معرفی سایت‌های دورکاری ایرانی و خارجی

معرفی سایت‌های دورکاری ایرانی و خارجی

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ تیر, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

استفاده از سایت‌های دورکاری و فریلنسری در سال‌های اخیر توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین مردم کسب کند. فعالیت در این کارها به‌ گونه‌ای است که شما در هر زمان و به میل خود قادر به انجام فعالیت‌های مربوطه هستید. در سال‌های اخیر سایت‌های بسیار زیادی شروع به فعالیت در این زمینه کرده‌اند و این در صورتی است که نمی‌توان همۀ آن‌ها را معتبر دانست؛ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین و معتبرترین سایت‌های دورکاری داخلی و خارجی بپردازیم.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت استخدام خارجی

دورکاری چیست؟

معنای کار از خانه یا از راه دور با استفاده از فناوری مدرن و ارتباطات راه دور برای حفظ ارتباط با کارفرما یا کسب و کار خود است و دورکاری نام دارد. دورکاری به افراد این امکان را می‌دهد که هر هفته یک یا چند روز یا تمام وقت در خانه، یک کافه محلی با WiFi یا در یک مرکز محلی دورکاری کار کنند. دورکار از ابزارهای ارتباطی برای انجام وظایف کاری از یک مکان دور استفاده می‌کند و در طول بیست سال گذشته، این عمل بسیار رایج شده است.

طبق گزارش و تعریف Dictionary.com، دورکاری عبارت است از:
“استفاده از رایانه‌های خانگی، تلفن و… برای اینکه فرد بتواند از خانه کار کند و در عین حال ارتباط خود را با همکاران، مشتریان یا دفتر مرکزی حفظ نماید.”

مشاغلی که می‌توان به صورت دورکاری انجام داد

در اینجا لیستی از شغل‌های دورکاری ایده‌آل برای شما آمده است:

  • حسابداری
  • معاون اداری
  • تحلیلگر مالی
  • برنامه‌نویس کامپیوتر، مهندس نرم‌افزار
  • منشی ورود اطلاعات
  • مدیر پایگاه داده
  • مهندس
  • طراح گرافیک، تصویرگر
  • مسئول بیمه
  • برنامه‌ریز بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ
  • امور حقوقی
  • کارشناس روابط ‌عمومی، سخنران
  • محقق و تحلیلگر
  • نماینده فروش، نماینده خدمات مشتری، آژانس مسافرتی
  • کارگزار بورس
  • بازاریاب تلفنی
  • مترجم
  • طراح وب‌سایت
  • نویسنده، تولیدکننده محتوا، ویراستار
    شما با استفاده از سایت‌های دورکاری و داشتن تخصص لازم قادر به انجام هر یک از موارد بالا خواهید بود.

بیشتر بخوانید: سریع‌ترین روش برای پراخت فوری با پی پال

سایت‌های دورکاری

استخدام مشاغل دورکاری در چه سایت‌های ایرانی وجود دارد؟

کارلنسر، دورکاری، حامی ورکس، پونیشا و پارسکدرز

این سایت‌ها از شناخته شده‌ترین سایت‌های فریلنسری ایرانی هستند که امکان کسب درآمد از طریق دورکاری را برای شما فراهم می‌کنند. اگر در هر یک از زمینه‌های تایپ، ترجمه، نویسندگی، جمع‌آوری اطلاعات و تولید محتوا، طراحی و توسعه وب، برنامه‌نویسی، محاسبات و مهندسی، هنر و طراحی، آموزش و مشاوره، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و SEO و رفع اشکالات کمک‌درسی و… مهارت دارید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه فعالیت و کسب درآمد از طریق این سایت‌های دورکاری را از دست ندهید.

 

سایت‌های فریلنسری ایرانی

بهترین سایت‌های فریلنسری و دورکاری خارج از کشور

۱. FLEXJOBS(انتخاب برتر ما به عنوان بهترین سایت‌های دورکاری خارجی)

Flexjobs در حال حاضر بیش از ۳۶۰۰۰ آگهی شغلی فعال از ۴۰۰۰ شرکت را فهرست می‌کند. همه آنها در دسته‌های صنعتی، فرصت‌های تمام وقت و مشاغل آزاد سازماندهی شده‌اند.
شما می‌توانید هر فرصت شغلی را از سطح ابتدایی گرفته تا مشاغل اجرایی و مدیریتی بیابید که اکثر آنها مشاغل از راه دور و انعطاف‌پذیر هستند.
Flexjobs مانند بسیاری از وب‌سایت‌های دیگر که در زیر فهرست شده‌اند، رایگان نیست و جهت عضویت ملزم به پرداخت مبلغی اندک خواهید بود.

۲. We Work Remotely

اگر به دنبال جایگزین رایگان Flexjobs هستید، We Work Remotely یکی از آنهاست.
این پلتفرم به‌عنوان یکی از برترین وب‌سایت‌های دورکاری برای شرکت‌ها و فریلنسرها است و کاربران خود را با موقعیت‌های شغلی در شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها از سراسر جهان مرتبط می‌کند.
در حالت ایده‌آل، متقاضیان باید مهارت‌ها و تخصص‌های کار از راه دور و پیشینه تحصیلی بالاتر برای داشتن مشاغل بالقوه داشته باشند. کاربران این پلتفرم تضمین می‌کنند که این سایت کلاهبرداری نیست و به صورت حرفه‌ای خدمات‌دهی می‌کند.

طیف گسترده‌ای از مشاغل سرگرم‌کننده از راه دور در We Work Remotely فهرست و دسته‌بندی شده است.

  • برنامه‌نویسی
  • توسعه‌دهنده
  • بازاریابی
  • مدیریت بازرگانی و اجرایی
  • طرح
  • پشتیبانی مشتری
  • برنامه‌نویسی و طراحی

توجه داشته باشید که We Work Remotely به طور مستقیم برنامه‌ها را مدیریت یا در آن‌ها دخالت نمی‌کند. در عوض، پیوندی را به کارفرما ارائه می‌دهد تا بتوانید رزومه و نمونه‌کارهای خود را ارسال کنید و فرایند استخدام را مستقیماً با کارفرمای احتمالی انجام دهید.
برای اینکه کارفرما بتواند شغلی را در We Work Remotely پست کند، باید هزینه‌ای معادل ۲۹۹ دلار برای یک شغل پرداخت شود و این شغل خاص در وب‌سایت به مدت ۳۰ روز نمایش داده می‌شود.

۳. ProBlogger Jobs Board

همان‌طور که از نام آن پیداست، ProBlogger Jobs سایتی است که مشاغل نویسندگی محتوا را به فریلنسرها ارائه می‌دهد و نویسندگان محتوا را برای تولید مطالب باکیفیت برای شرکت‌های مختلف استخدام می‌کند.
در این سایت مشاغل فهرست شده را می‌توان بر اساس سطح، موقعیت، نوع و صنعت، و طول یا مدت کار یا قرارداد فیلتر کرد.

در این مورد از سایت‌های دورکاری خارجی بر خلاف همتایان خود، اکثر کارفرمایان به دنبال نویسندگان باتجربه یا سطح متوسط نیاز دارند و اکثر کسانی که در ProBlogger Jobs تبلیغ می‌کنند، نمونه کار مرتبط را درخواست می‌کنند تا پتانسیل شما برای استخدام را بسنجند و مطمئن شوند که خدمات شما با ارزش است.

۴. UPWORK

Upwork یکی از شناخته شده‌ترین وب‌سایت‌های دورکاری است که مشاغل را به متخصصان مستقل و همکاری از راه دور متصل می‌کند.

این پلتفرم یکی از برجسته‌ترین سایت‌های کار از راه دور است که فعالیت در مجموعه عظیمی از دسته‌ها را برای شما فراهم می‌کند. ثبت‌نام در Upwork رایگان است.
Upwork همچنین به فریلنسرها پیشنهاد می‌کند تا برای سنجش مهارت‌های خود در آزمون‌های مهارت‌سنجی شرکت کنند.

ساسایت‌های فریلنسری خارجییت های فریلنسری خارجی

۵. FREELANCER.COM

Freelancer.com مستقر در استرالیا به عنوان یکی از بهترین سایت فریلنسری خارجی شناخته می‌شود.
این پلتفرم یک عضویت رایگان ارائه می‌دهد که به فریلنسرها اجازه می‌دهد حداکثر ۸ پروژه در ماه پیشنهاد دهند؛ با این حال، شما می‌توانید طرح کاربری خود را به طرح‌های عضویت پولی ارتقا دهید (از ۰٫۹۹ دلار تا ۵۹٫۹۵ دلار) که مزایای خاصی مانند کمک هزینه‌های بیشتر برای پیشنهاد، پروفایل‌های سفارشی، قابلیت‌های برداشت روزانه و مزیت پیشنهاد برای پست‌های شغلی با قیمت بالاتر را ارائه می‌دهد.

بیش از ۲۰ میلیون کاربر و ۱۰ میلیون شغل به طور مرتب در این مورد از سایت‌های دورکاری فعالیت دارند.
Freelancer.com دارای یک سیستم پیام‌رسانی داخلی است که در آن مشتری و فریلنسر می‌توانند به طور مستقیم با هم ارتباط برقرار کنند و در مورد جزئیات پروژه بحث کنند؛ همچنین سایت دارای یک شاخص زمان برای نظارت بر پروژه‌ها و بهره‌وری است.

خدمات سفیرپیمنت در زمینۀ سایت‌های دورکاری

حتماً متوجه شده‌اید که با فعالیت در سایت‌های فریلنسری خارجی هزینه‌ای که دریافت می‌کنید به دلار خواهد بود اما به نظر شما امکان خارج کردن آن و انتقال به کارت‌ها و بانک‌های ایران مقدور است؟ برداشت و نقد کردن هزینه فعالیت در این سایت‌ها از طریق سازمان‌های مالی معتبر بین‌المللی قابل انجام است؛ به همین دلیل شما ملزم به خرید پی پال یا سایر موارد مشابه خواهید بود. راه دیگر نقدکردن درآمد این سایت‌های دورکاری استفاده از خدمات Safirpayment است. شما با ثبت درخواست و تماس با پشتیبانان ما پس از طی مراحل مربوطه قادر به دریافت معادل ریالی ارز خود بدون هیچ‌گونه پیگیری و نگرانی خواهید بود.

بیشتر بخوانید: آموزش رایگان فارکس از صفر تا صد

چکیده مقاله

در این مقاله به معرفی بهترین سایت‌های دورکاری داخلی و خارجی پرداختیم. استفاده از این سایت‌ها به خصوص برای دانشجویان می‌تواند مفید باشد. اگر دارای یک تخصص هستید و در حال حاضر توانایی کار در بیرون از منزل برای شما فراهم نیست، این موارد بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد شما خواهند بود. از اینکه وقت خود را جهت مطالعه این مقاله صرف کردید از شما کمال تشکر را خواهیم داشت.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
فرشاد کاربر سایت ۱۲ تیر ۱۴۰۱

یکی از بهترین مقاله هایی بود که در زمینه سایت‌های دورکاری خونده بودم ?? به خصوص اینکه جنبه تبلیغ نداشت