پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

روش های پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

اگرچه تحصیل در کشور ایتالیا و ثبت نام در دانشگاه‌های آن اغلب بدون دریافت هزینه است اما گاهی ممکن است در روند فرایند لازم باشد دانشجو مبلغی را که از سوی دانشگاه تعیین می‌شود تحت عنوان اپلیکیشن فی پرداخت کند. پرداخت اپلیکیشن فی به دلیل مشکلات ارزی ممکن است کمی برای دانشجویان سخت باشد؛ از این رو در ادامه مقاله روش هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که بر اساس آن بتوانید در خصوص نحوه پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا اقدام کنید. پس همراه سفیرپیمنت باشید تا روش پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا را به طور کامل فراگیرید.

 

پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

دور از مسئله تحصیل، ایتالیا کشوری مهاجرپذیر است که اغلب این مهاجران دانشجویان هستند. آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد که حدود 23 درصد از مهاجرین به این کشور از دانشجویان هستند که قصد پذیرش در دانشگاه‌های ایتالیا را دارند. شاید برای شما نیز این سوال وجود داشته باشد که این آمار از دانشجویان مهاجر به کشور ایتالیا به چه دلیل است؟ در واقع آنچه دانشگاه‌های ایتالیایی را برای دانشجویان ایرانی و البته دانشجویان کل جهان جذاب کرده است، حمایت دانشگاه‌های ایتالیایی از بورس استانی و همچنین رتبه برتر دانشگاه‌های این کشور در دنیا است. همچنین لازم به ذکر است که اپلیکشین فی ایتالیا معادل ۲۰ الی ۶۰ یورو است که بسته به رده رشته و مقطع مورد نظر دانشجو تغییر می‌کند. البته بهتر است بدانید که دانشگاه‌های ایتالیایی در مقایسه با کالج‌های آمریکایی اپلیکیشن فی پایین‌تری را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه نکاتی را که لازم است در خصوص اپلیکیشن فی و راه‌های پرداخت آن بدانید ذکر خواهیم کرد:

 

خرید اکانت تریدینگ ویو

 

نکات پرداخت اپلیکیشن فی

  • توجه داشته باشید که پرداخت اپلیکیشن فی در این کشور خارج از پرداختی است که شما برای اخذ ویزا داده‌اید. در واقع این هزینه صرفا برای دانشگاهی است که قصد تحصیل در آن را دارید.
  • نکته مهم دیگری که بهتر است بدانید آن است که پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه‌ها با تایید یا رد شدن مدارک شما در آنجا ارتباطی ندارد و در صورت رد شدن مدارک شما این مبلغ قابل برگشت نیست.
  • پرداخت اپلیکیشن فی ددلاین مشخصی دارد که از سوی دانشگاه تعیین می‌شود و لازم است شما در همان بازه زمانی برای پر کردن فرم و پرداخت اقدام کنید. چنانچه از این بازه زمانی جا بمانید امکان تمدید مجدد آن وجود ندارد. پس بهتر است ددلاین تعیین شده را بر روی سایت دانشگاهی خود چک کنید.
  • در حین پر کردن فرم مربوط به پرداخت اپلیکیشن فی بهتر است اطلاعاتی که از شما خواسته می‌شود مانند رزومه تحصیلی و شغلی، علایق پژوهشی، اسکن مدارک تحصیلی، نمرات آزمون های Toefl,GRE,GMAT, IELTS و… را درست و دقیق وارد کنید. چرا که بر اساس این اطلاعات پرونده شما ساخته می‌شود. همچنین پس از تایید شما و سامبیت شدن اطلاعات دیگر امکان ویرایش اطلاعات این فرم وجود ندارد.

 

 پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

 

 

از چه راه‌هایی می‌توان پرداخت اپلیکیشن فی را انجام داد؟

اگر قصد پرداخت اپلیکیشن فی این کشور را به عنوان یک فردی که در ایران زندگی می‌کند دارید، می‌توانید از دو روش پرداخت فی اپلیکیشن ایتالیا از مسترکارت و ویزا کارت و همچنین پرداخت اپلیکیشن فی از طریق سفیرپیمنت اقدام کنید. برای اگاهی در خصوص نحوه پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا با دو روشی که مطرح کردیم همراه ما باشید‌.

 

استفاده از مستر کارت و یا ویزا کارت برای پرداخت این اپلیکیشن

ویزا کارت و یا مستر کارت از نمونه کارت‌های معتبری است که عموما دانشگاه‌های مختلف برای پرداخت هزینه‌های این چنینی از افراد قبول می‌کنند. به همین دلیل اگر شما به عنوان یک دانشجو قصد ثبت نام و یا ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیایی را داشته باشید لازم است پرداخت اپلیکیشن فی را به وسیله‌ کارت‌های ارزی انجام دهید. البته لازم به ذکر است که در اختیار داشتن مستر کارت و یا ویزا کارت تنها محدود به پرداخت اپلیکیشن فی ارزی این کشور نیست و شما با در دست داشتن آن می‌توانید در سایر سایت‌های خارجی نیز خدمات دریافت کرده و یا خرید و فروش کنید.

بیشتر بخوانید: خرید ارز دیجیتال با مستر کارت ناممکن نیست!

استفاده از خدمات سفیرپیمنت برای پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا

استفاده از این روش پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا روشی آسان و بدون دردسر است. کافی است این پرداخت را به سفیرپیمت بسپارید تا در اولین فرصت پرداخت اپلیکیشن فی شما انجام شود. برای دریافت این خدمات لازم است با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

نتیجه‌گیری

همان‌طور که می‌دانید و در این مقاله نیز بیان کردیم ایتالیا کشوری مهاجرپذیر است و دانشگاه‌های آن میزبان دانشجویان مختلف از سراسر جهان خصوصا ایران هستند. برای ثبت نام در دانشگاه‌های این کشور لازم است تا مبلغی به عنوان اپلیکیشن فی این دانشگاه پرداخت شود که در هر دانشگاهی این مبلغ متفاوت است. لذا دانشجویان باید برای تکمیل فرایند ثبت نام خود در این دانشگاه‌ها و یا برای ادامه تحصیل پرداخت اپلیکیشن فی را انجام دهند. اما پرداخت اپلیکیشن فی این کشور ممکن است برای دانشجویان کمی چالش برانگیز باشد. لذا در این مقاله راه های پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های ایتالیا و نیز آموزش نحوه پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا را مطرح کردیم. شما می‌توانید با استفاده از این مقاله به راحتی نحوه پرداخت اپلیکیشن فی ایتالیا را فراگیرید و آن را بدون هیچگونه مشکلی پیش ببرید.

چنانچه مشکل و یا چالشی در این زمینه داشتید با مشاوران سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *