کد ووچر

خرید کد ووچر از صرافی

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

کد ووچر چیست؟

آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان بدون داشتن حساب‌های پی پال و مسترکارت از سایت‌های خارجی خرید کنید. آیا برای رزرو یک هتل و یا خرید بلیت هواپیما به خارج از کشور به مشکل خاصی برخوردید؟ در این زمان چه اقدامی می‌کنید؟ یکی از راه‌های پیش روی شما استفاده از حساب پرفکت مانی است که امروزه کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده و جایگزین مناسبی برای حساب‌های غیر قابل ‌دسترس است. تمامی خریدهای شما با استفاده از ووچر پرفکت مانی امکان‌ پذیر است. برای آشنایی بیشتر با این سرویس و خرید کد ووچر از صرافی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

انواع کد ووچر

ووچر پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی در سال 2007 فعالیتش را در کشور پاناما آغاز کرد و به‌ منظور ارائه خدمات پرداخت بین‌المللی در جهان ایجاد شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر زوریخ سوییس قرار دارد.
با داشتن یک حساب پرفکت مانی وریفای شده به راحتی از خدمات زیر برخوردار شوید:

  • انتقال اعتبار حساب بین سایر کاربران پرفکت مانی
  • بالارفتن اعتبار از طریق اینترنت
  • انجام‌ دادن بسیاری از پرداخت‌ها دراینترنت
  • امکان ذخیره کردن میزان اعتبار در حساب کاربری و دریافت سود ماهیانه
  • پرداخت آسان در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی
  • خرید ارزهای دیجیتال، طلا و دلار به‌ صورت آنلاین

در صورت خرید این ووچر از صرافی یک کد 16 رقمی و یک رمز فعال ‌سازی 10 رقمی به شما اختصاص داده می‌شود. با استفاده از آن به راحتی حساب پرفکت مانی خودتان را شارژ کنید و از درگاه‌هایی که پذیرنده ووچر پرفکت مانی هستند، خرید کنید.

پیمر وب مانی

وب مانی یک از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده ووچر در جهان است و پیمر وب مانی نوعی ووچر به حساب می‌آید؛ به عبارت دیگر پیمر وب مانی نوی کارت شارژ است که شما می‌توانید به کمک آن حساب وب مانی خود را شارژ نمایید. این کارت شارژ هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی قابل صادر شدن است. شما می‌توانید با استفاده از این کارت جدای از شارژ حساب وب مانی در سایت‌هایی که از این روش پرداخت پشتیبانی می‌کنند نیز خرید کرده و پرداخت را با آن انجام دهید.

پی اس ووچر یا پریمیوم ووچر

پی اس ووچر هم نوعی از ووچرها به شمار می‌رود. این سرویس یکی از محصولات شرکت پریمیوم ووچر است که در سال 2014 رونمایی شد.
شرح خدمات داخل برنامه پریمیوم ووچر به صورت زیر است:

  • امکان نمایش آمار لحظه‌ای از میزان اعتبار مصرفی شما و مقدار باقی‌ مانده شارژ
  • امکان تبدیل کردن تمامی ارزها به یکدیگر
  • نمایش جزئیات تراکنش‌های قبلی حساب شما
  • کیف پول پریمیوم ووچر به شما اعتبار بسیار خوبی برای استفاده از خدمات آن می‌دهد. با داشتن این حساب از سایت‌های پذیرنده و طرف قرارداد به‌ راحتی خرید کنید.
  • کد پی اس ووچر شامل یک کد 51 رقمی و دارای اعداد و حروف است.
  • یکی از بهترین مزایای پی اس ووچر امکان شناسایی آدرس آی پی کاربران است. این قابلیت پی اس ووچر را به یکی از محبوب‌ترین و امن‌ترین سرویس‌ها برای کاربران ایرانی تبدیل کرده است. برای استفاده کردن از پی اس ووچر فقط به یک کد نیاز دارید و هیچ‌گونه اطلاعات دیگری از کاربر دریافت نمی‌شود.

از تنها معایب پی اس ووچر به این موردمیتوان اشاره کرد که تعداد وب‌سایت‌ها بسیار محدودی از خدمات آن پشتیبانی می‌کنند.

مزایا و معایب کد ووچر

  1. راحت بودن در زمان استفاده
  2. مشکل خاصی برای شناسایی معاملات شما به وجود نمی‌آورد.
  3. روش‌های سختی برای عبور از تأیید چند مرحله‌ای پرداخت وجود ندارد.
  4. یک سرویس بسیار راحت و سریع برای معاملات است.
  5. تاریخ انقضا برای مدت‌ زمان استفاده ندارد.

معایب

  1. یکی از معایب این سرویس غیر بازگشت بودن عملیات حساب است.
  2. در صورت کلاه برداری و یا پرداخت اشتباه هیچ‌گونه امکان بازگشت وجهی امکان‌ پذیر نیست.
  3. ارزهای بسیار کمی دارد.
  4. هزینه نسبتاً بالایی برای فراموشی و دسترسی رمز عبور از کاربران دریافت می‌کند.

ووچر پرفکت مانی و کاربردهای آن

استفاده کردن از ووچر پرفکت مانی در بیشتر سفرهای خارجی و در زمان که تمایل به استفاده‌ نکردن از پول نقد ندارید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.در هر نقطه از جهان که هستید، قادر خواهید بود ووچر را به پول نقد تبدیل کنید. شرح مزایای این حساب به صورت زیر است:

  • بدون توجه به موقعیت مکانی میتوانید به حساب هر شخصی پول انتقال دهید.
  • در موقع خرید کالا و خدمات وب‌سایت‌های خارجی به راحتی از ووچر استفاده کنید.
  • در زمانی که سایت فروشنده از پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید از کد ووچر استفاده کنید.
  • قابلیت تبدیل کردن ووچر به سایر ارزهای دیجیتال یا حتی ارزهای فیات از طریق صرافی‌های اینترنتی در دسترس است.

بیشتربخوانید: راه حل خرید و استفاده از کد ووچر

آموزش ساخت کد ووچر

1-درگام اول وارد حساب کاربری خودتان در پرفکت مانی شوید
به وب‌سایت رسمی پرفکت مانی رفته و با استفاده از گزینه Login نیز وارد این وب سایت شوید.
از کد عضویت (ممبر آی دی) و رمزعبورتان برای ورود استفاده نمایید.
پس از ورود پرفکت مانی یک PIN Code به ایمیل شما ارسال میکند این کد را در قسمت مربوطه وارد کنید تا از این مرحله عبور نمایید.

عکس 1

2- وارد بخش “withdraw” و سپس “e-Voucher” شوید.
از منوی بالا روی گزینه “withdraw” و در صفحه بعدی لینک “e-Voucher” را کلیک نمایید.

عکس2

3- بر روی لینک “Purchase a new e-Voucher” کلیک کنید.

در صفحه باز شده لینک “Purchase a new e-Voucher” را کلیک کرده تا وارد صفحه خرید “e-Voucher” بشوید.

عکس3

4- فرم مربوطه را کامل کنید.
از باکس اول کیف پول دلاری خود را انتخاب نمایید (این کیف پول با حرف U آغاز می گردد)
در باکس بعدی میزان موجودی که می خواهید در ووچر قرار گیرد را مشخص کنید.
نهایتا روی دکمه “Preview Purchase” کلیک نمایید
در صفحه بعد اطلاعات مربوط به سفارش ووچر نمایش داده خواهد شد. دکمه “Purchase e-voucher” را انتخاب کنید تا کد ووچر و کد فعالسازی ساخته و به شما نمایش داده شود.

عکس4

هزینه کد ووچر

هزینه خرید کد ووچر بسته به قیمت دلار و نوسانات بازار بسیار متفاوت است و مانند قیمت سایر حساب ها و یا خدمات موجود در جهان همیشه متغیر بوده است. در واقع از آنجایی که خرید کد ووچر با دلار انجام می‌شود و قیمت این ارز نوسانات زیادی دارد نمی‌توان یک هزینه ثابت برای آن تعیین کرد و در همان موقعی که قصد خرید کد ووچر را دارید مقدار هزینه برای شما تعیین خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

چگونه متوجه صحت کد شویم؟

در گام اول به حساب خود در سایت پرفکت مانی وارد شوید و از میان گزینه‌های موجود در بالا روی “deposit” کلیک کنید. این گزینه برای واریز به حساب کاربرد دارد و به راحتی می‌توانید از سالم بودن کد ووچر خود اطمینان یابید.

حساب تایید شده پرفکت مانی را بخرید
۲. واردشدن به بخش ووچر

بعد از رفتن به حسابتان از بین گزینه‌هایی که به شما نمایش می‌دهد باید روی گزینه “e-vocher” کلیک کنید. سایر گزینه‌ها در این جا کاربردی برای شما ندارد و برای واریز کردن و انتقال پول به حساب افراد دیگر است.

خرید پرفکت مانی
۳. واردکردن اطلاعات

بعد از دریافت ووچر پرفکت مانی اطلاعات کاملی در صفحه‌ای که وارد آن شدید قابل‌ مشاهده است؛ سپس باید روی گزینه “active an e vocher” کلیک نمایید.

کد ووچر

۴. تأیید کد

در مرحله قبل می‌توانید موجودی داخل کد ووچر را مشاهده کنید. سایر اطلاعات مانند تاریخ ساخت کد ووچر هم وجود دارد که در صورت تأیید از طرف شما، می‌توانید آن را به حسابتان واریز کنید. حال به راحتی قادر خواهید بود آن را متوقف کنید و ووچر را به حساب خودتان واریز کنید. بعد از آن با ارائه سند و مدرک به فروشنده می‌توانید سالم نبودن کد ووچر خود را گزارش دهید. همان‌طور که دیدید، این روش بسیار ساده‌ای برای اطمینان از سالم بودن کد ووچر است و می‌توانید در صورت بروز مشکل از این روش استفاده کرده و سند و مدرک لازم را داشته باشید.

پی اس ووچر(PSV)

پرداخت با استفاده از این درگاه بسیار ساده و در عین‌ حال سریع است. خرید و فروش پی اس ووچر برای کلیه پرداخت‌های بین‌المللی و تبدیل به ارز مد نظر شما از مزایای این حساب است. ووچر پی اس در سال 2014 فعالیتش را شروع کرد و به ‌سرعت در بین کاربران مورد استفاده قرار گرفت.

پی اس ووچر برای کاربرانش یک کیف پول الکترونیکی ایجاد کرده است. این قابلیت به کاربران داده شده تا با استفاده از این سیستم ووچرهای مختلفی را به صرافی‌ها انتقال دهند و یا آنها را شارژ کنند؛ با این وجود، استفاده از کدهای بن خرید پی اس برای کارهای پرداختی بسیار ساده است.

این تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد تا موجودی کارت PS Vaucher خود را با بیت کوین یا ارز دیگر مبادله کنند. نکته مهم در خصوص پی اس ووچر این است که برای استفاده از این ووچر نیازی به افتتاح حساب اجباری نیست. حتی بدون ایجاد حساب ووچر می‌توانید اقدام به درخواست کد پی اس کنید و به راحتی آن را خریداری نمایید.

ووچر پرفکت مانی(PMV)

ووچر پرفکت مانی یا همان “pmv” یک کارت پیش‌ پرداخت مجازی، به همراه یک کد فعال‌سازی است. این کد می‌تواند توسط هر کاربر پرفکت مانی ایجاد شود. کاربران با داشتن ووچر به سادگی می‌توانند حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنند؛ همین‌طور می‌توانید این کد را به سایر افراد دهید تا حسابشان را در هر زمان که بخواهند شارژ کنند. ووچر مانند یک کارت شارژ و یا کارت هدیه می‌ماند و یکبار مصرف است.

هات ووچر(HOTV)

هات ووچر به بیان ساده رمز ارز جدیدی با تکنولوژی بلاک‌چین است. این ارز دیجیتال سرعت بسیار بالا در پرداخت‌های کاربران دارد. این ویژگی باعث می شود بسیاری از کاربران از این سرویس استفاده کنند. تفاوت ووچر با هات ووچر در سرعت پرداخت آن است.

بیشتر بخوانید: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

خدمات سفیرپیمنت برای خرید کد ووچر

چنانچه قصد خرید کد ووچر یا حساب وریفای شده پرفکت مانی را دارید به قسمت خدمات مجموعه ما مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان سفیرپیمنت در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و تمامی سؤالات و خدمات موردنظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما خواهند گذاشت. هدف ما ایجاد بستر بسیار راحت برای افرادی است که قصد مبادله و یا خرید و فروش در اینترنت را دارند. چنانچه به مشاوره قبل از خرید نیازمند هستید، ما به شما مشاوره رایگان خواهیم داد. امیدواریم که با مطالعه این مقاله آگاهی و دانش لازم در زمینه کد ووچرپرفکت مانی را کسب کرده باشید.

سفیرپیمنت با سابقه‌ی درخشانی که در حوزه پرداخت‌های ارزی دارد آماده ارائه خدمات به شما در زمینه‌های مختلف از جمله پرفکت مانی است. شما می‌توانید با خیالی آسوده خدمت مورد نظر را از تیم ما دریافت کرده و دیگر نگران چالش‌های پیش روی خودتان در امور ارزی نباشید.

پیشنهاد مطالعه: شارژ حساب پرفکت مانی

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

پرفکت مانی به عنوان یک سرویس حواله بین المللی تعداد زیادی کاربر دارد و به دلیل مزایایی که دارد محبوب شده است.
این سرویس کاربران زیادی در سراسر دنیا داشته و برای خرید در بسیاری از سایت‌ها قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده کردن از این حساب نیاز به شارژ کردن آن خواهید داشت که یکی از روش‌های شارژ کردن استفاده از کد ووچر پرفکت مانی است که در این مقاله راجب به آن مفصل توضیح دادیم. از طرفی هزینه خرید کد ووچر از صرافی را نیز توضیح دادیم.

به منظور بهره بردن از خدمات ارزی مناسب با سرعت و کیفیت بالا مجموعه سفیرپیمنت آماده خدمت‌رسانی به شما است. این مجموعه به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی انواع خدمات و پرداخت‌های ارزی آنلاین را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات با قسمت پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید. همچنین در صورت داشتن سوال راجب به موضوع این مقاله می‌توانید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند. چنانچه تجربه خرید کد ووچر را دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *