سایت استخدام خارجی

بهترین سایت استخدام خارجی

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

بهترین فرصت‌ها در زندگی همیشه برای افرادی اتفاق می‌افتد که از آگاهی بسیار بالا و موقعیت‌های دور و اطرافشان استفاده کنند. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، اکثر افراد درآمد چندانی برای خرج و مخارج زندگی ندارند و ممکن است خیلی از افراد با تخصص هم درآمد کافی از تخصصشان کسب نکنند. ما در اینجا قصد داریم به معرفی بهترین سایت استخدام خارجی بپردازیم تا اگر شما هم به دنبال موقعیت شغلی و درآمد دلاری هستید، بتوانید شانس خود را در این وب‌سایت‌ها امتحان کنید. مطالعه این مقاله وقت چندانی از شما نمی‌گیرد پس پیشنهاد می‌شود تا انتهای آن با ما همراه باشید.

جستجو و مصاحبهٔ کاری با شرکت‌های خارجی از داخل ایران

افراد بسیار زیادی به دنبال مهاجرت هستند و تخصص‌های خوبی در زمینه برنامه‌نویسی، گرافیک، تولید محتوا و… دارند. این اشخاص به دلیل شرایط موجود و قوانین هر کشوری برای مهاجرت نمی‌توانند به راحتی و با موفقیت این کار را انجام دهند. اما وب‌سایت‌هایی در این زمینه وجود دارند که فریلسنرهای بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند. اگر چه ممکن است عضویت و شناخته شدن در این وب‌سایت‌ها کمی برای شما دشوار باشد اما با کمی پشتکار به راحتی می‌توانید درآمد دلاری از آنها کسب نمایید. در اینجا به معرفی 10 سایت استخدام خارجی خواهیم پرداخت.

موتور جستجوی شغلی چیست؟

اگر در سال‌های اخیر به دنبال کار بوده‌اید، باید یک سایت کاریابی آنلاین پیدا کنید و از آن استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید شرکت‌های بزرگ و کوچکی این مشاغل را تبلیغ می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید شغل مرتبط با تخصص خود را در این سایت‌ها پیدا کنید؛ همچنین تمامی خدمات اکثر این سایت‌های کاریابی برای افراد جویای کار رایگان است.

بهتر است بدانید که معمولاً زمان زیادی طول می‌کشد تا در تمامی این سایت‌ها ثبت‌نام کنید و در هر یک از آنها به دنبال کار بگردید. حتی اگر از یک یا دو سایت کاریابی استفاده کنید، ممکن است فرصت‌های شغلی مناسب با تخصص خود را در این مجموعه‌ها نیابید. ابزارهای پیشرفته جستجوی کار در اینجا وارد عمل می‌شوند و راهی برای یافتن شغل با ترکیب همه فرصت‌های شغلی در یک سایت کاریابی به شما ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت‌های دورکاری ایرانی و خارجی

معرفی بهترین موتورهای جستجوی شغلی در جهان

indeed

این سایت با بیش از 250 میلیون بازدیدکننده منحصر به‌ فرد در ماه، یک سایت شغلی مطرح در سراسر جهان است. indeed در بیش از 60 کشور دنیا در حال فعالیت است و به بیش از 28 زبان زنده در حال ارتباط با کاربران است. از سال 2004 تا به امروز این شرکت فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. indeed به عنوان پیشروترین شبکه تبلیغاتی استخدام با پرداخت هزینه برای عملکرد، میلیون‌ها متقاضی هدفمند را به مشاغل در هر زمینه‌ای سوق می‌دهد و مقرون به‌صرفه‌ترین منبع کاریابی است. indeed که توسط Paul Forster و Rony Kahan تأسیس شد، یکی از شرکت‌های پردرآمد در ایالات متحده می‌باشد، indeed دارای دفاتری در آستین، نیویورک، سانفرانسیسکو، سان متئو، سیاتل و استنفورد است. در خارج از ایالات متحده، indeed دارای دفاتری در آمستردام، دوبلین، دوسلدورف، لندن، پاریس، سیدنی، توکیو، زوریخ و تورنتو است. این وب‌سایت بهترین سایت استخدام خارجی در دنیا است.

سایت استخدام خارجی

careerbuilder.com

یک وب‌سایت استخدامی است که در سال 1995 تأسیس شد و دفاتری در ایالات متحده، کانادا، اروپا و آسیا دارد. این شرکت در سال 2008، بیشترین سهم بازار را در بین وب‌سایت‌های استخدام آنلاین در ایالات متحده از آن خود کرد. این مجموعه اطلاعات بازار کار، نرم افزار مدیریت استعداد و سایر خدمات مرتبط با استخدام را ارائه می‌دهد. این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری “Apollo Global Management” است.

Dice.com

دایس یک وب‌سایت شغلی مستقر در شهر نیویورک با فروش اولیه و عملیات توسعه در “Urbandale” است. این شرکت به متخصصان فناوری اطلاعات و مهندسی، همچنین به شرکت‌های مهندسی پیمانکاری رسمی خدمات ارائه می‌دهد. این وب‌سایت دارای بیش از 80000 لیست مشاغل فناوری است. دایس ادعا می‌کند که 3 میلیون متخصص فناوری و تقریباً 2.4 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه دارد. این کاربران ثبت‌نام شده که 75 درصد آنها دارای مدرک لیسانس یا بالاتر و 65 درصد دارای 10 سال سابقه کار در زمینه کاری خود هستند در این موتور جستجو شغلی به دنبال کار می‌گردند. امروزه افراد بسیار زیادی از این شرکت به عنوان بهترین سایت استخدام خارجی در سراسر جهان استفاده می‌کنند.

Glassdoor.com

“Glassdoor” یک وب‌سایت آمریکایی است که در آن، کارمندان فعلی و سابق به طور ناشناس، شرکت‌ها را بررسی می‌کنند. “Glassdoor” همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت ناشناس با یکدیگر معامله کنند و همچنین در پلتفرم خود جستجو و درخواست شغل دهند. در سال 2018، این شرکت توسط شرکت ژاپنی “Recruit Holdings” به مبلغ 1.2 میلیارد دلار خریداری شد. این شرکت به طور مستقل به کار خود ادامه می‌دهد. دفتر مرکزی آنها در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و دارای دفاتری در شیکاگو، دوبلین، لندن و سائوپائولو است.

Google for Jobs

“Google for Jobs” به کارفرمایان و کارمندان بالقوه اجازه می‌دهد تا موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود را در نتایج جستجو ببینند. کارفرمایان می‌توانند از ادغام‌های Google استفاده نماینند تا اطمینان حاصل کنند که فهرست‌های شغلی یکپارچه در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند؛ در حالی که مؤسسات کاریابی به راحتی می‌توانند افراد متخصص و کارمندان مورد نیازشان را پیدا کنند.

Idealist.com

Idealist.com وب‌سایتی است که در آن افراد می‌توانند ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند و از دیگران بازخورد بگیرند.
از مهم‌ترین خدمات و ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ارسال ایده رایگان است.

  • یک راه ساده برای ارائه ایده به کاربران معرفی می‌کند.
  • شما می‌توانید نوع پروژه‌ای را که می‌خواهید روی آن کار کنید، انتخاب نمایید.
  • این قابلیت به شما داده می‌شود تا پروژه خود را بر حسب توانایی و مهارتی که دارید، انتخاب نمایید.
  • برای کمک به توضیح ایده خود می‌توانید فایل‌هایی را پیوست کنید.
  • زمانی که شخصی در مورد ایده شما نظر داد به شما اطلاع داده می‌شود.
  • شما این امکان را دارید که در صورت تمایل، نظر خود را ارسال کنید.
  • شما می‌توانید ببینید چه کسانی در مورد ایده شما نظر داده‌اند.
  • می‌توانید ایده‌های دیگر کاربران را دنبال کنید.

بهترین سایت استخدام خارجی

Linkedin.com

لینکدین یک سرویس آنلاین تجاری و شغلی آمریکایی است که از طریق وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه کار می‌کند. این پلتفرم که در 5 می 2003 راه‌اندازی شد، اساساً برای شبکه‌های حرفه‌ای و توسعه شغلی استفاده می‌شود و به جویندگان کار اجازه می‌دهد تا رزومه خود را ارسال کنند و کارفرمایان برای موقعیت شغلی که می‌خواهند آگهی کنند.

از سال 2015، بیشتر درآمد این شرکت از فروش دسترسی به اطلاعات اعضای آن به استخدام‌کنندگان و متخصصان فروش بود. از دسامبر 2016، لینکدین به طور کامل تحت مالکیت مایکروسافت قرار گرفت.سال سپتامبر 2021، این سازمان بیش از 774 میلیون کاربر را به سمت خود جذب کرد. امروزه لینکدین در 200 کشور جهان در حال فعالیت است.

لینکدین به اعضایش (هم کارمندان و هم کارفرمایان) اجازه می‌دهد تا پروفایل ایجاد کنند و با یکدیگر در یک شبکه اجتماعی آنلاین ارتباط برقرار نماینند که ممکن است نشان‌دهنده روابط حرفه‌ای در دنیای واقعی باشد. اعضای این شبکه می‌توانند در رابطه با کار و موقعیت شغلی‌شان صحبت کنند. LinkedIn همچنین می‌تواند برای سازمان‌دهی رویدادهای آفلاین، پیوستن به گروه‌ها، نوشتن مقاله، انتشار آگهی‌های شغلی، ارسال عکس‌ها و ویدئوها و موارد دیگر استفاده شود. امروزه افراد بسیار زیادی از لینکدین به منظور کاریابی و یک سایت استخدام خارجی استفاده می‌کنند.

LinkUp.com

شبکه اجتماعی رایگان که در آن می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها، وبلاگ‌ها، پیوندها، رویدادها و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. این سرویس به شما امکان می‌دهد پروفایل ایجاد کنید، عکس‌ها و فیلم‌ها را آپلود کنید و با سایر اعضا ارتباط برقرار کنید. LinkUp.com در سال 2007 تأسیس شد و بیش از 2 میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان دارد. LinkUp علاوه بر نسخه وب خود، اپلیکیشن‌های موبایلی را برای دستگاه‌های iOS و اندروید نیز ارائه می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید دوستان خود را به این مجموعه دعوت کرده و پیام ارسال نمایید و سپس اطلاعات نمایه را مشاهده کنید و حتی ببینید چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است.

Monster.com

Monster.com یک وب‌سایت جهانی کاریابی آنلاین است که متعلق به “Monster Worldwide” است. این وب‌سایت در سال 1999 ایجاد شد. این شرکت‌ تابعه رندستاد هلدینگ، یک شرکت مشاوره منابع انسانی چند ملیتی هلندی است و دفتر مرکزی آن در وستون، ماساچوست است. مانستر به نوبه خود یکی از بهترین سایت استخدام خارجی در جهان است.

معرفی سایت مانستر

angel.co

Angel.co وب‌سایتی است که به افراد اجازه می‌دهد شبکه سرمایه‌گذاری خود را ایجاد کنند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند با سرمایه‌گذاران دیگری که منافع مشابهی دارند ارتباط برقرار کنند. آنها قادر خواهند بود اطلاعات شرکت‌ها، پروژه‌ها و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند. سرمایه‌گذاران می‌توانند متوجه شوند که دیگران در مورد یک شرکت یا پروژه خاص چگونه فکر می‌کنند. اگر ایده افراد، یک ایده منطقی و قابل قبول باشد سرمایه گذاران به راحتی روی پروژه آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند. این مجموعه یکی از بهترین سایت‌های استخدام خارجی در جهان است.

چکیده کلی و کلام پایانی

در این مقاله به صورت تخصصی توضیحاتی در رابطه با چند سایت استخدام خارجی بیان کردیم که امیدواریم با مطالعه هر کدام از آنها اطلاعات جامعی کسب کرده باشید. این سایت‌ها همیشه فرصت‌هایی برای افراد مبتدی تا متخصص ایجاد می‌کنند. چنانچه شما هم قصد کاریابی در هرکدام را دارید بهتر است با صبر و حوصله کافی به دنبال فرصت شغلی خود باشید. امیدواریم که با مطالعه این مطلب آگاهی کافی را به شما دوستان عزیز منتقل کرده باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *