقع مشخص نیست که پی پال برای رفع لیمیت از شما چه مدارکی می‌خواهد؛ به همین خاطر صرفا به بیان یکسری از موارد پرتکرار می‌پردازیم.

۱) افزایش ناگهانی تراکنش‌های حساب

اگر شما حساب خود را تازه افتتاح کرده باشید و برای اولین بار ۵۰۰۰ دلار تراکنش انجام دهید، بدون شک پی پال (Paypal) شما را لیمیت خواهد کرد و برای رفع لیمیت احتمالا باید برای پی پال فاکتور پرداخت خود را ارسال کنید.

۲) ورود به حساب پی پال با آی‌پی‌های گوناگون

پی‌پال برای محافظت از حساب شما تغییر آی‌پی را بررسی می‌کند و برای اینکه آی‌پی ثابت داشته باشید باید از سرور و فیلترشکن‌هایی که آی‌پی ثابت دارند، استفاده کنید.

اگر متاسفانه حساب شما به این دلیل محدود شد احتمالا پی پال از شما مدارکی مثل آدرس، قبض منزل و… را می‌خواهد.

نکته قابل توجه اینجا است که حساب‌های بیزنس قابلیت استفاده همزمان بیش از ۲۰۰ نفر را دارند ولی همه باید از یک آی‌پی استفاده کنند؛ استفاده از فیلترشکن‌ها زیاد مناسب نیست و احتمال دارد که اشخاص دیگری از آن آی‌پی استفاده کرده باشند، سرورهای مجازی بهترین گزینه است.

۳) متصل نکردن کارت یا حساب بانکی به حساب پی‌پال

برای جلوگیری از ایجاد این محدودیت در قسمت Confirm My Card وارد شوید و وضعیت احراز کارت خود را مشاهده کنید؛ پس از تکمیل موارد درخواستی، کردیت کارت (Credit Card) شما به پی پال متصل می‌شود.

۴) بازکردن ایمیل‌هایی جعلی که خود را به جای پی پال معرفی می‌کنند

یک‌سری از ایمیل‌ها با عنوان تغییر رمز حساب پی‌پال به علت لیمیت شدن برای دارندگان حساب پی پال ارسال می‌شود و درخواست تغییر اطلاعات را به شما می‌دهند. شما به هیچ وجه اطلاعات خود را وارد نکنید و به آدرس جیمیل و محتویات پیام دقت کنید.

پی پال به دلیل شناسایی کلاهبرداران و همینطور بررسی تغییر آی‌پی افراد هنگام ورود؛ برای امنیت بیشتر حساب شما را لیمیت می‌کند؛ ولی بعضاٌ ممکن است که پی پال متوجه ورود افراد ناشناس نشود که در این صورت حساب شما مورد سرقت قرار می‌گیرد.

پی پال ممکن است برای رفع این مشکل درخواست‌های گوناگونی از شما داشته باشد ولی معمولا موارد تغییر آی‌پی از شما درخواست می‌شود.

انواع دیگر دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

دلایل بیشتری برای لیمیت پی پال وجود دارد؛ بعضی از محدودیت‌ها به دلیل نقض قوانین پی پال و ایالات متحده اعمال می‌شود که شاید به بلوکه شدن حساب منجر شود؛ مثل خرید و فروش کالاهای غیرقانونی و گزارش تخلف از طرف دیگران و….

در اکثر مواقع محدودیت با ارائه مدارک رفع می‌شود؛ ولی اگر اطلاعات فرستاده شده کامل باشد و پی پال مدارک ارسالی را تایید نکند، حساب شما مسدود (Block) می‌شود و دیگر اجازه استفاده از حساب پی پال خود را نخواهید داشت.

برای اینکه بتوانید حساب خود را رفع لیمیت کنید، می‌توانید شخصاٌ مدارک موجود برای رفع لیمیت را تهیه کنید و یا در صورت تمایل با تیم سفیرپیمنت از طریق راه‌های ارتباطی مشورت بگیرید؛ حتی می‌توانید سوالات خود را برای ما کامنت کنید. همچنین از طریق کانال پی پال تلگرام سفیرپیمنت می‌توانید از آخرین اخبار در این زمینه باخبر شوید.

امیدواریم که هیچ گاه دچار لیمیت پی پال نشوید و همواره بتوانید تراکنش‌های خود را به آسانی انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت مجازی برای پی پال

کلام آخر

سال‌هاست استفاده از پی پال به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های خدمات ارزی بین المللی رواج یافته است. از دلایل مهم محبوبیت پی پال امنیت آن است. دستیابی به درجه امنیت بالا برای پی پال با این حجم گسترده از کاربران آسان نیست. پی پال برای ایجاد این امنیت مجبور به اعمال قوانین سخت‌گیرانه‌ای است. به دلیل وجود ایران در لیست تحریم پی پال، ساخت اکانت پی پال برای کاربران ایرانی به خودی خود نقض قوانین پی پال شناخته می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(16)
   
مرضیه مرادی کاربر سایت ۲۵ تیر ۱۴۰۱

سلام و خسته نباشید
من یک بار حسابم لیمیت شد و آنلیمیت کردم الان دوباره لیمیت شده. مگه ممکنه دوباره لیمیت بشه علتش رو واقعا متوجه نمی‌شم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. لیمیت شدن اکانت در پی پال میتونه تا چندین بار رخ بده. اصلا هم به این ربطی نداره که اکانت قبلا لیمیت شده یا خیر. اگر تراکنشی یا چیزی در اکانت پی پال از نظر پی پال مشکوک باشه حساب رو لیمیت میکنه و اطلاعات و اسناد میخواد.

   
محمد اسدی کاربر سایت ۱۵ تیر ۱۴۰۱

سلام من برای رفع لیمیت پی پال مدارکی که حساب رو باهاش افتتاح کردم ندارم و موجدی زیادی هم داخلش دارم راهکار شما چیه ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    در ابتدا باید وضعیت حساب شما بررسی شود
    برای اینکار و پاسخ قطعی تر، از طریق پنل کاربران تیکت ارسال کنید تا همکاران پیگیری کنند

   
kaj1 کاربر سایت ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

سلام
وقت بخیر
ببخشید من ایمیلی برای اینکه حساب من لیمیت شده باشه از طرف پی پال دریافت نکردم ولی زمانی که میخوام وارد حسابم بشم و ایمیل و رمز عبور رو که وارد میکنم میگه یا از طریق تلفن یا پیامی که به ایمیلتان ارسال می شود تایید کنید که شما هستید ولی ایمیل رو دریافت نمیکنم !
چند باری امتحان کردم ولی کد برام نمیاد لطفا راهنماییم کنید که بتونم وارد حساب پی پالم بشم
خیلی ممنون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    ممنون و وقت شما هم بخیر باشه

    این یک ارور است و خیلی از مواقع به علت تغییر سرور و IP یا … ممکنه است اتفاق بیفته و اگر عموما آی‌پی خود را ثابت نگه دارید، این مشکل بوجود نمیاد
    به شما توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای استفاده از حساب های پیپال را مطالعه بفرمایید

    در ابتدا آی پی خود را ثابت کنید و پس از اون چند بار در روزهای مختلف تست کنید
    اگر درست نشد و نتونستید وارد بشید، با پشتیبانی پی پال از قسمت Help ارتباط بگیرید؛ در این حالت اطلاعات کامل حساب را از شما دریافت می کنند و پس از اون اقدام به ارسال یک لینک به ایمیل می‌کنند که از آن طریق می توانید وارد حساب خود بشید
    البته بعضا پشتیبانی پی پال که خطری حس کنند، اینکار را انجام نمیدند و به شما پیشنهاد میدند که با همین اطلاعات حساب دیگری بسازید!!

   
فرهادی کاربر سایت ۱۹ آبان ۱۴۰۰

سلام. من 4 سال هست که یک حساب بیزنس دارم. به دبیت کارت متصل هست. حساب وریفای هست؟ توی این مدت سعی کردم مبلغ ماهانه از 700 دلار بیشتر نشه. نزدیک 1000 بشه خطرناک هست بنظر شما بعد این مدت؟ یک بار ریسک کردم 1500 دلار در یک روز شارژ کردم حساب رو. حساب دو ساعت فقط لیمیت شد. البته ابتدا یه ای-میل اومد که 6 ماه بسته شده. ولی دو ساعت بعد برش داشتن. ممنون از راهنمایی شما. من کار فریلنسری انجام میدم و از سایت شرکت پول برام واریز میشه.

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۲ آبان ۱۴۰۰

    سلام، وقت شما بخیر باشه
    خیر؛ می‌تونید ماهانه تا ۵۰۰۰ دلار و در پارت‌های مختلف به این اکانت تراکنش داشته باشید
    اما بهتر است که این دریافت‌ها در پارت‌های کمتر از ۷۰۰ دلار باشد
    هر چه بتوانید در پارت‌های کمتر دریافت داشته باشید، خطر کمتری حساب شما را تهدید خواهد کرد

   
آیناز کاربر سایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

با سلام و وقت بخیر
به مدت 6 ماه است که حساب بیزینس پی پال دارم ولی این حساب وریفای نشده است. در طی این 6 ماه حدود 1600 دلار ولی حداکثر 400 دلار در هر ماه به حساب پی پالم از طریق فری لنسری واریز شده و من آن را خرج کرده ام. در حال حاضر مبلغ 1000 دلار را میخواهم توسط همان شرکت به حسابم واریز کنم در صورتی که این مبلغ به حسابم واریز شود آیا امکان این که پی پال من را لیمیت کند وجود دارد ؟
ممنون می شم راهنماییم بفرمایید.
با سپاس

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام، ممنون و به همچنین بر شما
    بله، با توجه به اینکه حساب وریفای‌نشده است امکان لیمیت حساب شما وجود دارد
    البته سورس شرکت‌های فریلنسری تمیز و قابل اعتماد است ولی دریافت ۱۰۰۰ دلار در یک پارت برای حساب شما خطرناک است
    قبل از دریافت می‌تونید برای وریفای کامل حساب اقدام کنید و یا با هماهنگی واریز کننده، مبلغ را در پارت‌های پایین‌تر مانند ۲۰۰ دلار دریافت کنید

   
محسن صالحی مقدم کاربر سایت ۲۵ دی ۱۳۹۹

با سلام
من داخل یه سایتی ماه پیش پرداخت زدم و این ماه خودش از حساب پی پال من اون مبلغ ماه پیش را کسر کرد!!
در صورتی که من نمی خواستم تمدید کنم و همون 1 ماه پیش اون مبلغ را از حساب کسر کرد
تیکت دادم به سایت گفتند باید اتوماتیک پیمنت را کنسل کنم
اینکار را از داخل پی پال باید انجام بدم
میشه راهنمایی کنید؟
ممنون

       
    کارشناس سفیرپیمنت کاربر سایت ۲۷ دی ۱۳۹۹

    سلام
    وقت بخیر
    بله، بعضا سایت‌هایی هستند که در هنگام پرداخت، از شما اجازه‌ی پرداخت به صورت اتومات را میخواهند و شما ناچارا باید آن را بپذیرید،ولی جای هیچ نگرانی نیست
    با طی کردن مراحل زیر میتونید اتوماتیک پیمنت را کنسل کنید (البته پیشنهاد ما اینست که بالافاصله پس از پرداخت اینکار را انجام ندهید)
    Setting »» Account Setting »» Money,bank and card »» Preapproved payment »» Set Automatic payments
    پس از طی مراحل بالا لیستی از سایت‌هایی که در آن اجازه‌ی اتومات پیمنت داده‌اید را نشان میدهد،با کلیک بر روی سایت مورد نظر،میتوانید اتوماتیک پیمنت را کنسل کنید

   
حسنعلی جوزی کاربر سایت ۲۴ دی ۱۳۹۹

اگه حساب لیمیت بشه میشه همچنان چنج پول رو از داخل حساب انجام داد؟
بعد اینکه من دیدم بعضی وقتا حساب محدوده ولی هنوز می تونی از حساب استفاده کنی، این ینی چی؟ ممکنه که پی پی پال تا یه زمانی بهت اجازه داده باشه که حسابت رو رفع لیمیت کنی و بعد اگه انجام ندی ببنده حساب رو؟
و اگه این صحبت من درسته آیا محدودیتی میذاره برا انتقال یا نه مشخص نیست و نمیتونیم اینو بفهمیم که با وجود لیمیت بودن چقدر می تونیم انتقال بدیم؟

       
    amir.k کاربر سایت ۲۴ دی ۱۳۹۹

    با سلام و احترام

    لیمیت‌های پی ‌پال انواع مختلفی دارند که در اکثر مواقع امکان برداشت پول از حساب از کاربر سلب می‌شود

    از زمان لیمیت‌شدن حساب و درخواست مدارک از طرف پی‌پال، شما فرصت محدودی دارید تا مدارک را در قسمت مورد نظر آپلود کنید
    در صورتی که تا زمان مقرر ارسال اینکار را انجام ندهید، پی‌پال حساب شما را برای همیشه لیمیت خواهد کرد
    در صورتی که حساب شما لیمیت باشد، قادر به برداشت و انتقال پول نخواهید بود

   
امیرعلی کاربر سایت ۲۲ دی ۱۳۹۹

سلام داداش، خوبی؟
آقا اگه رو حساب چندبار شکایت بوخوره و بعد اوکیشون بکنی پی پال روت حساس میشه؟ ممکنه همین شکایت های حل شده هم باعث بسته شدن حساب بشه؟
من بیتشر وقتا خدماتم رو از طریق تلگرام به خارجیا میدم و برام سندمانی می کنند درواقع سایت ندارم فعلا که از درگاه استفاده کنم
چیکار کنم که اگه یه موقع شکایت ثبت کردند بتونم حقمو بگیرم
این خارجیا همشون دزدند، چندبار تا الان به طورم خوردند ولی آخرش دقیق نمیدونم چطوری باهاشون جلو برم که بتونم برای پی پال مدرک داشته باشم

       
    سجاد سلمان طاهری کاربر سایت ۲۳ دی ۱۳۹۹

    با سلام و احترام

    در صورتی که شکایت‌ها به نام صاحب حساب پی‌پال بسته بشوند، جای نگرانی برای حساسیت و بسته‌شدن حساب از طرف پی‌پال نیست
    در غیراینصورت این امکان وجود دارد

    بهتره که بابت محصول یا خدماتی که به مشتریان خود ارائه میدهید از مکالمات و جزییات سفارش، مستندات کافی داشته باشید که در صورت شکایت از طرف پرداخت‌کننده به پی‌پال ارائه داده و شکایت به نفع شما بسته شود