سریع‌ترین روش برای پراخت فوری با پی پال

سریع‌ترین روش برای پراخت فوری با پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

با گسترش استفاده از خدمات مبتنی بر وب، سایت‌ها ملزم به یافتن راهی برای پرداخت مشتریان خود به صورت آنلاین هستند. امروزه درگاه پرداخت آنلاین از رایج‌ترین متدها در این زمینه شناخته می‌شود که تقریباً می‌توان گفت تمام سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند. درگاه پی پال از شاخص‌ترین درگاه‌های بین‌المللی است که پرداخت فوری پی پال را برای مشتریان امکان‌پذیر می‌کند. در این مقاله پس از معرفی کامل پی پال و انواع درگاه پرداخت، به بررسی درگاه پی پال می‌پردازیم.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

پی پال چیست؟

پی پال یک شرکت آمریکایی در زمینه پرداخت است که به افراد در سراسر دنیا اجازه می‌دهد به صورت آنلاین نقل و انتقالات ارزی یا مالی خود را انجام دهند. این سازمان به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با افتتاح حساب در پی پال به حساب جاری یا کارت اعتباری خود متصل شوند و امور مالی را به راحتی و با امنیت بالا به انجام برسانند.

پی پال امروزه به عنوان جایگزینی برای روش‌های سنتی پرداخت همچون چک و حواله استفاده می‌شود. شما پس از احراز هویت و کانفرم کردن بانک یا کارت خود، امکان پرداخت پول از طریق پی پال، واریز یا دریافت وجه از سایر حساب‌های این کمپانی را به صورت آنلاین خواهید داشت.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

پی پال در سال ۱۹۹۸ در ابتدا با نام “Confinity” تأسیس شد و سرانجام پس از ادغام با X.com به پی پال تغییر نام داد. سهام پی پال در سال ۲۰۰۲ پس از عرضه در بازار بورس توسط eBay (یکی از برترین و بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های خرید اینترنتی) خریده شد. دلیل خرید پی پال به وسیله‌‎ی eBay محبوبیت این سرویس و پرداخت فوری پی پال بود. در سال ۲۰۱۵ پی پال به عنوان یک شرکت مستقل شناخته و پس از آن سهامش در بازار نزدک با نماد PYPL شناخته و معامله می‌شود.

پرداخت فوری پی پال

روش‌های پرداخت آنلاین

پراستفاده‌ترین روش برای پرداخت اینترنتی استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است. درگاه‌های پرداخت اینترنتی صفحاتی هستند که شما با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی مانند شماره کارت، تاریخ انقضا، رمز دوم و CVV2 می‌توانید عملیات پرداخت را به راحتی و به صورت آنلاین انجام دهید.
درگاه‌های پرداخت اینترنتی در ۲ نوع مختلف ارائه می‌شوند: درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم و درگاه پرداخت اینترنتی واسط.

پیشنهاد برای مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم

در این مدل از درگاه‌های پرداخت آنلاین، فرد مستقیم به درگاه یکی از بانک‌ها مانند ملت، پاسارگاد، تجارت و… متصل می‌شود و عملیات پرداخت خود را انجام می‌دهد.
این درگاه‌های پرداخت از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSPها) قابل اخذ هستند اما نسبت به درگاه‌های پرداخت اینترنتی واسط محبوبیت کمتری دارند زیرا خدمات جانبی آنها نسبت به درگاه‌های پرداخت واسط بسیار کمتر است.

از عوامل دیگر عدم تمایل کسب‌وکارها برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می‌توان به طولانی بودن مدت زمان دریافت درگاه پرداخت، لزوم دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، عدم وجود امکانات جانبی مورد نیاز، عدم پشتیبانی مناسب، و عدم تضمین سرعت و کیفیت اشاره کرد.

درگاه پرداخت اینترنتی واسط

با افزایش تعداد کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی نیاز به ابزارها و روش‌های پرداختی نیز به سرعت افزایش یافت؛ به همین دلیل سازمان‌هایی تحت عنوان “پرداخت یار” در جهان و از طرفی در ایران با دریافت مجوز از شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی) و بانک مرکزی ابزارهای پرداختی مورد نیاز فروشگاه‌ها را همراه با سرویس‌های پرداختی مورد نیازشان ارائه دادند.
یکی از ابزارهای پرداختی ارائه شده توسط پرداخت یارها درگاه پرداخت اینترنتی واسط است که نسبت به درگاه پرداخت مستقیم ارائه شده توسط بانک‌ها بسیار محبوب‌تر می‌باشد.
یکی از مطمئن‌ترین درگاه‌های واسط برای پرداخت فوری پی پال است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

پرداخت با پی پال

درگاه پرداخت آنلاین پی پال

قرار دادن یک درگاه پرداخت سریع و امن در سایت‌های فروشگاهی و سایر موارد مشابه که پرداخت‌های ارزی در آن‌ها انجام می‌شود بسیار ضروری است. پی پال یکی از امن‌ترین درگاه‌های واسط پرداخت ارزی می باشد که با ساخت درگاه، امکان پرداخت با پی پال را برای کاربران فراهم می‌آورد.
افراد پس از ثبت سفارش و وارد شدن به صفحه پرداخت، درگاه‌های متنوعی که شما ایجاد کرده‌اید را مشاهده می‌کنند و با انتخاب مورد ذکر شده پرداخت به پی پال شما انجام می‌شود.

حساب‌های پی پال در دو نوع پرسونال و بیزینس به مشتریان ارائه می‌شود. ایجاد درگاه پی پال تنها از حساب‌های تجاری یا همان بیزینس این شرکت قابل انجام است و با حساب‌های شخصی که در سایت پی پال ایجاد می‌شود، قادر به ثبت و اخذ درگاه نخواهید بود.
دقت کنید با توجه به تحریم بودن کشور عزیزمان، پرداخت با پی پال در ایران و با آی پی آن میسر نیست و برای انجام آن نیاز است از آی پی ثابت یک کشور خارجی استفاده کنید؛ در غیر این صورت حساب شما برای همیشه بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با پی پال

مزایای استفاده از درگاه پی پال

استفاده از پی پال برای شما و همچنین مشتریان، مزایای زیر را به همراه دارد:

1. سرویس‌دهی و پشتیبانی عالی
2. پنل گزارش‌گیری کارآمد
3. سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها
4. امکان پرداخت فوری پی پال برای مشتری
5. دریافت درگاه پرداخت در کسری از ثانیه
6. عدم قطعی در درگاه
7. رابط کاربری ساده
8. عدم نیاز به دریافت مجوزهای کسب و کار داخلی و بین‌المللی

روش‌های پرداخت با حساب پی پال

خرید و پرداخت آنلاین پی پال به این صورت است که شما می‌توانید هزینه خرید از سایت‌های مجهز به درگاه پی پال را از طریق دبیت کارت، کردیت کارت و حساب‌های پی پال خود پرداخت کنید؛ جدای بر این موارد، شما قادر خواهید بود پرداخت‌ها را از طریق تلفن هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر خود با نصب اپلیکیشن پی پال انجام دهید. برای انجام تمام این موارد شما تنها نیاز به یک حساب پی پال وریفای شده خواهید داشت.

صورت حساب پی پال

اگر از افرادی هستید که به صورت مستقل خدمتی را ارائه می‌دهید و امکان ایجاد سایت و درگاه را ندارید، پی پال برایتان راهکاری اندیشیده است. شما می‌توانید از طریق اکانت خود صورت حسابی را مطابق با مبلغ توافق شده برای آنچه انجام می‌دهید به فرد مقابل ارسال کنید و در صورت پذیرفته شدن توسط آن شخص پرداخت فوری پی پال برای شما انجام می‌گیرد؛ به‌ عبارت‌ دیگر در کسری از ثانیه هزینه توافق شده از موجودی فرد مقابل کاسته و به حساب شما واریز خواهد شد.

پرداخت پول از طریق پی پال

درخواست پرداخت با سفیرپیمنت

سفیرپیمنت با توجه به شرایط موجود برای ایرانیان افزون بر خرید پی پال بیزینس برای ایجاد درگاه، امکان پرداخت را نیز برای شما فراهم آورده است.
ممکن است شما نیاز به خرید یا استفاده از خدمات یک سایت خارجی داشته باشید؛ در این صورت نیاز به خرید پی پال خواهید داشت اما برای پرداخت‌های اندک این کار واقعاً به صرفه نیست؛ به همین دلیل سفیر پیمنت در کمترین زمان ممکن پرداخت فوری پی پال را بدون نیاز به خرید حساب برای شما انجام می‌دهد تا مشکلی در ثبت سفارش نداشته باشید.

در مقابل اگر صاحب کسب ‌و کار بین‌المللی هستید، می‌توانید با خرید یک اکانت بیزینسی پی پال درگاه مختص به خود را ایجاد کنید. این درگاه‌ها در سایت قابل استفاده هستند و مشتریان می‌توانند برای پرداخت از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال ، خرید اکانت تریدینگ ویو

سخن پایانی

درگاه پی پال از مهم‌ترین نیاز های هر کسب و کار است؛ زیرا با توجه به گسترده بودن استفاده از خدمات این شرکت مشتریان مشکلی برای پرداخت نخواند داشت؛ از طرفی شما برای استفاده از این درگاه نیاز به پرداخت هزینه اضافه نخواهید بود و با داشتن یک حساب تجاری پی پال به راحتی می توانید برای ایجاد درگاه اقدام و از خدمات پرداخت فوری پی پال بهره ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *