خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت

آموزش خرید بازی ایکس باکس با سفیرپیمنت

آخرین بروز رسانی:  ۱۵ آذر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید این بازی‌ها است. بازی ایکس باکس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی ویدیویی در جهان است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه و تولید می‌شود. این پلتفرم در سال ۲۰۰۱ با عرضه کنسول ایکس باکس وارد بازار شد و از آن زمان تاکنون با موفقیت‌های چشمگیری همراه بوده است.

بازی ایکس باکس طیف گسترده‌ای از بازی‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که شامل بازی‌های اکشن، ماجراجویی، نقش‌آفرینی، ورزشی، استراتژی و غیره می‌شود. این بازی‌ها توسط استودیوهای داخلی و خارجی مایکروسافت و همچنین سایر توسعه‌دهندگان بازی توسعه داده می‌شوند.

 

خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت (خرید گیفت کارت برای بازی ایکس باکس)

خرید بازی‌ها برای ایکس باکس به راحتی و از طریق گزینه‌های متنوع انجام می‌شود، یکی از این گزینه‌ها استفاده از گیفت کارت است. گیفت کارت‌ها، که به عنوان کارت هدیه نیز معروف هستند، راهی ساده و محبوب برای خرید بازی‌ها در ایکس باکس هستند. در ادامه، در مورد خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت صحبت خواهیم کرد:

 

گیفت کارت ایکس باکس چیست

 

  • خرید گیفت کارت:

اولین قدم برای خرید بازی با استفاده از گیفت کارت، خرید خود گیفت کارت است. شما می‌توانید گیفت کارت خرید بازی ایکس باکس را از فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های الکترونیکی و فروشگاه آنلاین تهیه کنید. این گیفت کارت‌ها معمولاً با مقادیر مختلف قابل خریداری هستند و می‌توانید گیفت کارتی را انتخاب کنید که بازی مورد نظرتان را پوشش دهد.

 

  • رمز گیفت کارت:

هر گیفت کارت ایکس باکس دارای یک رمز یا کد خاص است که باید آن را وارد کنید تا ارزش آن به حساب ایکس باکس شما افزوده شود. این رمز معمولاً در پشت گیفت کارت یا در رسید خرید آن نوشته شده است. بعد از خرید گیفت کارت، رمز را به دقت وارد کنید تا اعتبار آن به حساب ایکس باکس شما اضافه شود.

 

  • استفاده از اعتبار:

پس از وارد کردن رمز، اعتبار متناظر با آن برای خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت به حساب ایکس باکس شما افزوده می‌شود. با این اعتبار، می‌توانید بازی‌ها را به راحتی از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید.

 

انواع گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت‌های ایکس باکس، انواع مختلفی دارند که به شما امکان می‌دهند اعتباری را به حساب ایکس باکس خود اضافه و از آن برای خرید بازی‌ها و محتواهای دیگر استفاده کنید. در ادامه، به توضیح برخی از انواع گیفت کارت‌های ایکس باکس می‌پردازیم:

  • گیفت کارت ایکس باکس Live Gold:

    خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت Gold برای شما عضویت گلد یا طلایی ایکس باکس رافعال می‌کند. عضویت Gold امکانات ویژه‌ای را از جمله بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌های اختصاصی و دسترسی به قابلیت‌های چندنفره آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

  •  گیفت کارت Game Pass:

با استفاده از این گیفت کارت به بیش از صد بازی ایکس باکس و بازی‌های تازه منتشر شده به صورت نامحدود دسترسی داشته دارید. همچنین، با این گیفت کارت، می‌توانید به بخشGame Pass Ultimate دسترسی داشته باشید که شامل عضویت Gold و دسترسی به بازی‌های PC نیز می‌شود.

 

  • گیفت کارت Store:

با استفاده از این گیفت کارت شما برای خرید بازی‌ها و محتواهای دیگر، به حساب ایکس باکس خود اعتبار اضافه می‌کنید. با این گیفت کارت، شما به طور مستقیم از اعتبار خود برای خرید بازی‌ها و محتواهای دیگر استفاده می نمایید.

 

آموزش کسب درامد از سایت playerauctions به صورت تصویری

 

  • گیفت کارت Live Currency:

این گیفت کارت نیز به شما امکان می‌دهد اعتباری را به حساب ایکس باکس خود اضافه کنید که می‌توانید آن را برای خرید بازی‌ها، افزودنی‌ها و محتواهای دیگر در فروشگاه ایکس باکس استفاده کنید.

 

  • گیفت کارت EA Access:

با استفاده از این گیفت کارت عضویت EA Access برای شما فعال می‌شود. با EA Access، شما به بازی‌های انحصاری EA و تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌هاز شرکت EA Sports دسترسی خواهید داشت.

مهم‌ترین نکته برای خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت این است که برای استفاده از آن‌ها باید کد موجود بر روی کارت را در حساب ایکس باکس خود وارد کنید. پس از وارد کردن کد، مقدار مشخصی اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود که می‌توانید از آن برای خرید محتواها و بازی‌ها استفاده نمایید.

 

روش های دریافت گیفت کارت برای xbox

 

روش های دریافت بازی ایکس باکس با استفاده از گیفت کارت

برای دسترسی به بازی‌های ایکس باکس از طریق گیفت کارت از طریق چند روش می‌توانید اقدام کنید:

  • وارد کردن کد گیفت کارت از طریق کنسول:

در ابتدا، کنسول ایکس باکس خود را روشن کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس می‌توانید به منوی “Store” در کنسول دسترسی پیدا کنید. در بخش Store، گزینه‌ی “Redeem Code” را جستجو و بر روی آن کلیک کنید. سپس کد گیفت کارت خود را وارد نمایید و دستورالعمل‌های بعدی را دنبال کنید تا اعتبار مربوطه به حساب شما اضافه شود.

 

  • وارد کردن کد از طریق وبسایت ایکس باکس:

در این روش باید به وبسایت رسمی ایکس باکس (xbox.com) بروید و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید. با ورود به بخش “Redeem Code” می‌توانید کد گیفت کارت خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کد، اعتبار مربوطه به حساب شما اضافه می‌شود.

 

پرداخت هزینه خرید اشتراک بازی و نقد کردن درآمد گیمرها

 

  • وارد کردن کد از طریق اپلیکیشن ایکس باکس:

اگر اپلیکیشن ایکس باکس را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید، از طریق اپلیکیشن به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس مانند مراحل قبلی به بخش “Redeem Code” رفته و کد گیفت کارت خود را وارد کنید. با وارد کردن کد، اعتبار مربوطه به حساب شما اضافه خواهد شد.

بعد از وارد کردن کد، می‌توانید برای خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت اقدام نمایید. همچنین، می‌توانید اعتبار حساب خود را برای خرید موارد دیگر نیز استفاده کنید.

 

نکات کلیدی دریافت گیفت کارت xbox

 

نکات مهم خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران

خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران ممکن است با برخی محدودیت‌ها مواجه شود. در ادامه، به برخی نکات مهم خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران اشاره می‌کنیم:

  • مشکلات پرداخت برای گیفت کارت: همان‌طور که می‌دانید، انجام پرداخت‌های بین‌المللی در ایران با محدودیت‌هایی همراه است.
  • قابلیت استفاده محدود: در برخی موارد، گیفت کارت‌های ایکس باکس ممکن است فقط در کشورهای خاصی قابل استفاده باشند. به عنوان مثال، گیفت کارت‌های ایکس باکس ممکن است برای حساب‌هایی که در ایران ثبت شده‌اند، قابل استفاده نباشند.
  • منابع معتبر: برای خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران، بهتر است از منابع معتبر و قابل اعتماد استفاده نمایید. از فروشگاه‌ها و وبسایت‌های معروف و معتبر اطمینان حاصل کنید و همچنین تحقیقاتی درباره نظرات و تجربیات دیگران در خصوص آن منبع انجام دهید.
  • اعتبار سازی: پس از خرید گیفت کارت، مطمئن شوید که کد مربوطه به درستی اعتبارسازی شده است. برخی از منابع معتبر، پس از خرید، کد را برای شما ارسال می‌کنند و شما باید آن را در حساب ایکس باکس خود وارد کنید تا اعتبار مربوطه به حساب شما اضافه شود. مطمئن شوید که این مرحله را به درستی و با دقت انجام داده‌اید.
  • مدت اعتبار: گیفت کارت‌های ایکس باکس ممکن است مدت اعتباری داشته باشند. بررسی کنید که گیفت کارتی که خریداری می‌کنید چه تاریخ انقضا و مدت اعتباری دارد.

توجه داشته باشید که اطلاعات و وضعیت خرید گیفت کارت‌های ایکس باکس و قوانین مربوطه ممکن است در طول زمان تغییر کنند. بهتر است همواره از منابع رسمی و معتبر استفاده کنید.

 

بررسی نهایی خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت

 

جمع‌بندی

اگر از طرفداران بازی‌های ایکس باکس هستید، حتما می‌دانید که خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت در ایران کار چندان ساده‌ای نیست. روش‌های پرداخت بین المللی در ایران محدود است و پیدا کردن یک روش مطمئن و آسان، کار دشواری است.
سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا به راحتی و بدون دردسر، گیفت کارت ایکس باکس را خریداری کنید. اگر به دنبال یک روش آسان و مطمئن برای خرید گیفت کارت ایکس باکس در ایران هستید، سفیرپیمنت بهترین گزینه برای شما است.

سوالات متداول؛ خرید بازی ایکس باکس با گیفت کارت

گیفت کارت ایکس باکس یک کارت هدیه است که می‌توانید از آن برای خرید بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، برنامه‌ها و سایر محتوای دیجیتال در فروشگاه ایکس باکس استفاده کنید.
گیفت کارت Microsoft یا Xbox در کشورهایی که با کشور صورت‌حساب شما مطابقت ندارد، قابل استفاده نیست.
امکان خرید گیفت کارت برای افراد، در خارج از کشور وجود دارد. شما فقط باید نوعی را انتخاب کنید که در منطقه موردنظرتان پذیرفته شود.
گیفت کارت ایکس باکس معمولا یک سال پس از تاریخ خرید منقضی می‌شود، با این حال، برخی از گیفت کارت‌ها ممکن است تاریخ انقضای طولانی‌تری داشته باشند. برای اطلاع از تاریخ انقضا گیفت کارت خود می‌توانید کد گیفت کارت را در وب‌سایت مایکروسافت وارد کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *