سوشیال بلید

آموزش کامل سوشیال بلید (Social Blade) و خرید اشتراک پریمیوم

آخرین بروز رسانی:  ۲ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

آیا ‌تا به حال موفق به محاسبه درآمد کانال‌های یوتیوب شده‌اید؟ آیا می‌دانید این سرویس اشتراک ویدئو درآمدزا است؟ جواب تمامی این سؤالات در این مقاله به شما داده می‌شود. سایت سوشیال بلید یک ابزار بسیار حرفه‌ای است که به راحتی محاسبه هزینه کانال‌ها و یا سایر شبکه‌های اجتماعی را برای شما انجام می‌دهد. چنانچه علاقه به شناخت بیشتر این موضوع دارید مطالعه این مقاله کمک بسیار خوبی به شما می‌کند.

سایت سوشیال بلید چیست؟

“Social Blade” یک ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی است که به کسب ‌و کارها کمک می‌کند تا به دنبال اینفلوئنسرهای جدید بگردند و رتبه‌بندی و تعامل پست‌ها را در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند. با استفاده از این ابزار، متخصصان می‌توانند مروری بر آمار حساب کاربران، پیش‌بینی‌های آینده، درآمد، تعداد مشترکین زنده و کانال‌های مشابه داشته باشند. Social Blade دارای نرم‌افزار در نسخه‌های iOS و Android برای گوشی‌های موبایل است که به شرکت‌ها امکان می‌دهد نام کانال‌های “YouTube” را با عملکرد بالا مشاهده کنند و آنها را بر اساس عملکردشان انتخاب کنند. مدیران می‌توانند گزارش‌های پیشرفت را از طریق ایمیل دریافت کنند و از قابلیت جستجو برای بازیابی جزئیات حساب‌های خاص از یک پایگاه ‌داده عمومی استفاده کنند؛ علاوه بر این، کاربران به راحتی می‌توانند درآمد هر کانال یوتیوب را به همراه جزئیات آن مشاهده کنند که در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت.

نرم‌افزار سوشیال بلید چه کاربردی دارد؟

به عبارت ساده، Social Blade یک ابزار تجزیه و تحلیل آسان و نسبتاً رایگان است. آنها آمار کاربران بسیاری از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان را ردیابی می‌کنند. این آمار و تجزیه و تحلیل به شما این امکان را می‌دهد که درک بهتری از رشد و روند کاربران به دست آورید.
سرویس‌هایی که در سوشیال بلید پشتیبانی می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • یوتیوب
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • فیس‌بوک
  • میکسر
  • توییچ

انواع آنالیزهای سوشیال بلید

آنالیزهای بسیاری خوبی در این مجموعه به چشم می‌خورد که مانند ابزار گوگل آنالیتیکس عمل می‌کند اما برای نمایش بهتر و جزئیات دقیق‌تر در سایت سوشیال بلید باید اشتراک حرفه‌ای خریداری کنید تا اطلاعات کامل‌تر به همراه امکانات بیشتری را در اختیار شما بگذارد.

آموزش سوشیال بلید

در گام اول وارد وب‌سایت سوشیال بلید شوید.
سپس روی گزینه “register” کلیک کنید.

اموزش سایت سوشیال بلید
اطلاعات خواسته شده را به ‌دقت وارد کرده و سپس روی گزینه “REGISTER” بزنید.

تحلیل درآمد یوتیوب

در گام بعدی ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد با کلیک روی آن ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شده است.
پس از وارد شدن به پنل کاربری‌تان باید با صفحه زیر مواجه شوید.

چگونه درامد یوتویوب را محاسبه کنیم؟
تحلیل‌های سوشیال بلید برای بازاریابی محتوایی

برای کار با این ابزار بسیار کاربردی به ‌صورت زیر عمل کنید:
در ابتدا وارد وب‌سایت social blade شوید.
بعد از وارد شدن به این وب‌سایت چند گزینه برای تحلیل مانند شکل زیر پیش روی شما قرار دارد:

سوشیال بیلد

سپس مشخص کنید که کدام شبکه اجتماعی یا سرویس اشتراک ویدئو را می‌خواهید آنالیز نمایید.
در اینجا ما به تحلیل کانال‌های فارسی یوتیوب می‌پردازیم و درآمد و میزان بازدید یکی از آنها را به‌دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم.
چنانچه کانال یوتیوب خاصی مدنظر شما است اسم آن را در قسمت نوار ابزار بالا وارد کنید مانند شکل زیر:

social blade

پس از وارد کردن آیدی کانال مشاهده می‌کنید که اعدادی برای شما به نمایش در خواهد آمد که این اعداد نشانگر درآمد ماهانه/سالیانه، تعداد ویدئوها و اطلاعات کلی از این کانال است.
برای فهم بیشتر این موضوع شکل زیر را مشاهده کنید.

خرید اکانت سوشیال بلید

در اینجا به آموزش سوشیال بلید و ابزارهای آن می‌پردازیم

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در کانالی که برای شما دوستان عزیز معرفی کردیم میزان درآمد سالیانه و ماهیانه آن به خوبی قابل مشاهده است. حال بیایید به تحلیل بیشتر این موضوع بپردازیم.
روی گزینه “User Summary” کلیک کنید لیستی برای شما باز می‌شود که نمایانگر رشد این کانال و میزان درآمدهای آن بر اساس ویدئوها است، مانند شکل زیر:

سوشیال بلید چیست؟

با کلیک کردن روی گزینه “Future Projections” میزان اشتراک‌هایی که این کانال در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس‌بوک گذاشته است مانند شکل زیر به وضوح قابل رؤیت است:

SOCIAL BLADE WHAT IS

با زدن روی دکمه “Detailed Statistics” سایر جزئیات مانند درآمد از کل کانال در یک ماه و یا رویه رشد آن به راحتی قابل نمایش است مانند شکل زیر:

چگونه درامد یوتیوب را محاسبه کنیم

گزینه دیگری که برای شما بسیار پرکاربرد است “Similar Channels” می‌باشد که با کلیک روی آن، کانال‌هایی که هم موضوع و هم رده این کانال هستند را به شما نمایش خواهد داد.

بهترین سرویس محاسبه درآمد YOUTUBE

در اینجا به بهترین گزینه این ابزار می‌رسیم که گزینه “User Videos” است. با زدن روی این عبارت در منو وب‌سایت سوشیال بلید بهترین و کامل‌ترین جزئیات از درآمد هر ویدئو به همراه کامنت‌ها، تعداد بازدیدها و میزان درصد موفقیت آن را قابل رؤیت است.
SOCIAL BLADE FOR YOUTUBE

چگونه از دیگر خدمات سایت سوشیال بلید استفاده کنیم؟

اگر تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید باید به شما یک خسته نباشید عرض کنیم که به دنبال پیشرفت و رشد شخصی خود هستید. اگر شما به دنبال استفاده از خدمات دیگر این وب‌سایت هستید، می‌توانید با یک گشت و گذار کوتاه‌ مدت از حداقل امکانات این مجموعه با خبر شوید. مهم‌ترین امکانات سوشیال بلید نمایش 50 کانال‌ برتر یوتیوب است که برای دیدن آن باید به‌ صورت زیر عمل کنید:
در قسمت نوار ابزار سایت روی گزینه “TOP LISTS” کلیک کرده تا لیستی از بهترین کانال‌های یوتیوب به شما نمایش داده شود.

چگونه بیشترین درامد از یوتیوب را کسب کنیم

زمانی که نوار ابزار برای شما باز شد، گزینه‌های دیگری هم در کنار منوی آبشاری این گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که با کلیک روی هر کدام به صفحه‌ی جدیدتری منتقل خواهید شد؛ مثلاً با کلیک روی گزینه  “TOP 250 FROM UNITED STATES” لیست کاملی از 250 کانال برتری که در آمریکا ساخت شده‌اند و شامل موضوعات مختلف هستند را مشاهده خواهید کرد. با چند ساعت وقت‌ گذاشتن و کلیک روی هر گزینه از تمامی خدمات و امکانات سایت سوشیال بلید مطلع خواهید شد.

چگونه اکانت پریمیوم سوشیال بلید را خریداری کنیم؟

برای خرید اکانت حرفه‌ای در طرح‌های برنزی تا الماسی باید روی گزینه “Premium Membership” کلیک کرده تا به قسمت خرید اکانت منتقل شوید. پس از انتقال به این صفحه باید مشخصات حساب پی پال خودتان را وارد کنید، تا بتوانید اکانت حرفه‌ای خریداری کنید. (برای خرید حساب پی پال وریفای شده به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید) با خرید حساب پریمیوم سوشیال بلید شما خدمات بیشتری از این وب‌سایت دریافت خواهید کرد.
چرا درامد کانالهای یوتیوب مشخص نیست

چگونه افزونه سوشیال بلید را روی مرورگر خود فعال کنیم؟

برای فعال کردن و یا دانلود افزونه Social Blade ابتدا وارد مرورگر خود شوید و سپس به عبارت “Social Blade DOWNLOAD” را در موتور جستجوی گوگل و یا بینگ جستجو کنید. پس از جستجوی این عبارت روی اولین لینک کلیک کرده تا نرم‌افزار و یا افزونه سوشیال بلید یوتیوب برای شما به‌صورت خودکار نصب شود.

کسب درامد از اینترنت

خدمات سفیرپیمنت

سایت سوشال بلید یکی از پرکاربردترین سایت‌ها برای افراد فعال در فضای مجازی، مخصوصا یوتیوبرها است. اکانت پریمیوم سوشیال بلید به شما سرعت بیشتری در مرور و بررسی‌ها می‌دهد، همچنین اگر اشتراک پریمیوم را تهیه کنید، دیگر تبلیغی مشاهده نخواهید کرد که این یک ویژگی فوق‌العاده است. مهم‎ترین ویژگی اکانت پریمیوم سایت سوشیال بلید دسترسی به نمودارهایی با داده‌های متنوع‌تر و بیشتر است. خرید اشتراک از این سایت مانند همه سایت‌های بین‌المللی دیگر به حساب‎های معتبر جهانی مانند پی پال نیاز دارد. دسترسی به روش‌های پرداخت آنلاین معتبر جهانی برای ایرانیان با محدودیت‌هایی همراه است. سفیرپیمنت به عنوان یک شرکت معتبر و فعال در حوزه خدمات ارزی به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ دردسری از طریق پی پال پرداخت‌های خود را انجام دهید.

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله توضیحات بسیار کامل و مفیدی در رابطه با آموزش سوشیال بلید به شما دوستان عزیز ارائه کردیم. این وب‌سایت یکی از بهترین ابزارها برای یوتیوبرها و افرادی است که می‌خواهند محاسبه دقیق از درآمد یوتیوب و… داشته باشند. اگر شما هم صاحب یک کانال یوتیوب با بازدید بسیار بالا هستید و نمی‌دانید که یوتیوب چگونه درآمد شما را از هر ویدئو محاسبه می‌کند، سوشال بلید تقریباً تخمین بسیار خوبی از تمامی ویدئوهایتان و آمار کانالتان به شما می‌دهد. چنانچه هرگونه سؤال و یا نظری دارید برای ما در زیر همین مقاله کامنت کنید. کارشناسان مجموعه SAFIRPAYMENT در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *