سایت usertesting.com

معرفی سایت user testing و همه چیز درباره این پلتفرم

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

تست کاربر یا user testing تکنیکی است که در طراحی به کار می‌رود تا یک وب سایت، محصول یا نمونه اولیه از طریق کاربران واقعی، ارزیابی شود. این تست بسیار مهم است زیرا به تیم طراحی اجازه می‌دهد تا هر مشکلی را بتوان قبل از عرضه محصول نهایی برطرف و اصلاح کرد. شناسایی و رفع مشکلات در مراحل اولیه در واقع هزینه بلند مدت را کاهش می‌دهد. برای راه‌اندازی و انجام تست کاربر، ابتدا باید یک برنامه آزمایشی تنظیم شود، سپس شرکت‌کنندگان که نمایندگان کاربر‌های واقعی هستند، استخدام می‌شوند و از آن‌ها خواسته می‌شود وظایف خاصی را روی محصول یا خدمات انجام دهند. نتایج این تست توسط کارشناسان UX برای تولید یافته‌ها و توصیه‌ها ثبت و تجزیه و تحلیل می‌شوند. در حالت‌ایده‌آل، تست کاربر باید در هر پروژه انجام شود زیرا به کاهش ریسک، بهبود فرآیند و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌های تجاری کمک می‌کند. سایت user testing یکی از معتبرترین سایت‌های این حوزه در جهان است که برای انجام تست کاربری طراحی شده است. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به معرفی سایت user testing می‌پردازیم.

 

سایت usertesting.com چیست؟

 

سایت usertesting.com چیست؟

برخی از فروشندگان شخص ثالث وجود دارند که خدمات تست کاربر را ارائه می‌دهند، Usertesting.com یکی از این پلتفرم‌ها است. از طریق این پلتفرم، شرکت‌ها بازخورد درخواستی در مورد یک محصول یا خدمات را از بازار هدف خود دریافت می‌کند؛ از طریق این بازخورد، شرکت‌ها می‌توانند از برند خود محافظت نمایند و تجربیات بد کاربر را از محصول حذف کنند.
سرویس user testing می‌تواند توسط بازاریابان، متخصصان UX و Usability، مدیران اجرایی، مدیران تجارت الکترونیک، مدیران محصول، کارآفرینان، توسعه‌دهندگان بازی، کارشناسان موتور‌های جستجو، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل، طراحان و توسعه‌دهندگان استفاده شود تا محصول خود را توسط کاربران واقعی آزمایش کرده و بازخورد دریافت کنند. درنهایت با استفاده از نظرات و بازخورد‌های دریافتی، مشکلات محصول را قبل از عرضه نهایی آن حذف نمایند.

 

user testing چگونه کار می‌کند؟

 

سایت user testing چگونه کار می‌کند؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که در معرفی سایت user testing باید به آن پرداخته شود، نحوه فعالیت و عملکرد این سایت است. User testing در سرتاسر جهان، به شرکت‌های مختلفی که می‌خواهند بازخورد صادقانه کاربران واقعی را در مورد محصولات دیجیتال خود بشنوند، کمک می‌کند. بنابراین، شما به عنوان یک آزمایش‌کننده در usertesting.com به شرکت‌ها کمک می‌کنید تا تجربه دیجیتالی بهتری را ایجاد کنند و به آن‌ها می‌گویید که چه چیزی در وب‌سایت یا برنامه‌شان بهتر عمل می‌کند، چه چیزی می‌تواند بهتر باشد و چرا چنین احساسی دارید، در حین انجام این کار نیز کسب درآمد می‌کنید.

 

  • شرکت‌ها در user testing

شما به‌عنوان یک سازمان، می‌توانید به وب‌سایت آن‌ها سر بزنید و برای استفاده از خدمات آزمایشی آن‌ها درخاست بدهید. در ادامه باید فرمی که شامل جزئیات مورد استفاده از کسب و کار، نام و اطلاعات تماس، ‌ایمیل کاری، نام شرکت، تعداد کارمندان و کشور است را پر کنید. سایت user testing بسته به مورد استفاده تجاری، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان مناسبی که می‌توانند از آن‌ها بازخورد مفید دریافت کنند را مورد هدف قرار دهند و بینش‌هایی در مورد تجربه کاربر کشف کنند. پس از دریافت بازخورد در مورد تجربه کاربر و پاسخ به سؤالات مهم توسعه محصول، می‌توانید آموخته‌ها را در سراسر سازمان به اشتراک بگذارید.
در معرفی سایت user testing باید به این نکته اشاره کرد که این وب سایت از سال ۲۰۰۷ وجود دارد و شما به عنوان یک سازمان تجاری، اگر به دنبال ابزار تست کاربر هستید، می‌توانید این سایت را انتخاب خوبی در نظر بگیرید. در حساب پایه، شرکت‌کنندگان آزمون مستقیماً توسط پنل تست کاربر انتخاب می‌شوند اما در حساب حرفه‌ای، شما این امکان را دارید که شرکت‌کنندگان خود را انتخاب کنید. حساب اصلی برای هر ویدیو ۴۹ دلار برای شما هزینه دارد و می‌توانید تا ۱۵ جلسه ویدیویی در سال اجرا کنید اما حساب حرفه‌ای قیمت‌گذاری سفارشی خواهد داشت. ایجاد و اجرای تست‌ها بسیار ساده است زیرا شما می‌توانید فایل صوتی-تصویری را با سؤالات نظرسنجی پس آزمون قابل تنظیم دریافت کنید. می‌توانید آزمایش‌هایی را برای موبایل و دسکتاپ ایجاد و پاسخ مخاطبان خود را بررسی نمایید. نتایج آزمایش خیلی سریع به شما اطلاع‌رسانی می‌شوند.

 

  • آزمایش‌کنندگان در user testing

وقتی در معرفی سایت user testing گفته می‌شود که این سایت آزمایش‌کنندگان دقیق را هدف قرار می‌دهد، این آزمایش‌کنندگان هیچ کس دیگری جز شما نیستند، یعنی فردی از پنل آزمایش‌کننده که بهترین تناسب را برای انجام آزمایش دارد. اگر به‌عنوان یک فرد تست‌کننده با usertesting.com درگیر هستید، باید بدانید که آزمایش‌ها بر اساس مشخصاتتان به شما ارائه می‌شوند؛ با انجام غربالگری بر روی آزمایش‌ها، بررسی می‌شود که آیا شما فرد مناسبی برای ارائه بازخورد هستید یا خیر؟ به عنوان مثال، اگر تستی در رابطه با یک وب سایت خرید آنلاین وجود دارد، ابتدا باید از طریق یک غربالگری از شما سؤالاتی مانند تعداد دفعات خرید، از چه وب سایت‌هایی برای خرید استفاده می‌کنید؟ و… پرسیده می‌شود. اگر پاسخ‌های شما با الزامات مورد نیاز برای نوع آزمایش‌کننده‌ای که آن‌ها به دنبال آن هستند، مطابقت داشت، در این صورت مجاز به شرکت در آزمون خواهید بود. برای شرکت در آزمون‌ها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا در طول آزمون در مورد تجربه کاربری خود با وظایفی که در وب‌سایت انجام می‌دهید، بازخورد ارائه داده و در پایان، بسته به وب‌سایت یا برنامه‌ای که آزمایش کرده‌اید، برخی سؤالات پاسخ دهید. نوع دیگری از تست‌ها نیز وجود دارد که در آن باید با مشتری در مورد تجربه کاربری و احساسی که در مورد وب سایت دارید صحبت کنید

 

آیا سایت user testing قانونی است؟

 

آیا سایت user testing قانونی است؟

User testing یک وب سایت قانونی است که در این سایت با انجام تست کاربری می‌توانید به درامد برسید. یکی از مهم‌ترین دلایل معرفی سایت user testing این است که این پلتفرم اصلاً کلاهبرداری نیست و علاوه بر این از شما نمی‌خواهد که برای ثبت نام به عنوان آزمایش‌کننده، مبلغی را پرداخت کنید. یوزرتستینگ یک برنامه بسیار صادقانه است که یک روند بسیار ساده و شفاف برای ثبت نام و کار دارد. برای فعالیت به عنوان به یک آزمایش‌کننده، باید یک آزمون نمونه ارسال کنید تا این آزمون توسط تیم سایت بررسی شود، اگر تست شما تأیید شد، در این پلتفرم آزمایش‌کننده می‌شوید. تمام پرداخت‌ها از طریق حساب پی پال انجام می‌شود و روش پرداخت دیگری وجود ندارد.

 

کسب درامد سایت user testing

 

چقدر می‌توان در سایت user testing کسب درامد کرد؟

شما واقعاً می‌توانید با UserTesting.com درآمد دلاری کسب کنید، وب سایت این شرکت ادعا دارد که می‌توانید تا ۶۰ دلار در هر آزمون درآمد داشته باشید. با این حال، این وب سایت فقط برای کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت شما مناسب است و نمی‌توان آن را به عنوان منبع درآمد مستمر و اولیه در نظر گرفت؛ زیرا میزان کاری که دریافت خواهید کرد کاملاً محدود است و به عوامل زیادی مانند منطقه‌ای که در آن قرار دارید و رتبه کیفیت شما بستی دارد. نکته مثبت در مورد user testing این است که خود وب سایت نیز هیچ وعده دروغی نمی‌دهد و به وضوح بیان می‌کند که می‌توانید از طریق UserTesting درآمد بیشتری کسب کنید، اما این شما را خیلی ثروتمند نخواهد کرد. آن‌ها همچنین به وضوح بیان می‌کنند که فرصت‌هایی که دریافت خواهید کرد به عوامل بسیاری از جمله جمعیت‌شناسی و رتبه‌بندی کیفیت شما بستگی دارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در مورد معرفی وب‌سایت‌های کسب درامد از جمله معرفی سایت user testing مطرح می‌شود، این است که چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید و نرخ‌ها چگونه است؟ هزینه هر آزمون بسته به نوع و مدت زمان آزمون متفاوت است. به طور کلی، پرداخت برای هر آزمون بین ۳ تا ۶۰ دلار متغیر و میانگین پرداخت، ۱۰ دلار برای هر آزمون است. User testing برای هر ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای که تکمیل می‌کنید، ۱۰ دلار می‌پردازد؛ برای این کار، باید از یک وب‌سایت یا برنامه بازدید نمایید، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و مجموعه‌ای از کار‌ها را با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود به پایان برسانید و سپس بازخورد بلندی درباره تجربه کاربر ارائه دهید. زبان انگلیسی شما باید به اندازه کافی قوی باشد تا بازخورد خود را به وضوح به اشتراک بگذارید. انجام این کار‌ها معمولاً حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. پرداخت از طریق حساب پی پال است؛ بنابراین، شما باید یک حساب پی پال داشته باشید. همان‌طور که مطلع هستید، افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست و پی پال کشور ایران را تحریم کرده است اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. با انجام برخی از دستورالعمل‌ها و رعایت چند نکته شما می‌توانید به یک حساب پی پال دسترسی داشته باشید. برای افتتاح و وریفای راحت و بدون دردسر حساب پی پال با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

 

مزایا سایت user testing

 

مزایا سایت user testing

  • فرآیند شفاف، کاربرپسند و سیستماتیک کار
  • ثبت نام آسان و راحت
  • پاسخ سریع در مورد وضعیت انتخاب شما، یعنی فقط تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا بدانید که آیا آزمون نمونه شما تأیید شده یا رد شده است.
  • روش پرداخت استاندارد که فقط از طریق حساب پی پال انجام می‌شود.
  • دستورالعمل‌های روشن و به خوبی تعریف شده در مورد انجام آزمایش‌ها.
  • برای تبدیل شدن به یک آزمایش‌کننده در این پلتفرم نیازی به سرمایه‌گذاری پولی نیست.
  • انتخاب شما بر اساس مهارت‌های ارتباطی، مشخصات و مشخصات جمعیتی
  • برای ثبت نام به هیچ مدرک قانونی یا گواهی نیازی نیست
  • پرداخت منصفانه برای هر آزمونی که شرکت می‌کنید. بسته به نوع و مدت زمان آزمون، پرداخت از ۳ تا ۶۰ دلار متغیر است.

 

معایب سایت user testing

  • برای آزمایش‌های جدید اعلان‌های‌ایمیلی دریافت نمی‌کنید.
  • برای تست‌هایی که غربالگری دارند، مشخص نیست که آیا شما واجد شرایط آزمون هستید یا خیر؟
  • واجد شرایط بودن برای آزمون سخت است.
  • به مهارت خوب در زبان انگلیسی و تکنولوژی نیاز دارد.
  • نسخه موبایل آن‌ها بسیار کند است و زمان قابل توجهی برای بارگذاری طول می‌کشد

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درامد دلاری از UserTesting به همراه آموزش ثبت نام

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به معرفی سایت user testing پراخته شد. Usertesting.com ابزار خوبی برای انجام آزمایش تجربه کاربر برای وب سایت یا برنامه‌های شما است. به‌عنوان یک شرکت، می‌توانید از خدمات این سایت بهره‌مند شوید و از پاسخ‌ها و بازخورد‌های واقعی کاربر برای بهبود محصولتان کمک بگیرید. به عنوان یک آزمایش‌کننده، user testing یک پلتفرم خوب برای شما است که می‌توانید مقداری دلار اضافی کسب کنید. برای اینکه بتوانید تست‌ها را انجام دهید، باید به زبان انگلیسی مسلط و برخی پیش زمینه‌های فنی را داشته باشید. این وب سایت روش کار ساده و شفافی دارد، با این حال، مشخص نیست که چه تعداد از آزمون‌ها را می‌توانید انجام دهید. واجد شرایط بودن برای این آزمون به عوامل زیادی از جمله جمعیت‌شناسی، صنعت، تجربه کاری، درآمد، سن، دستگاه‌هایی که دارید، برنامه‌های کاربردی وب که استفاده می‌کنید، الگوی خرید شما و… بستگی دارد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *