مستر کارت طلایی چیست

مسترکارت طلایی و مزایای آن چیست؟

آخرین بروز رسانی:  ۷ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید مسترکارت پدیده‌ای نو و فراگیر در عرصه مبادلات بین‌ المللی و تجاری است که به دلیل مزایای زیادی مانند مالیات‌های فوق‌العاده کم نسبت به حواله‌های بانکی، امنیت و همچنین در دسترس بودن اینترنت بین افراد و شرکت‌ها محبوبیت زیادی یافته است. این کارت‌ها در حال حاضر رتبه اول مبادلات بین المللی را به خود اختصاص داده‌اند. mastercard طلایی نوآوری برتری از این پدیده است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. همراه ما باشید.

دنیای کارت‌های اعتباری لوکس برای بسیاری از افراد جذاب است. مزایای انحصاری کارت‌های لوکس اغلب فقط برای افراد بسیار ثروتمند است، حتی اگر اعتبار عالی داشته باشید، ممکن است نتوانید این کارت‌ها را دریافت کنید.

مسترکارت طلایی فرصتی برای گرفتن یکی از این کارت‌های خاص بدون وضعیت VIP ارائه می‌دهد. مستر کارت طلایی، یک کارت اعتباری از جنس استیل ضد زنگ با روکش طلا 24 عیار است با وزن 22 گرم است. وزن این کارت چهار گرم بیشتر از سایر کارت‌های پریمیوم مانند The Platinum Card از American Express است.
آیا این کارت ارزش هزینه سالانه 995 دلاری را دارد؟ آیا مسترکارت طلایی واقعاً ارزش وزن خود را در طلا دارد یا اینکه کارت‌های اعتباری ممتاز مسافرتی با نصف قیمت با این کارت رقابت می‌کنند.

مسترکارت چیست؟

یکی دیگر از کارت‌های اعتباری معتبر جهان، مسترکارت است که به دلیل امکانات فوق‌العاده و انجام خدمات در رتبه اول مبادلات مالی قرار دارد. شما با تهیه یک این حساب، در واقع صاحب یک کارت اعتباری مالی خواهید شد که با استفاده از آن می‌توانید به شبکه بانک جهانی متصل می‌شوید. دریافت صورت حساب روزانه به صورت رایگان، امنیت مالی،  نقد کردن وجوه از دستگاه های خودپرداز (ATM) در بیشتر کشورهای جهان و… از جمله مزایای این کارت است.

مسترکارت طلایی چیست؟

مستر کارت دارای دو نوع کارت است یکی کارت‌های نقدی و دیگری کارت‌های اعتباری. کارت‌های اعتباری مالی و بانکی مسترکارت سطوح مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. تعیین سطوح مختلف این کارت‌ها بسته به نوع ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف کارت تقسیم بندی می‌شوند. مستر کارت طلایی نمونه‌ای معتبر از این سطوح کارت‌های اعتباری است. در واقع داشتن این کارت، بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد خرید از سایت‌های خارجی دارند و یا سفرهای زیادی به خارج از کشور دارند. با استفاده از مستر کارت‌ طلایی، نیازی به همراه داشتن وجه نقد نداشته و می‌توانید با خیالی آسوده به هر کجای دنیا که قصد دارید، سفر کنید.

مقایسه کارت طلایی مسترکارت با سایر کارت‌های مسافرتی ممتاز

بسته به اینکه از چه موقعیتی مسترکارت طلایی را تهیه می‌کنید، ارزش آن عمدتاً با هزینه ورودی آن اندازه‌گیری می‌شود. عامل تعیین‌کننده این کارت این است که چقدر برای استفاده از مزایای سفر آن مجهز هستید. مسترکارت طلایی می‌تواند در مقایسه با کارت‌های مسافرتی سنتی‌تر و ممتاز کمی گران باشد یا ممکن است مزایای مجلل کافی را در مقایسه با سایر کارت‌های لوکس ارائه ندهد.

کارت طلایی مسترکارت به اندازه کارت‌های افسانه‌ای مانند  American Express Centurion Card یا به اندازه کارت‌های الماس‌کاری‌شده و با روکش پالادیوم جذاب نیست. کارت اعتباری برای افراد ثروتمند بسیار زیاد است اما باید برای ثروتمندان معمولی نیز مناسب باشد.

برداشت بانکی آیا کارت طلایی مسترکارت ارزشش را دارد؟

اگر به دنبال پا گذاشتن به دنیای سفرهای لوکس هستید اما جوایز و مزایای پس‌انداز پول همچنان در اولویت است، ممکن است توجیه هزینه سالانه 995 دلاری مسترکارت طلایی برای شما دشوار باشد اما اگر به دنبال کارتی هستید که به شما امکان می‌دهد جت‌های شخصی و سواری‌های شادی پورشه را تجربه کرده و سالانه بیش از ۵۰۰۰۰ دلار خرج می‌کنید، مستر کارت طلایی می‌تواند نیازهای شما را تا زمانی که یک دعوتنامه انحصاری برای یک کارت جذاب‌تر دریافت کنید، برطرف کند.

پاداش‌های مستر کارت طلایی

کسب جوایز

جوایز به‌ طور خودکار در تمام خریدها با کارت طلایی مسترکارت با 1 امتیاز به ازای هر دلار خرج شده به‌ دست می‌آیند. زمانی که حساب سررسید شده باشد، امتیازی کسب نمی‌شود و حساب باید در وضعیت خوبی باشد. امتیازها منقضی نمی شوند مگر اینکه حساب کاربری منقضی یا بسته شود.

بازخرید جوایز

امتیازها به ارزش دو سنت به ازای هر دلار خرج شده بازخرید می‌شوند. امتیازها ممکن است برای بازخرید نقدی یا مسافرتی با همان نرخ بازخرید شوند. بازخرید سفر باید از طریق آژانس مسافرتی کارت انجام شود. حداقل بازخرید بازگشت نقدی 1 دلار یا 50 امتیاز است. بازخرید سپرده حساب بانکی حداکثر 500 دلار در هر بازخرید است و ممکن است چند روز طول بکشد. امتیازها را می‌توان برای کارت‌های هدیه، کالا یا تجربیات نیز پس‌خرید کرد.

نرخ‌ها و هزینه‌ها

وقتی می‌بینید که ارزش امتیاز مستر کارت طلایی با امتیازات جوایز عضویت Amex و Chase Ultimate Rewards  همتراز (یا در برخی موارد کمی کمتر) است، بزرگترین دلیل نگرانی هزینه سالانه 995 دلاری است. شما باید 4,146 دلار در ماه یا 49,750 دلار در سال خرج کنید تا به حد تعادل برسید.

اگر به اضافه کردن یک کاربر مجاز برای کمک به کسب جوایز بیشتر فکر می‌کنید، بدانید که هر کاربر اضافی سالانه 295 دلار دیگر هزینه اضافه خواهد کرد.

اگر نگران هزینه عضویت نیستید، سایر نرخ‌ها و هزینه‌ها عادی هستند. مانند هر کارت مسافرتی که به خود احترام می گذارد، هیچ کارمزد تراکنش خارجی وجود ندارد.

مستر كارت طلایی

مزایای مستر کارت طلایی

مستر کارت طلایی مزایای منحصر به فرد زیادی  را دارد که این مزایا در انتخاب مشتریان و کاربران این نوع کارت‌ها بسایرموثر است. در ادامه تعدادی از مزایای برجسته این کارت‌ را برای شما خواهیم گفت:

  • پشتیبانی تضمین شده: این مورد یکی از ویژگی‌های مهم مسترکارت طلایی است. این نوع پشتیبانی شامل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته می‌شود و هیچ گونه تعطیلی در آن وجود ندارد. از این‌رو با توجه به این ویژگی، این نوع کارت برای تاجرانی که به طور مداوم در مسافرت هستند، بسیار ایده‌آل است. همچنین توجه داشته باشید که مستر کارت طلایی دارای بزرگترین شبکه‌ پشتیبانی بانکی در جهان است که شما می‌توانید با خیال آسوده به هر کجای جهان که قصد دارید، سفر کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.
  • خرید از معتبرترین برندها: شما نیز می‌توانید با استفاده از این سرویس، معتبرترین برندهای جهان را در زمینه محصولات مختلف برای خود خریداری کنید. همچنین برخی از حراج‌های فصلی از برندهای گران‌قیمت دنیا با مسترکارت طلایی قابل استفاده هستند.
  • اعتبارات بالا برای هتل‌ها: اگر اهل مسافرت به کشورهای خارجی هستید مسترکارت طلایی به شما کمک می‌کند در بهترین هتل‌ها و خانه‌ها زمان خود را سپری کنید. این نوع کارت از بالاترین میزان اعتبارات برای رزرو هتل‌ها و اجاره خانه در بیش از 3000 آژانس املاک در سراسر دنیا برخوردار است.
  • رزرو کلوب‌های ورزشی معتبر: شما با در دست داشتن مسترکارت طلایی توانایی رزرو کلوب‌های ورزشی معتبر جهانی را دارید. رزرو باشگاه‌های معتبر گلف، تنیس و اسب دوانی از طریق این نوع کارت قابل دسترسی هستند.

نحوه دریافت مستر کارت طلایی

اگر مشتاق شدید که این کارت را داشته باشید و از خدمات آن استفاده کنید، باید بدانید که صدور مسترکارت طلایی بسته به نوع حساب بانکی و ارزی و حتی محل اقامت شما متفاوت است. از این‌رو قبل از تهیه چنین کارتی از مراحل صدور و امکان دریافت آن با توجه به محل اقامتتان و بیا نوع حساب بانکی خود، اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین بهتر است بدانید که با وجود مزایای عالی این کارت، ممکن است مستر کارت طلایی با نیازهای مالی شما هماهنگ نباشد. از این‌رو سعی کنید انواع مختلف مسترکارت‌ها را با دقت بیشتری مطالعه کنید و کارتی را انتخاب کنید که با نیازهای شما هماهنگی بیشتری دارد.

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

در صورتی که تصمیم شما برای خرید این کارت و استفاده از خدمات و مزایای آن قطعی شده است، می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی تیم سفیرپیمنت نسبت به خرید مسترکارت طلایی خود اقدام کنید. سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در این زمینه نه تنها عملیات خرید و صدور مسترکارت طلایی شما را انجام می‌دهد، بلکه شما را از ماهیت انواع مسترکارت آگاه می‌کند. چنانچه در زمینه کارت های اعتباری مستر کارت و یا نحوه خرید آن‌ها سوالی دارید، می‌توانید کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 پیشنهاد مطالعه: صفر تا صد ساخت حساب مستر کارت

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، مسترکارت (MasterCard) نوعی کارت ارزی است که شما را به بانک‌های جهانی متصل می‌کند. مستر کارت دارای دو نوع کارت اعتباری و نقدی می‌باشد که هر یک دارای سطوح مختلف و مربوط به خود هستند. یکی از کارت‌های اعتباری مسترکارت، مستر کارت طلایی می‌باشد. در متن مقاله در خصوص این کارت و مزایای آن اطلاعاتی ارائه کردیم که شما می‌توانید با توجه به آن برای خرید میترکارت طلایی از طریق سفیرپیمنت اقدام کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *