پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago

پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago

آخرین بروز رسانی:  ۷ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

همه محققان و پژوهشگران در راستای ارائه مقالات علمی خودشان از ابزارهای متعددی استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها enago است. خدمات این سایت برای ویرایش مقالات است و یکی از بهترین ابزارهایی محسوب می‌شود که اغلب محققان از آن استفاده می‌کنند. در واقع آن‌ها از ابزارهایی که این سایت در اختیارشان قرار می‌دهد برای بهتر شدن کار خودشان بهره می‌برند. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی این سایت آموزش پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago را نیز ارائه دهیم تا شما نیز بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید. اگر شما نیز می‌خواهید مقالاتی بی‌عیب و نقص ارائه کنید تا پایان همراه ما باشید.

 

Enago چیست؟

 

 

Enago چیست؟

اگر تا به حال با این سایت آشنا نشده‌اید و یا دقیقا نمی‌دانید که این سایت چه خدماتی را ارائه می‌کند، در اینجا آن را معرفی خواهیم کرد. کامل‌ترین معرفی از این سایت چیزی است که خودش آن را بیان کرده است. در واقع توضیحاتی که در سایت اصلی Enago ذکر شده را می‌توان کامل‌ترین توضیح دانست. این توضیحات از زبان خود Enago به شرح زیر است:

«Enago یک نام قابل اعتماد در حوزه امور تحقیقاتی است که خدماتی را برای نویسندگان جامعه تحقیقاتی جهانی ارائه می‌کند. شروع کار ما از سال 2005 بوده  و تا به امروز ما با محققان در بیش از 125 کشور دنیا کار کرده‌ایم تا ارتباطات تحقیقاتی آنها را بهبود بخشیده و به آنها در دستیابی به انتشار موفق کمک نماییم. به طور کلی اناگو در میان کشورهای دنیا به عنوان یک شریک ترجیحی برای ناشران، جوامع و دانشگاه‌های پیشرو شناخته می‌شود. ما دفاتری در توکیو، سئول، پکن، شانگهای، استانبول و نیویورک داریم. همچنین Enago با تیم‌های منطقه‌ای که از محققان محلی حمایت می‌کنند نیز همکاری دارد.

اولویت ما در کار نویسنده‌ها هستند و با رویکرد “اول نویسنده، اول کیفیت” ما تضمین می‌کنیم که نویسندگان ما همیشه بهترین خروجی را با کیفیت بالا و  با تجربه کاربری برتر دریافت می‌کنند. این تمرکز بی‌وقفه بر نیازهای نویسندگان به این معنی است که ما هرگز و به هیچ قیمتی سیستم‌ها و فرآیندهای کیفیت خود را به خطر نمی‌اندازیم. اناگو به طور فعال کلیه اصول انتشارات اخلاقی را ترویج کرده و بر آن‌ها پایبند است. از طرفی نویسندگان خود را با ارائه منابع، خدمات و پشتیبانی در همه موارد تشویق می‌کند.»

 

Enago دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

 

Enago دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

به طور کلی این مجموعه ابزاری است تا افراد بتوانند مقالات خود را ویرایش کرده و همه ایرادات آن را برطرف نمایند تا بتوانند با خیال آسوده آن را به انتشار برسانند؛ به همین دلیل است که این سایت مورد توجه بسیاری از افراد و محققان قرار دارد. همچنین توجه این مجموعه به حفظ حق قانونی منتشر کننده باعث شده تا افراد نسبت به استفاده از خدمات آن میل بیشتری داشته باشند. خدمات این سایت در سه بخش ویرایش، پشتیبانی و ترجمه قابل ارائه است.

 

پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago چگونه انجام می‌شود؟

 

پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago چگونه انجام می‌شود؟

شاید بتوان گفت که پرکاربردترین خدمتی که این سایت ارائه می‌دهد، ویرایش مقالات است. Enago در سه بخش کلی مقالات را مورد بررسی قرار می‌دهد و هر کدام از این قسمت‌ها می‌توانند لازم و ضروری باشند. این سه بخش عبارتند از:

  • ویرایش علمی: یمحتوای شما نسبت به نظریات علمی بررسی می‌شود تا در جاهای اثرگذار منتشر شوند.
  • ویرایش محتوایی: از نظر محتوایی متن شما به دقت بررسی می‌شود تا با خیال آسوده بتوانید آن را در مجلات معتبر منتشر کنید.
  • ویرایش کپی: مقاله نوشته شده توسط شما به لحاظ دستور زبان و البته کپی بودن محتوا بررسی خواهد شد.

 

در هر صورت برای استفاده از خدمات ویرایش مقاله سایت Enago در هر کدام از این بخش‌ها نیازمند پرداخت پول خواهید بود. با توجه به اینکه کدام یک از واحدهای پول معرفی شده را قبول می‌کند با روش خاصی روبه‌رو خواهید شد؛‌ یعنی ابتدا باید مشخص نمایید که شما پول خود را با دلار، یورو و… پرداخت می‌کنید تا بعد شیوه‌های پرداخت مشخص شود. به طور کلی شیوه‌های پرداختی که در این سایت وجود دارند عبارت است از:

 

پی‌پال یا ویزا/مستر کارت

یکی از روش‌های مرسوم و متداول در بین کاربران برای پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago استفاده از سرویس بین‌المللی پی‌پال است. با توجه به اینکه این سرویس مخاطبان زیادی دارد و استفاده از آن نیز بسیار ساده می‌باشد، در بسیاری از سایت‌های خارجی روشی پرطرفدار برای پرداخت است که اناگو نیز از آن بهره می‌برد. شما با داشتن حساب پی‌پال به راحتی می‌توانید پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago را انجام دهید. همچنین کارت‌های اعتباری ارزی نیز قابلیت استفاده در این سایت را دارند و با آن‌ها نیز پرداخت‌های لازم انجام می‌شوند.

 

نقل و انتقالات بانکی

روشی که برای تمام واحدهای پولی رایج قابل استفاده است، نقل و انتقالات بانکی می‌باشد. در این سایت شما پس از انتخاب هر نوع واحد پولی که می‌خواهید، جزئیات حساب بانکی مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد و هزینه را به آن واریز می‌کنید؛ به عبارت دیگر، اگر از این شیوه برای پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago می‌خواهید استفاده کنید، پس از تعیین روش، یک حساب بانکی مرتبط با واحد پول تعیین شده توسط شما به شما معرفی می‌شود که هزینه لازم را باید به آن واریز نمایید. با این شیوه تقریبا هر کسی می‌تواند از خدمات این سایت استفاده کند.

جالب است بدانید که این روش حتی برای کاربران ایرانی نیز قابل استفاده خواهد بود؛ یعنی پس از انتخاب واحد پولی ایران در لیست مربوطه، یک اطلاعات حساب بانکی ایرانی را مشاهده خواهید کرد که باید هزینه را به آن واریز نمایید. نحوه پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago با این شیوه برای کاربران ایرانی بسیار ساده است و نیاز به توضیحات اضافه ندارد. همین مسئله باعث شده که این سایت کاربران ایرانی زیادی نیز داشته باشد.

 

هزینه ویرایش مقاله در enago

همانگونه که توضیح دادیم شیوه‌های متفاوتی برای پرداخت در این سایت وجود دارد که بر اساس واحد پول انتخابی شما پیشنهاد می‌شود. اگر قصد پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago را با واحد پول ایران یعنی به صورت ریالی را دارید، در قسمت آیتم‌های پرداختی پس از انتخاب گزینه «IRR- Iranian Rial» اطلاعات حساب مربوط به یک بانک ایرانی را مشاهده خواهید کرد. با واریز مبلغ تعیین شده به این حساب شما می‌توانید پرداخت فاکتور خود را به سرانجام برسانید.

در صورتی که قصد دارید پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago را با روش‌های دیگر مانند استفاده از پی‌پال یا کارت‌های اعتباری ارزی انجام دهید نیز ابتدا باید واحد پول را در قسمت Currency روی دلار آمریکا یا یورو اروپا تنظیم کنید. سپس با انتخاب سرویس پی‌پال اطلاعات لازم برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با حساب کاربری پی‌پال خود فاکتور را پرداخت نمایید. همچنین با انتخاب کارت‌های اعتباری نیز فرمی پیش روی شما قرار می‌گیرد که با وارد کردن اطلاعات لازم هزینه مربوطه پرداخت خواهد شد.

دقت نمایید که هر واحد پولی ممکن است روش پرداختی مخصوص به خود را نیز داشته باشد؛‌ برای مثال، اگر واحد پول انتخابی شما یوان مربوط به کشور چین باشد، یک روش پرداختی با وی‌چت نیز به شما پیشنهاد می‌شود که فقط مخصوص این واحد پولی خواهد بود.

 

خدمات سفیرپیمنت در پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago

 

خدمات سفیرپیمنت در پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago

همانطور که مشاهده کردید از جمله روش‌هایی که برای پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago وجود دارد، استفاده از سرویس بین‌المللی ارزی پی‌پال است. مزایای این سرویس به قدری بالا هست که مورد انتخاب بسیاری از کاربران این سایت قرار بگیرد و بخواهند که فاکتور خود را با این شیوه پرداخت کنند. باید دقت داشته باشید که سرویس پی‌پال به دلیل تحریم‌ها در دسترس کاربران ایرانی قرار ندارد و آن‌ها نمی‌توانند از خدمات پی‌پال بهره‌مند شوند؛ از این‌رو اگر شما بخواهید از پی‌پال استفاده کنید ناچار به کمک گرفتن از یک واسطه خواهید بود.

مجموعه سفیرپیمنت همواره تلاش کرده است تا مانند سفیر شما در خدمات ارزی، هر گونه اقدامی در زمینه پرداخت‌های ارزی آنلاین را انجام دهد. در صورتی که بخواهید از سرویس پی‌پال استفاده کنید اما حساب آن را ندارید یا اینکه حسابتان شارژ ندارد، می‌توانید با همراهی سفیرپیمنت این کار را انجام دهید. تیم ما همه خدمات افتتاح حساب پی‌پال، شارژ اکانت پی‌پال، وریفای کردن حساب و… را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌کند. همچنین پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago را با پی‌پال حتی بدون داشتن حساب نیز می‌توانید انجام دهید که در این مسیر سفیرپیمنت همراه شما خواهد بود.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

نویسندگان و محققان از ابزارهای زیادی برای هر چه بهتر شدن خروجی کارشان استفاده می‌کنند که یکی از پرکاربردترین این ابزارها سایت enago است. این سایت با تمرکز اصلی روی خروجی‌های بسیار عالی و اولویت قرار دادن نویسندگان تلاش کرده است تا رضایت مخاطبان خود را به دست بیاورد. در اینجا ضمن معرفی این سایت، به توضیح در رابطه با مسائل مالی و نحوه پرداخت‌ها در آن پرداخته‌ایم. در صورتی که قصد استفاده از سرویس‌های بین‌المللی ارزی را داشته باشید، چالش‌هایی در مسیر شما وجود دارد که با کمک سفیرپیمنت قابل برطرف کردن خواهند بود. در صورت نیاز به خدمات مجموعه ما تنها کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط گرفته تا در اسرع وقت خدمت مورد نظر برای شما ارائه شود.

در صورتی که راجع به موضوع این مقاله سوالی دارید و یا اینکه قبلا تجربه پرداخت هزینه ویرایش مقاله در enago را داشته‌اید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *