سایت falconfx

معرفی سایت و روش های پرداخت در falconfx

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

 

افراد بسیاری به دنبال یادگیری فارکس و بازارهای مالی هستند و متأسفانه امروزه حجم زیادی از دوره‌های آموزشی را در اینترنت مشاهده می‌کنید؛ اما آیا با شرکت کردن در این دوره‌ها به تخصص لازم و قابل ‌قبول دست پیدا خواهید کرد؟ جواب این سؤال قطعاً خیر است. این دوره‌ها فقط آموزش‌ محور هستند و بسیاری از آنها کاربرد چندانی به لحاظ بالا بردن دانش شما ندارند. سایت falconfx یک بستر بسیار عالی برای یادگیری در زمینه forex و سایر بازارهای جهانی است. این دانشکده آنلاین به نسبت سایر دوره‌های آموزشی بدون پشتیبانی، یک بستر مناسب برای کسب تجربه در کنار اساتید و معامله‌گران حرفه‌ای است.

سایت falconfx چیست؟

سایت falconfx با برگزاری دوره‌ها و مطالب آموزشی در زمینه فارکس، کریپتوکارنسی‌ها و… کارش را شروع کرد. در حال حاضر فالکون اف ایکس یکی از بهترین آموزشگاه‌های آنلاین در جهان است و افرادی که قصد وارد شدن به بازارهای مالی را دارند، این دانشکده معتبر را انتخاب می‌کنند. یکی از قابلیت‌های سایت falconfx ثبت‌نام به‌ عنوان مدرس دوره است و به همین دلیل مخاطبان بسیاری را به سمت خود کشانده است. اگر قصد یادگیری و شرکت در دوره‌های آموزشی از راه دور را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

ویژگی‌های سایت falconfx

دورهای آموزشی فارکس

برای یادگیری علم فارکس می‌توانید با شرکت کردن در دوره‌های سایت falconfx دانش بسیار خوبی کسب کنید.

نداشتن محدودیت سنی

این سرویس برای تمامی معامله‌گران مبتدی تا پیشرفته که هدفشان کسب سود در بازارهای فارکس است، مسیر بسیار خوبی را فراهم می‌کند. اساتیدی با تجربه هر ماه جلساتی را برای افراد مبتدی برگزار می‌کنند.

پنل کاربری بسیار خوب برای ارتباط با افراد

در پنل کاربری سایت falconfx به‌ راحتی آخرین محتوای شما قابل‌ دسترس است و این قابلیت را دارید تا تاریخچه معاملات خود را ببیند. اگر به دنبال کسب مهارت در تحلیل تکنیکال هستید فرصت خوبی برای بالا بردن مهارتتان دارید.

بررسی بازار به‌صورت هفتگی

یکی از مهم‌ترین اصول سود کردن در بازار فارکس، تجزیه و بررسی دقیق بازارهای مالی مانند شاخص‌ها و کرپیتوکارنسی‌ها است.

انجمن جهانی پرمخاطب

با پیوستن در انجمن آنها هر روز مطالب جدید و کاربردی دریافت خواهید کرد.

ساخت اکانت falconfx

انجمن سایت falconfx

سایت falconfx دارای یک انجمن فعال برای تمامی معامله‌گران و فعالان بازارهای مالی است. این مجموعه بورسیه آموزشی به افرادی که قصد یادگیری مهارت در بازار فارکس را دارند ارائه می‌دهد. بسیاری از شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی توانسته‌اند کمک‌های مالی دریافت کنند و پس از گذراندن دوره موفق به دریافت مدرک شدند. چنانچه شما هم قصد شرکت و گرفتن بورسیه آموزشی را دارید به فالکون اف ایکس بپیوندید. تمامی آموزشگاه‌های آنلاینی که دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنند در پایان به دانشجویان ممتاز پیشنهادهای شغلی ارائه می‌دهند و اگر شما هم جز افراد ممتاز باشید، شانس استخدام در شرکت‌های معتبر را خواهید داشت.

نحوهٔ درآمدزایی سایت falconfx

برای کسب درآمد از سایت falconfx می‌توانید به‌ عنوان مدرس دوره‌های آموزشی درخواست عضویت دهید و پس از بررسی مدارک و رزومه کاری شما درخواستتان را می‌پذیرند. درآمد این وب‌سایت دلاری است و اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید فرصت بسیار خوبی پیش رویتان قرار دارد. تمامی مدرس‌های falconfx طبق نظر کاربران این وب‌سایت دانش بسیار بالایی دارند. چنانچه به‌ عنوان یک مدرس تازه‌ کار وارد این مجموعه می‌شوید، باید کیفیت آموزشی بسیار خوبی را ارائه دهید. برگزاری دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی و یا آلمانی کار بسیار سختی است؛ اما اگر مهارت لازم برای تدریس دوره آموزشی با زبان خارجی را دارید وقت را هدر ندهید و هر چه زودتر اقدام کنید.

نحوهٔ عضویت در سایت falconfx

برای عضویت باید به روش‌های زیر عمل کنید:
به صفحه اصلی سایت FALCONFX بروید.
با کلیک کردن روی گزینه BECOME A MEMBER وارد صفحه ثبت‌نام خواهید شد.

افتتاح حساب falconfx

پس از منتقل شدن به صفحه زیر به شما پیشنهاد خرید یک اشتراک می‌دهد.

پرداخت با پی پال

با انتخاب یکی از اشتراک‌ها به صفحه زیر منتقل خواهید شد و باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به‌ دقت وارد کنید.

ساخت اکانت falconfx

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده باید فرایند پرداخت اشتراک را انتخاب نمایید و سپس روی دکمه SIGN UP بزنید. (توصیه ما استفاده از کارت پی پال است)
ماهانه: 97 پوند
سه‌ماهه: 247 پوند
سالانه: 970 پوند

سایت falconfx مناسب چه افرادی است؟

سایت falconfx مناسب تریدرها، فعالان بازار سرمایه و اساتید حرفه‌ای است. طبق گفته خود صاحبان سایت falconfx یک منبع قوی برای رشد و پیشرفت علاقه‌مندان به بازارهای مالی است. بیشتر سایت‌های آموزشی محتوای بسیار خوبی را به کاربران ارائه نمی‌دهند و در صورتی‌ که از مدل کاری آن‌ها رضایت نداشته باشید پاسخگوی شما نخواهند بود؛ اما این آکادمی پشتیبانی بسیار خوبی برای کاربران تازه‌ وارد و افرادی که قصد یادگیری دارند ارائه می‌دهد پس نگران سرمایه‌گذاری روی دوره‌ها نباشید و فقط روی افزایش مهارتتان تمرکز کنید.

چه افرادی بیشتر در falconfx فعالیت دارند؟

جواب این سؤال کاملاً واضح است. نهنگ‌هایی که قصد به‌ دست‌ آوردن سودهای بالا را دارند و هدفشان جدا از یادگیری کسب تجربه در بازار است؛ اما در این میان افرادی هم هستند که به دنبال آموزش دیدن و آموزش‌ دادن به اعضای سایت falconfx هستند. قبل از ثبت‌نام در این وب‌سایت هدفتان را مشخص کنید و فقط به دنبال کسب درآمد نباشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. توصیه ما دانستن حداقل یک زبان خارجی است تا قدرت فهم و ارتباط با اساتید دوره را داشته باشید.

راه‌های پرداخت حق عضویت در سایت falconfx

برای پرداخت حق عضویت 5 روش پیش‌روی شما قرار دارد:

1- با استفاده از حساب پی پال وریفای شده که اگر موقعیت محلی‌تان از ایران باشد امکان پرداخت نخواهید داشت.
2- مسترکارت معتبر که امکان تهیه آن در ایران کمی سخت است.
3- حساب آمریکن اکسپرس برای پرداخت اکانت falconfx مناسب است؛ اما متأسفانه این شرکت هم همانند حساب‌های بالا هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان ارائه نمی‌دهد.
4- دیسکاوری کارت که چهارمین راه برای پرداخت در سایت falconfx است و بود و نبودش کاربردی برای افرادی که در ایران هستند ندارد.
5- و در گام آخر ویزاکارت وریفای شده است. این درگاه هم برای ایرانیان غیر قابل استفاده هست.

پرداخت اکانت falconfx با سفیرپیمنت

برای پرداخت اشتراک در این وب‌سایت باید از حساب پی پال وریفای شده استفاده کنید. متأسفانه به دلیل وجود تحریم‌های ایالات متحده شرکت پی پال هیچ‌گونه خدماتی به ایرانیان ارائه نمی‌کند؛ اما چنانچه قصد پرداخت و خرید اکانت falconfx را دارید با مراجعه به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت درخواست خودتان را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و هر حساب تحریم شده و غیر قابل‌ دسترسی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

چکیده کلی و کلام پایانی

در این مقاله توضیحاتی راجع به سایت falconfx ارائه کردیم. چنانچه قصد ثبت‌نام و درآمد ارزی را دارید همین امروز تصمیم بگیرد و به جمع معامله‌گران بپیوندید. همیشه با شرکت کردن در دوره‌های آموزشی یک گام از دیگران جلوتر باشید و از مهارتتان درآمد کسب کنید. از اینکه وقتتان را صرف مطالعه این موضوع کردید کمال تشکر را داریم. تمامی سؤالات و نظرات شما را پاسخگو هستیم و امیدواریم که با ارائه محتوای باکیفیت توانسته باشیم نقش خوبی به منزله یادگیری و بالارفتن آگاهی‌تان ایفا کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
عمو زنجیرباف کاربر سایت ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

سلام برای ثبت نام در فالکون اف ایکس باید پی پال داشته باشیم شما انجام میدید؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

    سلام بله برای پرداخت اشتراک ماهیانه در این سایت باید حساب پی پال وریفای شده داشته باشید. اقای عمو زنجیر باف