مسترکارت هدیه مجازی

مسترکارت هدیه مجازی چیست؟

آخرین بروز رسانی:  ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

کارت هدیه مستر کارت پیش پرداخت یک هدیه مناسب برای دوستان شما است. اگرچه وجوه کارت هدیه را می‌توان مانند پول نقد هزینه کرد؛ اما خرید کارت هدیه به جای انتقال پول از یک کیف پول به کیف پول دیگر، شیوه‌ی جذاب‌تری برای هدیه دادن است. برخلاف کارت هدیه‌های مخصوص فروشگاه که فقط در یک مکان قابل استفاده هستند، می‌توان از مستر کارت هدیه در بسیاری از مکان ها استفاده کرد. استفاده از مستر کارت هدیه مجازی مانند استفاده از کارت اعتباری یا نقدی است.

جدول محتوا پنهان

مستر کارت چیست؟

مستر کارت (Mastercard) یک شرکت فناوری‌محور در صنعت پرداخت الکترونیکی جهانی است که از طریق طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و خدمات پرداخت، کار پردازش پرداخت‌های الکترونیکی را انجام می‌دهد. این شرکت با موسسات مختلف در سراسر جهان برای افزایش مشارکت افراد مختلف از جمله کارمندان، موسسات مالی، بازرگانان و مصرف کنندگان در انواع معاملاتی که با استفاده از کارت‌های پرداخت الکترونیکی انجام می‌شوند، همکاری می‌کند.

مسترکارت فناوری و شبکه‌ای را فراهم می‌کند که فرایند پرداخت الکترونیکی را تسهیل می‌کند. این شرکت از کارت‌های اعتباری و نقدی برای پرداخت بهره می‌برد.

مسترکارت هدیه مجازی

مستر کارت هدیه (گیفت) چیست؟

مستر کارت هدیه مجازی یک کارت هدیه است که می‌تواند برای خرید کالا و خدمات در هرجایی که از مستر کارت پشتیبانی می‌کند، استفاده شود. نمی‌توان این کارت‌ها را شارژ کرد و پس از اتمام تاریخ انقضا دیگر قابل استفاده نیستند. کارت هدیه مستر کارت مجازی، به صورت آنلاین قابل استفاده است. بیش از 35.9 میلیون نفر در دنیا تا کنون از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند. می‌توانید از کارت هدیه خود در تمام فروشگاه‌های آنلاین مورد علاقه‌تان، فروشگاه‌های انلاین اپلیکیشن، بازی‌های آنلاین و موارد دیگر استفاده کنید.

مستر کارت هدیه مجازی

پری پید مستر کارت چیست؟

پری پید مسترکارت یک کارت اعتباری نیست، شما فقط می‌توانید وجوه اختصاص داده شده را که روی کارت بارگذاری شده است خرج کنید. از این کارت می‌توان در 25 میلیون فروشگاه در سراسر جهان و آنلاین که Mastercard پذیرفته شده است استفاده کرد.

کارت‌های پیش‌پرداخت انتخاب نهایی و انعطاف‌پذیری برای هزینه‌های روزمره و جایگزین قابل اعتماد برای پول نقد و چک هستند.

این کارت‌های همه‌کاره مزایای زیادی دارند. مستر کارت‌های هدیه یکی از انواع کارت‌های پیش‌پرداخت هستند. در طراحی مسترکارت هدیه می‌توانید از لوگوی شرکت یا طرح‌های عمومی استفاده کنید و آزادی انتخاب دارید.

ویژگی‌های مستر کارت هدیه

مستر کارت هدیه یک کارت اعتباری نیست، شما فقط می‌توانید وجوه اختصاص داده شده را که روی کارت بارگذاری شده است خرج کنید.

انتخابی نهایی و انعطاف‌پذیر برای هزینه‌های روزمره است

هر جایی که مستر کارت پذیرفته است می‌توانید از مستر کارت هدیه خود استفاده کنید.
با خرید مستر کارت هدیه، می‌توانید آن را برای گیرنده یا دارنده کارت شخصی‌سازی کنید

انتخاب‌های مختلفی از کارت‌ها مانند کارت‌های تک بار (یک مسترکارت پیش‌پرداخت یکبار مصرف که فقط تا زمان اتمام موجودی قابل استفاده است) یا کارت مستر کارت قابل شارژ مجدد (که می‌تواند بارها و بارها شارژ شود).

چرا شرکت‌ها خرید مستر کارت هدیه مجازی را ترجیح می‌دهند؟

  • قدرتمندتر و به یاد ماندنی‌تر از پول نقد، کارت‌های فروشگاهی و کوپن‌های هدیه
  • کارت هدیه مسترکارت و نام تجاری شرکت تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی می‌شود.
  • صرفه جویی در زمان و پول با حداقل مدیریت
  • ترجیح مشتریان و کارمندان
  • محبوبیت دو برابر مستر کارت هدیه نسبت به کارت‌های نقدی و فروشگاهی و چهار برابر محبوبیت بیشتر از کالاها. کسی که مستر کارت هدیه را دریافت می‌‌کند، می‌تواند هر چیزی را از هر کسی و در هر زمانی بخرد.
  • قابل انعطاف است و شما می‌توانید مقدار را تا 9999 دلار انتخاب کنید
  • ساده کردن کل فرآیند پاداش
  • افزایش کنترل و شفافیت
  • روشی مقرون به صرفه برای مدیریت هزینه‌های تجاری

مستر کارت مجازی، دیجیتالی و یکبار مصرف  چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

یک “مستر کارت مجازی” در تلفن شما ذخیره می‌شود و می‌توان از آن برای پرداخت بدون تماس فیزیکی کارت در فروشگاه‌ها یا به صورت آنلاین استفاده کرد. یک کارت مجازی شماره کارت، تاریخ انقضا و CVC منحصر به فرد خود را دارد.

“مستر کارت دیجیتال” یک کپی از کارت بانکی فیزیکی شما است که در تلفن شما ذخیره می‌شود. کارت‌های دیجیتال دارای شماره کارت، تاریخ انقضا و CVC مشابه کارت بانکی فیزیکی شما هستند و می توانند با Apple Pay یا Google Pay استفاده شوند.

“مستر کارت یکبار مصرف” یک کارت مجازی است که فقط یک بار قابل استفاده است. پس از پرداخت، نمی توان از جزئیات کارت دوباره استفاده کرد.

چه زمانی باید از مستر کارت مجازی و مستر کارت هدیه استفاده کنید

کارت‌های نقدی مجازی بسیار متنوع هستند و می‌توانید در سناریوهای مختلفی از آن‌ها استفاده کنید.

رویدادها: شرکت‌کنندگان خود را درگیر و تشویق کنید

برنامه‌های بازگشت نقدی: به مشتریان وفادار خود پاداش دهید

تخفیف و تسویه خسارت

هدایا یا هزینه‌های کارمندان: به کارمندان خود پاداش دهید یا بودجه لازم برای خریدهای مربوط به کار را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

ویژگی‌ها و مزایای مستر کارت هدیه

با خرید مستر کارت هدیه، برای عزیزانتان هدایایی عالی بسازید!

با استفاده از مستر کارت هدیه، می‌توانید هر مبلغ دلخواهی را انتخاب کنید و به دوستان و خانواده این آزادی را بدهید که خودشان انتخاب کنند چه چیزی بخرند.

مستر کارت مجازی و مستر کارت هدیه در هر جایی قابل استفاده است.

بدون نیاز به داشتن حساب بانکی می‌توانید مستر کارت هدیه را تهیه کنید.

آیا کارت‌های هدیه مسترکارت منقضی می‌شوند؟

مسترکارت‌های هدیه پیش‌پرداخت قابلیت شارژ مجدد را ندارند. وجوه کارت منقضی نمی‌شوند اما خود کارت پس از تاریخ درج شده روی کارت غیرقابل استفاده خواهد بود.

آیا می‌توان از مستر کارت هدیه پول نقد دریافت کرد؟

بله. در  اکثر کارت‌های پیش‌پرداخت و هدیه مستر کارت، می‌توانید وجه نقد برداشت کنید. با این حال، همه صادرکنندگان کارت‌های پیش پرداخت و هدیه، تراکنش‌های خودپرداز یا خارجی را مجاز نمی‌دانند. برای اطمینان از مجاز بودن این نوع تراکنش‌ها حتما با صادرکننده کارت خود مشورت کنید.

چگونه با استفاده از مستر کارت هدیه به حساب بانکی پول منتقل کنم؟

انتقال به حساب بانکی از طریق دستگاه خودپرداز معمولاً با کارت اعتباری یا نقدی امکان‌پذیر است و با استفاده از کارت‌های هدیه این امکان وجود ندارد.

تفاوت‌های مسترکارت هدیه مجازی

مسترکارت هدیه مجازی قابل شارژ نیست و پس از پایان تاریخ انقضا دیگر نمی‌توانید از آن بهره ببرید. همچنین، مسترکارت هدیه مجازی تنها به صورت آنلاین قابل استفاده می‌باشد و نمی‌توان از آن به صورت فیزیکی استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله مسترکارت مجازی قابل شارژ را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

آیا می توان یک حساب مستر کارت هدیه مجازی را به یک کارت هدیه فیزیکی تبدیل کرد؟

خیر. وجوه را نمی‌توان از حساب‌های مجازی مسترکارت هدیه به مسترکارت هدیه فیزیکی منتقل کرد.

آیا مانده حساب مجازی می تواند منفی باشد؟ 

هرگونه خرید با مبلغی بیشتر از موجودی حساب مجازی مستر کارت هدیه باید رد شود. با این حال، اگر یک نفر مجوزهای لازم را داشته باشد، ممکن است ترکیبی از تأییدهای معلق منجر به تعادل منفی شود.

آیا وجوه حساب مجازی مستر کارت هدیه منقضی می شود؟ آیا هزینه استفاده یا هزینه ماهانه دارد؟

بسته به سایتی که از آن مسترکارت هدیه مجازی تهیه می‌کنید، تاریخ انقضا متفاوت است. همچنین، هیچ هزینه ای در رابطه با استفاده از کارت های هدیه مستر کارت برای خرید وجود ندارد. با این حال، از بعضی حساب‌های مجازی که بیش از 12 ماه متوالی غیرفعال هستند، 4.95 دلار در ماه هزینه عدم فعالیت کسر می‌شود.

حساب های مجازی هدیه مسترکارت چگونه تحویل داده می شوند و تحویل آن ها چه مدت طول می کشد؟

حساب های مجازی هدیه مستر کارت از طریق پست الکترونیکی تحویل داده می‌شوند. این ایمیل شامل دستورالعمل هایی در مورد نحوه فعال سازی و بررسی موجودی کارت هدیه مستر کارت است. حساب مجازی را می‌توان برای خریدهای آنلاین و تلفنی در هر جایی که کارت های اعتباری مستر کارت پذیرفته شود، استفاده کرد.

آیا برای حساب مجازی مستر کارت هدیه حداقل یا حداکثر مقدار وجود دارد؟

حساب های مجازی مستر کارت هدیه با هر مبلغی از 10 دلار تا 250 دلار قابل خریداری است.

مسترکارت هدیه مجازی چیست

خدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی کردیت کارت

خرید مسترکارت و ویزاکارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مستر کارت و ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

نتیجه

مسترکارت هدیه مجازی نوع خاصی از مسترکارت می‌باشد که می‌توان از آن به صورت مجازی و برای خریدهای آنلاین استفاده کرد. این کارت عموما قابل شارژ نمی‌باشد و می‌توان آن را به صورت آنلاین خریداری کرد. در این صورت، اطلاعات کارت به ایمیل کاربری ارسال شده و کارت قابل استفاده می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *