کد ووچر از صرافی

راه حل خرید و استفاده از کد ووچر

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

یکی از راه‌های انتقال حواله‌های نقدی استفاده از حساب پرفکت مانی است. این سرویس برای ایجاد نقل و انتقالات مالی برای کاربران در سراسر جهان است. امروزه با توجه به شرایطی که برای وریفای شدن این حساب وجود دارد کاربران راه بهتری برای استفاده از perfect money دارند و  چیزی جز استفاده از کد ووچر از صرافی معتبر آنلاین نیست. با تهیه این کد به راحتی و بدون وریفای کردن حسابتان می‌توانید تمامی معاملات و نیازهای مربوط خود را انجام دهید. در واقع احراز هویت کردن در سرویس‌های بین‌المللی چالش برانگیز است و چون این سرویس نیازی به وریفای کردن ندارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای آشنایی با نحوه فعال سازی و کاربرد این کد و همچنین آموزش استفاده از ووچر پرفکت مانی مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کد ووچر از صرافی

ووچر پرفکت مانی چیست؟

به‌ طور کلی ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت شارژ هدیه بوده و تنها تفاوتش غیرفیزیکی بودن آن است. به‌ راحتی با وارد کردن کد ووچر پرفکت مانی، کالا و خدمات مورد نیاز خود را از وب‌سایت‌های خارجی خریداری کنید. امکان شارژ کردن حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد. برای استفاده کردن از ووچر در خرید اینترنتی، نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید. یک کارت ووچر PERFECT MONEY یک شماره 10 رقمی به همراه یک کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی دارد که مقدار و تاریخ آن روی کارت درج شده است. هر شخصی به‌ راحتی با تهیه ووچر از صرافی‌های آنلاین می‌تواند با وارد کردن کد آن هرگونه کالا و یا خدماتی که احتیاج داشته باشد را خریداری کند.

کد ووچر پرفکت مانی چیست؟

با داشتن این حساب به‌ راحتی می‌توانید خرید آنلاین انجام دهید و یا دستمزد کارمندان یک سازمان را پرداخت کنید؛ همچنین افراد بسیاری برای خرید ارزهای دیجیتال از این حساب استفاده می‌کنند. ووچر پرفکت مانی مانند کارت شارژ یک سیم‌کارت اعتباری است. یکی از مزایای ووچر پرفکت مانی شارژ کردن حساب خودتان یا سایر افراد است. ووچر پرفکت مانی شباهت بسیار زیادی به چک بانک الکترونیکی دارد. این کارت به افراد قابلیت افزایش موجودی حسابشان و یا برداشت از آن را می‌دهد. در ادامه توضیحات بسیار کاملتری درباره نحوه دریافت ووچر پرفکت مانی به شما خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با مسترکارت ناممکن نیست!

آشنایی با چگونگی دریافت کد ووچر پرفکت مانی

برای دریافت کد ووچر پرفکت مانی در ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

در گام بعدی در قسمت DEPOSITE از میزان موجودی حساب پرفکت مانی خود برداشت کنید.

ثبت نام ووچر پرفکت مانی

اکنون در این مرحله در صفحه موجود گزینه e-Voucher امکان خرید ووچر را برای شما فراهم می‌کند.

سایت ووچر پرفکت مانی

در تصویر زیر در قسمت “e-Voucher depository” گزینه”Purchase a new e-Voucher” را انتخاب کنید.

صرافی آنلاین ووچر

اگر شما چند حساب پرفکت مانی دارید اکنون یک حساب را انتخاب کنید. مقدار ووچر در قسمت “Amount of e-Voucher” به‌ راحتی قابل تغییر است. در مرحله آخر روی گزینه “Preview purchase” کلیک نمایید.

خرید پرفکت مانی

سپس جزئیاتی که مشاهده می‌کنید را به ‌دقت بخوانید. اگر از صحت آن اطمینان دارید، روی گزینه “Purchase e-Voucher” کلیک کنید.

ثبت نام ووچر پرفکت مانی

زمانی که فرایند ساخت ووچر پرفکت مانی تکمیل شود، یک پیامک برای شما ارسال می‌گردد که شامل کد فعال‌سازی است. در صورتی که تمایلی به استفاده از این کد ندارید، آن را در جای امنی نگهداری کنید تا سایر افراد به این کد دسترسی نداشته باشند.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

اگر شما به دنبال خرید کالا و یا خدماتی از یک وب‌سایت هستید و به‌ حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، بهترین راه پیش‌روی شما استفاده از ووچر پرفکت مانی است تا خرید خود را به‌ راحتی انجام دهید. از دیگر مزایا و کاربردهای کد ووچر پرفکت مانی حمل نکردن پول نقد است. با استفاده از خدمات این سرویس به‌ راحتی قادر به نقدکردن پول از صرافی‌های جهان خواهید بود. امروزه بیش از 200 صرافی در جهان وجود دارند که از خدمات ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. با واردکردن کد ووچر پرفکت مانی هر مبلغی که مدنظرتان است را انتقال دهید. انتقال پول توسط این حساب امنیت بالایی دارد و به همین دلیل کاربران بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است. ووچر پرفکت مانی هیچ‌گونه کارمزدی در زمان استفاده دریافت نمی‌کند.

دریافت کد ووچر پرفکت مانی از حساب پرفکت مانی

برای دریافت کد ووچر از 2 روش زیر می‌توانید اقدام کنید:
ابتدا یک حساب “perfect money” ایجاد کنید. با انجام این کار برای یک حساب پرفکت مانی می‌توانید چند ووچر تعریف کنید.
در این مرحله اگر حسابتان را افتتاح کردید با این روش می‌توانید ووچر پرفکت مانی خودتان را دریافت کنید.
به‌حساب اصلیتان در وب‌سایت “perfect money” وارد شوید.
یک نوارابزار در بالای صفحه وجود دارد. اگر روی گزینه deposit آن بزنید به‌ راحتی می‌توانید از حساب ووچر پرفکت مانی خود پول برداشت کنید.
در صفحه جدید گزینه “e-voucher” را انتخاب و سپس روی گزینه “new voucher purchase” کلیک کنید تا کد ووچر پرفکت مانی خود را دریافت نمایید.
در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید مقدار ووچر حسابی که قصد دارید شارژ شود را انتخاب کنید. بعد از بررسی اطلاعات و اطمینان از درست بودن آن، روی گزینه “purchase e voucher” کلیک کنید.
اکنون پیامک کوتاهی به شما ارسال می‌شود که از طریق آن کد فعال‌سازی ووچر پرفکت مانی را می‌توانید دریافت کنید.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر

تبدیل وب مانی به پرفکت مانی
اگر شما قصد تبدیل وبمانی به پرفکت مانی را دارید با استفاده از یک شرکت واسطه می‌توانید این کار را انجام دهید. این شیوه بیشتر در مواقعی استفاده می‌شود که کاربران قصد بستن حساب وب مانی خود را داشته باشند و به دنبال انتقال دادن میزان موجودی حساب پرفکت مانی خود هستند. در حال حاضر شما به‌ سادگی با استفاده از خدمات مجموعه سفیرپیمنت می‌توانید اقدام به انجام این تبدیل ارزی کنید.
شارژ با بیت‌کوین
یکی از بهترین کیف پول‌های حساب پرفکت مانی، ارز دیجیتال بیت‌کوین است. با متصل شدن به یک صرافی آنلاین معتبر می‌توانید بیت‌کوین موجود در حساب خود را به این کیف پول الکترونیکی منتقل کنید. ارتباط داشتن پرفکت مانی با ارز دیجیتال یکی از مزیت‌های مهمی است که رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب کرده است.
شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین مدل‌های کارت‌های اعتباری بوده که مهم‌ترین کاربرد آن شارژ حساب پرفکت مانی است. با خرید این کارت از وب‌سایت سفیرپیمنت موجودی حسابتان را بسته به مقدار ارز دلخواه خود شارژ کنید. استفاده از این روش بسیار ساده و در عین‌ حال سریع است. شما از ووچر پرفکت مانی استفاده‌های زیادی می‌توانید داشته باشید که یکی از آن‌ها شارژ حساب پرفکت مانی است. در برخی از سایت‌ها می‌توانید به صورت مستقیم با ووچر پرفکت مانی خرید خود را انجام دهید.
شارژ با استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین
اگر موفق به انجام هیچکدام از روش‌های بالا نشدید، با پرداخت از طریق وب‌سایت سفیرپیمنت حساب خود را به دلار و یورو شارژ کنید. در واقع از جمله راه‌های شارژ حساب پرفکت مانی کمک گرفتن از یک واسطه معتبر و با تجربه است که در این زمینه سفیرپیمنت آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد.

کارت ووچر پرفکت مانی شامل چه چیز‌هایی است؟

ووچر پرفکت مانی شامل یک چک الکترونیکی است. با داشتن این ووچر امکان انتقال و برداشت وجه با یک کلیک ساده در دسترس است. این چک شامل عناصر زیر است:
کد دیجیتالی که شامل یک کد منحصر به‌ فرد 16 رقمی است.
کد فعال‌سازی – 10 رقمی منحصر به‌ فرد
مبلغ اعتباری که در حساب موجود است؛ مثلاً USD.2000
تاریخ ساخت حساب: 20:52 20.12.2018

پیشنهادی برای مطالعه: معرفی سایت و روش های پرداخت در falconfx

کارایی کارت ووچر پرفکت مانی

  • طریقه انتقال دادن وجه به شیوه آنلاین و الکترونیکی را برای افراد فراهم می‌کند.
  • e-voucher امنیت پرداخت بسیار بالایی دارد که به نسبت سایر حساب‌ها هیچ‌گونه نگرانی در استفاده از آن نیست.
  • تمامی پرداخت‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه تأخیری در زمان استفاده از این کد اعمال نمی‌شود.
  • به بیان ساده تاریخ انقضا ندارد و شخصی که آن را تهیه می‌کند می‌تواند به‌صورت خام از آن نگهداری کند.
  • کد ووچر پرفکت مانی کارمزد بسیار کمی دارد.
  • امکان پرداخت بدون داشتن حساب پرفکت مانی را برای شما فراهم می‌سازد.
  • در زمان استفاده نیازی به واردکردن اطلاعات حساب نیست و به همین خاطر حریم خصوصی افراد محفوظ می‌ماند.
  • قابلیت تبدیل کردن e-voucher به پول نقد و فیات وجود دارد.
  • سایت‌هایی که پذیرنده این درگاه هستند هیچ‌گونه کارمزدی از شما کسر نمی‌کنند.
  • نیازی به حمل و نگه‌داری وجه نقد در سفر نیست و این یک مزیت عالی برای کاربران به شمار می‌رود.

کارمزد ووچر پرفکت مانی

  1. انتقال داخلی بین حساب‌های پرفکت مانی برای حساب‌هایی که وریفای شده 0.5 درصد است و برای حساب‌های وریفای نشده‌ 1.9 درصد است.
  2. برداشت از حساب پرفکت مانی و انتقال به‌ حساب بانکی 2.85 درصد به‌ اضافه تراکنش مالی که انجام می‌دهید کارمزد دارد.
  3. انتقال از پرفکت مانی به بیت‌کوین تقریباً 0.5 درصد کارمزد دارد.
  4. خرید ووچر پرفکت مانی از پرفکت مانی برای حساب‌های وریفای شده ۰٫۵ درصد و حساب‌های وریفای نشده 1.9 درصد کارمزد خواهد داشت.
  5. انتقال از کیف پول بیت‌کوین به پرفکت مانی نیز یکی از روش‌های متداول است که در این روش هیچ‌گونه کارمزدی کسر نمی‌شود.

خدمات سفیرپیمنت برای خرید پرفکت مانی

چنانچه قصد خرید پرفکت مانی، شارژ ووچر و یا هرگونه نقل و انتقالات مالی را دارید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و تمامی نیازهای شما را با بهترین قیمت و کیفیت انجام خواهند داد. سفیرپیمنت ارائه ‌دهنده خدمات پرداخت در سطح بین‌المللی در 7 روز هفته است و به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی بهترین خدمات را برای شما ارائه می‌کند؛ در نتیجه شما می‌توانید با خیالی آسوده خدمات خود را از ما بخواهید و دیگران خودتان را درگیر چالش‌ها و موانعی که پیش رویتان قرار دارد نکنید. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی و یا مشاوره نیز با پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا کارشناسان متخصص و با تجربه ما راهنمایی لازم را در اختیارتان قرار دهند.

پیشنهاد مطالعه: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

پرفکت مانی به عنوان یک سرویس نقل و انتقال پول در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند که با وجود مزیت‌هایی که دارد توانسته توجه کاربران زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کند. از جمله مزیت‌های این سرویس شارژ کردن راحت آن است که باعث می‌شود افراد به سادگی بتوانند حساب خود را شارژ کرده و از آن استفاده نمایند. یکی از راه‌های شارژ کردن حساب پرفکت مانی استفاده از کد ووچر پرفکت مانی است. شما می‌توانید با تهیه کد ووچر پرفکت مانی استفاده‌های مختلفی را بکنید که یکی از آن‌ها خرید مستقیم است یا همان شارژ کردن حساب پرفکت مانی نیز از کاربردهای این کارت محسوب می‌شود.

همانطور که در متن نیز اشاره شد شما می‌توانید به کمک صرافی‌های واسط نیز نسبت به خرید کد ووچر و یا شارژ حساب پرفکت مانی اقدام کنید. مجموعه سفیرپیمنت به عنوان یک تیم متخصص در این زمینه ضمن آموزش استفاده از ووچر پرفکت مانی به شما خدمات ارزی از جمله خرید کد ووچر، شارژ حساب پرفکت مانی و… را نیز ارائه می‌کند. در صورت داشتن هر گونه سوال راجب به نحوه استفاده از ووچر پرفکت مانی و به طور کلی درباره موضوع این متن می‌توانید در قسمت نظرات آن را مطرح کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *