خرید از گوگل پلی با مستر کارت

خرید از گوگل پلی با مسترکارت و ویزاکارت

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

گوگل پلی به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین مارکت‌های برنامه‌های اندرویدی، از مسترکارت و ویزا کارت برای پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. به عبارتی شما برای استفاده از برخی برنامه‌های گوگل پلی نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت که این کار با مسترکارت و ویزاکارت انجام می‌شود. حال سوال اینجاست که چگونه می‌توان از مستر کارت گوگل پلی استفاده کرد؟ راه خرید از گوگل پلی با مستر کارت چیست؟

 

 

گوگل پلی چیست؟

Google Play فروشگاه رسمی برای برنامه‌های اندروید، بازی، موسیقی، فیلم و کتاب‌های الکترونیکی است. شما می‌توانید محتوا را به طور مستقیم روی یک دستگاه اندروید از طریق برنامه گوگل پلی دانلود کنید یا محتوا را به یک دستگاه دیگر از وب‌سایت Google Play ارسال کنید. فروشگاه Google Play در سال 2008 فعالیت خود را به عنوان “بازار اندروید” در کنار اولین دستگاه‌های اندروید آغاز کرد.

هدف گوگل پلی در ابتدا صرفا توزیع برنامه‌ها و بازی‌ها و بسیار ابتدایی بود. این فروشگاه برنامه‌ها و بازی‌های پردازش شده تا سال 2009 را پشتیبانی نمی‌کرد. با این حال، به عنوان پلتفرم اندروید رشد نمود. تا سال 2012، بیش از 450،000 برنامه و بازی اندرویدی روی آن منتشر شد. هم‌اکنون نیز این برنامه بسیار در میان مخاطبان تلفن‌های همراه اندرویدی طرفدار دارد.

آموزش نحوه خرید از گوگل پلی با مستر کارت

Google Play به صورت امروزی در تاریخ 6 مارس 2012 راه اندازی شد و برنامه‌های اندرویدی قبلی (Android Market، Google Music و Google Books) را با یک نام تجاری همراه کرد. در حال حاضر، Google Play برنامه‌ای برای دریافت برنامه‌ها و محتوای قابل دانلود است. همچنین در این بستر امکان ورود برنامه‌نویسان و کسب درآمد ارزی نیز وجود دارد. شما می‌توانید با خرید اکانت دولوپر گوگل از سفیرپیمنت به این امکان دسترسی پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: اکانت دولوپر گوگل چیست؟

 

نحوه خرید از گوگل پلی با مستر کارت

همانند بسیاری از مارکت‌های آنلاین، گوگل پلی نیز برای پرداخت هزینه‌های درون‌برنامه‌ای خود از کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند. با ورود به گوگل پلی و داشتن ویزا یا مستر کارت می‌توانید به راحتی هزینه‌های خود را پرداخت کنید. برای انجام این کار لازم است مراحلی را به ترتیب پشت سر بگذارید که در ادامه آن‌ها را ارائه کرده‌ایم. جهت خرید از گوگل پلی با ویزا کارت یا مستر کارت مراحل زیر را انجام دهید:

برای خرید از گوگل پلی با مستر کارت ابتدا برنامه‌ی مورد نظر که قصد پرداخت برای آن را دارید، از میان برنامه‌ها انتخاب کنید. با انتخاب برنامه گوگل پلی اطلاعات آن را به طور کامل برای شما نشان می‌دهد. در میان اطلاعات برنامه قیمت آن نیز وجود دارد. دکمه آبی رنگ که هزینه‌ی مورد نظر در آن قرار دارد را انتخاب کنید.

مشاهده قیمت خرید برنامه با مسترکارت گوگل پلی

 

تعیین روش پرداخت برای خرید از گوگل پلی

دفعه‌ی اولی که قصد خرید از گوگل پلی با ویزا کارت یا مستر کارت را داشته باشید، نیاز است که برای تکمیل فرآیند خرید خود، یک روش پرداخت را انتخاب کنید. برای انجام این کار لازم است گزینه آبی رنگ که عبارت continue را دارد، انتخاب کنید. چنانچه قبلا این کار را انجام داده‌اید، کافی است تنها شماره ویزا یا مستر کارتی که قبلا وارد کرده‌اید را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. در غیر این صورت، روی گزینه‌ی افزودن کارت کلیک و بعد روی continue‌ کلیک نمایید.

مستر کارت گوگل پلی برای خرید

mastercard گوگل پلی اضافه کردن

 

وارد کردن اطلاعات لازم برای خرید از گوگل پلی با مستر کارت

در ادامه مراحل خرید از گوگل پلی با مستر کارت شماره 16 رقمی مستر کارت خود، تاریخ انقضا و کد سه رقمی ‏CVV را بر اساس کارتتان وارد کنید. سپس نام، نام خانوادگی و آدرس خود را نیز وارد کنید. در انتخاب کشور به این نکته توجه کنید که کارت شما از کدام کشور صادر شده و بیلینگ آدرس آن کجا است. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از billing address ایرانی استفاده نکنید. همچنین می‌توانید از آدرس‌های عمومی موجود در اینترنت نیز استفاده نمایید. پس از زدن تیک I agree روی دکمه‌ی accept & buy کلیک کنید.

اگر ارور 403 داشتید، به آن توجه نکنید. به مرکز دانلود برنامه‌ها رفته و برنامه‌ی خریداری شده را به سادگی نصب نمایید. در تصاویر زیر تمام مراحلی را که ذکر کردیم می‌توانید مشاهده نمایید. در صورتی که برای خرید از گوگل پلی با ویزا کارت یا مستر کارت مراحل زیر را به درستی پشت سر بگذارید، می‌توانید این کار را بدون چالش انجام دهید. ضمنا برای انجام پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی از جمله پرداخت در گوگل پلی می‌توانید روی کمک تیم سفیرپیمنت حساب کنید.

اضافه کردن مسترکارت گوگل پلی

تکمیل اطلاعات مستر کارت گوگل پلی

کلیک روی گزینه accept & pay

 

دانلود برنامه از گوگل پلی پس از خرید

باز کردن برنامه پس از خرید و دانلود

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

یکی از ساده‌ترین راه‌های خرید برنامه‌های نیازمند پرداخت و بازی بدون کارت اعتباری، استفاده از کارت‌های هدیه گوگل پلی است. شما می توانید یک گیفت کارت گوگل پلی را در یک کشور خارجی به سادگی از یک فروشگاه نزدیک، سوپرمارکت یا حتی در آمازون با تحویل ایمیل، فوری دریافت کنید. همانطور که از نام گیفت کارت گوگل پلی مشخص است، این کارت مختص شرکت گوگل بوده که از این اعتبار مجازی برای هدیه دادن یا استفاده شخصی برای خرید در google play store استفاده می‌شود. حال سوال اینجاست که در ایران برای پرداخت ارزی چه کاری باید انجام دهیم؟

 

پیشنهاد مطالعه: دور زدن تحریم گوگل پلی

 

خدمات سفیر پیمنت؛ خرید از گوگل پلی با ویزا کارت یا مستر کارت

همانطور که توضیح دادیم خرید از گوگل پلی با مستر کارت یا ویزا کارت قابل انجام خواهد بود. تهیه این کارت‌ها در ایران به دلیل تحریم‌های بین‌المللی با چالش مواجه است. به طور کلی عدم توانایی پرداخت‌های ارزی و یا حتی نقد کردن درآمد دلاری از جمله چالش‌های بزرگی است که تحریم‌ها علیه ایران برای کاربران به وجود آورده‌اند. سفیرپیمنت به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی ارائه‌دهنده انواع این خدمات برای شما است. همچنین شما می‌توانید مسترکارت یا ویزا کارت را نیز از سفیرپیمنت تهیه کنید تا بتوانید خرید از گوگل پلی با مستر کارت را انجام دهید.

به طور کلی شما می‌توانید هر گونه نیاز خود به انجام پرداخت‌های ارزی را به کمک تیم ما برطرف نمایید. از آنجایی که استفاده از خدمات سایت‌های خارجی نیازمند پرداخت‌های ارزی خواهید بود، سفیرپیمنت امکان افتتاح حساب پی پال و دیگر سرویس‌های ارزی همچون خرید اکانت وایز را نیز برای شما فراهم نموده است. برای بهره‌مندی از خدمات سفیرپیمنت تنها کافی است درخواست خود را در پنل کاربران و یا پشتیبانی مطرح نمایید. ضمنا اگر برنامه‌نویس هستید و می‌خواهید برنامه‌های خود را در گوگل پلی منتشر کنید، خرید اکانت دولوپر گوگل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

سوالات متداول؛ خرید از گوگل پلی با مستر کارت

شماره 16 رقمی مستر کارت، تاریخ انقضا و کد سه رقمی ‏CVV باید وارد شود.
شما می‌توانید با کارت‌های هدیه گوگل یا همان گیفت کارت نیز خرید از گوگل پلی را انجام دهید.
خیر پس از وارد کردن اطلاعات کارت در مرتبه اول، اطلاعات برای خریدهای بعدی در برنامه ذخیره خواهد شد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *