سایت socialpanel24

معرفی و بررسی جامع وب سایت socialpanel24

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

آیا تا به حال به دنبال بالا بردن فالور و یا سابسکرایب پیج ایسنتاگرام و کانال یوتیوب خود بوده‌اید؟ آیا راهی برای افزایش ویو در این دو شبکه اجتماعی وجود دارد؟ جواب این سؤال یقیناً مثبت است. بله اگر شما در این شبکه‌های اجتماعی و یا سایر آن‌ها فعالیت دارید و به دنبال بیشتر دیده شدن ویدئو‌هایتان هستید و یا صاحب کسب و کاری هستید که دوست دارید نتیجه بهتری در این فضاها به دست آورید، می‌توانید از خدمات سایت socialpanel24 استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل، توضیحاتی در رابطه با این سایت به شما ارائه دهیم، پس تا انتهای آن با ما همراه باشید.

 

سایت socialpanel24 چیست؟

این سایت یک سرویس آنلاین برای ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی در بستر اینترنت است که مجموعه‌ای از خدمات آن شامل فالوور اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی را با بهترین کیفیت و سریع‌ترین سرعت ارائه می‌دهد. با کمک این مجموعه می‌توانید صدها سرویس شبکه اجتماعی با کیفیت بالا را تنها با یک کلیک دریافت کنید.

 

به چه دلیل از سایت socialpanel24 استفاده می‌کنیم؟

اگر از کاربران شبکه های اجتماعی هستید، با کلمات لایک، کامنت، فالوور و ویو آشنایی دارید؛ برای مثال کاربران اینستاگرام می‌توانند از تمامی سرویس‌های این سایت استفاده کنند. این سایت یکی از معتبرترین سایت‌ها برای افزایش آمار رسانه‌های اجتماعی در جهان است. بسیاری از کاربران ایرانی از این مجموعه برای بالا بردن بازدید شبکه‌های اجتماعی و درخشش خود استفاده می‌کنند. یکی از عواملی که باعث افزایش محبوبیت پنل اجتماعی شده است، ارائه خدمات مختلف شبکه‌های اجتماعی است. برخی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه به صورت زیر است:

 

  • سایت socialpanel24 فقط به محصولات و کالاهایی با کیفیت بالا کار می‌کند.
  • پنل این سایت بهترین قیمت‌ها را در بازار به شما ارائه می‌کند.
  • وب‌سایت سوشال پنل 24 از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است.
  • امکان استرداد وجه توسط این مجموعه وجود دارد.
  • این پنل هر روز خدمات خود را به‌روزرسانی می‌کند.

 

سایت socialpanel24 چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

 

سرویس Instagram

یکی از پرکاربردترین ارائه‌دهندگان خدمات اجتماعی، پنل اینستاگرام با بیشترین تعداد کاربر در جهان است. اینستاگرام یکی از بهترین و جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است! با ارائه خدمات برای اینستاگرام می‌توانید از رقبای خود جلوتر باشید. عکس‌ها یا ویدیوهای اینستاگرام خود را با صدها لایک واقعی تقویت کنید، بینندگان زنده را در لایو اینستاگرام خود بالا ببرید یا حتی نظرات شخصی ارسال کنید. با Socialpanel24 می‌توانید بازاریابی اینستاگرام خود را به سطح خوبی ارتقا دهید.

 

سرویس Facebook

فیس‌بوک یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد است که در حال حاضر برای ایرانیان فیلتر است؛ اما این چیزی از محبوبیت این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی کم نمی‌کند. اگر می‌خواهید صفحه فیس بوک خود را محبوب‌تر کنید، در سایت Socialpanel24 می‌توانید تمام خدمات را برای تبلیغ پروفایل خود انجام دهید. لایک‌های فیس‌بوک و نظرات را زیر پست‌های خود به راحتی بالا ببرید. برای انجام این کار کافی است در قسمت داشبورد پنل این سایت اقدام به بالا بردن پست‌ها و یا نظرات خود شوید.

 

سرویس Twitter

توییتر یکی از قدیمی‌ترین و شاید جدی‌ترین شبکه اجتماعی در جهان است که می‌توانید اخبار و رویدادهای جدید را به اشتراک بگذارید یا حتی داستان‌های کوتاه را در آنجا ببینید. از آنجایی که این یک شبکه اجتماعی بزرگ است، نمی‌توانید به راحتی به بازیدید بالایی برسید؛ اما با پنل سایت socialpanel24 می‌توانید تعداد لایک‌های توییت خود را افزایش دهید.

 

سرویس Youtube

ویدئوهای جدیدی هر روز توسط کاربران در یوتیوب مشاهده می‌شود. اگر می‌خواهید ویدیوهای YouTube خود را به نمایش عموم بگذارید و یا بازدید آنها را بالاتر ببرید به راحتی می‌توانید از خدمات یوتیوب سایت socialpanel24 استفاده کنید. ویدئوهای کانال شما برای بیشتر دیده شدن نیاز به دنبال کنندگان بیشتری دارند که در این سایت می‌توانید دنبال کننده باشید و یا سابسکرایب بیشتری را دریافت کنید.

 

ثبت‌نام در socialpanel24

قبل از هرکاری برای استفاده از خدمات سایت socialpanel24 باید ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را بسازید. برای این کار روی “Sign up” کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. این اطلاعات شامل ایمیل، نام کاربری، نام، نام خانوادگی، حساب اسکایپ، رمز عبور و تأیید اینکه شما ربات نیستید می‌باشد. توجه داشته باشید که قطعاً به یک حساب کاربری Skype نیاز خواهید داشت.

 

ثبت‌نام socialpanel24

 

پس از تأیید اطلاعات و حساب خود، به صفحه اصلی هدایت می‌شوید که در آن باید نام کاربری و رمز عبور خود را برای دسترسی به حساب خود وارد کنید. همانطور که می‌بینید، در سمت چپ تعداد سفارش‌های ثبت شده در سایت socialpanel24، میزان هزینه‌ها و پرداخت‌هایی که در صندوق خود انجام داده‌اید، وضعیت سرویس در حال کار و وضعیت حساب کاربری را مشاهده می‌کنید، که طبیعی است لازم به یادآوری است که می‌توانید 100 تا 500 سفارش را در سایت ثبت نمایید.

 

اطلاعات خود را تایید کنید socialpanel24

 

وریفای اکانت سایت socialpanel24

چنانچه قصد وریفای کردن اکانت socialpanel24 دارید به قسمت پشتبانی سایت ما پیام دهید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستتند و یک حساب وریفای شده سوشال پنل به شما تحویل خواهند داد.

 

نحوه پرداخت هزینه‌ها در socialpanel24

برای پرداخت و شارژ اکانت socialpanel24 ابتدا باید یک اکانت بسازید که در قسمت قبل نحوه ساخت اکانت را توضیح دادیم. پس از آن باید وارد حساب کاربری خود شده و در اینجا در قسمت “Have you spent” روی گزینه “Deposit More” کلیک کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.

 

پرداخت هزینه ها در socialpanel24

 

در این صفحه باید اطلاعات حساب خود را در قسمت افزودن بودجه به socialpanel24 وارد کنید. ابتدا باید روش پرداخت خود را انتخاب نمایید. روش پرداخت شما می‌تواند کارت اعتباری، پرفکت مانی، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین و سایر حساب‌های اعتباری باشد. در قسمت بعدی باید مبلغ پرداختی را که می‌خواهید به دلار یا سنت انجام دهید را وارد نمایید. این پرداخت هزینه و اعتبار حساب شما را نشان می‌دهد. در انتهای این صفحه، باید قبل از پرداخت اطلاعاتی را مطالعه کنید، از جمله موارد زیر:

 

کارتی که با آن پرداخت را انجام می‌دهید

برای پرداخت می‌توانید از هر نوع کارتی اعم از ویزا، مسترکارت یا اکسپرس یا سایر کارت های اعتباری استفاده کنید که همگی برای پرداخت سایت socialpanel24 قابل قبول هستند. البته کارت‌های اعتباری باید به نام شما باشند و حداقل مبلغ سپرده 25 دلاری داشته باشند.

 

 پرداخت خودکار اسکریل

به عنوان یکی از روش‌های پرداخت در کشورهای درجه یک نیز در اینجا برای پرداخت در سایت socialpanel 24 فعال است که باید حداقل 5% معادل 5 دلار پرداخت کنید. نکته جالب در مورد Skrill Auto Pay این است که پاداش پرداختی بیش از 1000 دلار دریافت خواهید کرد.

 

 پرفکت مانی

به عنوان بهترین مدل پرداخت نیز در وب سایت socialpanel24 برای شما موجود است. برای پرداخت از طریق پرفکت مانی باید حداقل 2 دلار پرداخت کنید تا پاداش 2.5 درصدی دریافت کنید و از 100 دلار تا 499 دلار، 5 درصد پاداش دریافت کنید.

 

 وب مانی

یکی دیگر از روش های پرداخت در سایت socialpanel24 برای بارگذاری حساب شما می‌باشد که پرداخت اتوماتیک برای شما فعال شده است و حداقل پرداخت شما می‌تواند 2 دلار باشد و مبلغ پاداشی که از این پرداخت دریافت می‌کنید 2.5 درصد است. اگر از 100 دلار تا 499 دلار پرداخت کنید، 5 درصد پاداش دریافت خواهید کرد که معادل 500 دلار است.

 

پرداخت با Payoneer

روش دیگری است که می‌توانید به عنوان روش پرداخت وارد نمایید. حداقل پرداخت شما باید 50 دلار باشد، بنابراین 5٪ به عنوان کارمزد در نظر گرفته می‌شود، این پاداش چیزی حدود 100 دلار به اضافه سپرده شما خواهد بود. در مرحله بعد، پس از وارد کردن مبلغ پرداخت و نوع کارت اعتباری، باید گزینه “Continue with Pay” را انتخاب کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید. پنجره‌ای باز می‌شود که در آن ابتدا باید شماره کارت، تاریخ انقضا و “CVV” خود را وارد کنید، سپس روی گزینه “Pay” کلیک کنید تا مشخصات حساب خود را بررسی کرده و پرداخت را انجام دهید.

 

پرداخت توسط Payoneer

 

شما می‌توانید با پرداخت هزینه کارت اعتباری و یا سایر درگاه‌های اینترنتی، میزان موجودی حساب سایت را شارژ کنید. پس از شارژ حسابتان به راحتی قادر خواهید بود برای دریافت خدمات موردنظرتان مانند لایک اینستاگرام، کامنت و یا سایر خدمات شبکه‌های اجتماعی اقدام نمایید.

 

سایت socialpanel24 از چه درگاه‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند؟

به طور کلی این مجموعه از درگاهای پی پال، پرفکت مانی، ووچر، وب مانی و سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. تمامی درگاهای ذکر شده دارای کارمزدهای متفاوت هستند و در این سایت پشتیبانی می‌شوند. چنانچه قصد شارژ حساب خود را در سایت socialpanel24 دارید پیشنهاد می‌کنیم که این کا را با خرید پی پال وریفای شده انجام دهید. این روش مطمئن‌ترین و در حال حاظر امن‌ترین روش در میان سیستم های پرداختی در جهان است.

 

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب پرفکت مانی

 

چه سایت‌های مشابه socialpanel24 وجود دارند؟

  • 3fastpanel.id
  • apnismm.in
  • apprayan.com
  • rmspanel.com
  • follownic.com
  • justanotherpanel.com
  • bulkfollows.com

 

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران socialpanel24

سفیرپیمنت ارائه دهنده بهترین خدمات ارزی با مناسب‌ترین قیمت دلار در ایران است. اگر شما به دنبال شارژ و یا وریفای کردن حساب خود در سایت socialpanel24 هستید، ما این کار را با نازل‌ترین قیمت ممکن برای شما انجام ‌خواهیم داد. تمامی حساب‌های بین‌المللی مانند پی پال ، اسکریل، پایر و… را از ما بخواهید.

 

پیشنهاد مطالعه: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

 

چکیده کلی از مقاله

در این مقاله به توضیحات کاملی در رابطه با سایت socialpanel24 پرداختیم. خدمات شبکه‌های اجتماعی امروزه امری است که بسیاری از کسب‌وکارها به آن احتیاج دارند. چنانچه شما هم به دنبال این خدمات هستید، می‌توانید این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت خدمات انتخاب نمایید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *