خرید پی پال

بهترین کارت پی پال، چه کارتی ست؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۱ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

اگر تا به حال برای خرید پی پال اقدام نکرده‌اید با مطالعه این مقاله به توضیحات بسیار جامعی در مورد آن خواهید رسید. کارت پی پال که مزایای بسیار زیادی برای افراد دارد و تمامی محدودیت‌های اعمال شده توسط این حساب را رفع می‌کند. حال برای تهیه این کارت باید مدارکی را ارائه دهید تا حساب شده تایید شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه بهترین کارت پی پال مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید.

کارت پی پال چیست؟

آیا این موضوع برای شما پیش‌آمده که بخواهید از یک وب‌سایت خرید کنید یا در آن اشتراک ایجاد نمایید و ندانید بهترین و امن‌ترین روش برای پرداخت هزینه چیست؟ وقتی بخواهید در یک وب‌سایت خارجی پرداخت انجام دهید معمولاً راه‌های متفاوتی به شما ارائه می‌شود، مثل استفاده از حساب پی پال، کارت‌های اعتباری مسترکارت، ویزاکارت و… البته استفاده از پی پال فقط برای پرداخت نیست، بلکه کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

 

پیشنهاد مطالعه: افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس

 

خرید پی پال کارت

پی پال یکی از مشهورترین سیستم‌های پرداخت آنلاین برای نقل انتقالات و پرداخت ارزی در جهان است که با ارائه خدمات متنوع اعتبار بسیار خوبی را در جهان به ارمغان آورده است. بیشترین تراکنش‌های مالی در دنیا توسط این درگاه انجام می‌شود. سفیر پیمنت با فعالیت بسیار خوبی که در سال‌ها داشته است، توانسته تا بهترین خدمات حساب‌های غیر دسترس را برای ایرنایان میسر سازد. با خرید پی پال شما به‌ راحتی می‌توانید از بیشتر وب‌سایت‌های پذیرنده این درگاه خرید کنید. چنانچه قصد رفع محدودیت برای حساب پی پال وریفای شده را دارید باید حتماً کارت پی پال را خریداری کنید تا امکان دسترسی بیشتر از خدمات این شرکت را داشته باشید. بهترین کارت پی پال را از ما بخواهید.

 

خرید کارت مجازی پی پال

اگر شما به دنبال شارژ پی پال خود هستید مناسب‌ترین راه خرید پیش رویتان خرید یک گیف کارت پی پال است. پی پال یکی از بهترین و معتبرترین روش‌های خرید از تمامی درگاه جهان است. این سرویس به دلیل کارمزد کم برای هر تراکنش جز بهترین سرویس‌های پرداخت در جهان است. برای شارژ اکانت پی پال خود می‌توانید از گیف کارت استفاده کنید.

اما این نکته را در نظر بگیرید که وریفای اکانت پی پال با این مدل از گیف کارت‌ها صورت نخواهد گرفت و لازم است تا از ویزاکارت مجازی استفاده کنید. گیف کارت پی پال در مبالغ متفاوتی ارائه می‌شود و با خرید آن تا سقف مبلغ مورد نظرتان می‌توانید حساب خود را شارژ کنید.

با عضویت در سایت سفیرپیمنت می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن گیف کارت پی پال را تهیه کنید. بعد از خرید گیف کارت پی پال و دریافت کد آن برای شارژ اکانت پی پال خود استفاده کنید. چنانچه هدف شما از خرید گیفت‌کارت شارژ اکانت پی پال است توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه در حال حاضر گیف کارت پی پال از سمت هیچ شرکت یا وب‌سایت واسطی در ایران ارائه نمی‌گردد از خدمات مستقیم اکانت پی پال استفاده کنید.

 

bitcoin

 

چگونه کارت پی پال بگیریم؟

افتتاح حساب پی پال وریفای شده از جمله خدماتی است که سفیرپیمنت ارائه می‌کند. برای تأیید حساب خود در سفیرپیمنت مدارک زیر را ارائه دهید.

  • اسکن پاسپورت یا کارت ملی
  • شماره‌تلفن همراه
  • شماره تماس ثابت

پس از ثبت این اطلاعات، سفیرپیمنت اکانت شما را بررسی و شماره‌های تماس را تأیید می‌کند. پس از تأیید حساب، امکان استفاده از تمامی خدمات وب‌سایت ما را خواهید داشت.

برای ثبت درخواست ساخت حساب پی پال در سفیرپیمنت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در وب‌سایت سفیرپیمنت حساب کاربری ایجاد کنید. یا به‌حساب خود وارد شوید.
  2. از قسمت پیشخوان سمت راست، گزینه سرویس‌ها را انتخاب نمایید.
  3. روی لیست سرویس‌ها کلیک کنید.
  4. گزینه افتتاح اکانت پی پال را انتخاب کرده و روی آن بزنید.
  5. قوانین سایت را پذیرفته‌ام را تأیید کرده و روی ثبت درخواست و ادامه کلیک نمایید.
  6. فاکتور ارائه شده را بررسی کرده و از صحت اطلاعات مطمئن شوید.
  7. با کلیک روی گزینه تأیید و پرداخت به درگاه پرداخت خواهید شد. توجه داشته باشید پرداخت شما باید تکمیل گردد تا درخواستتان برای کارشناسان ارسال شود.

 

نرخ تبدیل پی پال در مقایسه با نرخ ارز بانکی

PayPal هزینه‌های انتقال بین‌المللی را در پی دارد، اما این تنها چیز پیش روی شما نیست. اگر به‌صورت بین‌المللی پول ارسال می‌کنید، متوجه می‌شوید که نرخ تبدیل ارز 4.00% را باید بپردازید که به نرخ ارز عمده‌ ارائه خواهد شد. منظور این است که PayPal نرخ مبادله‌ای را که از شخص ثالث دریافت می‌کند از شما می‌گیرد و نرخ تبدیل آنها را اضافه خواهد کرد.

اگر قیمت مبادله پی پال را با میزان قیمت متوسط بازار مقایسه کنید که گاهی اوقات به آن قیمت عمده‌فروشی، نقدی یا میان بانکی می‌گویند، می‌توانید این موارد را کاملاً درک کنید. این همان نرخی است که اگر دلار آمریکا را همراه با سایر ارزهای واسطه در انتقالات بین‌المللی خود در گوگل جستجو کنید، می‌توانید پیدا کنید.

نرخ ارز همیشه متغیر است، اما می‌توانید با ورود به‌ حساب پی پال خود، نرخ ارزی را که پی پال برای انتقال به شما ارائه می‌دهد را مشاهده کنید. نرخ متوسط بازار تنها نرخ ارز واقعی است این همان چیزی است که در موتورهای جستجو خواهید یافت و بانک‌ها از آن برای تجارت پول در بازارهای مالی جهانی استفاده می‌کنند. تفاوت بین قیمت متوسط در بازار و قیمتی که پی پال ارائه می‌دهد، بخش دیگری از سودهایی است که آنها در آن این معاملات به دست می‌آورند.

 

ویزاکارت مجازی برای پی پال

کشور ایران به‌ حساب‌های بین‌المللی نمی‌توان دسترسی داشت و دلیل آن هم تحریم‌هایی است که وجود دارد. در سایت‌های خارجی راه‌های پرداخت دیگری مانند ویزاکارت به شما پیشنهاد می‌شود. در ایران می‌توان از ویزاکارت مجازی برای خریدها و پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کرد.

ویزاکارت جایگزین پول نقد در درگاه‌های آنلاین و خودپردازهای تمامی کشورها و کارکرد آن مانند کارت‌های اعتباری ایرانی است ویزاکارت‌های مجازی دارای یک کارت فیزیکی نبوده و فقط شامل یک سری اطلاعات مثل شماره‌ حساب، cvv2، تاریخ انقضای کارت و است. ویزاکارت مجازی هزینه صدور کمتری از نوع فیزیکی داشته و در مدت زمانی کوتاه‌تری برای کاربران صادر می‌شود. علاوه بر آن، در کشور ایران تهیه و استفاده از ویزاکارت‌های مجازی سهولت بیشتری دارد.

نمونه‌ای از کاربرد آن هم استفاده از ویزاکارت مجازی برای وریفای پی پال است. مزیت ویزاکارت‌های فیزیکی این است که قابلیت کارت کشیدن در خودپردازها – دستگاه‌های ATM را دارند و می‌توان خدمات مربوطه آنها را به‌صورت فیزیکی هم انجام داد.

 

خرید پی پال

 

بیشتر بخوایند : نقد کردن درآمد ارزی پی پال ،

 

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحاتی در مورد چگونگی ساخت حساب پی پال و ملزومات آن ارائه کردیم، چنانچه قصد خرید پی پال مخصوص را دارید به قسمت پشتیانی سفیرپمینت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود. هدف ما ایجاد بهترین فضای امن برای ایرانیان عزیز است. تا در هر زمان که قصد تهیه حساب‌ها و اکانت‌های غیر قابل‌دسترس را دارند در اولین زمان ممکن بتوانند این سرویس‌ها را دریافت کنند امروزه به دلایلی تحریم‌های کمرشکن ایالات متحده علیه ایران امکان دسترسی داشتن به بیشتر خدمات برای ایرانیان امکان پذیر نیست و بسیاری از مردم به دنبال داشتن این حساب‌ها هستند. با خدمات شرکت سفیرپیمنت دیگر مسئله‌ای پیش رویتان نیست و به راحتی می‌توانید از خدماتی که مد نظرتان است استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *