سایت فریلنسری بازی

معرفی 9 سایت‌ فریلنسری بازی و آموزش کسب درآمد از طریق بازی

آخرین بروز رسانی:  ۲۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  14 دقیقه

افراد بسیاری در جهان به دنبال کسب درآمد از هر روشی هستند در این میان می‌توان یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی را معرفی کرد و آن هم کسب درآمد از طریق سایت فریلنسری بازی است. این روش یکی بهترین روش‌های کسب درآمد از بازی‌های ویدئویی می‌باشد که افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. برای درک بهتر این موضوع توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فریلنسری چیست؟

فریلنسری، حرفه‌ای است که در آن شخص خدمات خود را منحصراً به یک یا چند مشتری ارائه می‌دهد؛ در واقع فریلنسر فردی است که روی یک پروژه در خانه کار می‌کند. یک فریلنسر به راحتی می‌تواند هر خدمتی را که در آن تخصص دارد ارائه دهد و یک شغل پاره وقت یا تمام وقت برای خود ایجاد کند. به این کار که در آن شخص از راه دور و به صورت رایگان و یا در ازای دریافت پول به دیگران خدمات ارائه می کند، فریلنسری می‌گویند.

در سال‌های اخیر خوداشتغالی به شغلی پرطرفدار و حرفه‌ای تبدیل شده و افراد زیادی به خصوص دانشجویان به این شغل روی آورده‌اند.

معرفی فریلنسر

فریلنسینگ یک حرفه مبتنی بر قرارداد است که در آن از مهارت‌ها، تحصیلات و تجربه خود برای کار با چندین مشتری و انجام وظایف مختلف استفاده می‌کنید. فریلنسینگ معمولاً شامل مشاغلی می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا از خانه کار کنید؛ بسیاری از مشاغلی که فریلنسرها انجام می‌دهند را می توان بدون حضور آنها در شرکت یا محل مشتری از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام داد.
فریلنسر یک فرد خوداشتغال است که خدمات ارائه می‌دهد و اغلب در چندین شغل برای مشتریان مختلف در یک زمان کار می‌کند. فریلنسرها معمولاً بر اساس هر کار درآمد کسب می‌کنند و برای کار خود نرخ ساعتی یا روزانه دریافت می‌نمایند.

آیا می‌توان فریلنسر بازی بود؟

برای اینکه شما هم به عنوان یک شخص بتوانید فریلسنر بازی شوید باید ابتدا در سایت فریلنسری بازی ثبت‌نام کنید. برای عضویت در این وبسایت‌ها نیاز به پرداخت حق عضویت در بازی دارید؛ به فرض مثال اگر شما به دنبال کسب درآمد از بازی وارکرافت هستید درگام اول باید در وب‌سایت این شرکت اکانت بسازید، سپس اقدام به پرداخت حق اشتراک بازی کنید. شایان ذکر است که تمامی بازی‌های درآمدزا در ابتدا از شما مبلغی به عنوان حق پرداخت اولیه دریافت می‌کنند.

برای پرداخت این مبلغ چند راه پیش روی شما قرار دارد که بهترین گزینه برای پرداخت آن استفاده از مسترکارت و یا ویزاکارت است. در ادامه روش‌های کسب درآمد از بازی را به شما توضیح خواهیم داد.

سایت طراحی بازی

روش‌های کسب درآمد از طریق بازی کردن

کسب درآمد از این صنعت از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

  1.  گیمر بازی شوید و شروع به جمع‌آوری امتیاز و یا سکه‌های داخل بازی کنید.
  2.  برای کسب درآمد می‌توانید چند نیروی حرفه‌ای و زبده را استخدام کرده تا برای شما بازی کنند و درآمد کسب نمایید.
  3.  با بالا رفتن میزان امتیاز و ستاره‌های شما در بازی می‌توانید اقدام به فروش اکانت بازی خود کنید.
  4.  مشاوره دادن به افراد برای کسب درآمد در این حوزه بسیار درآمدزا است.
  5.  نقدکردن درآمد اکانت بازی گیمرهای بسیار متحبر که درآمد بالایی دارند.

معرفی 9 سایت‌ فریلنسری بازی

AAG Ventures

یکی از بازی‌های رایگان متاورس AAG Ventures است که با کمک بسیاری از بازیکنان Axie Infinity راه اندازی شد. بازیکنان در این بازی نمی‌توانند مستقیماً NFT داشته باشند، زیرا هر بازیکن می‌تواند سهام NFTهای ارزشمند را با کمتر از 1 دلار خریداری کند. بازیکنان در این بازی برای کسب درآمد باید توکن‌های خود را به AGG و سپس به پول نقد تبدیل کنند.

Cross the Ages

اگر به بازی‌های کارتی علاقه دارید و می‌‎خواهید با بازی کردن از آنها درآمد کسب کنید، Cross the Ages برای شما مناسب است. روند بازی به این صورت است که ابتدا باید یک دسته کارت بخرید و سپس از آن‌ها برای انجام معاملات استفاده کنید. وقتی به سطح بالایی در بازی رسیدید، می‌توانید کارت‌های فیزیکی NFT را به فروش برسانید و در دنیای واقعی کسب درآمد نمایید. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

Rikkei Finance

Rikkei Finance یکی از بازی‌های رایگان متاورس برای قرض گرفتن پول است. در این بازی، بازیکن در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بازی خواهد کرد و به بسیاری از مناطق از جمله مراکز ورزشی، کشاورزی، بازار NFT یا مرکز اعتباری دسترسی خواهد داشت. با فعالیت در این مجموعه در بازی می‌توانید درآمد کسب کنید. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

Himo World

بازی Himo World دارای چندین حالت است که در آن باید با جنگجویان دیگر مبارزه کنید. برای پیروزی در نبرد باید یک استراتژی را انتخاب کنید. بازی Himo World توسط زنجیره هوشمند Binance پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Metaverse در بین کاربران است. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

Ancient Kingdom

سایت فروش اکانت بازی

این بازی ایده جالبی دارد. در اینجا، بازیکنان می‌توانند به عنوان راهنما برای سایر بازیکنان برای یافتن سلاح‌های NFT خدمت کنند. بازی The Old Kingdom یک بازی تیمی است و با تشکیل گروه در آن شانس بیشتری برای شکست دادن دشمنان در بازی دارید. این بازی رایگان Metaverse یک فرصت عالی برای کسب درآمد برای بازیکنان است. آن‌ها فقط باید مراقب و آگاه باشند تا با هم کار کنند. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

RaceFi

این بازی با پشتیبانی از بلاک چین سولانا، اولین بازی اتومبیل‌رانی در Metaverse است. در این بازی می‌توانید حالت‌های مختلف مسابقه از جمله PvP و PvE را تجربه کنید و از هر مسابقه جوایزی را به دست آورید؛ همچنین امکان اصلاح و بهبود اتومبیل‌های مسابقه وجود دارد و می‌توانید ضربه‌گیر، نیتروژن یا موارد دیگر را به آن اضافه کنید. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

Galaxy Fight Club

یکی از اولین بازی‌های متاورس که دارای ویژگی PvP است؛ به عنوان مثال دو گروه سه نفره می‌توانند با هم روبرو شوند و با هم مبارزه کنند. توکن انحصاری این بازی GCOIN است که به عنوان جایزه به بازیکنان داده می‌شود. بازیکنان می‌توانند از NFT های خود برای پیروزی در جنگ‌ها استفاده کنند. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

Lords of Light

در این بازی استراتژی باید با موجودات افسانه‌ای مبارزه کنید؛ همچنین برای افزایش ثروت خود باید با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. برنده‌شدن در نبردهای Lords of Light یک توکن بازی انحصاری به نام Photon برای شما به ارمغان می آورد. می‌توانید از این توکن برای پرداخت درون بازی استفاده کنید؛ همچنین امکان کسب درآمد از طریق انجام مأموریت‌ها یا اجاره کارت در این بازی وجود دارد. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

Drunk Robots

این بازی دارای یک شهر بزرگ با محیط‌های مختلف است که ربات‌ها در آن زندگی می‌کنند. این ربات‌ها می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند و حتی در فعالیت‌های عادی مانند تهیه نوشیدنی شرکت کنند. بیش از 10000 ربات در محیط بازی وجود دارد که با یکدیگر مبارزه می‌کنند، بانک را سرقت می‌کنند و برای قوی شدن چنین کارهایی انجام می‌دهند. در این بازی بازیکنان بر اساس زمان صرف شده پاداش دریافت می‌نمایند. این سایت هم یک سایت فریلنسری بازی در جهان است.

سایت کاریابی برای طراحان بازی

Toptal

یک سرویس منطبق بر بازی کردن است که با تمرکز کلیدی بر استعدادهای فنی ایجادشده است.؛ با این‌ حال در طول سال‌ها، این شرکت تخصص و مجموعه حرفه‌ای‌های خود را گسترش داده و برخی از بهترین بازی‌سازان و طراحان بازی را جای‌داده است. اگر کسی را می‌خواهید که بتواند بلافاصله پروژه شما را انجام دهد و یک پروژه حرفه‌ای تحویل بگیرید، Toptal بهترین گزینه برای شما است.

Gun.io

برخی از برندهای برتر جهان مانند سیسکو، ان‌بی‌سی و تسلا تا کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط، همگی برای استخدام توسعه‌دهندگان بازی به Gun.io مراجعه می‌کنند. این پلتفرم بیشتر کارهای استخدامی را برای شما انجام می‌دهد که در آن بهترین استعدادها را پیدا می‌کنند، بررسی می‌کنند و ارائه می‌دهند. چه به دنبال شخصی برای توسعه یک بازی ویدیویی یا شخصی برای توسعه بازی‌های موبایل برای اندروید و iOS باشید، Gun.io می‌تواند به شما کمک کند. این گروه عمدتاً در ایالات‌متحده فعالیت می‌کند که همکاری در مناطق زمانی را آسان و قابل مدیریت می‌کند.

یک توسعه‌دهنده بازی در Gun.io باید هفت مرحله ارزیابی را طی کند تا مطمئن شود که مهارت‌ها، استعدادها و دانش فنی لازم برای ارائه پروژه‌های با کیفیت بالا را دارد.

Hired

مانند بسیاری از بازارهای آزاد دیگر، Hired همچنین توسعه‌دهندگان بازی را قبل از پذیرش آن‌ها در پلتفرم خود به‌درستی بررسی می‌کند؛ علاوه بر این Hired چندین ارزیابی دیگر را نیز ارائه می‌دهد تا مطمئن شود که بهترین برنامه‌نویسان و فریلنسرها را برای پروژه خود پیدا می‌کنید. می‌توانید از خط لوله آن‌ها برای استخدام توسعه‌دهندگان بازی با ایجاد یک نمایه شرکت و جستجو در یک استخر بزرگ نامزد با استفاده از الگوریتم جستجوی خودشان استفاده کنید.

کارشناسانی را که دوست دارید انتخاب کرده و با آن‌ها شروع به مصاحبه کنید. تنها نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که کل این فرآیند می‌تواند تا 25 روز طول بکشد و اگر در حال ایجاد یک گروه توسعه هستید، احتمالاً ممکن است بیشتر طول بکشد.

Gigster

Gigster به‌عنوان یک پلتفرم، با دادن بازی‌سازان واجد شرایطی که می‌توانند پروژه‌های مختلف را مدیریت کنند، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا رشد کنند و نوآوری به دست آورند. از واقعیت افزوده گرفته تا ساخت بازی‌های سه‌بعدی، کارشناسان این پلتفرم صلاحیت رسیدگی به همه این موارد را دارند. یک فرآیند ساده در Gigster برای استخدام توسعه‌دهندگان بازی وجود دارد که در آن پروژه و الزامات خود را برای آن‌ها توضیح می‌دهید و پلتفرم یک گروه را برای شما تشکیل می‌دهد.

این شرکت همچنین ابزارهای پیشرفته‌ای را برای بهره‌وری بهتر، یک محیط توسعه مشترک با تجزیه‌ و تحلیل پیشرفته و فناوری موردنیاز برای ساخت یک بازی در سطح جهانی ارائه می‌دهد.

Fiverr Pro

Fiverr Pro پلتفرم Fiverr معمولی را یک درجه بالاتر می‌برد. هر طراح بازی در این پلتفرم به‌طور کامل بررسی و تأیید شده است تا اطمینان حاصل شود که بهترین‌ها را به دست می‌آورید. فقط فریلنسرها و برنامه‌نویسان با بالاترین رتبه‌بندی و نمرات بازخورد وارد پلتفرم Pro می‌شوند. تنها تفاوت Fiverr و Fiverr Pro در مورد دوم است، توسعه‌دهندگان و طراحان بازی جزئیات پروژه شما را مطالعه می‌کنند و با شما تماس می‌گیرند. برخلاف Toptal و Gigster، این یک سرویس منطبق نیست؛ بنابراین، برای اطمینان از به دست آوردن استعداد مناسب، نوشتن شرح مفصل پروژه حیاتی است.

پردرآمد ترین گیمرها

Guru

Guru یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های جهانی فریلنسرها است. این مجموعه بیش از دو میلیون متخصص در حوزه‌های مختلف و یکی از بزرگترین سایت‌های فریلنسری در جهان است. در این سایت می‌توانید به‌راحتی با پیشنهاد پروژه خود و انتخاب توسعه‌دهنده بازی مشغول به فعالیت شوید. این پلتفرم عملکرد ایمن SafePay را ارائه می‌دهد که پرداخت را آسان می‌کند. گورو یک بازار آزاد بزرگ با استعدادها در صنایع و تخصص‌های مختلف است بنابراین برای یافتن بهترین گزینه باید کمی زمان و تلاش صرف کنید تا بهترین نتیجه را از دریافت پروژه‌های فریلسنری کسب نمایید.

کسب درآمد از طریق ساخت بازی

چنانچه یک برنامه‌نویس در حوزه ساخت بازی هستید و به موتورهای بازی‌سازی تسلط کافی دارید، می‌توانید یک بازی تحت سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و یا مک بسازید و آن را در گوگل پلی، اپ‌استور و یا بازار به فروش برسانید. درآمد این صنعت بسیار بالا است و حتی افرادی در ایران و یا خارج از ایران هستند که درآمدهای میلیاردی از ساخت بازی دارند. برای کسب این درآمدها باید تخصص و خلاقیت لازم را داشته باشید تا به درآمد بالایی در این حیطه برسید.

چرا فریلنسرها از سایت‌های فریلنسری استفاده می‌کنند؟

  •  فریلنسرها با استفاده از پلتفرم‌های فریلنسری برای تبلیغ مهارت‌های خود سود زیادی می‌برند. با استفاده از منابع ارائه شده در پلتفرم، فریلنسرها این توانایی را دارند که استخدام‌کنندگان را جذب کنند و مهارت های خود را برای یافتن یک شغل مناسب به نمایش بگذارند.
  •  واضح است که استفاده از پلتفرم‌های مخصوص فریلنسرها آسان است و به‌طور قابل توجهی در زمان صرفه‌جویی می‌کند. زمانی که نمایه و رزومه شما به صورت آنلاین تکمیل شد، سخت‌ترین بخش کار را  انجام داده‌اید! به طور خاص، سایت‌های فریلنسری، زمانی که شما تازه‌کار هستید و پایگاه مشتریان خود را ایجاد نکرده‌اید، مکانی ایده‌آل برای ملاقات با مشتریان هستند؛ این سایت‌ها منابع ارزشمندی برای برنده شدن اولین قرارداد شما هستند.
  • پلتفرم‌های فریلنسری از پیشنهاداتی برای کارهای سریع و یکباره پر شده‌اند، این موارد برای افرادی که می‌خواهند شکاف های برنامه خود را پر کنند، ایده آل هستند. این وظایف سریع و ساده (ترجمه ایمیل، ایجاد لوگوهای اولیه و …) به شما این امکان را می‌دهد تا شکاف‌های برنامه خود را پر کرده و فاصله تا روز پرداخت را کمی کوتاهتر کنید!
  • بزرگترین مزیت سایت‌های فریلنسری این مورد است که به شما این امکان را می‌دهد تا مقیاس کسب‌وکارتان را گسترش دهید؛ حرکت از کار در مقیاس محلی به تفکر جهانی!
  • پلتفرم‌های فریلنسری برای شما احساس امنیت را برقرار می‌کند، زیرا با بستن قرارداد، تضمین می‌شود که به شما دستمزد پرداخت خواهد شد؛ همچنین می توان قراردادهای قبلی که مشتری منعقد کرده است و همچنین نظراتی که در مورد مشتری گذاشته شده و جزئیات نحوه پرداخت را مشاهده کرد.
  • بدیهی است که مزیت اصلی پلتفرم‌های فریلنسری این واقعیت است که آن‌ها به شما امکان می‌دهند بدون تلاش زیاد یک پایگاه مشتری بسازید و در نهایت، روابط حرفه‌ای پایدار ایجاد کنید.

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران سایت‌های فریلنسری گیم

چنانچه قصد نقدکردن درآمدتان از یک یا چند سایت فریلسنری بازی را دارید، می‌توانید به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و به‌ تمامی آنچه مدنظر دارید پاسخ خواهند داد. یک جلسه مشاوره رایگان ما را از دست ندهید.

چکیده کلی از این مقاله

در این مقاله به توضیحاتی در رابطه با سایت فریلسنری بازی پرداختیم و امیدواریم با مطالعه این مقاله کمال دانش و آگاهی را کسب کرده باشید. درآمد از طریق بازی کردن امروزه در جهان بسیار مطرح ‌شده است و افراد بسیاری هستند که این صنعت را به‌عنوان شغل اول یا آخرشان انتخاب کرده‌اند. مخاطبین بازی‌های آنلاین و یا موبایل افرادی بین رنج سنی 13 تا 70 سال هستند که این افراد به‌ نوبه خود پردرآمدترین گیمرها در حوزه بازی هستند.

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از این صنعت هستید همین امروز به سمت این حوزه گام بردارید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *