فری پیک ایرانی

تحلیل و بررسی کامل قوانین سایت فری پیک

آخرین بروز رسانی:  ۳ خرداد, ۱۴۰۲
5 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

مقدمه

اگر شما یک گرافیست حرفه‌ای و یا به دنبال دیدن طرح‌های گرافیست‌های بزرگ هستید، پیشنهاد ما به شما اکانت فری پیک   است. در فری پیک بانک اطلاعاتی بزرگی قرار دارد که شامل تصاویر، فایل‌های psd، وکتور و… است. شما به راحتی با خرید یک اکانت می‌توانید به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر شما به دنبال درآمد از این صنعت هم هستید، بدون شک جای درستی آمده‌اید. در این وب‌سایت می‌توانید تمامی کارهایتان را به فروش برسانید و با این مجموعه شریک شوید؛ اما چگونه باید وارد این سایت شد و از خدمات آن بهره برد را در این مقاله برای شما شرح خواهیم داد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

فری پیک چیست؟

Freepik یک بانک تصویر با شرکت تولید کننده خود است که بیش از 10 میلیون منبع گرافیکی را ارائه می دهد. در میان محتوای بصری تولید و توزیع شده توسط این سرویس آنلاین می‌توانید عکس، PSD، تصاویر و وکتورها را بیابید. این مجموعه تحت یک مدل freemium کار می کند؛ به این معنی که کاربران می‌توانند به بسیاری از محتواهای رایگان دسترسی داشته باشند؛ اما باخرید فری پیک   به منابع بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت. Freepik در سال 2010 در مالاگای اسپانیا با ایده ارائه منابع گرافیکی رایگان به طراحان در سراسر جهان تاسیس شد. مجموعه‌ای از سهام آن توسط چند اسپانیایی خریداری شد و امروزه ده‌ها میلیون کاربر فعال از جمله شرکت‌های مختلفی مانند: مایکروسافت، فدکس، آمازون یا اسپاتیفای درحال استفاده از خدمات آن هستند. این وب‌سایت بخشی از شرکت Freepik است. شرکتی که توسط فایننشال تایمز به عنوان یکی از سی شرکت برتر در قاره اروپا انتخاب شده است. همچنین، Freepik Company نام تجاری و مادر 3 پلتفرم خلاق دیگر به نام های: Flaticon، Slidesgo و Storyset است. محتوای محصولات شرکت فری پیک توسط طراحان این شرکت و بیش از 10000 همکار آن ایجاد شده است. در سال 2020 شرکت سرمایه گذاری سوئدیEQT اکثریت سهام شرکت فریپیک را به دست آورد. بر اساس رتبه‌بندی سایت الکسا فری پیک در جایگاه صد و هفتمین وب‌سایت جهان قرار دارد.

 

قوانین سایت فری پیک برای ثبت نام کاربران چیست؟

برای استفاده از خدمات فری پیک ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از اینکه حساب کاربری شما تایید شد از شما می‌خواهند قوانین فری پیک را بپذیرید تا مجاز به استفاده از خدمات این وب‌سایت شوید. شرح این قوانین به صورت زیر است:
• آپلود عکس‌های برهنه، جنسی، کپی شده، لوگوی یک سایت و یا سازمان در فری پیک ممنوع است.
• امکان استفاده از یک اکانت برای چند کاربر وجود ندارد و در صورت مشاهده این مورد سریعا یکی از حساب‌ها مسدود خواهد شد.
• تمامی عکس‌هایی که از فری پیک دانلود می‌کنید را اگر با تغییرات حتی کلی مجددا در سایت بارگذاری کنید متوجه تخلف شما خواهند شد و حسابتان برای همیشه بسته می‌شود.
• کاربران حق فروش این تصاویر را به سایت‌ها و یا سازمان‌های دیگر ندارد.
• در صورت استفاده از ربات‌های غیر فعال کننده تایید کپچا گوگل حسابتان یک اخطار خواهد گرفت و اگر ادامه پیدا کند برای همیشه از دسترس خارج می‌شود. به دلیل بالا بودن هوش مصنوعی این سایت به راحتی متوجه دور زدن قوانین اعمال شده در فری پیک خواهند شد.

 

کاربران ایرانی چگونه میتوانند در سایت فری پیک ثبت نام کنند؟

متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های ظالمانه امکان ثبت نام کاربران و دانلود از فری پیک برای کاربران ایرانی وجود ندارد و حتی با خرید فیلتر شکن و عوض کردن آیپی آدرستان هم باز متوجه این موضوع خواهند شد؛ اما اگر قصد استفاده از خدمات این سایت را دارید تنها با مراجعه به قسمت پشتیبانی سفیرپیمنت درخواستتان را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود و هرگونه حساب غیر قابل دسترس را برای شما قابل دسترس خواهیم کرد.

 

ایرانیان چگونه میتوانند از فری پیک خرید کنند؟

برای خرید از فری پیک باید اکانت ماهیانه یا سالیانه تهیه کنید تا بتوانید تمامی عکس‌ها و فایل‌های این سایت را به صورت رایگان و بدون محدودیت دانلود کنید؛ اما برای خرید اکانت لازم به تهیه یک حساب پی پال وریفای شده دارید تا به راحتی هزینه اکانت را پرداخت کنید. برای تهیه حساب پی پال به قسمت فروشگاه ما مراجعه نمایید. چنانچه قصد خرید از این وب‌سایت و یا سایر سایتهای مختلف را دارید با خرید این حساب به راحتی مشکل محدویت پرداختتان را حل کنید. در نظر داشته باشید که بدون خرید اکانت فری پیک محدویت استفاده از این سایت برای شما وجود دارد و به تمامی قسمت‌های این سیستم دسترسی نخواهید داشت.

 

چه مراحلی برای خرید از فری پیک باید طی شود؟

برای خرید از این سایت باید به صورت زیر عمل کرد:
درگام اول به آدرس اصلی سایت فری پیک مراجعه نمایید.
سپس روی گزینه sign up کلیک کنید.

 

ساخت اکانت فری پیک

 

درگام بعدی اگر یک حساب جیمیل دارید به راحتی با کلیک روی آن حساب شما ساخته خواهد شد.

 

فری پیک

 

سپس با فشار دادن گزینه پروفایل در قسمت بالای سایت و کلیک روی گزینه edit profile به صفحه ثبت اطلاعات کاربری هدایت می‌شوید.

 

شیوه ساخت اکانت فری پیک

 

بعد از وارد شدن به این صفحه باید تمامی مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کرده و روی گزینه save change کلیک کنید.

 

خرید اکانت فری پیک

 

حال برای تهیه اکانت پرمیوم باید روی گزینه Subscription کلیک نمایید و سپس روی دکمه Go Premium Plus بزنید تا به صفحه خرید اکانت منتقل شوید.

 

درآمد از سایت فری پیک

 

در این قسمت پلن‌های موجود برای تهیه اشتراک فری پیک را ملاحظه خواهید کرد.

 

خرید حساب فری پیک

 

تفاوت خرید از فری پیک در ایران و خارج از ایران چیست؟

برای خرید و تهیه اکانت سایت فری پیک   چه در ایران و چه در کشورهای خارجی ساکن باشید، حتما باید حساب پی پال وریفای شده تهیه کنید تا به راحتی بتوانید از خدمات این سرویس استفاده نمایید؛ اما تنها تفاوتی که این مجموعه برای کاربران خارجی دارد در انتخاب تصاویر برای استفاده از کسب و کارشان است. مثلا اگر شما به دنبال پیدا کردن یک عکس آشپزی هستید با سرچ کلمه chef به راحتی تصاویری که مرتبط با ایده شما می‌باشد در موتور جستجوی این سایت نمایش داده خواهد شد که قابل دانلود است؛ اما این مورد برای سرچ کلمات فارسی متفاوت می‌باشد و باید نام آن تصویر را به صورت لاتین جستجو کنید.

 

امنیت سایت فری پیک در چه سطحی است؟

امنیت سایت فری پیک به لحاظ دانش برنامه نویسی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و کاربران به راحتی نمی‌توانند هک حساب فری پیک را انجام دهند. تا به حال گزارشی در مورد اینکه کسی از خرید اکانت در این مجموعه ناراضی باشد منتشر نشده است؛ با این وجود برای بالا بردن سطح امنیت حسابتان باید از یک جیمیل معتبر استفاده کنید و امنیت آن را بالا ببرید تا مشکلی به جهت هک حسابتان پیش نیاید. اگر شما تولید کننده محتوا و یا تصاویر برای این سایت هستید به قسمت پشتیبانی این سایت پیام دهید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

 

چگونه میتوان از فایل‌های موجود در سایت فری پیک استفاده کرد؟

برای استفاده از فایل‌های موجود در این وب‌سایت باید اکانت پریمیوم تهیه کنید. با انتخاب گزینه فیلتر فری پیک به راحتی می‌توانید عکس مورد نظرتان را پیدا نمایید. چنانچه نتواستید عکس مورد دلخواه خود را مشاهده کنید، کافی است در موتور جستجوی گوگل به سراغ سایت گوگل ترنسلیت بروید و نام عکس را به انگلیسی ترجمه کنید. سپس در قسمت دسته بندی‌های این سایت به دنبال آن بگردید. توجه داشته باشید که برای دانلود تصاویر رایگان تا حدودی می‌توانید روی این سایت حساب باز کنید؛ اما در صورت دانلود با کیفیت و تعداد بالا در روز حتما باید اکانت فری پیک تهیه شود.

 

چکیده کلی و کلام پایانی

در این مقاله به صورت تخصصی در مورد چگونگی استفاده از سایت و فایل های فری پیک اطلاعاتی را برای شما دوستان عزیز مطرح کردیم که امیدواریم با مطالعه آن به آگاهی لازم دست پیدا کرده باشید. در صورتی که هرگونه سوال و یا نظراتی برای خرید حساب‌های تحریم شده در ایران دارید، برای ما ارسال کنید. هدف سفیرپیمنت ارائه خدمات عالی به هم وطنان ایرانی در سراسر جهان است. از وقتی که بابت مطالعه این مقاله صرف کردید، کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(5)
   
عاطی کاربر سایت ۰۷ آبان ۱۴۰۱

سلام وقتتون بخیر آیاامکان رفع مسدودیت در فریپیک وجوددارد ؟چون من باچنداکانت واردشدم ویکی از اکانت هام مسدودشده و نمیتونم دانلود کنم حتی وقتی بقیه اکانت هارو حذف میکنم همچنان این مشکل وداره

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ آبان ۱۴۰۱

    سلام. وقت بخیر. برای رفع این مشکل باید ابتدا از همه سیستم هایی که با اونها لاگین کرده بودین، خارج بشین. اگر اشتراک دارید و کماکان به شما اجازه دانلود نمیده، میتونید با پشتیبانی فریپیک در تماس باشید تا مشکل رو رفع کنند.

   
جهانی کاربر سایت ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

سایت فیری پیک بسیار سایت کاربردی هستش

   
احمدرضا مدیر سایت ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

سلام بسیار مطلب مفیدی بود

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

    سلام
    ممنون از بازخورد شما و خیلی خوشحالیم که خوشتون اومده