آموزش اتصال پی پال برای ps4 و ps5

آموزش اتصال پی پال برای ps4 و ps5

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
10 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

دنیای جذاب گیمینگ هر روز در حال پیشرفت و توسعه است. تا چندی پیش، کنسول بازی PS4 یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های گیمینگ بود اما حالا جای خود را به محصول جدید شرکت SONY یعنی PS5 داده است. همانطور که می‌دانید بازی‌های فوق العاده جذابی برای پلی استیشن ساخته شده است. راه‌های مختلفی برای تهیه‌ و خرید این بازی‌ها وجود دارد. شرکت SONY برای رفاه مشتریانش راه‌های پرداختی متعددی در اختیار آن‌ها قرار داده است. کردیت کارت، دبیت کارت، گیفت کارت و پی ‌پال پر استفاده‌ترین روش‌های پرداختی مثل پی پال برای PS4 و پی پال برای PS5 هستند. در این بین، اکثر گیمرها برای خرید بازی‌های پلی استیشن و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این بازی‌ها از گیفت کارت استفاده می‌کنند. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با استفاده از پی پال برای ps4 و ps5 ارائه کرده‌ایم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

۲ عیب بزرگ تهیه‌ گیفت کارت گیمینگ

برای استفاده از گیفت کارت لازم است به شرکت‌هایی مراجعه کنید تا برای شما گیفت کارت تهیه کنند؛ اما این کار ۲ عیب بزرگ دارد. اول این که برای تهیه گیفت کارت باید به شرکت‌های واسط، پولی به عنوان کارمزد خدمات پرداخت کنید و این به معنای بالا رفتن هزینه‌هاست که هیچ‌کس آن را دوست ندارد.

دومین عیب تهیه‌ی گیفت کارت، زمان‌بر بودن آن است. گاهی اوقات برای این که یک گیفت کارت بخرید، لازم است ۲۴ ساعت صبر کنید؛ از این‌رو تهیه گیفت کارت خیلی مطلوب نخواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت مجازی برای پی پال

بهترین روش پرداخت برای PS4 و PS5

در حالی معایب اساسی استفاده از گیفت کارت برای اتصال به کنسول‌ها را بیان داشتیم، لازم است راه‌حل جایگزین سفیرپیمنت برای گمیرها را بیان کنیم. استفاده از PayPal دردسرهای گیفت کارت را ندارد. با استفاده از درگاه پرداخت پی پال شما به آسانی به اکانت بازی خود متصل می‌شوید. پی پال از شما هیچگونه کارمزدی برای انجام عملیات پرداخت در بازی دریافت نمی‌کند. همچنین لازم به ذکر است استفاده از پی پال به شما این امکان را می‌دهد که دقیقا در همان لحظه‌ای که پرداخت پی پال برای PS4 یا PS5 را انجام دادید، از خدمات آن استفاده کنید. در زیر به تفسیر و آموزش جامع استفاده از پی پال برای ps4 می‌پردازیم.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

راه حل استفاده از پی پال برای PS4 و PS5

در این مقاله قصد داریم راه حل این موضوع را برای شما بیان کنیم. روشی که در آن، پرداخت شما به صورت آنی انجام می‌شود و لازم نیست هیچ هزینه‌ی اضافی بپردازید.

همانطور که شما هم حدس زده‌اید،‌ راه حل استفاده از پی پال است. با استفاده از حساب پی پال می‌توانید فقط چند لحظه بعد از پرداخت، به بازی دسترسی پیدا کنید. این در حالی است که اگر بخواهید با گیفت کارت پرداخت خود را انجام دهید، حداقل باید چند ساعت صبر کنید تا گیفت برای شما صادر شود و آن‌وقت می‌توانید خرید کنید.

از همه مهم‌تر این که اگر خودتان حساب پی پال داشته باشید بدون پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی بازی‌های PS4 و PS5 را خریداری می‌کنید. شاید با خودتان فکر کنید که مگر خرید یک گیفت کارت چقدر هزینه‌های اضافه در بر دارد؟ بله شاید مقدار کارمزد خرید گیفت کارت کم باشد ولی زمانی که تعداد خریدهای‌تان زیاد‌تر شد،‌ خواهید دید که این هزینه‌های کم، روی هم رفته خرج‌های سنگینی روی دست شما گذاشته‌اند؛ پس توصیه می‌کنیم با استفاده از پی پال برای ps4 و ps5 هزینه‌های پرداختی خود را در بلندمدت کاهش دهید.

در ادامه به شما یاد می‌دهیم چگونه حساب پی پال خود را به PS4 و‌ PS5 اضافه کنید پس با ما همراه باشید.

آموزش ساخت حساب پی پال برای اتصال به PS4 و PS5

اگر شما در کشوری غیر از ایران زندگی می‌کنید، ساخت حساب پی پال برای PS4 برای شما بسیار آسان خواهد بود؛ تنها کافی است به وب سایت پی پال مراجعه نموده و یک پروفایل کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد پروفایل پی پال برای احراز هویت از شما درخواست دریافت اطلاعات مربوط به یک حساب بین المللی حقیقی یا اطلاعات یک کارت مجازی را می‌خواهد. اما اگر قصد استفاده از خدمات این شرکت خدمات ارزی بین المللی از داخل مرزهای ایران یا سایر کشورهای تحریم شده توسط پی پال را دارید، بهتر است این کار را به تنهایی انجام ندهید. در واقع ممنوعیت دسترسی کاربران ایرانی به این سرویس باعث شده است تا چالش‌هایی در این زمینه وجود داشته باشد.

شما همواره می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی نظیر سفیرپیمنت برای ساخت حساب پی پال برای ps4 استفاده کنید، چون اگر با آی پی ایران اقدام به ورود به سایت پی پال کنید و یا به یک پروفایل کاربری پی پال وارد شوید، حساب شما سریعا مسدود خواهد شد. تیم سفیرپیمنت با سابقه طولانی مدت در انجام خدمات ارزی بین المللی به شما تضمین می‌دهد، در صورت استفاده از خدمات پی پال در این شرکت و رعایت نکات ذکر شده کارشناسان متخصص سفیرپیمنت، احتمال بن(مسدود) شدن حساب پی پال شما نزدیک به صفر باشد.

چگونه حساب پی پال (Paypal) را در کنسول PS4 یا PS5 اضافه کنیم

برای اضافه کردن حساب پی پال، مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

۱ـ بعد از روشن کردن دستگاه، مطابق تصویر زیر گزینه ‘Settings’ را انتخاب کنید.

پی پال برای ps4

۲ـ حالا روی ‘Account Management’ بزنید.

پی پال برای ps5

۳ـ در این صفحه گزینه دوم یعنی ‘Account Information’ را انتخاب کنید.

ساخت اکانت paypal برای ps4

۴ـ در این مرحله باید روی ‘Wallet’ کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت پی پال برای ps4

 

۵ـ در این قسمت باید روی اولین گزینه یعنی ‘Payment Methods’ کلیک کنید.

 

آموزش ساخت اکانت پی پال برای ps5

۶ـ بله درسته حالا باید گزینه ‘Add PayPal Account’ را انتخاب کنید.

 

خرید پی پال

۷ـ در این صفحه باید آدرس ایمیل پی پال خود و پسورد آن را وارد کنید. سپس روی ‘Log In’ بزنید.

افتتاح حساب پی پال

 

۸ـ در این صفحه یک توافق‌نامه‌ امنیتی به شما نشان داده می‌شود. برای پذیرش این توافق‌نامه روی ‘Accept’ بزنید.

اتصال حساب پی پال به ps4

۹ـ در این قسمت حساب پی پال که در مراحل قبل آدرس آن را وارد کردید به شما نمایش داده می‌شود. روی دکمه ‘OK’ کلیک کنید تا تایید نهایی انجام شود.

۱۰ـ تبریک! اگر صفحه زیر را می‌بینید، حساب پی پال شما به کنسول بازی‌تان اضافه شده است.

اتصال حساب پی پال به ps5

اکنون می‌توانید با شارژ حساب‌تان به راحتی بازی‌های PS4 و‌ PS5 را خریداری کنید و پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی‌ها را انجام دهید. استفاده از پی پال برای PS5 نیز با مراحلی مشابه موارد ذکر شده انجام می‌پذیرد.

سفیرپیمنت و اکانت پی پال برای ps5

باتوجه به تحریم‌های بین‌المللی که علیه ایران وجود دارد استفاده از سایت‌های خارجی و بهره بردن از خدمات ارزی بین‌المللی برای ایرانیان چالش‌های زیادی دارد و در صورت نداشتن تجربه با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد. استفاده از اکانت پی پال برای ps5 و یا ps4 نیز از جمله کارهایی است که کاربران ایرانی برای انجام آن با مشکل مواجه خواهند شد؛ زیرا سرویس پی‌پال دسترسی کاربران ایرانی را ممنوع کرده و چنانچه موردی را مشاهده کند حساب شخص مسدود خواهد شد. همچنین افتتاح حساب پی‌پال برای این دسته از کاربران امکان‌پذیر نخواهد بود و همین مسئله باعث می‌شود تا در استفاده از ps4 یا ps5 و موارد مشابه به موانعی برخورد کنند.

تیم سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی با سابقه‌ای درخشان در انواع پرداخت‌های ارزی می‌تواند همه خدمات ممکن اعم از افتتاح حساب و یا حتی پرداخت در جاهای مختلف را برای شما انجام دهد. شما می‌توانید تقاضای افتتاح حساب پی پال و یا پرداخت پی پال برای ps5‌ یا ps4 را به پشتیبانی سفیرپیمنت ارجاع داده تا در اسرع وقت کارتان انجام شود. همچنین اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید می‌توانید در صورت بروز مشکل با کارشناسان تیم سفیرپیمنت ارتباط بگیرید تا با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه اتصال اکانت پی پال به PS4 و PS5 در اسرع وقت چالش شما برطرف شود؛ بنابراین اگر در هر یک از مراحل اتصال حساب پی پال به کنسول خود دچار مشکل شدید، امکان دریافت مشاوره در این زمینه توسط کادر مجرب و خبره سفیرپیمنت امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد ارزی پی پال

کلام آخر

با بررسی روش‌های انجام تراکنش‌های بین المللی، خواهید دانست؛ امروزه حجم بسیار بالایی از تراکنش‌ها به وسیله سیستم پرداخت امن پی پال انجام می‌گیرد. مجموعه سفیرپیمنت مفتخر است که تمام خدمات پرداختی گیمینگ را بدون دریافت هیچ کارمزدی برای شما مشتریان عزیز،‌ انجام دهد. شما می‌توانید به راحتی با تیم متخصص سفیرپیمنت از طریق قسمت پشتیبانی ناحیه کاربری خود ارتباط بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان حساب پی پال خود را شارژ کنید.

در صورتی که حساب پی پال ندارید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان افتتاح حساب پی پال ما استفاده کنید. ما به شما کمک می‌کنیم با انتخاب بهترین نوع حساب،‌ هزینه‌های خود را کاهش دهید.اما اگر به هر دلیلی مایل به استفاده از پی پال نیستید، سفیرپیمنت می‌تواند هرگونه گیفت کارت را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه دهد.

سفیر پیمنت ارائه دهنده‌ی انواع خدمات ارزی بین المللی نظیر خرید اکانت پی پال، وریفای حساب پی پال، شارژ حساب پی پال و کلا هر گونه خرید پی پال، اکانت پی پال یا سایر خدمات مربوط به ارائه دهندگان خدمات مالی بین المللی است و در این راستا شما را برای هر چالشی همراهی خواهد کرد چنانچه قبلا تجربه پرداخت با پی پال برای ps5‌و یا ps4‌ را داشته‌اید تجربه خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. در صورتی هم که راجب به این مسئله سوالی دارید می‌توانید همین جا مطرح کرده و پاسختان را دریافت نمایید. ضمنا میزبان مطرح کردن نظرات و مشکلات شما در این زمینه نیز هستیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(10)
   
دانا داناپور کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

به چه شکل میشه پی پال به ps4 و ps5 وصل کرد؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    در مقاله توضیح داده شده است.

   
ممد گیمر کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام و خسته نباشید
میشه یک حساب پی پال رو به دو یا سه دستگاه PS4 وصل کرد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    بعضی از سایتها اجازه اتصال یک حساب پی پال رو به اکانتهای خودشون نمیدن. سیاست هر سایت متفاوت هست و نمیتونیم در این زمینه بطور قطعی پاسخ بدیم.

   
بهرام احمدی کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام و خسته نباشید
سوالی که داشتم اینه که ایا پی پال از PS5 هم میتونه بفهمه از ایران وصل شدیم و اکانت رو ببنده. اگر متوجه میشه چه باید کرد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. در صورتی که IP یا آدرس ایران روی پی پال نیفته از روی اکانتهای دیگه متوجه این موضوع نمیشه. مگر اینکه هنگام پرداخت بر روی رسید اطلاعات و یا آدرس ایران بیفته.

   
آریان کاربر سایت ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

سلام و عرض ادب،من یک اکانت PS4 دارم که مال UNITED STATE هست و من کارت پی پال دیگه رو به اکانت ps4 وصل کنم( خارج از حساب ps4 هزچیزی دیگه به جز united state) مشکلی نداره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام، وقت بخیر
    اکانت PS4 شما از هر region که باشه، شما فقط میتونید پی پال همون کشور رو بهش متصل کنید. با این احتساب نمیتونید اکانت پی پال کشور انگلیس رو به اکانت PS4 آمریکا وصل کنید

   
asal کاربر سایت ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

سلام پی پال من هرکاری میکنم بهش وصل نمیشه ایا باید به مستر کارت یا ویزا کارت یا بانک های اینجوری پی پالم وصل باشه؟؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    شما می‌توانید از کارت‌های مختلف با برند ویزا، مستر، آمریکن‌اکسپرس و… و همچنین از بانک اکانت برای اتصال به پی‌پال و وریفای حساب از این طریق اقدام کنید
    شما می‌توانید از طریق ارتباط با واحد فروش سفارش خودتون را برای این دو محصول ثبت کنید