کسب درآمد از تماشا فیلم

کسب درآمد از تماشا نتفلیکس

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

تماشای فیلم و تلویزیون همیشه یکی از فعالیت‌های مورد‌علاقه افراد بوده است. ممکن است برایتان بار‌ها پیش‌آمده باشد که با خانواده یا تنهایی ساعت‌ها مشغول تماشای فیلم یا تلویزیون شده‌ باشید. مردم اهداف مختلفی برای تماشا فیلم دارند؛ اما از آنجایی که تماشای فیلم زمان قابل توجهی از شما می‌گیرد، احتمالاً بخواهید منفعتی مضاعف مانند کسب درآمد از تماشا فیلم از آن کسب کنید. با رواج پلتفرم‌های پخش آنلاین مانند نتفلیکس دسترسی به فیلم و سریال‌ها از همیشه آسان‌تر شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید راه‌هایی وجود دارد تا از تماشا فیلم در netflix و دیگر پلتفرم‌ها کسب درآمد کنید.

در این مقاله روش های کسب درآمد از تماشا فیلم در نتفلیکس را معرفی می‌کنیم. همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید درآمد حاصل از آن را داخل ایران نقد کنید. اگر شما هم به تماشای فیلم علاقه‌ دارید و می‌خواهید در کنار سرگرمی درآمد هم کسب کنید تا آخر مقاله همراه ما باشید.

 

کسب درآمد از تماشا فیلم در نتفلیکس | netflix

در سال 2023 این امکان به وجود آمده تا با تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود در netflix کسب درآمد کنید. بازاریابی و تبلیغات در گذشته ناآگاهانه و بی‌هدف به نظر می‌رسید. امروزه می‌توانید از بازاریابی هدف‌مند به نفع خود استفاده کنید. بسیاری از شرکت‌ها و برند‌ها هستند که برای پخش تبلیغاتشان در میان برنامه‌ای خاص مبالغ بالا پرداخت می‌کنند. تمام مخاطبینی که آن فیلم را تماشا می‌کنند از پخش این تبلیغات مبلغی دریافت می‌کنند. از آنجایی که اغلب افراد در حال حاضر نیز به تماشا نتفلیکس مشغول هستند پس به راحتی می‌توانند از تماشا فیلم در نتفلیکس کسب درآمد کنید. البته میزان درآمد این روش خیلی بالا نیست و برای درآمد‌های بیشتر می‌بایست کمی تلاش هم چاشنی آن کنید. در ادامه انواع روش‌های کسب درآمد از تماشا فیلم در نتفلیکس را نام می‌بریم.

 

بهترین روش های درآمد زایی از تماشای فیلم در نتفیلیکس

 

روش‌های کسب درآمد از تماشا فیلم در نتفلیکس و سایر پلتفرم‌ها

برای کسب درآمد از تماشای فیلم در پلتفرم‌های مختلف 8 راه وجود دارد که یک‌به‌یک درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم.

 

فعالیت به عنوان برچسب‌گذار نتفلیکس

وقتی شرح کار برچسب‌گذاری netflix را می‌شنویم به نظر کلاهبرداری و ساختگی می‌رسد؛ اما این فرصتی عالی برای افرادی است که عاشق تماشای فیلم‌های نتفلیکس هستند. شما می‌توانید یک برچسب‌گذار یا تحلیلگر فراداده باشید و با تماشای محتوا‌ها یا فیلم‌های مورد علاقه‌تان با برچست‌گذاری آن‌ها کسب درآمد کنید. این برچسب‌ها به netflix اجازه می‌دهند تا محتوای هر برنامه را به طور مناسب طبقه‌بندی و پیشنهاد کند. مهم‌تر آز آن، برای آن که برچسب‌گذار شوید به تخصص یا مهارت خاصی نیاز نیست. این موقعیت شغلی گاهاً به نام تحلیل‌گر خلاق نیز معرفی می‌شود. اکثر موقعیت‌های برچسب‌گذاری به صورت پاره‌وقت هستند و به عنوان درآمد اضافه یا شغل دوم می‌توانند گزینه مناسبی باشند. این شرکت‌ها معمولاً در لیست مشاغل مورد نیاز وب‌سایت خود جاهای خالی را اعلام می‌کنند.

 

پرداخت در سایت های خارجی

 

دنبال‌کننده برنامه Viggle

برنامه Viggle برای کمک به شبکه‌های تلویزیونی و سایر برند‌های پخش آنلاین طراحی شده است تا بتوانند مشتریان بالقوه پایداری را مورد هدف قرار دهند. برای انجام این کار، این پلتفرم‌ها به تحقیق بازار نیاز دارند و هر نیازی در بازار به معنای یک موقعیت درآمد‌زایی است. با نصب برنامه Viggle و اتصال آن به حساب نتفلیکس، با تماشای هر دقیقه محتوا 1 امتیاز کسب می‌کنید. می‌توانید از این امتیاز‌ها برای خرید گیفت‌کارت یا دریافت جایزه استفاده نمایید. مراحل انجام این کار به شرح زیر است.

