خرید بیت کوین با پی پال

خرید بیت کوین با پی پال، ورود به بازار کریپتو

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  15 دقیقه

امروزه بازار ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین رونق زیادی پیدا کرده و افراد زیادی از راه‌های مختلفی این نوع ارز را برای سرمایه‌گذاری و کسب‌ درآمد تهیه می‌کنند. زمانی که VirWox در ژانویه سال 2020 فعالیت خود را در بازارهای جهانی قطع کرد، خرید بیت‌ کوین با پی پال بسیار دشوار شد. در حال حاضر وب‌سایت‌ها و صرافی‌هایی وجود دارند که از خرید پی پال و پی پال برای خرید بیت کوین حمایت می‌کنند؛ در ادامه به معرفی روش‌های خرید بیت کوین با پی پال پرداخته و مزایا و معایب هر کدام را بیان می‌کنیم.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

پی پال چیست؟

پی پال در واقع یک سرویس پرداختی است که خدمات خود را به صورت کاملا آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما با امکانات این سرویس قادر خواهید بود تا مبالغ مختلف را با هر نوع واحدی به دیگر اشخاص در سرتاسر جهان ارسال کنید.

متاسفانه این سرویس در ایران به سادگی قابل استفاده نیست و پی پال ایران را از خدمات خود محروم کرده است؛ ولی با استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین، چون سفیرپیمنت خواهید توانست از امکانات آن بهره‌مند شوید.

خرید و فروش ارز دیجیتال با پی پال

بیت کوین چیست؟

شاید امروزه کمتر کسی اسم بیت کوین حداقل برای یکبار هم که شده به گوشش نخورده باشد. bitcoin درواقع یک نوع ارز دیجیتال است که متعلق به کشور و شخص خاصی نیست. این ارز دیجیتال ارزی است که در دنیای کریپتو و ارتباطات به وجود آورده است. بعد از مسیر پر فراز و نشیبی که بیت کوین سپری کرد، در نهایت توانست به غول ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که بدون هیچ گونه کنترل مرکزی یا نظارت بانک‌ها و دولت‌ها عمل می‌کند. در عوض به نرم افزار نظیر به نظیر و رمزنگاری متکی است. یک دفتر کل همه تراکنش‌های بیت‌کوین را ثبت می‌کند و کپی‌های آن در سرورهای سراسر جهان نگهداری می‌شوند. هرکسی که کامپیوتر یدکی داشته باشد می‌تواند یکی از این سرورها را که به عنوان گره شناخته می‌شود راه‌اندازی کند.

اجماع در مورد اینکه چه کسی صاحب کدام کوین است به‌جای تکیه بر یک منبع مرکزی اعتماد مانند بانک، از طریق رمزنگاری در این گره‌ها به دست می‌آید. هر تراکنش به صورت عمومی در شبکه پخش می‌شود و از گره‌ای به گره دیگر به اشتراک گذاشته می‌شود. هر ده دقیقه یا بیشتر، این تراکنش‌ها توسط ماینرها در گروهی به نام بلوک جمع‌آوری می‌شوند و به‌طور دائم به بلاک چین اضافه می‌شوند. این روش حساب کتاب قطعی بیت کوین است.

به همان روشی که سکه‌های سنتی را در یک کیف پول فیزیکی نگه می‌دارید، ارزهای مجازی نیز در کیف پول‌های دیجیتال نگهداری می‌شوند و می‌توان از نرم افزار مشتری یا طیف وسیعی از ابزارهای آنلاین و سخت افزاری به آن‌ها دسترسی داشت.

در حال حاضر بیت کوین‌ها را می‌توان به هفت رقم اعشار تقسیم کرد: یک هزارم بیت کوین به عنوان میلی و صد میلیونم بیت کوین به عنوان ساتوشی شناخته می‌شود. در حقیقت چیزی به نام بیت کوین یا کیف پول وجود ندارد، فقط توافقی بین شبکه در مورد مالکیت یک سکه وجود دارد. یک کلید خصوصی برای اثبات مالکیت وجوه به شبکه هنگام انجام تراکنش استفاده می‌شود. یک فرد می‌تواند به سادگی کلید خصوصی خود را حفظ کند و به هیچ چیز دیگری برای بازیابی یا خرج کردن پول نقد مجازی خود نیاز ندارد، مفهومی که به عنوان “کیف پول مغزی” شناخته می‌شود.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

هدف بیت کوین چیست؟

بیت کوین به عنوان راهی برای مردم برای ارسال پول از طریق اینترنت ایجاد شد. هدف از این ارز دیجیتال ارائه یک سیستم پرداخت جایگزین بود که بدون کنترل مرکزی عمل می‌کرد اما در غیر این صورت درست مانند ارزهای سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

آیا بیت کوین را می توان به پول نقد تبدیل کرد؟

بیت کوین را می‌توان مانند هر دارایی با پول نقد مبادله کرد. صرافی‌های ارزهای دیجیتال متعددی وجود دارد که افراد می‌توانند این کار را انجام دهند، اما تراکنش‌ها را می‌توان شخصاً یا از طریق هر پلتفرم ارتباطی انجام داد و به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد بیت‌کوین را بپذیرند. هیچ مکانیزم رسمی برای تبدیل بیت کوین به ارز دیگر وجود ندارد.

هیچ چیز ذاتاً ارزشمندی زیربنای شبکه بیت کوین نیست اما این برای بسیاری از باثبات‌ترین ارزهای ملی جهان از زمان خروج از استاندارد طلا، مانند دلار آمریکا و پوند انگلیس، صادق است.

مشکلات بیت کوین چیست؟

انتقادات متعددی به بیت کوین وارد شده است، از جمله اینکه سیستم ماینینگ به شدت تشنه انرژی است. دانشگاه کمبریج دارای یک ماشین حساب آنلاین است که مصرف انرژی را ردیابی می‌کند و در ابتدای سال 2021 تخمین زده می‌شد که سالانه بیش از 100 تراوات ساعت استفاده می‌کند. برای دیدگاه، در سال 2016 بریتانیا در مجموع 304 تراوات ساعت استفاده کرده است. کریپتوکارنسی همچنین با جرم و جنایت مرتبط است و منتقدان معتقدند که راهی عالی برای انجام معاملات در بازار سیاه است. در واقع، پول نقد این عملکرد را برای قرن‌ها فراهم کرده است و دفتر کل بیت کوین ممکن است در واقع ابزاری برای اجرای قانون باشد.

خرید بیت کوین با پی پال

آموزش تبدیل پی پال به بیت کوین

روش‌های بسیاری برای تهیه بیت کوین وجود دارد. شما می‌توانید با استخراج، ترید و… بیت کوین مورد نیاز خود را تهیه کنید. با توجه به این که پی پال (بزرگترین پلتفرم خدمات ارزی) در حال حاضر از بیت کوین به خوبی حمایت می‌کند، بعضی از افراد با استفاده از کیف پول پی پال، خرید پی پال و… اقدام به خرید و نگهداری بیت‌کوین می‌کنند.

برای خرید بیت کوین با پی پال از سایت‌های مختلف، باید ابتدا یک حساب پی پال وریفای شده تهیه کنید تا از امکانات پی پال از جمله تبدیل پی پال به بیت کوین بهره ببرید. (می‌توانید حساب‌های وریفای شده و کارکرده را از سفیرپیمنت تهیه کنید)

البته پی پال جدیدا امکان تبدیل واحدهای دیگر به بیت کوین را در حساب‌های خود قرار داده است؛ ولی در صورت تمایل می‌توانید از سایت‌های دیگر نیز استفاده کنید.

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که چگونه با استفاده از پی پال بیت کوین خریداری کنیم؟

بیت کوین همچنان در سرفصل اخبار باقی می‌ماند زیرا قیمت‌ها همچنان به سقوط و افزایش روزانه ادامه می‌دهند و کسانی را که برای اولین بار به دنبال سرمایه‌گذاری هستند را به خود جذب می‌کنند. بیت کوین یک سرمایه‌گذاری تضمین شده نیست و هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که سود می‌کنید یا حتی سرمایه خود را پس می‌گیرید.
شما می‌توانید بیت کوین را از طریق وب سایت پی پال یا اپلیکیشن گوشی هوشمند خریداری کنید. پس از ورود به سیستم یا ایجاد حساب کاربری، با انتخاب Crypto و سپس انتخاب بیت کوین از لیست ارز‌های دیجیتال، از شما خواسته می‌شود که یک بررسی هویتی که شامل اشتراک‌گذاری برخی اطلاعات شخصی است را انجام دهید. پس از گذراندن این مراحل، هنگامی که پول خود را از PayPal به حساب خود واریز کردید، به صفحه بیت کوین در صرافی خود بروید و مبلغی را که می‌خواهید سرمایه‌گذاری انجام دهید، وارد کنید. با توجه به قیمت بیت کوین، احتمالاً شما بخشی از یک بیت کوین را خریداری خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر بیت کوین در زمان مبادله ۳۰۰۰۰ پوند قیمت داشته باشد و شما ۱۰۰۰ پوند خرید کنید، ۳ درصد از یک بیت کوین را خریداری خواهید کرد.
بیت کوین باید در یک کیف پول ایمن نگهداری شود، که می‌تواند شامل کیف پول یکپارچه صرافی شما، یک ارائه دهنده شخص ثالث یا یک درایو ذخیره‌سازی آفلاین که مالک آن هستید، باشد. کیف پول‌های آنلاین از امنیت کمتری برخوردار هستند زیرا به صورت آنلاین میزبانی می‌شوند و در برابر هکر‌ها آسیب‌پذیر هستند، اما اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید، دارایی‌های شما قابل بازیابی هستند. کیف پول‌های آفلاین امن‌تر هستند زیرا به وب متصل نیستند، اما اگر کد‌های دسترسی خود را گم کنید، برای بازیابی کمکی نخواهید داشت، به این معنی که ممکن است دسترسی به بیت‌کوین خود را از دست بدهید.

 روش ‌های خرید بیت کوین با پی پال

1. eToro

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بیت‌ کوین از طریق پی پال، eToro است که درواقع شما با کمترین کارمزد موجود می‌توانید مقدار بیت‌ کوین مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این وب‌سایت برای خرید بیت کوینی که قصد ذخیره آن را در کیف‌پولتان دارید چندان مناسب نبوده و برای این کار باید مراحل زیادی را طی کنید؛ ولی در عوض برای سرمایه گذاری و ترید کردن بیت‌ کوین بسیار مناسب است و کارمزد خیلی کمی را برای این کار اختصاص داده است.

مزایا: کارمزد پایین و قبول کردن روش‌های پرداخت متنوع

معایب: در تمام جهان در دسترس نیست و برداشت پول از طریق رمزارزها دشوار است

تبدیل پی پال به بیت کوین2. LocalBitcoins

وب‌سایت LocalBitcoins بر خلاف eToro مکانی برای معامله فروشندگان و خریداران بیت کوین است که درواقع شما با فروشندگان مستقیم ارتباط می‌گیرید.

در معامله، خریدار باید مقداری کارمزد برای ضمانت تراکنش پرداخت کند؛ دلیل این امر هم کاملا مشخص است چون خریدار می‌تواند بیت‌کوین را برگشت بزند و معامله را فسخ کند.

مزایا: فراگیر بودن معاملات در سطح جهانی

معایب: کارمزد بالا

نحوه خرید بیت کوین با پی پال از طریق LocalBitcoins

1. وارد وب‌سایت شوید و اطلاعاتی از قبیل موقعیت جغرافیایی فروشنده و مقدار بیت کوین مود نیاز را وارد کنید

2. در مرحله بعد لیستی از فروشندگان برای شما نمایش داده شده تا برای خرید یک نفر را انتخاب کنید

شما می‌توانید فروشنده‌ها را بر اساس تعداد معاملات، امتیاز خریداران از معامله و محدوده تبادلات انجام شده دسته‌بندی کنید تا بهترین فروشند مشخص شود.

3. بعد از انتخاب فروشنده برای شما فاکتوری صادر می‌شود که هزینه معامله و مشخصات فروشنده مشخص است.

توجه: در این قسمت حتما یک مرتبه فاکتور خود را بررسی کنید و بعد عملیات پرداخت را انجام دهید.

3. xCoins

درواقع عملکرد  xCoins مانند LocalBitcoins است و شما کافیست مراحل گفته شده در قسمت قبل را برای خرید بیت کوین در این وب‌سایت انجام دهید.

شما همچنین می‌توانید با فروشنده چت آنلاین داشته و برای انتخاب بهترین فروشنده از پیشنهادات این وب‌سایت هم استفاده کنید.

مزایا: گسترده بودن معاملات در سطح جهانی

معایب: کارمزد بالا

خرید و فروش ارز دیجیتال با پی پال4. PaXFUL

 این وب‌سایت به دلیل کارمزد کمی که برای تبدیل پی پال به بیت کوین در نظر گرفته، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تنها کارمزد یک درصدی برای فروشنده بیت‌کوین در نظر گرفته شده است و خریدار شامل کارمزدی نخواهد شد. روش‌های دیگری هم برای پرداخت وجود دارد که کریدیت کارت، دبیت کارت و وسترن یونیون از جمله آنها است.

5. VirWox

 Virvox هم مانند وبسایت Paxful از را‌ه‌های گوناگون پرداختی پشتیبانی می‌کند؛ ولی کارمزد دریافتی از کاربران حدود 2.5 الی 20 درصد متغیر است.

6. Cancoin

یکی دیگر از روش‌های تبدیل پی پال به بیت کوین، استفاده از خدمات وب‌سایت cancion است که کارمزدی بیش‌از 1 درصدی را برای این عملیات در نظر گرفته است. روش‌های پرداختی دیگر این وب‌سایت شامل وسترن یونیون و سوئیفت است.

7. WirexApp 

سایت wirexapp امکانات متفاوتی را تحت اختیارتان قرار می‌دهد. شما درواقع می‌توانید با بیش از بیست نوع ارز فیات و 8 نوع ارز دیجیتال مبادلات خود را انجام دهید.

8. Plus500

وب‌سایتی با خدماتی ارزان قیمت که شما می‌تواند داخل پلت فرم ارائه شده به خرید bitcoin و ارزهای دیگر بپردازید.

آموزش خرید بیت کوین با پی پال

نکاتی که هنگام تبدیل پی پال به بیت کوین باید بدانید

  1. در گذشته امکان ذخیره بیت‌کوین در حساب‌های پی پال وجو نداشت؛ ولی شما امروزه می‌توانید بیت‌کوین را هم در کیف پول خود ذخیره کنید.
  2. نکته قابل توجه اینجا است که باید با توجه به ارزی که در وب‌سایت مشخص شده است خرید انجام دهید. برای مثال زمانیکه موجودی حساب شما از دلار آمریکا است، باید از وب‌سایتی استفاده کنید که از دلار آمریکا پشتیبانی می‌کند؛ وگرنه باید مالیاتی جداگانه برای تبدیل ارز فیات بپردازید.

مزایا و معایب خرید کریپتو با پی پال

پی پال یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند؛ به این ترتیب، به عنوان یک روش پرداخت توسط صرافی‌های متعدد پذیرفته شده است. این واقعیت که بسیاری از کاربران در حال حاضر یک حساب پی پال دارند، خرید کریپتو را در صرافی‌هایی که این سرویس را می‌پذیرند، سریعتر و آسان‌تر می‌کند. برای خرید بیت کوین با پی پال نیازی به متخصص بودن ندارید، فرآیند خرید ساده و سرراست است و تنها چندین مرحله را طی می‌کند؛ به همین دلیل، ممکن است یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای مبتدیانی باشد که تازه وارد دنیای کریپتو می‌شوند. علاوه بر این، پی پال یک پلتفرم امن و قابل اعتماد است و مطمئن خواهید بود که همه تراکنش‌های شما امن و مطمئن هستند. مانند تمام روش‌های پرداخت، PayPal دارای اشکالاتی است؛ یکی از مواردی که ممکن است برای اکثریت علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتال جذاب نباشد، محدودیت شدید تعداد کاربرانی است که می‌توانند کریپتو بخرند. متأسفانه، انتقال پی پال به بیت کوین در همه جای دنیا قابل قبول نیست. برخی از کاربران نیز نگران هزینه‌ها هستند؛ این نگرانی بی‌مورد نیست، زیرا PayPal نسبت به سایر روش‌های پرداخت هزینه‌های بیشتری دارد.

سوالات متداول درباره خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین با پی پال

  • آیا می‌توانیم ارزهای دیجیتال دیگری هم با پی پال خریداری کنیم؟

بله، شما با استفاده از LocalMonero یا LocalCrypto می‌توانید اتریوم یا مونرو را با پی پال خریداری کنید؛ ولی کارمزدهای چنین تراکنشی بسیار بالا بوده و فروشندگان کمی برای چنین معاملاتی وجود دارند.

  • آیا در Coinbaise هم می‌توان بیت‌ کوین را با پی پال خریداری کرد؟

خیر، شما فقط در Coinbase قادر خواهید بود تا بیت کوین خود را بفروشید و پول آن را به حساب پی پال خود واریز کنید.

  • آیا فقط همین روش‌ها برای خرید بیت کوین با پی پال وجود دارد؟

قطعا پاسخ منفی است،‌ ولی وب‌سایت‌هایی که در بالا گفته شد چندین سال در این زمینه فعالیت کرده‌اند و اعتبار زیادی دارند.

وب‌سایت‌های بسیار دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید از خدمات آنها برای خرید بیت‌ کوین استفاده کنید.

توصیه سفیرپیمنت درباره خرید بیت کوین با پی پال

در این مقاله راه‌ های خرید بیت‌ کوین با پی پال را برای شما عزیزان بیان کردیم ولی در هر  صورت خرید بیت‌ کوین با پی پال در ایران زیاد مرسوم نیست و توصیه ما به شما این است که بیت کوین را به روش‌های دیگر که در مقالات آینده به آن اشاره خواهیم کرد خریداری کنید.

پیشنهادات برای  مطالعه:

افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس
نقد کردن درآمد ارزی پی پال
ویزا کارت مجازی برای پی پال

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
محمدحسین روحانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

سلام ببخشید پی پال برا خرید بیت کوین شبکه خاصی رو ارایه میده با میشه در شبکه‌های حاضر هم اقدام به خرید کرد؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز پی پال برای خرید و فروش رمزارز شبکه داخلی خودش رو داره و امکان جابجایی اون به کیف پولهای رایج وجود نداره

   
بختیار کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
من میخوام برای خرید دوج کوین از پی پال اقدام کنم اما فقط چهار ارز بهم نشون میده که دوج بینشون نیست چطور میتونم اضافش کنم به لیست ارزهای پی پالم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز در حال حاضر امکان خرید و فروش همه ارزها بر روی پی پال فراهم نشده و لیست رمزارزها محدود هست.

   
امین کاربر سایت ۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام من شنیدم که خرید بیت کوین با پی پال داخل خود سایت پی پال هم امکان پذیر شده؟ این موضوع واقعیت داره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    این آیتم برای پی‌پال‌های کشور آمریکا وجود دارد و شما می تونید از این طریق اقدام به خرید کنید

   
صادق کاربر سایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

سلام ممنون از مقاله مفیدتون
کیف پول هایی مثل coinbase یا atomic wallet امکانش هست که دسترسیشون به ایرانی ها به خاطر تحریم کنسل بشه؟ اون موقع چه بلایی سر ارزهای دیجیتالی که داخل این والت ها هستن میاد؟
الان به عنوان مثال کیف پول trust از کار افتاده توی ایران
کسانی که trust داشتن، ارزهاشون چی میشه؟؟؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    با سلام و عرض ادب
    خواهش می‌کنم
    بله، این امکان وجود داره و بهتره که برای نگه‌داری ارز داخل این کیف‌پول‌ها محافظه‌کارانه عمل کنید