منابع آزمون tcf

کسب موفقیت چند برابر با منابع آزمون TCF !

آخرین بروز رسانی:  ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

برای مهاجرت به کشورهای کانادا و یا فرانسه لازم است که افراد به دو زبان فرانسه و انگلیسی تسلط داشته باشند. از این‌رو این دو کشور به منظور اثبات مهارت زبان مهاجران خود، آزمون‌های گوناگونی را طراحی کرده‌اند. یکی از این آزمون‌ها، آزمون TCF است که برای برای مهاجرت به کانادا و فرانسه و یا ادامه تحصیل برگزار می‌گردد. موفقیت افراد در این آزمون به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها منابع آزمون tcf است. در این مقاله به منظور آشنایی شما با محتوای این آزمون و کسب مدرک آن، منابع این امتحان را شرح خواهیم داد.

آزمون TCF چیست؟

آزمون TCF یک آزمون مهارت زبان است که به منظور سنجش سطح زبان فرانسوی افراد غیر فرانسوی از سوی وزارت آموزش عالی فرانسه طراحی شده است. این آزمون از دو ساختار اختیاری و اجباری و شش سطح با چارچوب مرجع مشترک اروپا CEFR تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها شرایط مخصوص به خود را دارا می‌باشد.

با موفقیت در این آزمون، مدرکی به داوطلبان اعطا می‌شود که تا مدت دو سال معتبر است. این مدارک می‌تواند برای مهاجرت آن‌ها به  کانادا و یا فرانسه و همچنین ادامه تحصیل در این کشورها مفید واقع شود. کسب شهروندی کانادا و یا فرانسه، تحصیل در این دو کشور، کسب موقعیت شغلی و… از جمله مزایایی است که شرکت در این آزمون و کسب مدرک آن به همراه دارد.

معرفی 4 منابع آزمون TCF

چنانچه شما نیز داوطلب شرکت در آزمون TCF هستید، باید معتبرترین منابع امتحان TCF را جمع آوری کنید و با استفاده از آن‌ها درصد قبولی خود در این آزمون را بالا ببرید. به منظور سهولت شما در ادامه تعدادی از منابع این آزمون را ذکر خواهیم کرد. شما نیز می‌توانید ازطریق کتاب‌ فروشی‌های آنلاین و یا کتاب فروشی‌های معتبر نسبت به خرید این کتاب‌ها اقدام کنید.

1- کتاب ABC-TCF

شرکت در آزمون tcf نیازمند قوی سازی یک سری کهارت‌های مشخص است که در میزان موفقیت افراد داوطلب نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد. کتاب ABC-TCF از جمله کتاب‌هایی است که به همین منظور گردآوری شده و از منابع خوب جهت تقویت مهارت‌های لازم آزمون زبان فرانسه tcf است. این کتاب دارای آزمون‌های کاملی است که طبق استاندارهای آزمون tcf طراحی و آماده گردیده است. همچنین تمامی سوالاتی که در این منبع به عنوان نمونه آورده شده است، همراه با پاسخ هستند و پاسخ آنها در انتهای کتاب نیز ذکر شده است.

منابع امتحان tcf2- کتاب Guide d 39 entrainement au TCF

 این کتاب در واقع منبعی شبیه ساز برای آزمون tcf است که در برگیرنده‌ی تمرینات کتبی و شفاهی این آزمون با در نظر گرفتن مهارت‌هایی همچون Speaking, Writing, Listening, Reading است. همچنین در این کتاب نکات و استراتژي‌هاي تست‌زنی نیز گنجانده شده است و شما می‌توانید با استفاده از آن در آزموم اصلی به نمره‌ي دلخواه خود برسید.

3- کتاب Reussir le TCF

انتشارت ECOLE POLYTECHNIQUE کتابی تحت عنوان Reussir le TCF، منتشر کرده است که به یکی از منابع خوب جهت تقویت مهارت‌های لازم در آزمون زبان فرانسه tcf تبدیل شده است. این کتاب همانند نمونه‌های قبلی، دارای آزمون‌های کامل و معتبری است که بر اساس بهترین آزمون‌های زبان tcf طراحی شده است. این کتاب شامل بخش‌های زیر است:

  • تمرین‌های گنجانده شده Comprehension Orale
  • تمرین‌های در نظرگرفته شده Structures de la lange
  • تمرین‌های Comprehension Ecrit
  • حل مسائل کتاب با پاسخنامه
  • متن نوشتاری فایل‌های صوتی آزمون

منابع آزمون tcf4- کتاب TCF 250 Activites

CLE INTERNATIONAL، انتشارات دیگری است که یکی دیگر از منابع آزمون TCF را منتشر کرده است. کتاب TCF 250 Activites از این انتشارات برای افرادی که تمایل به شرکت در ان آزمون را دارند، بسیار مفید است.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

همان‌طور که گفته شد، ثبت نام آزمون TCF به عنوان یک آزمون بین المللی و خارجی، نیازمند پرداخت هزینه ها به صورت ارزی از طریق مسترکارت و ویزا کارت است. علاوه بر ثبت نام، خرید برخی از کتاب‌ها و فایل‌های این آزمون نیز با پرداخت های ارزی انجام می‌شود. سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت های ارزی می‌تواند نیاز شما را در ثبت نام و یا خرید منابع آزمون TCF رفع کند. بدین منظور شما می‌توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

 

نتیجه

آزمون TCF که نوعی آزمون خارجی برای سنجش مهارت غیر فرانسوی زبانان است، برای مهاجرت به کشورهای کانادا و فرانسه اهمیت زیادی دارد. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با منابع آزمون TCF آشنا کنیم. این منابع به شما کمک می‌کند تا شانس موفقیت خود رادر این آزمون بالاتر ببرید و از مزایای در نظرگرفته شده برای مدرک این آزمون بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

– چگونه برای آزمون tcf آماده شوم؟

برای آمادگی در این ازمون بهتر است که شما نمونه سوالات tcf و منابع آن را مطالعه کنید و از کسانیکه پیش از این به کسب تجربیات آزمون TCF پرداخته‌اند، راهنمایی بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
مهدی هادوی کاربر سایت ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

با عرض سلام و خسته نباشید در بخش
1- کتاب ABC-TCF. خط اول مهارت را به صورت کهارت نوشته شده ممنون از مطالب مفیدتان
موفق و پیروز باشید