  • برنامه را دانلود و نصب کنید.
  • قبل از ورود به نتفلیکس وارد حساب Viggle خود شوید.
  • Viggle میزان زمان تماشا محتوای شما را ثبت می‌کند.
  • حال کافی است به تماشای محتوا بپردازید.
  • همچنین با تماشای محتوا‌های پیشنهاد شده امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.
  • حال از امتیاز خود استفاده کنید.

 

زیر نویس کردن فیلم های پرطرفدار و کسب درآمد

 

تماشا کنید، بررسی نمایید و انتشار دهید

به نظر می‌رسد معضل مصرف بیش از حد محتوا انتهایی ندارد. گاهی این حس به آدم دست می‌دهد که ساعت‌ها مشغول رد کردن است تا به محتوایی جذاب برسد. از این‌رو راه‌اندازی صفحه بلاگی که در آن به مخاطبین محتوا‌های با ارزش پیشنهاد داده شود می‌تواند کسب‌وکاری پر‌درآمد باشد. این روش کسب درآمد از تماشا فیلم ممکن است فوراٌ درآمدی ایجاد نکند اما در طولانی مدت پتانسیل درآمد بالایی دارد. حتی می‌توانید با اعمال تبلیغات، از سایت خود کسب درآمد کنید. فقط کافی است این موضوع را در نظر بگیرید که خود چگونه در مورد محتوا‌ها جستجو می‌کنید. حال در مورد این موضوعات مقاله بنویسید. بعضی از ایده‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید موارد زیر است.

  • 10 تا از برترین کمدی‌های موجود در نتفلیکس
  • ترسناک‌ترین فیلم‌های رازآلود در netflix
  • و…

 

پنل کامپیوتری و موبایل نیلسون

وقتی صحبت از رتبه‌بندی به میان می‌آید، گروه نیلسون یک چهره برجسته در تجزیه و تحلیل داده‌های تلویزیونی محسوب می‌شود.با نصب پنل کامپیوتر و موبایل نیلسون بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر، این شرکت می‌تواند میزان مصرف اینترنت و الگوی مصرف شما را ردیابی کند. درحالی که این راهی غیر متداول برای کسب درآمد از تماشا فیلم در نتفلیکس است؛ اگر میزان مصرف محتوای شما روی کامپیوتر زیاد است، این روش پتانسیل درآمد بسیار خوبی دارد.
تنها کافی است اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. اگر به نیلسون اجازه دهید که داده‌های اینترنتی شما را دنبال کند، درآمد 50 دلاری در سال دریافت خواهید کرد. همچنین به طور خودکار وارد یک قرعه‌کشی اتوماتیک خواهید شد که ماهانه جوایز 10 هزار دلاری ارائه می‌دهد.

 

 

زیرنویس‌سازی برای درآمدزایی از فیلم‌ها

اگرچه نتفلیکس به صورت انحصاری به استخدام زیرنویس‌ساز نمی‌پردازد اما افراد می‌توانند با تولید زیرنویس یا نوشتن متن دیالوگ فیلم‌ها کسب درآمد کنند. این می‌تواند یک کار پاره‌وقت عالی برای بسیاری از مردم باشد. برای نوشتن زیرنویس می‌بایست مهارت زبانی داشته باشید. با این وجود، نیازی به ترجمه فارسی نیست و تنها می‌توانید متن دیالوگ انگلیسی را به انگلیسی تایپ کنید. از طریق شخص ثالثی ثبت‌نام انجام دهید و سپس برای شبکه‌های پخش آنلاین مختلف زیرنویس‌سازی کنید. بعضی مواقع نیز خود سایت netflix درخواست استخدام زیرنویس‌ساز می‌کند که می‌تواند درآمد بسیار مؤثری در ماه برای فرد داشته باشد.

 

راه‌اندازی یک کانال یا پادکست یوتیوبی

روحیه کارآفرینی، به‌خصوص با فراوانی موقعیت‌های پخش اینترنتی، زنده و روبه‌رشد است. چند نمونه از ایده‌های راه‌اندازی کسب‌وکار جانبی از تماشای نتفلیکس را در پایین بررسی کرده‌ایم.

  • راه‌اندازی یک چنل یوتیوب:
    یک کانال یوتیوب ایجاد کنید که به بررسی و تشریح برنامه‌های نتفلیکس اختصاص دارد. این ایده به روش شماره 3 شباهت زیادی دارد. هدف این چنل انتشار نظرات و پیشنهادات شخصی شما به مخاطبین است. با کسب مخاطب کافی، حال می‌توان از تبلیغات کانال یوتیوب کسب درآمد کرد.
  • پادکست:
    پخش محتوا موضوعی باارزش و عزیز برای بسیاری از افراد است. اگر یک پادکست اختصاصی راه‌اندازی کنید و بتوانید مخاطبان خود را افزایش دهید، می‌توانید از ارائه پیشنهاد‌های فیلم‌های خود کسب درآمد کنید.

 

درآمدزایی از انتشار فیلم در پلتفرم های مختلف

 

شرکت در بازاریابی وابسته برای کسب درآمد از تماشا netflix

بسیاری از شرکت‌های مختلف راه‌هایی را برای تبدیل‌شدن به بازاریاب وابسته ارائه می‌دهند. بازاریابی وابسته به معنای دریافت لینک‌های ویژه‌ از کمپانی‌های بزرگ مانند نتفلیکس است. هنگامی که با این لینک‌ها کار خاصی انجام شود، کمیسیونی به صاحب لینک اختصاص داده می‌شود. ویژگی این سیستم آن است که شما نیازی به تولید محصول یا خدمات ندارید. تمام زحمات تولید توسط کمپانی کشیده می‌شود و شما برای بازاریابی کمیسیون دریافت می‌کنید. فقط کافی است لینک‌های ویژه را به دیگران پیشنهاد دهید.

 

سایت‌های جایزه‌دار

تفاوتی میان کسب‌ درآمد از تماشا فیلم با کسب درآمد حین تماشا فیلم وجود دارد. با این وجود به طور کلی هر دو به معنای درآمد‌زایی از تماشای فیلم هستند. بسیاری از سایت‌های جایزه‌دار برای انجام کار‌های متفاوتی مانند تماشای فیلم، بازی‌کردن یا تکمیل پرسش‌نامه امتیاز می‌دهند. اگر می‌خواهید در حین تماشا نتفلیکس فعالیت‌های درآمد‌زای آنلاین انجام دهید، وب‌سایت‌های زیر را بررسی کنید.

  • Swagbucks
  • Blackout Bingo
  • InboxDollars
  • Survey Junkie
  • Branded Surveys

 

 

نقد کردن درآمد خارجی حاصل از تماشا فیلم در سایت های خارجی با سفیرپیمنت

یکی از سؤالاتی که بسیاری با آن مواجه می‌شوند روش نقد کردن درآمد‌های کسب درآمد از تماشا فیلم در ایران است. پس از آن که با استفاده از روش‌های بالا کسب درآمد کردید می‌توانید از خدمات نقد‌کردن درآمد دلاری سفیرپیمنت برای دریافت درآمد خود در ایران استفاده کنید. فقط کافی است به پنل کاربری خود وارد و درخواست نقد‌کردن ثبت کنید. متخصصین سفیرپیمنت در سریع‌تریم زمان و با کم‌ترین هزینه، درخواست ثبت‌شده را انجام می‌دهند.

 

بررسی نهایی کسب درآمد از تماشا فیلم

 

جمع‌بندی تماشای فیلم و پول درآوردن

تماشای فیلم فعالیتی بسیار لذت‌بخش و رایج است. مردم امروزه میزان زیادی از زمان خود را صرف تماشای محتوا‌های ویدئویی می‌کنند. شبکه‌های پخش آنلاین مانند نتفلیکس و… نیز بی‌وقفه در حال تولید و انتشار محتوا‌های جدید هستند. در دهه اخیر سرعت تولید محتوا به صورت تصاعدی افزایش دارد؛ به شکلی که یک فرد هیچ‌ وقت امکان تماشای تمام آن‌ها را ندارد. از این‌رو پیشنهاد محتوای درست به مخاطب متناسب برای شبکه‌های پخش اهمیت بسیاری دارد. این موضوع برای پلتفرم‌ها آنچنان مهم است که برای بازاریابی دقیق‌تر حاضر به پرداخت هزینه به تماشاچیان ‌خود هستند.
در این مقاله 8 روش کسب درامد از تماشای فیلم در نتفلیکس را معرفی کردیم و استراتژی‌هایی که می‌توان به صورت پاره‌وقت درآمد مضاعف کسب کرد را توضیح دادیم. همچنین راه نقد‌کردن درآمد حاصل از این استراتژی‌ها را نیز بیان‌ کردیم تا علاقه‌مندان در دریافت درآمد خود مشکلی نداشته باشند. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید از تماشا فیلم‌های مورد علاقه خود کسب درآمد نیز داشته باشید. چنانچه پرسش یا پیشنهادی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ کسب درآمد از تماشا فیلم

بله؛ امروزه راه‌های متعددی برای کسب درآمد از تماشا محتوا وجود دارد که در بالا 8 مورد آن را معرفی کردیم.
بله پس از کسب درآمد می‌توانید به بخش پنل کاربری سفیرپیمنت رفته و از خدمات نقد‌کردن درآمد ارزی استفاده کنید.
سایت نتفلیکس گاهی موقعیت‌های شغلی موجود خود را در قسمت "استخدام در نتفلیکس" قرار می‌دهد. می‌بایست به دنبال موقعیت مناسب خود گشته و برای آن درخواست بدهید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *