پی پال اروپا

هر چیزی که باید در مورد افتتاح حساب پی پال اروپا بدانید

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

اگر به دنبال ساخت حساب پی پال اروپا هستید و نکاتی در رابطه با افتتاح آن نمی‎‌دانید، بهتر است از انجام این کار صرف نظر کنید. حساب‌های اروپایی paypal به دلیل شناسایی موقعیت مکانی احتمال مسدود شدن دارند. چنانچه به این مدل از حساب‌ها احتیاج دارید مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

لینک خرید اکانت پی پال
خرید اکانت پی پال

 

انواع حساب‌های پی پال

حساب پرسونال: این حساب کارمزد کمتری دارد و برای اشخاص حقیقی به عنوان یک حساب عادی برای تراکنش‌های مالی با مبالغ پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حساب پریمیر: این نوع حساب، قابلیت‌های یک حساب عادی را مثل حساب پرسونال در بردارد؛ اما علاوه‌ بر آن، قابلیت‌ها و امکانات  بیشتری مانند دریافت کارت اعتباری، کارت بانکی و حساب بانکی به کاربران ارائه می‌کند؛ همچنین این حساب قابلیت‌هایی مثل سبد خرید و گزارش پرداخت هم در اختیار شما می‌گذارد.
حساب بیزینس: این حساب در پی پال، مخصوص تجار و سازمان‌های است که کارهای تجاری در ابعاد بزرگ انجام می‌دهند و یا دارای یک فروشگاه‌های آنلاین مانند سایت علی‌بابا هستند. حساب بیزینس پی پال می‌تواند تحت عنوان بیزینس برای شما ساخته شود. این حساب معمولاً کارمزد به ‌مراتب کمتری دارد و به شما امکان دریافت پول از افرادی که دارای حساب پی پال نیستند را نیز می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی تفاوت حساب‌ پی پال بیزینس با حساب شخصی پی پال

کشورها و قاره‌های مناسب برای ساخت پی پال

به دلیل ایجاد قوانین سخت و اعمال شده برای پی پال نمی‌توان تصمیم درستی برای ایجاد این حساب گرفت؛ لذا با توجه ‌به نظر کارشناسان سفیرپیمنت بهترین کشورها برای ساخت حساب پی پال وریفای شده به شرح زیر است:

آسیا

• امارات
• سنگاپور
• مالزی
• تایوان

استرالیا

• استرالیا
• نیوزلند

 

بیشتر بخوانید: بهترین کشور های پی پال برای افتتاح حساب

 

اروپا

• انگلیس
• فرانسه

آمریکا

• ایالات متحده
• کانادا
نکته: مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم همیشگی نیستند و ممکن است پس از مدتی سیاست‌های شرکت پی پال برای ساخت حساب به‌ طور کلی تغیر کند؛ لذا برای ایجاد حساب پی پال اروپا با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید. پشتیبانان مجموعه در اولین فرصت بهترین حساب وریفای شده را در اختیار شما می‌گذارند.

پرداخت با پی پال

حساب پی پال اروپا چیست؟

حساب پی پال اروپا یک حسابی است که توسط یک کشور اروپایی وریفای می‌شود. در این گونه از حساب‌ها مدارک واقعی و یک شماره‌ تلفن مجازی با این حساب لینک شده است. بالانس‌های حساب پی پال اروپا بر حسب یورو می‌باشد. بعضاً حساب‌های اروپایی برای افتتاح و وریفای شدن نیازی به فرستادن مدارک ندارد مانند افتتاح حساب پی پال از کشور فرانسه که یکی از بهترین کشورها برای ساخت حساب پی پال است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت برای پی پال

 

مزایای پی پال اروپا

پی پال امن است:

پی پال تمام داده‌های مشتریان خود را با بالاترین استاندارد ممکن رمزگذاری می‌کند. سرور‌های آن مرورگر شما را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که از آخرین فناوری رمزگذاری استفاده می‌کنید. سپس این داده‌ها را در سرور‌هایی که مستقیماً به وب متصل نیستند، ذخیره می‌کند. این بدان معناست که حتی اگر سرور‌های عمومی PayPal هک شوند، اطلاعات شما از سطح حفاظتی بالاتری نسبت به سایر ارائه‌دهندگان پرداخت برخوردار است.

ارسال پول به دوستان و خانواده رایگان است:

اگر مجبور شوید برای یکی از اعضای خانواده خود که در دانشگاه یا خارج از کشور است پول بفرستید، پی پال هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

یک اپلیکیشن با کاربری آسان:

برنامه‌های PayPal iPhone و Android به سادگی خرید آنلاین و انتقال پول با لمس صفحه نمایش را بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستید انجام می‌دهند. وقتی برنامه را دانلود کردید و مراحل امنیتی آن را طی کردید، می‌توانید انتقال، ارسال پول، پرداخت قبوض، نگاهی به تاریخچه تراکنش‌های خود و خرید در eBay و بسیاری از سایت‌های خرده‌فروشی را انجام دهید. برنامه PayPal به پین و یا اثر انگشت شما متکی است و آن را راهی امن‌تر برای ارسال و دریافت پول نسبت به کارت اعتباری شما می‌کند.

حساب پی پال اروپا چقدر رایج است؟

دنیای بدون پرداخت آنلاین به اندازه دنیای بدون تجارت الکترونیک غیرقابل تصور شده است. همانطور که مردم بیشتر و بیشتر آنلاین خرید می‌کنند، پول نقد کمتری در جیب خود دارند و سهم قابل توجهی از پرداخت‌های روزمره خود را با استفاده از دستگاه‌های دیجیتال مختلف انجام می‌دهند. به عنوان مثال، در آلمان، ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگان از پرداخت‌های آنلاین استفاده می‌کنند؛ کشور‌هایی مانند بریتانیا، فرانسه یا ایتالیا نیز به سهام بالای ۵۰ درصد می‌رسند. از بین انواع مختلف پرداخت آنلاین، کیف پول الکترونیکی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌ها است. بر اساس نتایج نظرسنجی جهانی مصرف‌کنندگان Statista، در آلمان و ایتالیا، استفاده از کیف پول الکترونیکی، پرکاربردترین روش پرداخت آنلاین است. علاوه بر این، کیف پول الکترونیکی دومین روش پرداخت رایج فروشگاه‌ها در سطح جهان است: ۷۴% فروشگاه‌های آنلاین در پایگاه داده eCommerceDB پرداخت‌ها را از طریق eWallet می‌پذیرند. در چشم انداز ارائه‌دهندگان کیف پول الکترونیکی، یک رهبر آشکار در دنیای غرب وجود دارد:
PayPal پیشگام کیف پول الکترونیکی ایالات متحده، پرکاربردترین سرویس در پنج اقتصاد پیشرو است. در کشور‌های اروپایی آلمان، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا، ۹۰٪ از کاربران پرداخت آنلاین با استفاده از PayPal پرداخت می‌کنند.

آیا باید برای داشتن حساب پی پال اروپا حتماً ساکن این قاره باشیم؟

خیر، شما در هرجایی از جهان که هستید به ‌راحتی می‌توانید حساب پی پال اروپایی داشته باشید. این حساب هیچ ارتباطی با محل سکونت شما ندارد. تنها اقدامی که قبل از باز کردن این حساب باید انجام دهیم تهیه یک سرور مجازی از همان کشور است. تمامی حساب‌های پی پال اروپا در هر موقعیتی که کاربر نیاز دارد قابل وریفای و استفاده است.

وریفای حساب پی پال اروپا

وریفای حساب اروپا مانند وریفای سایر حساب‌های پی پال انجام می‌شود که توضیح آن را در مقالات قبلی به شما ارائه کرده‌ایم. اگر شما می‌خواهید وریفای حساب اروپا را بدون سرور مجازی انجام دهید بهتر است که با یک کارشناس باتجربه مشورت کنید. اکثر حساب‌هایی که بعد از وریفای شدن دچار مشکل می‌شوند به دلیل تغییر آی‌پی می‌باشد که این کار کاملاً از طرف سازنده حساب است. قبل از تهیه یک آی‌پی ثابت برای افتتاح حساب پی پال حتماً آن را برای موارد متفاوت امتحان کنید، این موضوع باعث می‌شود تا از اعتبار و درستی آی‌پی اطمینان حاصل شود؛ مثلاً برای وریفای کردن حساب بایننس از این آی‌پی استفاده نمایید و چنانچه نتیجه مطلوبی از این کار کسب کردید سپس اقدام به ساخت پی پال اروپا کنید. هر حساب پی پال فقط با یک آی‌پی ساخته شود و تا آنجا که امکان دارد از طریق دستگاه‌های دیگر وارد حسابتان نشوید.

آیا وریفای حساب پی پال اروپایی از ایران ممکن است؟

به دلیل وجود تحریم‌های وضع شده ایالات متحده علیه ایران با اطلاعات یک ایرانی نمی‌توانید احراز هویت کنید. در واقع اگر شما مقیم ایران و نیازمند افتتاح حساب پی پال اروپا هستید باید از مشخصات شخص دیگری استفاده نمایید که هویت اروپایی دارد و ساکن یکی از کشورهای اروپای غربی و یا شرقی است. پیدا کردن چنین فرد قابل اعتمادی امری نسبتاً دشوار است. شما می‌توانید از خدمات سایت سفیرپیمنت استفاده کنید. این مجموعه با انجام کلیه خدمات پرداخت بین‌المللی کار را برای شما آسان کرده است. در ضمن قیمت افتتاح حساب پی پال اروپا و تأیید کردن آن در سفیرپیمنت بسیار ارزان و مقرون به‌صرفه است.

بهترین راه خرید حساب پی پال اروپایی

برای خرید حساب پی پال وریفای شده اروپایی به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید. ما در اولین فرصت پس از ثبت درخواست شما حساب فول وریفای پی پال را در اختیارتان قرار خواهیم گذاشت. توجه داشته باشید که تهیه این مدل از حساب نیاز به دانش و مهارت بسیار بالا دارد. در صورتی که خودتان اقدام به ساخت این حساب کردید سفیرپیمنت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال لیمیت شدن حساب شما ندارد. قبل از انجام هرگونه تراکنش‌ مالی پس از افتتاح حساب پی پال حتماً آن را با مبالغ بسیار پایین مثلاً 5 دلار تست کنید. این سازمان سیاست‌های بسیار خاصی برای مسدود کردن حساب‌های کاربران دارد و افراد بسیار زیادی در جهان به دلیل عدم آگاهی و کار با paypal منجر به از دست ‌دادن حسابشان شدند. در زمان استفاده و یا خرید حتماً با کارشناسان با تجربه ما مشورت کنید.

پی پال اروپا

 

خدمات سفیرپیمنت برای خرید پی پال اروپا

اگر شما در ایران سکونت دارید و به دنبال استفاده از یک حساب پی پال وریفای شده در اروپا هستید، سفیرپیمنت ارائه‌دهنده خدمات ارزی در سراسر ایران است. ما به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته تمامی خدمات و نیازهای کلی شما را با بهترین قیمت و کیفیت بازار ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

چکیده کلی از مقاله پی پال اروپا

در این مقاله به صورت مختصر و مفید توضیحاتی در مورد افتتاح حساب paypal به شما دوستان عزیز ارائه کردیم. پی پال یک شرکت معتبر برای نقل و انتقالات مالی در جهان است. ایجاد این حساب در کشورهای جهان سوم مانند ایران، سوریه، گینه و… امکان‌پذیر نیست؛ اما برای عبور از محدودیت این حساب می‌توانید از طریق یک صرافی معتبر در ایران مانند سفیرپیمنت استفاده کنید. پی پال اروپا یکی از بهترین حساب‌ها در دنیا است که اعتبار و امنیت بالایی برای کاربران دارد. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار خوبی را به شما دوستان عزیز ارائه کرده باشیم. چنانچه سؤال و یا پیشنهادی دارید برای ما ارسال کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
امیر صدرا نیکتا کاربر سایت ۱۰ مهر ۱۴۰۲

عرض ادب و خسته نباشید
عزیز بنده مقیم ایران هستم ولی با مشخصات یکی از دوستانم در فرانسه میتونم بدون مشکل حساب پی پال فرانسه افتتاح کنم؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۶ مهر ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب، بله می‌توانید اینکار را انجام بدید.

   
ارین مرادنی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا ارسال پول به دوستان و خانواده رایگان است یا خیر

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    در صورتی که کشورها یکسان باشد (یا بعضا در خیلی از کشورهایی که در اتحادیه هستند)، بله
    در غیراینصورت کارمزد ثابت از 0.99 تا 6.99 دلار خواهد داشت.