پرداخت در MQL5

پرداخت در سایت MQL5 + شارژ اکانت MQL5

آخرین بروز رسانی:  ۳ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

سایت MQL5 دارای خدمات منحصربه‌فردی برای کاربران پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 5 و متاتریدر 4 است:  تجزیه و تحلیل فنی و معاملات با امکانات کامل، پلتفرم تجارت اجتماعی (با سیگنال‌های معاملاتی)، بازار برنامه‌های تجاری، سرویس میزبانی مجازی، و … . سایت MQL5 این امکان را برای همه بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا آزادانه در مورد برنامه‌نویسی در MetaQuotes Language 5 (MQL5) و MetaQuotes Language 4 (MQL4)، تجارت، سیستم‌های معاملاتی خودکار، تست استراتژی و استفاده از شاخص‌های فنی در MetaTrader 5 و MetaTrader 4 ارتباط برقرار کنند. در این مقاله به نحوه پرداخت در MQL5، نحوه برداشت پول و امنیت عملیات می‌پردازیم.

 

بخش‌های مربوط به پرداخت در سایت MQL5

5 بخش مربوط به پرداخت در سایت MQL5 به شرح زیر هستند:

  1. امنیت عملیات
  2. شارژ اکانت MQL5
    کارت بانکی
    گزینه‌های شارژ اضافی
  3. برداشت از حساب
    کارت بانکی
    وب مانی
  4. چگونه از خدمات MQL5 سود ببریم
  5. نحوه خرید خدمات و برنامه‌های تجاری

شما می‌توانید حساب MQL5 خود را شارژ و با استفاده از کارت‌های بانکی و سایر سیستم‌های پرداخت محبوب، هزینه خدمات موجود را پرداخت کنید؛ تمامی پرداخت‌ها به دلار آمریکا انجام می‌شود.

 

بخش‌های مختلف سایت mql5 برای پرداخت

 

خدماتی وب سایت MQL5.com

در اینجا به بررسی مختصر خدمات سایت MQL5 برای تریدرها (معامله‌گران) می‌پردازیم.

 

بازار

خرید و فروش برنامه‌های تجاری به زبان‌های MQL4 و MQL5

 

سیگنال‌ها

کپی کردن معاملات موفق معامله‌گران که با گزینه نظارت و آمار معاملات جامع ارائه می‌شود.

 

میزبانی مجازی

یک راه حل VPS بومی برای عملکرد 24 ساعته در 7 روز هفته، بدون خرابی پایانه‌های تجاری متاتریدر.

 

فریلنسری

بزرگترین خدمات فریلنسری برای سفارش ربات‌های تجاری MQL4 و MQL5 و نشانگرهای فنی.

 

MQL5 Cloud Network

منابع اضافی برای بهینه‌سازی سریع استراتژی‌های معاملاتی

 

 

امنیت عملیات پرداخت در MQL5

هنگام پرداخت در MQL5، جزئیات پرداخت یا شماره کارت ذخیره نمی‌شود و داده‌های پرداختی که کاربر وارد می‌کند از طریق یک کانال امن به سیستم پرداخت انتخابی کاربر ارسال می‌شود. اگر با فعال کردن چنین پرداخت‌هایی موافقت کنید، پرداخت‌های مکرر چگونه انجام می‌شوند؟ سیستم پرداخت، داده‌های ورودی در حین پرداخت را تأیید می‌کند، در صورت تأیید موفقیت آمیز، سیستم یک رمز پرداخت ویژه تولید می‌کند و آن را فقط با وب سایت MQL5.com به اشتراک می‌گذارد. سیستم پرداخت می‌تواند این شناسه پرداخت را فقط از سایت MQL5.com، فقط از طریق کانال‌های امن و فقط از یک آدرس IP خاص بپذیرد.

بنابراین برای تکمیل پرداخت مکرر، فقط یک توکن به سیستم پرداخت منتقل می‌شود که بر اساس آن سیستم جزئیات پرداخت خریدار را شناسایی می‌کند. پرداخت در MQL5 به صورت پرداخت‌های خودکار ایمن و بدون ذخیره یا پردازش جزئیات پرداخت شما، انجام می‌شود؛ علاوه بر این، حتی اگر توکن لو رفته باشد، نمی‌توان از آن به طور غیرقانونی در وب سایت‌های دیگر استفاده کرد.

 

نکات مهم عملیات پرداخت

تمامی عملیات‌های پرداختی که یک‌بار انجام می‌شوند یا چندبار تکرار خواهند شد، نیاز به تأیید با کد ارسالی از طریق پیامک یا تلگرام به شماره تلفنی که در بخش امنیت پروفایل مشخص کرده‌اید، دارند. شماره تلفن پروفایل را فقط با وارد کردن کدهای تأیید که هم به شماره قدیمی و هم به شماره جدید ارسال می‌شود، می‌توان تغییر داد. تمام این اقدامات، بالاترین سطح امنیت پرداخت در MQL5 و محافظت در برابر تراکنش‌های غیرمجاز را ممکن می‌سازد.

توجه: برای اینکه بتوانید از خدمات غیررایگان MQL5 استفاده کنید، باید یک شماره تلفن معتبر داشته باشید که بتوانید کدهای تایید را از طریق پیامک یا تلگرام دریافت کنید.

 

 

همچنین به دلایل امنیتی محدودیت برداشت نیز تعیین شده است. محدودیت روزانه پیش‌فرض یک عملیات برداشت در MQL5 1000 دلار است. مدیریت وب‌سایت MQL5.com می‌تواند محدودیت برداشت را در موارد خاص برای فروشندگان موفق و ارائه‌دهندگان سیگنال افزایش دهد.

 

پرداخت در MQL5 برای شارژ خدمات

کاربران MQL5.community می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف به شارژ اکانت MQL5 خود بپردازند و هزینه خدمات موجود را پرداخت کنند. لطفا توجه داشته باشید که برخی از روش‌های پرداخت را نمی‌توان برای برداشت استفاده کرد.
روش‌های برداشت موجود برای حساب شما به طور خودکار بر اساس موقعیت جغرافیایی شما تعیین می‌شود. این روش‌ها را می‌توانید در بخش پرداخت‌های نمایه خود مشاهده کنید.
پرداخت در MQL5 برای شارژ خدمات در چند مرحله کوتاه قابل انجام است:

  1. وارد MQL5.community شوید، نمایه خود را باز کنید و به بخش Payments بروید.
  2. گزینه “Top up MQL5 Services” را انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد، شما باید یکی از سیستم‌های پرداخت موجود را با کلیک بر روی آن انتخاب نمایید.

 

 

گزینه‌های شارژ سریع نیز قابل دسترسی هستند. برای دسترسی به این گزینه، نشانگر ماوس را روی نمایه خود در گوشه بالا سمت راست قرار دهید و روی «Top up MQL5 Services» کلیک کنید.

 

 

وب سایت MQL5.com جزئیات پرداخت یا شماره کارت شما را ذخیره نمی‌کند. هنگامی که شارژ اکانت MQL5 را انجام می‌دهید، محصولی را در بازار خریداری می‌نمایید یا در یک سیگنال مشترک می‌شوید، داده‌ها توسط سیستم پرداخت انتخابی تأیید می‌شود و اطلاعات شما در سایت MQL5 ذخیره نخواهد شد.
در ادامه به روش‌های مختلف پرداخت در MQL5 برای شارژ خدمات حساب، اشاره می‌کنیم:

 

معرفی جامع 16 سایت مشابه با تریدینگ ویو

 

پرداخت در MQL5 از طریق کارت بانکی

شما می‌توانید حساب خدمات MQL5 خود را با استفاده از کردیت و دبیت کارت‌های Visa، Mastercard، JCB، UnionPay و سایر سیستم‌ها شارژ کنید. مراحل این کار به صورت زیر است:

  • روش ترجیحی خود را انتخاب کنید.
  • مقدار شارژ مورد نظر را به دلار آمریکا مشخص و عملیات را تایید نمایید. اگر از حساب بانکی غیر دلاری پرداخت کنید، ارز به صورت خودکار تبدیل خواهد شد.

 

 

  • با این کار صفحه فرم پرداخت باز می‌شود که از آن به وب‌سایت سیستم پرداخت مناسب هدایت می‌شوید.

مشخصات و اطلاعات کارت خود را مشخص و تراکنش را از حساب بانکی خود تأیید کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن تراکنش، بلافاصله مبلغ مناسب به حساب MQL5 شما اضافه می‌شود.

توجه: وب سایت MQL5.com جزئیات پرداخت یا شماره کارت شما را ذخیره نمی‌کند. تأیید تراکنش برای عملیات شارژ، خرید بازار یا اشتراک سیگنال، در سمت سیستم پرداخت انجام می‌شود.

بخش پرداخت‌ در MQL5: تاریخچه کاملی از پرداخت های شما (تاریخ، تعداد و نوع عملیات، پرداخت کننده، ذینفع و مبلغ) ارائه می‌دهد. فیلد Payer حاوی آخرین ارقام شماره کارت و صاحب آن است، در حالی که فیلد Beneficiary نام شما یا ورود به سیستم MQL5.community را نشان می‌دهد. همان داده‌ها در توضیحات معامله نشان داده شده است؛ مبلغ تراکنش نیز با رنگ آبی در انتهای خط مشخص است.

  • اکنون می‌توانید با استفاده از این وجوه هزینه خدمات را پرداخت نمایید.

 

شارژ خدمات MQL5 با استفاده از سایر سیستم‌های پرداخت

علاوه بر روش قبلی برای پرداخت در MQL5، شما می‌توانید از سیستم‌های پرداخت محبوب آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا استفاده کنید. کاربران این مناطق باید گزینه‌های مناسب را انتخاب و دستورالعمل‌ها را برای عملیات شارژ دنبال کنند. همه عملیات‌ها امن هستند و تراکنش‌ها به صورت خودکار انجام می‌شوند.

توجه: حتی اگر روش شارژ سریع را انتخاب کنید، وب‌سایت MQL5.com جزئیات پرداخت یا شماره کارت شما را ذخیره نمی‌کند.

 

بایننس (Binance) چیست؟ آموزش کامل صرافی بایننس

 

برداشت از حساب MQL5

مراحل اولیه زیر برای برداشت با هر یک از روش‌ها مورد نیاز است:

  1. وارد MQL5.community شوید، نمایه خود را باز کنید و به بخش Payments بروید.
  2. در منوی بخش روی «Withdraw from account» کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد، یک سیستم پرداخت را برای برداشت انتخاب کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که سیستم پرداخت در MQL5 برای عملیات برداشت کمیسیون دریافت می‌کند.

گزینه‌های برداشت سریع نیز از هر صفحه‌ای از وب‌سایت MQL5.community قابل دسترسی است. برای انجام این کار، نشانگر ماوس را روی نمایه خود در گوشه بالا سمت راست قرار دهید و گزینه “Withdraw from account” را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، دستورالعمل‌های گام به گام برداشت وجه به کارت بانکی یا از طریق WebMoney را بررسی خواهیم کرد.

 

عملیات پرداخت در MQL5 و برداشت به کارت بانکی

توجه داشته باشید که برداشت از سیستم پرداخت MQL5.community دارای محدودیت‌هایی است.

اجازه دهید مثالی از نحوه برداشت پول از حساب MQL5 به کارت را در نظر بگیریم:

  • صفحه برداشت را باز کنید، مطمئن شوید که مبلغ در حساب شما موجود است و برداشت به کارت را انتخاب کنید.
  • مبلغ برداشت و مشخصات کارتی که می‌خواهید وجه را به آن انتقال دهید، مشخص نمایید. سپس روی “Withdraw” کلیک کنید.

 

 

  • برداشت را با استفاده از کد تأیید ارسالی از طریق پیامک در شماره تلفن همراه خود که در پروفایلتان مشخص کرده‌اید، تأیید نمایید. تراکنش در تاریخچه پرداخت در MQL5 به عنوان برداشت از کارت شما ظاهر می‌شود. نام شما در قسمت پرداخت کننده مشخص و چند رقمی از شماره کارت شما در قسمت ذینفع نشان داده می‌شود. مبلغ نیز به رنگ قرمز مشخص است.

 

توجه! تأیید پیامک فقط برای کارت‌های جدید لازم است. پس از برداشت موفق، کارت به لیست مورد اعتماد اضافه می‌شود. در صورتی که کاربر تراکنش‌های قبلی نداشته باشد، کارتی که برای اولین شارژ استفاده می‌شود نیز به لیست مورد اعتماد اضافه خواهد شد.

برای برداشت وجه به کارت مورد اعتماد، فقط باید مبلغ را مشخص و کارت مورد نظر را از لیست کشویی انتخاب کنید. در این مورد نیازی به تایید پیامکی نیست. اگر کارتی قدیمی را به عنوان کارت جدید مشخص کنید، تأیید پیامکی دوباره فعال می‌شود، حتی اگر این کارت قبلاً در لیست مورد اعتماد باشد.

 

بهترین صرافی های آنلاین ایران

 

برداشت از طریق وب مانی

اجازه دهید نمونه‌ای از برداشت از حساب MQL5 از طریق WebMoney را در نظر بگیریم:

  1. صفحه برداشت را باز کنید، مطمئن شوید که مبلغ در حساب شما موجود است و برداشت از طریق وب مانی را انتخاب نمایید.
  2. مبلغ برداشت (شامل 2٪ کمیسیون) و یک کیف Z که می‌خواهید پول را از آن برداشت نمایید، مشخص  و سپس روی      “Withdraw” کلیک کنید.
  3. برداشت را با استفاده از کد تأیید ارسالی از طریق پیامک به شماره تلفن همراه خود، تأیید نمایید. تراکنش در تاریخچه پرداخت در MQL5 به عنوان برداشت از کیف Z شما ظاهر می‌شود. نام شما در قسمت Payer  و ربات MQL5 WebMoney Accountant در قسمت Beneficiary مشخص هستند. مبلغ نیز به رنگ قرمز مشخص است.

 

 

پرداخت در MQL5 برای خرید خدمات و برنامه‌های تجاری

MQL5.community دارای خدمات منحصربه‌فرد معامله‌گر است که با پرداخت هزینه خرید از mql5 به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید ربات‌های معاملاتی را از توسعه‌دهنده حرفه‌ای سفارش دهید، یک سرور مجازی برای پلتفرم خود اجاره کنید، استراتژی‌های معاملاتی را به سرعت بهینه نمایید و برنامه‌های معاملاتی آماده را از بازار دانلود کنید.

  • فریلنس: اگر استراتژی معاملاتی دارید، اما نمی‌دانید چگونه در MQL5 یا MQL4 برنامه‌نویسی کنید، یک توسعه‌دهنده مناسب پیدا کنید که بتواند ایده شما را در یک برنامه کاربردی، آماده پیاده‌سازی کند.
  • بازار: این مورد یکی از جذاب‌ترین خدمات MQL5.community برای معامله‌گران است. در اینجا شما می‌توانید برنامه‌های آماده برای استفاده MQL5 را خریداری کنید. برای راحتی شما، پایانه های مشتری MetaTrader 4 و MetaTrader 5 دارای سرویس Market هستند. با استفاده از حساب MQL5.community خود وارد شوید تا بتوانید برنامه را مستقیماً از رابط کاربری متاتریدر خریداری کنید.
  • سیگنال‌ها: اگر سیستم معاملاتی سودآور ندارید، می‌توانید معاملات موفق معامله‌گران را تکرار کنید. با انجام معاملات بر اساس سیگنال‌های تجاری از حساب‌های با سابقه خوب، می‌توانید ریسک را در مقایسه با معامله به تنهایی و بدون استراتژی کاهش دهید. این روش اغلب ساده‌ترین راه برای مبتدیان جهت سرمایه‌گذاری است.
  • شبکه ابری MQL5: اگر برای بهینه‌سازی استراتژی خود به قدرت آزمایش بیشتری نیاز دارید، می‌توانید قدرت CPU غیرفعال سایر اعضای MQL5.community را اجاره کنید.
  • میزبانی مجازی: با استفاده از وجوه حساب MQL5.community، یک سرور میزبانی مجازی برای پایانه‌های تجاری متاتریدر خود اجاره کنید.

 

بررسی نهایی و خدمات سفیرپیمنت برای پرداخت در MQL5

 

جمع‌بندی و خدمات سفیرپیمنت

همان‌طور که در مقاله اشاره شد برای پرداخت در MQL5، شارژ حساب و استفاده از خدمات این سایت شما باید به یک حساب وب مانی، ویزا کارت، مسترکارت و… دسترسی داشته باشید. با توجه به محدودیت‌های موجود در ایران برای استفاده از این سرویس‌ها، شما می‌توانید مراحل پرداخت در سایت MQL5 را به کارشناسان سفیرپیمنت بسپارید.

سوالات متداول؛ پرداخت در MQL5

بله، استفاده اولیه از خدمات MQL5 رایگان است ولی برای دسترسی‌های بیشتر نیاز به هزینه وجود دارد.
بله، امکان کسب درآمد از سایت MQL5 وجود دارد. همچنین امکان برداشت درآمد توسط پی پال، وب مانی و... فرآهم است.
امکان شارژ اکانت MQL5 از طریق کارت‌های ویزا، مستر، سیستم‌های پرداخت و... وجود دارد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *